Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

08.09.2010 14:09

Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Vostok
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte,
po skvelych 6 rokoch v sedle mojej SV by som si rad zadovazil noveho tatosa do stajne. Zvazoval som niekolko moznosti, pretoze mam niekolko zasadnych podmienok, ze to musi byt dvojvalec, nad 1000 cm3s vykonom aspon 140 HP, v style nahaca, s "normalnym" posedom.
Testoval som niekolko strojov, Ducati Streetfighter, Moto Morini Corsaro Veloce, Aprilia Tuono 1000 R.
Vsetky splnili moje ocakavnia, az na to, ze Streetfighter bol prilis radikalny na posed pre moju zenu, ktora somnou jazdi. Inak moto vyhovovala vykonovo a aj stylom. S Moto Morini je problem ten, ze ked teraz skrachovali, kto mi ten bike o 5 rokov opravi, ND a podobne...
Aprilka vyzera byt ako najhorucejsi kandidat....este musim otestovat so zenou za chrbatom.
Ak mi viete dat nejaky lepsejsi tip, som same ucho, bo dilema je to naozaj velka.
Diky.


08.09.2010 14:13

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

rp76
 Kávičkár 

Ikona

vela toho neni, co? :-))) ja by som to tuono, ale tiez je to nahaty sportbike.. chuda zena :-D


08.09.2010 14:21

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Moto Morini :-*


08.09.2010 14:38

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

grey
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bmw k 1300 R - akurat ze je to stvorvalec ... myslim .


08.09.2010 14:52

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Motorky ktoré si opísal - sú skôj jednostranne orientované, ale na Corsaro by som zabudol a volil Moto Morini Granpasso 1200.
Ale keď máš obavy a chceš mať kvalitu a univerzálnosť s L2 motorom a poriadným výkonom - zároveň s konfortom pre manželku - tak veľmi nemáš veľmi na výber :-D :-D :-D

Jedine DUCATI MULTISTRADA 1200


08.09.2010 15:21

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

danopanci: dobre ponúkaš, akurát to neňi z jeho víbjeru, téš bich rači išeu do tích keré ponúkáš Ti ;-)


08.09.2010 15:27

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

ja by som tiez pridal do toho vyberu Multistradu [dobre]


08.09.2010 15:48

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

paterlini
 Jogurťák 

Ikona

yahama mt01 sice to ma "len" 90koni ale 150 nm krutak.
yamaha v-max

naco je ti vykon 140 koni a viac?
ja mam 110 hp na zadnom kolese a bohate to postacuje. mam to odskusane aj s ladvinkou a 700km s 90kg kamosom (ladvinkarom) po serpentinach. stale mam dostatocnu rezervu (vykonu). bez problemov nebol problem ist 140-200 a viacej.


08.09.2010 15:49

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

rissko
 Kávičkár 

Ikona

Ty teda mušíš byť riadny strelec keď ti treba 140HP ;-) ...MAN >:-)


08.09.2010 16:41

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

proč bi moseu bit strelec, ket sce 140 kobil?


08.09.2010 16:45

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

karburator
 Turista 

Ikona

Myslim ze po 6 rokoch na dvojvalci si uz dost vyjazdeny a skuseny na japan stvorvalec :-* :-} :-D


08.09.2010 16:47

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

miku: viužius ňekedy v živoce naplno svojích 95 kobil dukší jak pár sekund? Ket aj ano,mislíš,že to neňí dost?

edit: ket neberem do úvahi okruch..to je iné..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (08.09.2010 16:49)


08.09.2010 16:49

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

jaa bych tez este povedal, ze MT01. ale 140 koni nema ani zdaleka. Buell ti asi tiez nikto neopravi. na vyber toho moc neni, akurat taliani a este rakusaci. ale SD je tiez "slabe" a RC8 uz neni to, co hladas, to by tam potom mohli ist aj talianske duc duc SS ako 1098 a pod.

co tak hypos 1100? mas 2 val, mas kopec vykonu a mas "normalny posed" hm? ;-)

a ked sa so zenou vyberiete cestou necestou, nemusi mat vzdy len hladucky asfalt. das na nom aj polne cesty, strkovky a pod ;-)


08.09.2010 17:27

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

demmoo: jasňe ket nepočítáš okruch a naháňački a magorini, tak mi stačí motorák aj ze 64 kobilkama, jak je Versys, ale já mám 65 kilo :-D , uš pro dvoch to je máuo a na turistiku f kopcoch a s bagážú to je čaj...


