Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Na plyn vraj lepsie reaguje motorka s karbesmi ako z vstrekovanim (priamym alebo nepriamym) |
ktora motorka ma priamy vstrek benzinu? |
priame vstrekovanie neviem ale viem ze caponord ma nepriame vstrekovanie SAGEM |
ziadna motorka nema priame, to som sa len tak ironicky pytal |
matus hmmm neviem ci je to priame vstrekovanie ale XY motoriek ma ako pripravu zmesi napisanane "vstrekovanie" len u caponorda som nasiel pojem "nepriame vstrekovanie" |
vsetky motorky zatial maju nepriame vstrekovanie. |
matus takze na stranke www.varadero.cz |
no, v tomto pripade ano, malo by byt u vsetkych uvedene, ze je to nepriame vstrekovanie. |
Mal som R6 s karburatormy a nikdy som nepocitil "sklbanie" motora pri pridani plynu z volnobehu a to som ju jazdil 3 sezony. Mala ale dieru vo vykone v strednych otackach a potom pri osem zese narast vykonu ako svina. No a teraz mam R6 so vstrekovanim a prave ma stve to trhnutie, alebo zakuckanie motora pri pridani z volnobehu. Mal by to udajne odstranit otvoreny filter, preto som sa v diskusii pytal na tu vymenu filtra. Je zase ale pravda ze narast vykonu je u vstrekovania / hovorim stale o R6/ rovnaky-ziadne diery a pekne plynule. Ak ale zavriem plyn, ci uz z otacok nad 10,000 alebo len 6000 a zase pridam tak to trhnutie tam je a citelne. |
na CB-čke je PGM-F1 a ak môžem porovnať s karburátorovou verziou iných motoriek tak je to podstatný rozdiel - pri akejkoľvek manipulácii s plynom je nárast plynulý /ýí??? / a perfektne sa stým manipuluje na jednotke - nemusíš sa báť že ťa nazadnom "prehodí" |
...som si spomenul - na Shadowe keď som pridal z volnomehu a zakuckával sa motor pri pridaní, tak som si spravil synchro karburátorov a pomohlo to |
co ja viem tak mrte motoriek ma priamy vstrek.rozdiel medzi priamym a nepriamym je ten,ze pri nepriamom sa zmes miesa v sacom potrubi a pri priamom,PRIAMO v spalovacom priestore.tot moj skromny nazor.a s tou rovnomernou zatazou motora asi ne. |
Bruno76: tak zle vies. Matus ma recht, priame vstrekovanie ma velmi malo moto, zatial som pocul len o nejakej jednovalcovej aprilii 125 ci 250. |
R1 má od roku 2002 vstrekovanie, ale do karburátorových tiel. Taký hybrid. Výhody karburátora v nízkych a vstrekovania v stredných až vysokých otáčkach. Kvôli tomu je taká obľúbená. |
priame vstrekovanie do valca je presne to ze vstrek.dyza je umiestnena podobne ako u vznet.motora...a zmes sa vstrekuje priamo do valca,....po vrstvach s roznou bohatostou,...kde sa nasledne odparuje a miesa so vzduchom..... |
S priamym vstrekovanim som sa stretol len na dvoch typoch motocyklov. Jednym je Bimota V500 dvojtakt 114 konikov a druhym je skuter Vespa s mechanickym vstrekovacom v hlave na principe piestoveho kompresora. |
mam vstrekovanie a vobec nerozumiem, o akych oneskorenych reakciach na plyn pisete... )predtym som mal karbutator ale inu moto) a tiez nerozumiem, preco by malo byt vstrekovanie pomalsie, co myslite, ze ta elektronika potrebuje pol sekundy aby vypocitala spravne hodnoty? Dost pochybujem... Nie som odbornik, ale moj laicky rozum mi hovori, ze vstrekovacka zadava optimalne hodnoty a pri otoceni plynu da mozno menej paliva ako karburator, ale toto mnozstvo je optimalne, zatial co karburator by zmes len presytil (a vam sa to javi ako lepsia reakcia). |
vidicon vratme sa k podstate... nezbadal si ziaden rozdiel medzi striekackou a karbesom ale su ludia ktori ho zbadali a ktorym viac pasuje karbes |
