Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vas vsetkych chcel by som otvorit nove vlakno ohladne hondy VFR 800 a suzuki GSX 650F su to podla mna stroje ktore je tazke porovnat, ale uz som prilis zapozerany aj do jednej aj do druhej a prestavam vnimat realne otazky. Chcel by som si kupit sportoveho turistu aby sa na tom dalo aj nieco odcestovat ale aj sa trosku vyblaznit na VFR ma pritahuje design ale zase naopak odradza spotreba a pripadny drahy servis. Preto ma zaujima vas nazor ci jednu alebo druhu mozno mi poradite ako si polozit tu spravnu a pripadne sa uz konecne rozhodnut. |
gsx F je podla mna pohode, a myslim ze je lacnejsia ako VFR |
Kúp si Triumph Sprint RS , alebo ST a problém si vyriešil , kde sa dvaja bijú , tretí (suverénne) zvíťazí ... |
na VFR sa bojíš spotreby a servisu a GSX F je len oblečený Bandit čo ma od športoveho náradia daleko... takže by som asi volil Triumpha ako napisal brazel |
to robin282: ano presne to su hlvne dovody preco som na pochybach je to proste lacnejsia vozenica |
oskar: VFR-ka bude urcite sportovejsia, takze zalezi len na tebe ci uprednostnis trosku sportovejsiu masinu za viac penazi, alebo pohodlnejsiu GSX-ku na ktorej sa ale tiez mozes vyblbnut |
oskar56 www.wickedtwins.org/images/Triumph-2.jpg |
Nepočúvaj brazela, zdá sa že on nič iné okrem Triumphu nevníma. Upravené 3 krát. Naposledy upravil papillon (01.11.2010 11:09) |
papillon , neustále mudruješ |
Brazel - "lepšie riešenie" z tvojho uhla pohľadu. Upravené 2 krát. Naposledy upravil papillon (01.11.2010 11:52) |
papillon,pises ze si skusil GSXF,co je nanej horsie oproti VFR? |
Nepísal si aký ročník VFR ale ako písal papillon tak VFR bez V-tecu určite spĺňa všetko čo si písal na začiatku. Spotreba kombinovaná okolo 5 litrov a ten motor je nezničitelný a neviem prečo by mal byť servis drahší ako na GSXF - oleje, filtre a spotrebné veci sú podľa mňa zhruba na rovnakej úrovni. |
Pedro3 - VFR vždy bola, je a bude vlajkovou loďou Hondy, kde inžinieri vždy ukážu všetky technológie a nový model vždy stojí pekný balík peňazí a nikdy nebol skonštruovaný ako rozpočtová motorka. Naopak GSX-F bola od začiatku postavená ako rozpočtová motorka na základe GSF650 - Bandit. Pridali tam lúbivé svetlo z postaršej GSXR pridali bočné kapotáže a ajhľa nový - naozaj celkom pekný model turistu nižšej strednej triedy bol na svete. Ako najväčší nedostatok GSXF považujem dvojitý kolískový rám, ktorý, hoc už začína zapáchať stuchlinou, si Suzuki zo sebou nesie od 70? -80? rokov minulého storočia. VFR napriek tomu že je staršia má lepší - mostový rám. |
Aj ja hovorim ze VFR 800 FI bez V-tecu je naj.Brat ju ma a je to genialny stroj z neznicitelnym motorom a zatah Veckoveho stvorvalca je jedinecny.GSX-F 650 je novsia ale myslim ze podvozkovo ani motoricky na VFR nema.Prajem stastny vyber. |
papillon , autorovi témy sa Triumph Sprint aj tak nepáči , tak som hodil link (aj so smajlíkmi) , kde je naozaj spravený dobre . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.11.2010 12:39) |
Brazel nechajme Triumpha Triumphom a skúsme sa vrátiť k predmetu diskusie. |
tu sa dostavame zase ktomu: |
pedro3 |
...po tvojich skusenostiach s GS 500F by som na tvojom mieste isiel radsej do B 12S. Je to lacne a hlavne spolahlive vozenie hlavne na dlhsie cesty alebo vyjazdy. A vobec sa neboj, ze si na Bandite nezajazdis sportovo. Ked ho trochu chytis do ruky, je to super zabavicka. |
Prečo mu každý radíte to, čo práve vlastníte, alebo s čím sympatizujete bez ohľadu na to čo sa pýtal? |
papillon: |
mas pravdu papillon,vyrabala sa aj civilna verzia VFR 750 |