08.09.2010 17:31

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

TL 1000


08.09.2010 18:05

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

paterlini
 Jogurťák 

Ikona

este ma napadlo smt


08.09.2010 20:08

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

paterlini
 Jogurťák 

Ikona

alebo superduke, ale to stale je menej ako 140 koni


08.09.2010 20:50

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Skoč si otestovať VRSC V-ROD Muscle. Nemá síce tvojich požadovaných 140 žrebcov ale má za to 115Nm/6500 ot.
Ochutnaj a budeš sa diviť. Kamošovi s jeho 140 koňmi padla sánka keď vyliezol na tento H-D. [dobre]


08.09.2010 21:00

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

rp76
 Kávičkár 

Ikona

socrates, chce sportovu motorku, nie traktor .. ;-)


08.09.2010 21:30

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

eNeM
 Geriatrik 

teraz je na predaj jeden krásny xb 12 s [dobre] 8-) nasrať kone, krúťák odspodu až neviem kam >:-)


08.09.2010 21:50

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Mio77
 Čoprák 

Ikona

Ked chces fakt silneho nahaca, tak jedine B-kinga >:-) .... aj krutak aj vykon [dobre]


08.09.2010 22:02

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

gico
 Turista 

Ikona

multistrada >:-)


08.09.2010 22:05

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

eNeM
 Geriatrik 

Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli >:-) . B-king je dobrý stroj, ale nie je to dvojvalec ;-)

Tento konkrétny bulík je cukríček [dobre]


08.09.2010 22:06

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

rp76 nevedel som že NAKED sa považuje za sport moto. Možno u Teba.... Inak píše o 2valve a ak si myslíš, že Muscle je traktor tak Ti to isto nebudem vyvracať. Na to nemám jednak chuť ani čas.

eNeM [dobre] presne tak....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil socrates (08.09.2010 22:09)


08.09.2010 22:19

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

cees2r
 Geriatrik 

Ikona

Ducati ee - ak uvažuješ aj nad inými motorkami..


08.09.2010 22:22

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Mio77
 Čoprák 

Ikona

eNeM : Diky za upresnenie :-D ja som len chcel ukazat smer ako riesit konkretnu dilemu PS a Nm pri naked :-D


08.09.2010 22:23

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

A čo tak Griso 1200 8V, nemá síce 140 koníkof (teda nie sériových) ale vytrápi ťa poriadne a nie je okukaný ;-) Hm?


08.09.2010 22:42

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

111-ka a aj panička si bude hovieť (no bóóže , jeden valec hore-dole) , jediná moto , kde sa majitelia na fórach sťažujú , že výrobca so zrýchlením zavádza a klame ! :-((((((


Lebo zrýchľuje lepšie ... :-D


08.09.2010 22:48

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Ano ano ,Moto Guzi Griso 1200 je chuťovka [dobre]


08.09.2010 23:06

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

edelweiss
 Bahniak 

Ikona

moje poradie: tuono, superduke, griso


08.09.2010 23:23

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
no do tohoto sa nedá nezamilovať. Najkrajší exot :-*

ale až bude toto v sérii budem supermoťák :-D
Pozri obrázok


08.09.2010 23:40

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

edelweiss
 Bahniak 

Ikona

amis, z duse mi prispievas, nechcel som to tu rozvijat a hladiet moc optimisticky dopredu, ale keby sa nove studie od guzzi uz robili, poradie by bolo tomu prisposobene


09.09.2010 1:15

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

;-)teme raf


09.09.2010 1:21

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

5koooo
 Kávičkár 

Vostok, mna chyta nieco podobne.. 2V moze byt challenge.. Ja mam zajacie umysli na Ducati SuperSport 1000DS, ten pocit, je to srdcovka.
Pre teba to bude asi slabe, len 95hp


09.09.2010 7:56

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MT01 - pre ľadvinku je to sedenie len na kratke trate....