re stevo:si si isty,ze sa mylim?vies aky je rozdiel medzi priamym a nepriamym?asi si malo cital a rozoberal a urcite vies aj to,ze axistuje niekolko priamych vstrekovani. |
prepac nie,ze necital,ale nepocul.tak sorry kamo |
bruno: mam pocit ue to nechame tak Upravené 1 krát. Naposledy upravil stevo (09.12.2005 15:11) |
vidi-jedna vec je zdravy laicky rozum a druha vec ..... to co sa sda ze je na vstrekovani to najsamozrejmejsie, je prave pri smejdoch----raletivne povedane,---kamen urazu,..ano vypocitava to pomaly.......je rozdiel ci ma krabicka 8-16-32........b.... |
No hardwerova chyba to asi nebude, bo ak by tam bol bars aj stary 8bit s 10MHz, tak data z tych 4-5 cidiel uhra lavou zadnou par stotisic krat nez si ty stihnes mrknut. Ovladanie aktuatorov trva samozrejme dlhsie bo fyziku neobabres, ale takisto to nebudu sekundove ani desatinove intervaly. Vsetko je viacmenej len vecou nastavenia map. |
vidicon> mam najazdene na tejto motorke 16.200km, po meste jazdim uplne minimalne, na dialnici mam najazdene max 2.000km |
bruno, nikto sa nevadi, ze par krat to nejaky vyrobca nevyuzil aj na motorke, ale masove to rozsirene urcite nieje. |
uplne suhlasím s vidiconom.načo by potom trepali strekovanie do športových mašín keby nemali rýchlejšie reakcie???tá jednotka robí určite viac ako 1000operácíí za sek. a na motorke to bohato stačí!!!aj ten 8bitový. ale ten hádam už nieje nikde.výhoda karbaku je v tom podla mna iba v tom) že pri šprintoch sa dajú viac vytočiť ako striekačka. určite ma striekačka lepšie reakcie ako karbak |
skusal som taku istu moto jak mam ja ale 97 rocnik s karbo a po presedlani naspat na svoju som citil dost velky rozdiel. Potvrdil mi to aj majitel karburatorovej verzie ked on skusal tu moju ("Kua, je silnejsia"). Skusali sme ich na letisku, nemali sme ziadne High-tech merace ale strekovanie dava lepsi feeling, moto ide lepsie a plynulejsie za plynom, aspon to tak jazdec citi. Ziadne cukanie ani pri malych rychlostiach v meste. |
vyhoda vstrekovania zacina tam kde zacinaju byt znatelne limity pre funkciu karburatora---tzv. karburacia paliva,----rezimy pri ktorych dochadza k tvorbe prilis velkych kvapiek, co ma vplyv na spotrebu , vykon,..emisie,.....karburacia je podmieneta teplotou paliva a rychlostou jeho prudenia + kvalitou hran na ktorych dochadza k tvorbe kvapiek-rozprasovanie.......napr. v jednoduchom karbosi je to puzdierko do ktoreho vchadza ihla, a hrana supatka....... Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (12.12.2005 10:55) |
To by bol vážny paradox, aby mala sústava želiezok lepšiu reakciu na plyn, ako elektronika v momente vyhodnocujúca množstvo prevádzkových podmienok. |
A zabudli ste este na emisne normy, kym karbik tam teoreticky grca benalu kolko prava ruka chce a defuzory povolia, motor splnajuci euro4 si musi samostatne regulovat este aj rychlost otvarania a zatvarania klapiek |
lenze skrtiaca klapka je ajtak u vacsiny motoriek so striekackou ovladana lankom, resp su dve na kazdy valec a jedna je lankom a druha servomotorom (napr R1) |
Ja som nehovoril o motocyklovych motoroch, ale o motoroch ako takych. Masiny este nemusia splnat E4. Chvalabohu. |
vadim>>>>> a to " v momente vyhodnocuje" myslis ze trva kolko......vies ide o techniku,... a tam sa zvykne cas merat v urcitych jednotkach,....casovy usek "v momente" vsak sustava SI neobsahuje,...takze ak mas prevodnu tabulku na sekundy posli mi ju prosim ta v sukromnej poste,..dakujem |