ked sa chce oskar vozid pohodlne bez naklonu a nechce aby ho boleli zapestie a chrbat pri dlhsich prejazdoch,preto mu odporucam GSF650S-iba preto. |
Pani heureka Upravené 1 krát. Naposledy upravil oskar56 (01.11.2010 13:42) |
oskar, gsx a gsf je kus poctivej motorky.. sice ziadne modne vystrelky, ale spolahliva, univerzalna moto, ktora ako celok funguje paradne a bude ti sluzit roky.. Mozes na nej vychutnavat zakruty aj hltat kilometre. A nepocuvaj keci o krutiacom sa rame.. nic take sa nekona. Brzdy nie su ako na SS, ale na tej moto ani nie su potrebne.. Brzdi to dobre, lepsie ako maly strom.. |
Mam VFR 800 s VTecom. Som nadmieru spokojny. Ci je drahy servis? To zavisi od vela okolnosti, od toho, co sa moze pokazit, co sa pokazi a co treba vymenit... co je ako stocene... |
milan 3232 dovolim si trosku oponovat ohladom tej spotreby. Bol som teraz v chorvatsku a myslim ze rozdiel v spotrebe 6 litrov a 8 litrov je viac nez nepatrny ked spravis 960 km mas rozdiel 20 litrov paliva a to su uz pekne eura si myslim. Ale aj tak dakujem za nazor. |
s 06 nemam osobnu skusenost. |
Môžem sa spýtať prečo odporúčate VFR bez V-Tecu? Je to nejaké poruchové či čo? |
deltoro - nejde o poruchy, ide o zmenu rozvodu ktorý sa pri Vtecu zmenil z ozubených koliesok na klasickú rozvodovú reťaz. Ozubené kolieska sú geniálne z hľadiska životnosti motora a rozvodu ako takého. Ich jedinou malou nevýhodou sú väčšie straty vo výkone pri rovnakom objeme. Vtecová VFR občas trpí "tikaním" šponovákov rozvodových reťazí ale ešte viac bludnými názormi, že ak sa Ti Vtec zapne v náklone tak Ti pretočí zadné koleso a ty spadneš - čo je samozrejme nezmysel. |
Papillon: priznam sa neviem |
VFR oproti GSX-F je minimálne o 1 Level vyššie.. tot vsjo |
oskar56-he he tolko k tej spotrebe |
Mam GSX 650F a co sa tyka spotreby,tak mam 4,3l/100km a to v tandeme aj s nejakou tou batožinou. |
Oskar vidíš vidíš.. a poradím Ti ani nemeraj, lebo nebudeš príjemne prekvapený |
papilonik-myslim ,ze ked ma oznacenie,vtec,je to variabilne casovanie ventilov,tazke ich ani nastavovat nemusis,ne,ze by som sa mylil???ten stoj som mal v umysle po varaderu kupit,ale rychle som to zamietol,poznam sa Upravené 1 krát. Naposledy upravil anoro (01.11.2010 17:45) |
v-tec nema automaticke nastavovanie ventilov a neni jednoduche ich nastavit |
papillon: áno gsx-fky boli vždy robené ako rozpočtové mašiny a v-strom myslíš že nie ? |
Anoro ako zvyčajne, myslíš si zle a mýliš sa. Ty ako majiteľ starého striekačkového Varaderka s karburátorom ich samozrejme nastavovať nemusíš. Upravené 2 krát. Naposledy upravil papillon (01.11.2010 17:55) |
papilon uz som ti to neraz v tej teme vysvetlil,ale rypat budes furt ,ako to bolo,bol by som fakt zvedavy ci dokazes aj osobne opravit moto,spravit servis,lebo takych mudrlantov ,ako si ty poznam haba dej,ked dojde na lamany chceba,vedza hovno,ja som sa len pytal,kedze ma hudraulicke zdvihy ,co chces stelovat ???ved to je system ako na autach nee,pouc ma teda,lebo som sa ja temu moc nevenuval,ja sa skor v tem rypem ,ked treba, |
Oka takze zaver je jasny treba si na to sadnut. Pozna niekto na svete miesto kde sa da vyskusat VFR 800 ??? 2006 a novsia ? Viem ze sa dalo donedavna vo Viedni ale uz tam maju len 1200 a to je na mna este silne kafe. |
Ahoj ja len moj nazor na GSX 650F. Napriek tomu ze ju mam pomerne kratko kupoval som ju v auguste som s nou velmi spokojny. momentalne mam nabehnute cca 3500km planujem cez zimu turisticke plexi a nejake bocne kufre ...atd. spotreba je od stylu jazdy 4.5-6l/100, dizajnovo pekny kusok ziadne ostre atypicke tvary skratka pekne oble tvary pekne na oko hlavne modra metaliza je fakt krasna. co sa tyka brzd, stability v zakrutach a pod. nemozem povedat nic zle je to ok, mozno ma niekto iny nazor ale ja to vidim takto . Zelam vel stastia pri vybere moto |