Osobne nechápem, prečo požaduješ taký výkon od naháča :-O a ešte naviac za predpokladu, že budete na ňom jazdiť dvaja.... :-O Ono to totiž vôbec nejde dokopy - naháč s vysokým výkonom je vždy veľmi radikálny stroj a nie zrovna vhodný pre jazdu vo dvojici. Ozaj by si mal prekopať tvoje kritériá. Na naháči a vo dvojici totiž výkon ozaj nepotrebuješ, stačí ti bohate slušný krúťák a moto, ktorá má rozmer aspoň dospelej motorky.


09.09.2010 8:59

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

rp76
 Kávičkár 

Ikona

socrates, robil som si srandu, nechap ten "traktor" ako urazku, je to iba iny styl.. V-rod je urcite dobra motorka na kludne jazdenie krajinou.. A ja mam take jazdenie celkom rad, ale ked si chcem vychutnat okresku plnu zakrut, tak to si urcite viacej vychutnam jazdu na SV. Ja mam Bandita a SV. A uz v porovnani tychto dvoch motoriek je Sv neporovnatelne obratnejsia v zakrutach.. Porovnavat v-roda s SV, Tuonom alebo dokonca s StreetFighterom je blbost. A co sa ti nezda na oznaceni sport bike pri napr. tuone alebo SF? Ved su to superbikes bez kapot..


09.09.2010 9:49

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

eNeM
 Geriatrik 

Alebo HD XR 1200, ten istý motor ako bulík, trochu menej "radikálny design", vyššie zdvihy [dobre]

Poprípade ak by si nevedel čo s lova, veľká fajnotka >:-) :
www.exilecycles.com/index.php?section=163


09.09.2010 9:50

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Andys
 Jogurťák 

Ikona

eNeM: hovoris "Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli" - - spominany B-king 1300 ma podla DYNOcharts pri 2700ot rovnaky moment a potom sa X12ke vzdaluje. Neviem ako je to pocitovo v reale, asi dost zalezi na sprevodovani, ale papierovo je Bking na koni :-}


09.09.2010 9:55

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

tak to zhrnieme takto, lebo zakladatel temy sa prestal ozyvat. zober V4 VFR 1200 a mas pokoj :-)))
v pohode sa odveziete dvaja, je to do V, ma to nad 140 koni.


To, co hladas ty Vostok sa podla mna na trhu zohnat neda.. nie, ked trvas na kazdom kriteriu.. :-}

EDIT: som uplne zabudol na tu multistradu, ale nejako sa k nej nikto nevyjadruje.. ta by aj vsetko splnala, len treba na nu straaaaaasny baksis..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 9:59)


09.09.2010 10:09

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

eNeM
 Geriatrik 

Vyjadril som sa príliš vágne, mea culpa :-}

Dvojválec do V, HD obzvlášť a veľký sporty 1200 o to viac majú krúťák od spodných otáčiek do povedzme 5 - 6 000. Ano, máš pravdu, nad 6000, vo vyšších otáčkach a rýchlostiach sa na radový štvorvalec V-twin nechytá, mal som možnosť sa na viezť na KR 1200, čo je podobná kategória ako b-king, a keď ho držíš pod plynom v otáčkach, tak to je niečo neskutočné. Ani som sa nenazdal a šiel som 240 >:-) .

Mne osobne viac vyhovuje v-twinový ťah odspodu, nakoľko sa domnievam, že u naháča jogurtové zameranie R-4 aj tak nevyužiješ (nad 200 to je nulový komfort). Problém je, že 95% ľudí sedelo na R-4, ale takmer nimkto na Sportsteri 1200. Odporúčam vyskúšať si obyčajný 1200 sporty, ktorý lepšie dýcha (čisté laufy, SS KN vzducháč).

To ani nehovorím o bulíku. S KN filtrom to je des a bes >:-)


09.09.2010 10:12

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

nechce moto morini, lebo skrachovali a boji sa opravy a ND. zeeeebyyyy bol Buell na tom rovnako? :-~


09.09.2010 10:14

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Mio77
 Čoprák 

Ikona

eNeM : Jazdil si na B-kingu ?


