Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zvažoval som asi 2 dni či to sem dať alebo nie, |
ja som si priamo v predajni pred rokom a pol kupil prilbu airoh, nohavice ixon, boty styl martin, rukavice ....a nemam s nicim z toho ziaden problem, s prilbou som spokojny a nic neodlieta a drzi pokope |
Podľa zákona ak sa ti tá istá závada objaví 3 krát tak máš nárok na vrátenie peňazí, alebo nový výrobok. |
pardon, som nasraty, |
krebic- na čo sa nasieraš, budeš mať vrásky, pekne to porieš v kľude a s chladou hlavou, ved nejde o život |
ja viem Bibiana, rozcuovat sa niekedy nepomôže, ale ked to kupuješ každý ti povie nie je problém s reklamáciou....ale toto je prístup viacerých slovenských subjektov voči zákazníkom... |
kupil si si u predajcu - reklamuj tam. mesacnu lehotu na vyriesenie neprekrocili, nestazuj sa. nemysli si, ze ta naschval nechali cakat, keby mohli, tak ti to vyreklamuju hned. aky mail si poslal importerovi a aku si dostal odpoved neviem, tak sa k tomu nevyjadrujem. ze si si kupil zmatok je mozne, ale za to predajca nemoze, on tu prilbu nevyrobil. ohanat sa SOI dokaze kazdy premudrelak, ale aby si aj zakon precital, to uz nie |
s PAOLOM konkretne v TO mam skusenosti rozne, aj dobre, aj zle, ale Upravené 2 krát. Naposledy upravil chrumka (05.11.2010 15:33) |
JarinoRS |
JarinoRS asi si necital pozorne ja som chcel upozornit na o ked sa to stalo mna aby sa to nestalo aj dalsim ludom.. |
JarinoRS: ze "reklamuchtivych chytrakov" to si ma pobavil, tuzba si dobre zareklamovat je presne to co ma motivuje si nieco kupit |
zvlášť takéto problémy človeka neserú keď ako každý iný vlastní len jednu prilbu a chce jazdiť ale preto, že na prilbe sa vyskytuje opakovane tá istá závada 30 dňová reklamačná lehota fakt poteší..... |
richo napisal: "ktovie aka bola manipulacia s tou prilbou" - reklamaciu mu uznali, t.j. neriesili, ze by ju zakaznik pokazil. |
nechapem ako sa behom kratkeho casu moze uvolnit ta suciastka...raz-ok, ale 3x? |
|
krebic pisem, ze nemas narok na reklamaciu? alebo ze ja by som postupoval rovnako? by si sa cudoval, co vsetko pre zakaznika musime robit aby sme si ho udrzali a bol spokojny, aj ked ma nieco na reklamaciu, kolkokrat riesime reklamaciu, ktora je evidentne vinou zakaznika alebo nejaku inu neopodstatnenu...ja len pisem realitu - keby tie tvoje rychloupinaky mal skladom tak ti ich vymeni, kedze ich nemal postupoval standardne - odoslal dodavatelovi a cakal. ano, mohol ti dat novu a tu tvoju reklamovat mimo toho, lenze to nie su tenisky Nike, ktore ked rakusak/slovak odosle dodavatelovi, ze sa mu "opravia", bud mu daju nove alebo dobropisuju, takze je mu to 64 ci ti ich vymeni hned 1:1 alebo budes cakat. lenze keby dal tebe novu prilbu a na tu tvoju cakal na tie upinaky, tak ked mu pridu moze ju ponuknut tak akurat za babku ako jazdenu. mimochodom, ja ked nieco reklamujem, tak ma to stoji celkom dost penazi, o com ty ako spotrebitel asi ani netusis, ked to posielam dodavatelovi, tak je to minimalne 10€ ua DPD/UPS, co je lepsi pripad, lenze vacsinu musim posielat autorizovanemu servisnemu stredisku, kde ma ta doprava stoji raz tolko, to znamena platim aj cestu nazad. co je pri dnesnych uzasnych marziach (az do 4%) vdaka prave spomenutym beznakladovym eshopom cista strata...nemajte uz konecne velke oci o obchodnikoch ake su svine a ako neochotne nieco reklamuju, mne je jedno ci niekto nieco reklamuje, zo zakona mu to na reklamaciu vziat musim aj ked si nemyslim, ze ma pravdu, ja nie som autorizovane servisne stredisko ktore sa k reklamacii vyjadruje, takze o tom, ci ma narok na RMA alebo nema nespekulujem, len ked vidim evidentnu hovadinu, tak na to zakaznika upozornim, ze moze byt RMA uznana ako neopodstatnena a moze mu to byt uctovane (tak to uctuju totiz aj nam) a hladame SCHODNE riesenie aby bol spokojny. mna to predstav si mrzi, ked sa niekomu nieco odserie... |
nekorektni su v tom, ze reagujes mailom, no seru na teba, neodpisu. |
Jarino: je mi cudne, ze tvoji zakaznici su spokojni ked sa na to divas takto...neviem v com robis, ale ja keby som si dovolil viac ako 2 dni nereagovat na mail, tak sa mozem rozlucit s tym ktorym zakaznikom...a reklamaciu mame vo zvyku riesit v rozmedzi hodin/ dni, nie tyzdnov/mesiacov... |
ja som si v Paolo kupil na zaciatku leta kevlarove rifle IXON EVIL a po dvoch mesiacoch nosenia (max 2000km) sa mi predrali durch az po kevlar na vnutornej strane laveho kolena... asi soudruzi nepocitali s tym, ze niekto bude moto rifle pouzivat aj na jazdenie na moto a obcas posunie kolenom po kapotazi ked radi rychlosti... som bol z toho dost vytoceny, kedze stali 153 Eur a to veru nie je malo... samozrejme, ze mi reklamaciu neuznali... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.11.2010 13:09) |
