Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
www.mcnews.com/mcn/articles/2010JanIndex.pdf -mozno to niekomu pomoze pri vybere motorky. |
VTX18 - Zaujímavé údaje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (17.11.2010 19:34) |
Len keby tam nebolo toľko chýb . |
zrejme je to jediny udaj ktory je v km/h. vacsina udajov mi pripada celkom realna. |
Pozeram, ze Intruder 1800 (3,65) je, teda aspon podla tychto udajov, predsa len lepsi ako VTX1800 (3,81). Zeby Suzuki v papieroch az tak nezavádzala? |
Tých preklepov tam sekretáročka spravila viac a to som naozaj prebehol len ako z rýchlika . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (18.11.2010 9:14) |
...hmmm, jasnacka treba to brat s rezervou. Ked som vo februari pripravoval (sam) nas 80 stranovy katalog (cca 700 poloziek, popisov a cien), naslo sa v nom za pol roka asi 20 chyb (sem tam uplne nezmysly). Takze to som na tom bol uplne v norme, nakolko ludsky faktor pri chybovosti cini 3%. Ked je teta sekretáročka takisto priemerný jedinec, mohla v tomto zozname spravit cca. 130 chyb. |
kmotr: Tuším to tu spomínal Demo - Dunlopy dodávané na VTX1800 ako prvomontáž, sú také mizerné gumy, že motorka s nimi pri sebemenšom zrýchlení driftuje. Takže nie že by Suzuki neojebávala pri parameroch, ale tá 16 stotinková strata môže byť spôsobená parametrami pneumatík. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 208998 | Včera: 224112