09.09.2010 10:15

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Andys
 Jogurťák 

Ikona

vestko beriem ak hovoris o 4valcoch do 1000ccm, ale Bking je tupa lokomotiva >:-) a moment ma lepsi uz od 2700ot a nie 5-6000 ;-)


09.09.2010 12:33

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

A čo tak BMW R 1200 R nemá síce 140 koníkov ale myslím si že aj žena by mala radosť z posedu aj ty z jazdy... Údajne aj čo som tu čítal tak ten "boxer motor" je perfektný... ;-)


09.09.2010 13:20

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

boxer mu bude "hnily" ked sa mu SV 1000 pozdava malo. tu VFR alebo multistradu.. alebo tuto Kinga, ako Andys propaguje :-)


09.09.2010 14:26

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Obávam sa ale že pani manželka by zo sedenia ako ľadvinka na B-KINGu veľkú radosť nemala... a to je tiež jedná z vecí ktorá patrí do požiadaviek a za cenu Multistrady si už kúpi v pohode aj ten Bavorák. Nehovoriac už o tom že Multistrada nemá s naháčom vôbec nič spoločné. ;-) teda pokiaľ sa bavíme o cenách nových motoriek. 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 14:28)


09.09.2010 14:35

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Že MTS nemá nič spoločné s naháčom ???? To moto si videl ????? No budem ticho ......


09.09.2010 14:50

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

na ten dizajn si treba trochu zvykat, ale najskor JEDINA moto, ktora splna vsetky poziadavky

dalefranks.com/cycles/wp-content/uploads...

skareda talianska potvora s tuctovym trapnym 25 rocnym motorom a skaredym podvozkom so skaredou kapotazou a ohyzdnym nasavanim. neforemna nadrz a podsedlovka na grcanie.. FUJ I-GRR I-GRR I-GRR

a aj tak by som ju chcel mat doma.. :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 14:51)


09.09.2010 14:58

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Jura
 Motarďák 

Ikona

...go your own way...

Pozri obrázok


09.09.2010 15:08

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Andys
 Jogurťák 

Ikona

ja Bkinga nepropagujem, velke, tazke, pre spolujazdca nic moc

ked 2val, novy multivitamin je u mna numero uno [dobre]
Jak by som ju vytrapil :-* ci skor ona mna >:-)


09.09.2010 15:25

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Jura : [dobre] proste vražda len toto, že to už nieje dvojval ale poníkov to už má vcelku dosť :-D
Nech sa vyjadrí zakladateľ témy ako to vidí on lebo akosi ho tu nevidno :-}


09.09.2010 15:46

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Jura jedna z mojich srdcoviek. ale pri spotrebe, cene a faktu, ze to nie je dvojval som to ani nespomenul. krutakom moze ist B-king s placom do kuta :-D


09.09.2010 15:57

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Andys
 Jogurťák 

Ikona

.. a s placom aj ty, ked tych 367kg budes musiet potlacit :-)))
inac stylove vozitko 8-)


09.09.2010 16:25

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Jura , jawa555 , veď som to už hore spomenul , že 111-ku :-))) (jeden valec hore-dole)

Andys , keď na tom mohla jazdiť 60 kilová baba , tak to hádam zvládne aj chlap .


09.09.2010 16:42

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Vostok
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte,
k Vasim komentarom:
MT 01 som jazdil cely vikend, na predvadzacke...je to krasny stroj, nadherny zvuk, ale nebolo to to prave....a to som myslel, ze to bude jasna volba. Skusal som ho ako prvy zo vsetkych ostatnych.
Co sa tyka 4valcov - to nepripada do uvahy, som konzervativny 2V, neda sa svietit.
Na otazku na co mi je 140 koni....sa naozaj tazko odpoveda. Chcem ich, a musia byt. Nejazdim okruhy a ani sa nenahanam na normalnych cestach, ale chcem mat silne zihadlo pod prdelou, skratka chcem to.
Zatial vyzera ako najhorucesi kandidat Tuono.
K Multistrade a Grissu - to nie je moja salka kavy, aj ked beriem, ze to mozu byt krasne motorky. Nieco take, ako ked som skusal MT 01, skratka mi to nesadlo.
Buell ma problem ako Moto Morini...obavam sa servisu a s tym spojenych veci.
Vdaka za predbezne navrhy...mozno ma niekto este prekvapi nejakou info, co sa chysta na buducu jar.....