MotoKiller: a ktora je najblizsie. Z pukou som vyrastol po puberte. Neviem o nikom kto by pozical len tak moto. |
no neni som ja kokot makovy ? |
oskar56 JanciXX.. podla mna je VFR 800 o dve kategorie vyssie ako GSX 650 F Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (01.11.2010 18:34) |
podla mna o tri lebo jedna kategoria navrch je to ze to je honda druha ze vfr-a a tretia ze je to 800 -vica |
Oskar56- ak sa rozhoduješ len medzi týmito dvoma mašinami, tak ja osobne by som sa asi rozhodol na základe ponuky (cena, vzdialenosť k jednotlivým kúskom na predaj, stav, výbava a pod.). Čo sa týka servisu, tak to máš asi jedno- oficialny predajcovia a servisy sú v Nitre (Honda) a vo Vrábloch (Suzuki). Nech sa už rozhodneš pre ktorúkoľvek, určite si nebudeš búchať hlavu o stôl a ľutovať to, pretože obe sú fajn motorky Upravené 1 krát. Naposledy upravil philg (01.11.2010 18:42) |
SALDATY myslím že o jednu kategóriu je správne. |
VFR ...80kW, 80 Nm ...cca 12590 EUR s ABS(ako spravny turista) |
sadlaty, maly bandit sa so 100k sestovkami ani porovnavat nechce, na to je GSR.. |
jednoznačne VFR na to čo popisuješ v prvom príspevku |
Ak si bol spokojny s GS500, pravdepodobne budes spokojny aj s GSX. Su ludia, ktori potrebuju motorecku, aby ich premiestnila z bodu a do bodu B, a vobec im nezalezi na tom ako to jazdi, pokial to reaguje na plyn. Vramci svojich moznosti vedia zajazdit a tesit sa na hocicom. |
Z tych VFRriek, co si dal v linku, by som jednoznacne isiel pozriet iba tu cervenu z Beckova. Ma original kufre, majitel ju pozna a paci sa mi, ze sa o nej aj rozpisal a uviedol vela info. Motorky, ktore sa predavaju iba s cislom predavajuceho u mna osobne moc sance nemaju... Ako sa k nim ich majitel spraval, ked mu je luto par tukov do klavesnice? Asi ju nemal moc v laske... nikdy nekupujem nic z bazara - moj nazor. Upravené 2 krát. Naposledy upravil milan3232 (01.11.2010 20:04) |
papillon "Dnes sa už totiž vyslovene zlé motorky nevyrábajú. Robia sa len dobré, lepšie a .. Triumphy" |
|
brazel chvalabohu neplatí, ja sa na svet chvalabohu pozerám z viacerých strán, nielen z tej "Triumfálnej". |
Jednoznacne VFR.Jednoramenka vyfuky pod sedlom nadherny zvuk a zatah Večkoveho štyrvalca to chytne za srdce. |
off topic: Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (02.11.2010 0:09) |
Ešte jedna vec, naozaj nechápem prečo niektorí radíte motorky, na ktoré sa vôbec nepýtal. Môžete byť presvedčení ako chcete, že tá a tá je lepšia a najlepšia, ale keď sa niekto pýta na porovnanie dvoch konkrétnych modelov, ktoré očividne už skúmal, tak mu jednoducho napíšem k týmto dvom modelom a nebudem tu srať ďalšie... |
K tomu Vteku este jedna vec - Vtek nie je novinka. Japonci aj Honda ju v autach pouzivaju uz mnohe roky. Teraz to dali do motorky a vsetci sa tomu divia? Podla mna to nie je na mieste. |
papiboy,dik ai to mam v tom dako popletene,ja to mam zafixovane z aut |
Pani dakujem za info ktore ste prispeli do tohto vlakna dokonca aj za niekedy ostre vymeny nazorov. Ako isty nemenovany doktor z americkeho serialu chodiaci o palicke povedal len vymena nazorov a nesuhlas s inymi plodia nove riesenia. Ak by este niekoho nieco napadlo tak sa kludne "vylozte" (poprosim slovne) |
papiboy, cudujem sa, ze sa cudujes. Vo velkych mestach su tisice motorkarov, pre ktorych je auto takmer nepouzitelne. Patrim medzi nich a rozhodne nejazdim len ked neprsi. 3l na 100km oproti 12 je silny argument. Nehovoriac o uspore casu a aj to, ze nemusim hladat a platit za parkovanie... Kazdy den sa vozim na motorecke a ona si popritom v podstate na seba zaraba sama. Auto pouzivam, len ked musim. |