Kua ved sa zas nenatahujte o oviny. Faktom je, ze ak sa od prevadzky motora nevyzaduje nejaka hospodarnost, maju karby oproti vstrekom aj dnes minimalne ekonomicke vyhody. Ono mat sadu trysiek je iste lacnejsie nez premapovat celu RJ. |
Nerozumiem tomu do hlbky ale jedno viem, mam stare varadero vymenil som si to s kamosom a okrem toho ze to starsie je pocitovo zivsie je aj dost drsnejsie v chode motora a keby vas to zaujimalo tak je maksie v tlmicoch ale zase viac plava v rychlych zakrutach ako to nove |
miros139: 1 ms (minisekunda) = 34.62 Mt (momentov) |
zeno na stranke varadero.cz mozes najst (myslim dost kvalifikovane) porovnanie stareho a noveho modelu varadera |
Stevo - s tou ekonomikou som si nie istý . čo ja viem , tak striekačka vychádza cenovo niekde na polovicu oproti karbíku a to čo robíš na karbíku manuálne výmenou trysiek , ktoré sa aj tak časom opotrebúvajú ( zväčšujú) , tak chalan s okuliarmi ako popolníky a notebookom v ruke spraví 10 x rýchlejšie a presnejšie. a napríklad na plechovke mám podľa manuálu samoučiteľnú riadiacu jednotku. nanovo sa programuje po každom odpojení baterky.viem si predstaviť niečo také aj na mašinke. |
Modernizácii motorov či už správnym alebo nesprávnym smerom nezabrániš , čo by bolo aj nám na škodu. |
karol: ano s tym suhlasim. Ale toho chalana s popolnikmi musis zaplatit |
vadim----uz to mam zapisane vo svojom vedeckom prirucnom poznamovniku,......chva chva... Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (13.12.2005 8:42) |
tak trosku divne so rozvynula tato debata.pripada mi to ako clanky narychlo postahovane z netu,aby si kazdy obhajil tu svoju pravdu-take male zavody myslim si,ze vecsina z vas ma skusenosti s autami a nie s motorkami.kolky z vas mali do srouba rozobraty stvorvalec? |
ak mozem bruno za seba ..... Upravené 3 krát. Naposledy upravil miros139 (13.12.2005 12:42) |
mna nezaujima tvoj titul s tym sa pochval babenkam ktore na to balis.otazka znela jasne.mal si rozobraty radovy stvorvalec na motorke?a este mi natlac ze si si sam vyvazoval kluku a vyuhloval ojnice kamo a ver tomu,ze kazda jedna motorka co mam v profile bola moja a vyjasil som sa na nej a mam kopec skusenosti.a ukludni sa lebo posobis dost neuroticky Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (13.12.2005 14:05) |
bruno: a o co ti akoze presne ide? Inac doma ti vyosim ojnicu kedy chcem, staci vacsie kladivo a vyosim ti ju kolko chces Ak si myslel uhlovanie, tiez nieje problem. Ale vyvazovacku na kluky fakt nemam... |
stevo to bolo v afekte,ale dodstata bola rovnaka a mne nejde o nic.to je len moj nazor.mozem mat svoj nazor?ci ani nie?buahahahahaha Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (13.12.2005 14:08) |
bruno----tak akoze...myslel som ze nebudem reagovat...ale nikto ...teda nikto tvojho druhu si tu o mna hubu,..ano hubu nebude obtierat...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (13.12.2005 14:56) |
Verejne si sypem popol na hlavu: Prsty boli rýchlejšie ako hlava. Podľa jedného pána, ktorý má aj teraz v dielni rozobratých niekoľko motocyklových štvorvalcov sa dá v karburátorovom motore postatne jednoduchšie a hlavne lacnejšie nastaviť reakcia na plyn. |
kontrola kluky rucne---chytim ojnicu a v smere osi klukove capu zistim vykyv,...planzetovou mierkou zmeriam medzeru medzi podlozkou a ojnicou....... |
takze mirko moj najdrahsi:ked tu niekto niekoho osocuje a kyda na hlavu,tak si to ty.z mojej strany na teba nepadlo ziadne horsie slovo,tak si uvedom ako sa tu vyjadrujes na moju adresu a preco,alebo sa daj liecit.vies co daj sa rovno liecit,lebo aj tak to nepochopis.ten kto tu vyvolava konflikt si ty. |