09.09.2010 17:08

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

eNeM
 Geriatrik 

vostok, servis na buell priamo v BA na najvyššej úrovni ;-) od chalana, čo ju predáva. to sú k***a páni mechanici [dobre] (www.unauthorized.sk)

aftermarket je s dielmi tak bohatý (druhovýroba), že ND sú dostupné tak ako na japonce (z USA máš do 7 dní s poštovným zrovnateľným s EU čokoľvek u nás, clo neplatíš, ak to je neobchodný artikel do xy evri ;-)

Fámy o dostupnosti ND sú nezmysel. Repasovali mi chalani 35 ročný HD motor a nebol problém zohnať jediný diel, pričom ceny ako na akúkoľvek inú značku :-)

To nehovorím o vychytávkach, čo tá moto má, je to proste exot-klasik [dobre]


09.09.2010 17:08

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

eNeM
 Geriatrik 

BTW, veď buell motor je HD EVO sporty 1200, ten sa vyrába dodnes ;-)


09.09.2010 17:59

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Vobec si nemyslim, ze by to musel byt nahac nad 140 koni... a kto by uz veril tomu, ze na tom vozis vlastnu zenu
takze BMW HP2 Sport... 133 bhp/178kg- ak prihodis Akrapovic, tak mas vytuzenych 140bhp


09.09.2010 22:17

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

danopanci: až sa mi nechce veriť že aj ty máš DUCATI keď zadreš že Multistrada má niečo s naháčom... :-O alebo všetky stroje kde je vidieť motor sú naháče???

motoride.sk/?P=motodb&ID=8777

Všimni si čo je napísane pri kategórii... to vlastne aj motorky na CROSS sú naháče, veď tiež im vidieť motor... :-D EXPERT!

Konieckoncov, zakladateľ témy Multistradu aj tak zamietol... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 22:21)


10.09.2010 10:01

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

paterlini
 Jogurťák 

Ikona

a co ti vadilo na mt-01?


10.09.2010 10:21

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Vostok - ostavam pri tom, co som povedal - tak pre Teba este moto nikto nevyrobil :-}

V-max ti je tiez proti srsti, lebo ma 4 valce? a nehovor mi, ze sa Ti nelubi, to Ti tu NIKTO neuveri ;-)


10.09.2010 12:04

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Vostok-Nechcem ti kazit radost a vyhovarat tuono,naopak,je to skvela motorka.Ale mal by si si uvedomit,ze to nesplna tvoje tvrdo vydupkavane poziadavky
1.-nema to 140 koni
2.-zadna sedacka vyzera opticky velka,ale tu zdanie klame.Je neskutocne tvrda a cudne tvarovana, stupacky priserne vysoko,co v kombinacii ponuka posed nevydrzatelny po par minutach.
/Mangelku som uz vozil na kadecom a stale bola vysmiata.nieje narocna.Ale po prvej jazde na tuone a zastaveni na prve tankovanie nasledoval kopanec do zadneho kolesa,druhy do mojho kolena s podfarbenim nadavok,ktore by si nechcel citat ;-)/
BTW-ale mozem ta ubezpecit,ze ti tam tych par koni do 140 chybat urcite nebude.a keby predsa,da sa to nakopat upravami aj dalej ;-)


10.09.2010 12:17

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Jura
 Motarďák 

Ikona

@ brazel: a kolko ludí myslíš že pod "111-ku" pochopilo III Rocketa ?? ja si myslím, že moc ne ... ale možno sa mýlim ... ;-)

_________________________________
... go your own way ... 3umph


10.09.2010 13:03

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

otyc
 Geriatrik 

@jura & brazel: ja sem rozumiel TATRA 111


10.09.2010 15:10

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

111 znamena rocket 3 :-O :-O tak to budem este muset doost chlebika popapat, aby som sa naucil taketo vychytavky :-)))

je to tazka moto, je to silna moto, strasne vela to zere. neviem, ci je to na slovensky plat.. :-}

teda, ked to nechce vytiahnut 2-krat za sezonu okolo komina :-}


10.09.2010 15:35

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Minerva
 Turista 

Ikona

Niekto tu spomenul SMT, ta nema nad 1000cm3 a ani zdaleka 140koni.