Myslím si že v dnešnej dobe nie je problém reagovať na mail, SMS, objednávku, tak do 12 hodín... aj s odoslaním tovaru.... |
menton si robis prdel ze ti to neuznali,daj ich k sudu,do novin ,na SOI,ved mas zaruku 2 roky,je to zavada,nabuduce sa vyser na takychto obchodnikov,jednoznacne chod do rakuska luis,hein gerick,toto sa mozu len na SK ojebavat zakaznikov,ver tomu ze inde teda nie. |
Pitaz: jasne, zastavim sa, ked budete mat tie novinky z Milana a doriesim teraz podstatnejsie veci... |
Menton tie rifle ti uznat mali, suhlas s anoro-m, ale krebic[b][/b] to ze ti neodpisu na e-mail povazujes za zly pristup k zakaznikovi...tak ja uz fakt neviem |
ja len tak ze pokial sa ti pocas zarucnej doby pokazi 3* ta ista vec mas narok na vratenie penazi... takze kludne im tu prilbu mozes vratit samozrejme pokial je to stale ta ista chyba... |
menton povedz mi ci tu reklamacku budes riesit,ci nie?ja by som to urcite tak nenechal ,to ti je akoze jedno??zaujimave,ze sa teraz nevyjadrili tunajsi obchodnici???aspon vidis,jak drza spolu,. |
JarinoRS: ja som nereagoval na tvoju zvlastnu slovotvorbu (rozumej pochopil som ta spravne), iba mi prisla naivna tvoja predstava ze ludia chodia nakupovat s vedomim, ze o mesiac pridu tovar reklamovat. |
Ja len chcem poukazat na SOI podla zakona musis im dodat vsetky potrebne doklady ale oni podla zakona ta nemusia informovat co sa s tou staznostou deje a ani o vysledku. Takze podal som staznost poslali mi mail ze potrebuju este nejake dokumenty po odoslani som o nich uz 2 roky nepocul a vsetci spokojne zijeme dalej... |
Ja s PAOLOm tiež nemam dobre skusenosti. Našťastie nie kvôli reklamačke, tu som nemusel riešiť našťastie. Zaraža ma ich pristup. Pred dvoma rokmi som na vystave motocykel v inchebe od nich vyhral nejaku cenu. No do dnešneho dňa mi nič neprišlo, bol som dva krat u nich v predajni pytať sa čo sa deje, či mi ta vyhra patri a pod. Povedali že jasnéééé nechajte kontakt lebo na vas sme stratili, my sa vam ozveme. Ako som povedal, do dnešneho dňa sa neunuvali a už mi to ani žily netrha. Viem že tam na nakupy už nemam isť, netvrdim že maju zly tovar, ale ochota (konkretne predajňa v BA) 0 bodov. |
Nuz, Paolo BA ... na stranke habadej sortimentu, 3x som odtial odisiel s informaciou ze "toto maju iba v TO a nie v BA". V lete som nieco zhanal, vraj na SK nemaju ale v CR na sklade by mali byt. Vraj "hned zistim ako to je a ozvem sa o chvilku". Po 2 dnoch volam ze ako a vraj "pamatam si, zabudol som pozriet, teraz nie som vo firme a nemozem zistit, ozvem sa neskor". Neskor sa samozrejme nikto neozval, volam tam a ze "v CR to tiez nie je ale vieme to do konca tyzdna stiahnut od vyrobcu z IT". Zdoraznujem ze koniec tyzdna, prinajhorsom pondelok to musim mat inak ani nemusia objednavat. Vraj "isto to bude". Volam v pondelok a samozrejme "dodavatel nam to teraz nevie dodat". Tak volam TD Moto v Senci a do 2 dni mi zvoni telefon ze to uz maju (rovnaky tovar, vyrobca/dodavatel z IT). |
autor nepise aky to bol model, ale mne sa toto stalo v Slovinsku na SV55, ale nastastie som diely nasiel a doma zalepil ten hlinikovy srob lepidlom na zavity.. viem, ze zakaznik je pan a ja tiez nemam rad smiech do tvare, ale podobne riesenie by mozno usetrilo kopu nervov |
Ja mám s PAOLO-m v BA na Hrachovej jednu veľmi pozitivnu skúsenosť - potreboval som súrne brzdové doštičky, nemohol som tam zájsť osobne - po jednom telefonáte ich chalan dokonca zaniesol do servisu k motorke... |
zaklad celej diskusie je tu: |
takze mam nove info, volali mi osobne kedze som im zasa pisal mail v pondelok.este v pondelok dosiel chlapik z paolo osobne vyzdvihnut prilbu, na druhy den v utorok mi pisali ze bol poskodeny zatvaraci mechanizmus a ze ho vymenili.neviedia ci neodbornou manipulaciou alebo niecim podobnym. |
tak prilbu mam, doniesli mi ju dneska, ostatne radsej komentovat nebudem. |
co ta zastrasovali ze teraz mas obavy sem nieco hodit ? lebo z psychologickeho hladiska sa tyrana obet boji vyjadrovat o tyranovy |
Dôležité je asi toto - a nie le n pri prilbe!!: |
zacnem rovnako ako krebic pred rokmi. Zvazoval som ci to sem dat alebo nie, ale neda mi. S horsim pristupom ako v Paolo v BA som sa uz davno v ziadnom obchode nestretol. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225811 | Včera: 115041