re:vadim zacinam verit raptorovim slovam-pan neomylny.a ja som si myslel,ze si len predavac a ty si aj mechanik no toto?ja ze len palo Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (13.12.2005 16:06) |
nemam sil reagovat......dovidenia niekde na vyjizke , rad si s tebou pokecam osobne,. |
mas pravdu nereaguj a ked tak slusne,bez nadavok,lebo by som to mohol zobrat moc osobne a vazne. |
nemam sil reagovat......dovidenia niekde na vyjizke , rad si s tebou pokecam osobne,.... |
nauc sa citat.ja som nenapisal,ze si nieco stahoval z netu.mal som len ten pocit,ked som to cital a nie len tvoje prispevky.chytil si sa toho sam a mam taky pocit,ze velmi rad. |
bruno76: Moje curriculum vitae nájdeš tu: www.psik.sk/index.php?id=2. Ak ťa zaujíma, prečítaj si. Ak nie, nechaj tak. |
Podla toho, co som cital reaguju nove striekacky na plyn skor ako karbesy a viac "kopu" - reaguju prudsie. |
vadim:ta veta vyznela trosku inac a tak som to pochopil po svojom.berem spet a ak sa ta nieco dotklo,tak ma to fakt mrzi a prepac.nemam vo zvyku len tak osocovat a vyryvat |
napisem este jednu vetu>ja neviem osocit cloveka sa da aj bez vulgarizmov,....mal som z tvojho prispevku o stahovani a opisovani ten pocit,....moju naslednu reakciu...si videl... |
ked sa chces bavit cez sukromnu postu tak mozme,ale povedal som ti ze namas mat blbe reci na moju osobu,lebo by sa mohlo stat,ze sa vazne nahnevam ty tupec.laskavo mi nekaz den a modeluj si a najlepsie bude ked ma uz neoslovis.vies,kazdy vie nadavat,kazdy je hrdina po nete,ale moze sa stat,ze sa stretneme.ja mam dobru pamet a nezabudam.takze pochop ty mna,ze na tvoju adresu z mojej strany nepadlo jedine kryve slovo(doteraz)a,ked mas moc energie tak zacni cvicit, boxovat,alebo nieco.skoro som zabudol.ja sa ti ospravedlnujem?tebe?nie.ja som len slusny a snazil som sa ti vysvetlit ako som to myslel,ale ty si to nechcel pochopit.tebe viac vyhovuju hadky a konflikty.to je tvoj zivot a tak aj dopadnes.ale aby si mohol niekomu nadavat a zhadzovat ho mal by si ho najprv vidiet a poznat,lebo inac sa to moc nevyplaca.pekny den. |
vasa diskusia naplna vsetky parametre flamewaru |
pokial viem slusne som ti napisal ze viem o com hovorim,..pretoze som absolvoval hore uvedene a nepotrebujem sa na nieco hrat....ty si mi napisal ze mam ist oblbovat dievcence...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (14.12.2005 11:50) |
haloooooo, brunoooo......co je v tom stvorvalci........ |
no a som tu.mal som tu pre teba jeden clanok,ale nakoniec som ho vymazal.neviem preco by som mal zrovna tebe pisat moje skusenosti.ale predsa,len to spravim inym sposobom.pokial bude niekto potebovat vazne poradit,tak poradim,ked budem moc.raptor dobre napisal,ze toto splna podmienky flamewaru a ja ho nebudem podporovat.uz ma to unavuje.ale ked ta to moc trapi?!zavada: vyrazny klepot v motore.mozne zavady?Ps.jedna sa o motor chladeny olej-vzduch,4-valec. |
hura---pome na to.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (14.12.2005 16:10) |
klepe stale,bez priesaku oleja,vsetko origos.nakolko je motor hlinikovy je problem urcit miesto klepania.olej novy.19tis.km.moto jazdi krasne a zrazu...a jeto.neviem co by s tym mal mat vzd.filter,predzapal,podtaky,trysky,rj.neber to ako napadnutie,to je prax. |