Co sa tyka Multistrady, v lete sme ich zopar videli v Taliansku, neskutocna moto :-* A bohuzial, aj neskutocna cena...


10.09.2010 15:54

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

minerva.. so vsetkym co si napisala sa da len suhlasit ;-)


10.09.2010 22:43

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

honda
 Turista 

pozri si bmw r 1200R ale nema pozadovane kone,no je vhodny pre
dvoch ludi a celkom zaujimavo vyzera
co ty na to?


11.09.2010 3:31

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

honda
 Turista 

edit uz tu o bmw pisal snake,az teraz som si vsimol.
ale i tak odporucam vyskusat.


11.09.2010 10:17

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

Vostok vidieť, že si fajnšmeker, máš moje plné sympatie [dobre]
Bohužial tieto motorky sú skonštruované pre zábavu a nie na turistikovanie spolujazdca... Ty si musíš ujasniť, čo chceš.


12.09.2010 1:00

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

atir
 Kávičkár 

Ikona

podla mna je nahac dost univerzalna motorka, na cestovanie staci nahodit kufre a stit proti vetru a idem no problem.

Ak sa ti chce cakat, na jar hadam bude v predaji Ducati DIAVEL s motorom z Multistrady 150koni.

www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults...

Mozes sa prist na nu posadit na vystavu do Milana v novembri ;-)

edit: idem bez spolujazdca, vsak posad manzelku na jej vlastnu motorku :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil atir (12.09.2010 1:03)


12.09.2010 19:17

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

Jednoznacne Moto Morini - najlepsi V2, vyborne komponenty a punc exkluzivity.

Od septembra maju mimochodom noveho investora, takze spravy o smrti MM boli trochu predcasne.
Ale ked sa budes pozerat na kupu motorky ako na "racionalnu kupu", tak potom cokolvek ine (ehm... obycajnu Yamahu, Suzuki a p.)...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (12.09.2010 19:18)


13.09.2010 14:52

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Na co je dobry punc exkluzivity?


13.09.2010 15:14

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Moto Moriny vyrábal donedávna shity [zle] a preto aj krachol. Musí si ešte urobiť meno (punc spoľahlivosti) aby bol ako Yamaha a Suzuki !


13.09.2010 17:28

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

@ marek750 - ty si mal niekedy Moto Morini (akekolvek ?) Jazdil si na nom niekedy (a tym nemyslim 10 km)?

Takze na com zakladas svoje presvedcenie? Komik... ;-)

Co hovorim je myslim celkom zrejme - pokial chces nieco specialne (exkluzivnejsie, lebo to nema dalsich x-ludi; s rizikom uzsej servisne siete; pravdepodobne horsou re-predatelnostou), ides do inych znaciek (napr. MM, MV Agusta, etc.), nez ked je prioritnym pohladom ekonomika prevadzky a minimalna strata pri dalsom predaji (ale to uz hranici s tym, ci je motorka ekonomicky dopravny prostriedok, ze?)

V mojom rozhodovani hralo naviac dolezitu ulohu to, ze za rovnaky, resp. mierne nizsi peniaz ako porovnatelne stroje (KTM 990, BMW GS), dostanes "viac a pre mna lepsej" motorky".

Upravené 2 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 17:41)


13.09.2010 20:02

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

sushi na exkluzivitu a niečo špeciálne mi stačí 500eur ;-)
moto-morini.autobazar.eu/new-york-350-id1735037.html


13.09.2010 20:30

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

@ marek750

OK, Ty komik - v prvom poste sa spomina MM Corsaro Veloce, a Ty prides s 18-rocnou hrcou bez TP?

Mozno nevidis rozdiel, preto trochu pomozem - o tomto sme sa bavili:
Pozri obrázok

:-)


13.09.2010 20:34

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

MAREK 750 - o čom točíš chlape :-O - to tu ideš porovnávať motorku bez dokladov s rokom výroby 1992 ?????
AK neriešiš tieto stroje - tak to zbytočne nezasieraj a nevnucuj svoj obmedzený názor.