RHplus, on sa nepytal na skuter, to je bezpochyby naj priblizovadlo |
RHplusB - ja sa predsa nečudujem, odkiaľ to máš? |
papiboy, mozno som ta nespravne pochopil |
|
RH+B nechcem tu s tebou zbytočne polemizovať mimo témy ale prirovnávať VFR ku mercedesu v úprave od AMG je prehnané. |
ja som raz videl biely lincoln s privesnym vozikom, mozno viezol zemiaky. |
RHplus : ten tvoj popis cloveka ktory by si mal kupit GSX mi sedi na samovrazedneho (no name gumy z ciny) farmara (motyka a zemiaky) ktory pracuje v servise (vymena motora doma) ..... |
Mam Bandita, 600. Ako turista dobry, pre jedneho + batozina ten vykon staci hravo. A snivam o VFR. Dovod? Zmena hudby motora. Bandit, Fazer ci ine je moc tiche s original vyfukmi. |
...zase tu pisu "machri" od Suzuki, ktorym sa na B12-ke kruti ram a silny motor nie je mozne zabrzdit na 6-piestikovych brzdach, ktore pouzivaju-li superspoty. ....hmmm.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil motodevil666 (04.11.2010 20:15) |
vlastná skusenosť, minulý rok som jazdil bandita, tento rok VFRku rozdiel ako fábia vrsus BMW, motor iný level, brzdy iný level o podvozku nehovoriac, to sa nedá zrovnať VFR je hi-tec bandit za málo peňazí celkom dosť muziky, ja som neobanoval že som presedlal a verím tomu že ma VFRka bude dlho baviť |
ako napisal pror rozdiel je obrovsky VFR bola vykladnou skrinou hondy,je to jedna z najlepsich moto na svete,je vnej motor s dobrym priebehom krutiaceho momentu a je to velky univerzal |
honda: nechcem si nijako zastavat GSX-ku koly tomu ze ja mam tiez suzuki, ja nie som s tych... Je mi jasne ze VFR je hlavne podvozkom na inej urovni, ale pokial ide o motory, tak sa najskor pozri na priebehy vykonov a krutiacich momentov oboch motoriek a potom pis ktora moto ich ma lepsie. V tomto ohlade jednoznacne vyhrava GSX! Sice ma mensi vykon a aj krutiaci moment, je to samozrejme mensi objem, ale vyrovnanejsi priebeh ma jednoznacne GSX. Upravené 1 krát. Naposledy upravil CBRider (06.11.2010 10:03) |
ja som raz videl biely lincoln s privesnym vozikom, mozno viezol zemiaky. |
Mam ju skoro rok a som velmi spokojný ,treba sa povozit na VFR a potom na GSX-ke a uvidíš sam.Ty sa na tom budeš vozit .Pre mna jasna volba VFR 800 |
jednoznačne VFR!!!Raz som mala možnosť sa skúsiť kusok previesť na predvadzačke 07 a je to super mašina, pohodlná ale aj živá! |
CBRrider ja som nikde nepisal ze vfr ma vyrovnanejsi a lepsi priebeh krutiaceho momentu a vykonu ako GSX ale ze ma dobry priebeh. Upravené 1 krát. Naposledy upravil honda (06.11.2010 18:11) |
CBRrider máš veľkého bandita to sa z malím nedá rovnať, malému proste chýby všetko, jazdil som ho viem o čom hovorím. Chýba mu výkon, chýba mu dobrí podvozok.Do 6000 otáčok zvednutá púpava potom začne ťahť , proste je to dobrá a spoľahlivá motorka ale po čase prestane baviť a potom ak chceš byť verný tak ideš k tomu čo máš ty alebo inam. Ak na to máš banditke podakuješ za spoľalivu prácu a ideš k niečomu zábavnejšiemu. Po čase je malá banditka celkom dosť veľká nuda. |
pror1: ved ja som pisal, ze by som mu tiez skor odporucil VFR. Sam som po nej pokukoval, ale nakoniec som sa previezol na velkej Bandaske a objem ma hned zlakal |
na turistiku a pre pokrocilych zaciatocnikov alebo nenarocnych motoristov je gsx dobra |
VFR 800 5,5L - 7L spotreba Upravené 1 krát. Naposledy upravil motodevil666 (07.11.2010 21:25) |
motodevil: este ta doplnim |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 215399 | Včera: 111758