klepat moze podla info co si mi dal/motor klepe-vzduchac/----- Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (14.12.2005 16:33) |
to pocuvanie robim dlhym nastavcom z goly.bol to mechanicky klepot,ziadne detonacie.je kopec moznosti,ale pokial ho nerozoberes,tak to nezistis.toto vsetko viem,utesoval som sa hlupostami,ale necakal som to najhorsie.motor zohriaty na 60 a pomaly vyraza na dialnicu.po pol hodine jazdy cca 170(uplne norma-max205)sa zacne klepot.postupne sa zvecsuje. |
ducati motor neklepe.tam klepe resp zvoni sucha spojka,pricom je otvorena. |
Je to ojnicne lozisko tretieho valca a siedme vahadlo zprava. |
no ale ved ja som ti pisal ze som ho nemal rozobraty,...cize ti mozem poradit len hore uvedenou dedukciou...ak ma chces skusat tak som prehral,....lebo som neviedel tvoj motor co v nom drblo...to mam ako vediet co ti zrovna odletelo alebo sa povolilo.... |
pista ty len tak sondujes,alebo to je skusenost z tvojho mopeda |
takze prevodovka 0 bodov.nema preco.spojka bol by som rad.dekel dole ok.veko ventilov-kontrola rozvodu+vole ventilov ok.uz som vedel,ze je zle.nasledovala dem hlavy.stacil jediny pohlad na piesty a moje ocakavanie sa potvrdilo.2 piest bol o 5mm nizsie ako ostatne.taka vola nevznikne nikdy na piestnom cape,resp klznom lozisku capu.takze motor von.ako som hovoril potvrdilo sa mi to najhorsie.ojnicne lozisko privarene na kluke.kluka prehnuta 0,2mm ako luk vydrata jak stara kurva a ojnica to iste.pricina?olej a vysoko ulozeny saci kos oleja.najskor doslo ku speneniu oleja cim nasavalo vzduch a to bol cely problem.az potom som sa dozvedel od MECHANIKOV OD FORDA,ze je to bezne a treba si nato davat pozor.coooooo?ps:to cidlo tlaku je tam aj tak na hovno jak cely bandit.tot moja skusenost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (14.12.2005 17:37) |
ak si mal ventily aj vole o.k.....tak by to nemohlo byt utrhnuty tanier......ten ventil by pri kontrole robil hovadiny....islo lahko pretocit motorom bez rachotu?/bez sviecok/ |
Nie bruno, pouzil som rentgenovy kuk. |
pista rozobral,opravil-vymenil,zlozil,jazdil a predal.nemal by som svedomie to neodskusat a predat. |
a netahal si ho na zadne? lebo ak nie a mas to v nejakej zaruke trebars aj z bazaru v zahranici, u nas atd...mas pravo na reklamaciu, aky olej si tam mal--predpisanu vyskozitu? |
sorry moje prispevky su trochu mimo cas-----idu vzdy jeden pozadu nez by mali..... Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (14.12.2005 17:53) |
olej 3,3l-predpis.teraz uz viem,ze vodnik je vodnik a nikdy inak.pri vzduchacoch vznika omnoho vyssia prevadzkova teplota,cim aj olej dostava viac zabrat.myslim,ze tam bol 5w40,ale nejsom si isty.oprava cca 30.000skk.pan boh zaplat.tfuuj.holdujem suzuki az na bandita.ten motor je hodny medzi veterany.zaklad je ok,ale to okolo a ten vykon?nie dakujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (14.12.2005 18:02) |
moto je prec uz 3/4 roka a zatial nic,takze asi ok. |
ked som vyrazal tak nic.ten klepot netrval dlhsie ako 20s.potom telefonat a odtah.nejsom hluchy. |
no ved jasne..... dominator ma 1.5l ci kolko a meniho prave koli opotrebeniu po 3.000km |
uz ma to preslo a sustredim sa na moju novu lasku.ma to 160 konikov a dam tam este pridavny vodny chladic a nejake detaily.rozmyslal som aj o chladici vzduchu co by dost pomohlo,ale uz asi neni kam. |
