Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Trosku som na pochybach, ci to sem dat...nie su to motorky ale z mojho pohladu je to jeden z najlepsich clankov ohladne motorov, ktory som za poslednu dobu na nete cital...s kecami "motoristickych"novinarov sa to neda porovnat, o internet.forach ani nehovorim...Je tam zhrnutych viacero pravd a informacii, podanych laickou formou... |
To máš 1,2 TSI aj ja by som chcel neco vediet o tom. Chcem kúpit polo taký. |
Ja chcem ísť pri kúpe auta tiež do turba 1.4, inak fajn článok |
Janco: a co by si potreboval vediet? :D |
Kámoš si pred pól rokom zadovážil nové SCIROCCO 1,4 TSI a poviem vám ten motor je jedna pecka(ťah,pružnosť,spotreba) na niečom takom som doteraz nešiel.Tak ako ťahá pri 2 tis. ot/min tak ťahá aj pri 5 tis. ot/min. Ten agregát je fakt podarený-čas ukáže čo skôr odíde či turbína ,alebo kompresorik |
Slay33: pokial ho neodpise svojou sikovnostou, tak toho sa nedocka Alebo teda neviem, mozno ho planuje mat ako veterana :D |
1.2 TSi boli problemove neviem ci este su ale po par km isli drhavo skackavo nejaky problem so softverom a skrtacimi klapkami bola na to zvolavacka teraz to moze byt ok ale aj nemusi.A 1.2 sturbinou zivotnost max 150 tis. A turbo pojde kade lachsie. Ak das do toho DSG tak tiez bude problem.Do 1.2 sa davali dsg so suchou skrinou ktore pracuju na hranici krutaceho momentu ktore dokazu zvladnut.Silnejsie motory maju uz mokru skrinu a 6 kvalt. 1.2 7 kvalt. Spotreba vykon je jedna vec ale zivotnost druha. |
no, clanok je to pekny, ale skor je to pekna reklama. |
1.2 TSi.....mmm vydrží až 250.000km to je teda super VW group pochoduje do riadnych sračiek. |
- cely downsizing (snad vies co to je) je vymysel zelenych, pretoze meranie spotreby podla sucasnych noriem viac vyhovuje turbomotorom, ktore idu na minimalnu zataz. Pokial sa turbomotor pretazuje, tak ma daleko vyssiu spotrebu ako atmosfericky motor. |
matus no je kriza a treba roztacat kolesa vyroby a spotreby i takymto sposobom |
matus.. uz "nemci vynasli novu elektraren" mam to v uvodzovkach, lebo to mal uz aj Aristoteles. celkom jednoduchy a fasa system. zrkadla zahnute do obluka a pred nimi rura s olejom. pri dopadani slnka na zrkadlo sa od toho obluku odrazi z celej plochy na tu ruru, zohreje olej na dajme tomu 250 stupnov a dalej to funguje ako atomka, ci kazda ina elektraren.. olej zohreje vodu a ta pri vyparovani pohana parnu turbinu. nevidim nikde narocnu vyrobu, udrzbu ani neekologicke materialy. |
Ten článok vidím skôr, ako reklamu, ktorá opatrne nabáda k tomu, aby majitelia tie vynikajúce motory moc netočili, lebo sa tam môže niečo predčasne posrať... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.12.2010 9:56) |
Ja len pridám k tým škodovkám toto. [null ]> PRAHA (Autofox) - Nové vedení české automobilky Škoda Auto již začalo > aplikovat novou strategii koncernu Volkswagen, podle které se má Škoda > stát nízkonákladovou značkou tak, aby nekonkurovala značce VW. Agentuře > Autofox to potvrdilo několik dodavatelů. |
side - je to hamba. hamba, ze chcu znacku s viac ako 100 rocnou historiou takto "potopit a potupit" |
Cisty PR clanok, aby sa ludia nebali kupovat tsi. |
Pekná reklama na "vaše rodinne turbo" objem robí krútiaci moment a nejaké TSI tomu nepomôže, darmo budeš do 1,2 litra tlačiť turbom aj tak to nebude nikdy jazdiť ako klasický atmosferický napr. 2,0. Je to vec názoru ale tieto vymyslené malé Turbomotory stoja podľa mňa za hovno... jazdil som s 1,6 Turbo 110 kW a 2,0 16V 110 kW a neviem prečo ale tie "bezturbové" kW sa mi akosi viacej pozdávali... |
no a co ze je to PR clanok na turbo, kazdopadne to turbo tie kw v realy da, a islo skor clanok ako spravne uzivat to turbo, kazdy kto mal benzinove turbo tak uz nieco take pocul, tu je to potvrdene technickym clovekom |
tico vydrzi 500000,ak vydrzi ten novy motor tsi 250000 tak potom je to pekne hovno Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (23.12.2010 20:53) |
ja mam tiež TSI motor 1.8 a musím povedať, ze som nečakal taký krásny nástup výkonu a jeho krivka je v porovnaní s inými motormi oveľa súvislejšia. |
V robote si vozím zadok na 3V - 1,4TDi doma mám ochcavku 1,9TDi . Tá 1,4 papá o 6deci viac po meste zaradená 3ka a 5 dávam iba na dialnici. |
tak dobrý sedlák si radšej kupuje velkú kubatúru aj z motoriek. Ja som mal konkrétny prípad, prišiel človek pozeral motorky, a potom 49 koní? a do kopca to tahá? no takže na motorku 49 koní je strašne málo pre sedláka. A to isté pri autách 1,2 TSI je volovina no ja si počkám rok a kúpim to nech povie každý čo chce, predsa nové auto je nové a na 2,0L nemám. A to chcem pre ženu ja mám VW G3 1,9 TDI81KW. Takže aj ja som sedlák |
Janco G3 je poctive nemecke auto a 81 kW nafta bol (je) super motor aky sa uz nerobi.... |
V roku 2008 v ponuke pribudli motory 1.4 TSI 16V a 1.8 TSI 16V. Obidva agregáty patria medzi to najlepšie, čím koncern VW v súčasnosti disponuje. Vyhýbajú sa im aj fatálne poruchy, čo len dokazuje, že v oblasti prepĺňaných benzínových motorov má koncern VW momentálne veľmi silnú pozíciu. |
mne sa páči že bude potrebné aby škoda vyrábala menej kvalitné autá ako vw - no to je problém to tam budú musieť zamestnať nejakých záškodníkov |
dalsi clanok auto.pravda.sk/skodovky-nebudu-lacnou-verziou-volkswage... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86999 | Včera: 191089