ja si to moje zvieratko chcem nechat dlhsie, dobre sa citi v horach na asfalte aj v horach na ihlici,...rad by som ju vyvencil aj v inych klimatickych neduhoch,..tak koliva temu poskulujem,..ale teplomer tam kidnem tak ci tak,...tlakomer mozno a dalsi hladic ked uz tak len mrnavy pod svetlo,...ale iba vtedy ak si to prepilim a vtisnem tam dvojity reflektor s mriezkou a mozno hlinikove nadrze po stranach,..dvoj vyfuk do kelu a iba jeden lahsi....aby ked tam nabalim batozinu to bolo este stale jazdy schopne po tankodrome....vykon ostava koli zivotnosti,...teraz je po vybruse ale tesnom,....takze ak sa ozve dalsi vymyslime s jeziskom ojnicu s ihlickami, a overbore piest,..uz teraz tam je namiesto 95 mm 97mm, |
ja uz tomu neverim.mam vodnika do lesa aj nacestu aj vsade.keby si motor ponoril do vody ako ja pri jednom brode,neviem,neviem.aj v tomto ma vodnik velke vyhody. |
to mas pravdu, jasne,ale ja som tiez zoparkrat plaval a zatial ok ta voda ho sice schladi ale ake velke pnutia nebezpecne pre funciu tam pri tom vzniknu neviem ale nemam z toho strach,snad tem motor zakazdim nekalim----skor je nebezpecnejsie dostat vyfukom vodu ku piestu----ohne ojnicu pri kompresii a je to keli.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (14.12.2005 18:34) |
odchadzam.idem sa teraz venovat trosku autu.maj sa. |
caf, oci mam ako skrecok.... idem aj ja.....a to ani nebolelo..takto si to predstavujem... |
to som rad,ze to nebolelo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (14.12.2005 23:38) |
raptor...okej....ako povies....neviem co uz moze teba alebo niekomu inemu vadit na tom ze sme si nakoniec prijemne pokecali o pridretej kluke az na to ze je to v teme o vstrekovani...ale snad o vstrekovani si sa dozvedel co si chcel...tak onanuj aj ty...je to pekny pocit ked onanujes a vies ze niekde tam na sieti niekto onanuje s tebou...dakujem za prijemnu onaniu... |
miros139: 5W určite nemôže byť na škodu. Ani 0W, len je to zbytočne drahé. 0, resp. 5W plní svoju úlohu pri studených štartoch. Hlavne u "vysokých" motorov rýchlejšie naplní mastiace kanáliky, vďaka svojej vysokej "tekutosti". 50 má zase svoj zmysel pri extrémnej horúčave. 20W-50 je vhodný pre vybehané motory s veľkými vôľami. Predpísaný je aj pre väčšinu H&D. Ktovie prečo? |
ale ved pozeram ze som napisal pixovinu...ale uputala ma ta 5W...mozno keby to bol 5W-30,.....len ma napadlo co vlastne sposobilo takuto nestastnu poruchu....bruno vravel ze olej full,..olej parametre splnal...inac pozeral som vsetky GSX motory---teda tie olejaky tankuju 10W-40,....aj tie W vodniky.....nebude to tym?... |
miros139: Len pre zaujímavosť: Paľo jazdil SBK závody (Slovensko aj Európu) na AUTOMOBILOVOM oleji 5W-30. Podľa odporúčania výrobcu oleja. "To jsou paradoxy." Že? |
vadim: na tu vymenu nazorov s Palom ked mi vysvetloval vyhody automobiloveho oleja Texaco 5W-30 asi nikdy v zivote nezabudnem |
faldner---pribliz aj nam nezucastnenim......zac je teho loket...ak to nie je tajne a nezasahuje vulgarnym sposobom do sukromia neznamych nemotoride osob..... |
vadim-ona nie je odvazna ale cisto hypoteticka ci co...a tym padom ako posledna moznost...ved tie sroty funguju s tymto motorom temer 20 rokov....prva Gsx rka mala ten isty vzduchac co maly a velky bandit.....dokonca sestovka ma spodok-klukova skrina neviem ci nie 750 a valce su s mensim onym....preto sa mi to nezda..... |
miros tuto temu som nezalozil ja, vznikla z uplne inej temy... |
Faldner: Ty si na omyle. To čo u iného jasne varuje pred hysterickým záchvatom, u neho naznačuje melancholickú letargiu. |
vadim: OK |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153760 | Včera: 194052