SNAKE - pokiaľ ma chceš poučovať o Multistráde - tak to beriem - len ono tá Multistráda nie je turistika ako PanEuropean a pod ...... a podľa majiteľov na nej aj vo vyššej miere aj fúka - či už na starej - alebo novej TYPE ;-) :-(

Keď sa predávali v exekúcií nové motocykle MotoMorini - tak sme s kamarátom zabojovali o dva exempláre s rokom výroby 2007-2008 a dopadlo to pre nás veľmi smutne - len sa za tými motorkami zaprášilo a nemuseli čakať na individuá z východného bloku - aby sa ich zbavili :-D :-D :-D .


13.09.2010 20:55

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

danopanci , až tak sa ľudia za nimi nejdú pozabíjať ... napr. cgi.ebay.co.uk/2010-MOTO-MORINI-SILVER-BLUE-...


13.09.2010 21:00

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanic davaj uz len 10 min :-O
a ten motor v tom je z coho?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:01)


13.09.2010 21:10

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Brazel - tie naše Corsara boli za 4600 €, ale keby som nemal motorku tak by som do do nej určite išiel, prípadne do MV Brutalky - alebo 8 ventilovej Guziny :-*

MOTOKILER - človek s Tvojím profilom a vekom ma nerozhodí [dobre]


13.09.2010 21:11

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

to som ani nemal v umysle :-~
a vek si mozem dat aky chces staci povedat ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:12)


13.09.2010 21:16

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

danopanci , ale veď ja len tak , že sa ľudia nejdú posrať .

Ktokoľvek ju mohol mať túto (hore uvedenú) za cca 7100 Euro aj s dovozom do Doveru .
Can be delivered anywhere UK mainland for £125.99 + VAT

A nekúpil ju nikto ! Ani s len 100 míľami na tacho ...

Ešte k Moto Morini : Any rumours or concerns about the viability of the Morini Factory have been firmly squashed with the News that Paulo Berlusconi [the Italian P M's brother] has made a handsome offer for it

V skratke : Paulo Berlusconi , brat talianskeho premiéra , urobil peknú ponuku ...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.09.2010 21:21)


13.09.2010 21:36

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

danopanci, keby mala babka gule, bola by dedko...

Co to je za exkluzivitu, ked to stoji menej ako ako supertuctove SV-cko? Za 5500£ nebol ani jediny zaujemca, a pritom motorka mala 99km.
Ak berieme exkluzivitu vo vyzname, ze ich je malo, tak potom obstoji aj ta ponuka za 500 euro- asi bude na Slovensku jedina. Len samozrejme ta uz nesplna predstavy tych, co potrebuju viac machrovat ako sa vozit. Ak sa bavime o motorkach, ktore su exkluzivne technickymi rieseniami, tak je MotoMorini hlboky podpriemer a o reputacii ktoru si ziskali Bimota, Norton, Husaberg... sa tejto fabrike moze iba zdat.

Strasne mi to pripomina Aupark, kde je vsetko znackove, napriek tomu, ze v mnohych pripadoch je exkluzivna fakt len cena


13.09.2010 21:41

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

RHplusB: [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


13.09.2010 21:41

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

OK hosi,

ako som pisal - kazdemu co jeho jest.

Kedze clovek je tvor stadovity, pri vybere moto sa casto prikloni k tzv. "overenej" kvalite (Honda, Yamaha... - doplni si kazdy podla potreby). Tito ludia maju prirodzeny strach z neoverenych veci, ktore im niekto z ich okolia (s rovnako obmedzenou skusenostou) nepotvrdi. Odtial pochadzaju tzv. pravdy (zname aj ako zvasty) typu: "Honda je Honda" a p.

Osobne rad experimentujem a podporim kazdu aktvitu, ktora podpori rozmanitost. Inak by sme stretavali same V-Stromy 650, CBR/ R6 a velke GS-ka :-)


13.09.2010 21:53

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

@ RHplusB - toto su presne tie mudrosti internetovych drsonov - MM si ani nevidel, ale uz vies ako sa veci maju :-)


K tym parametrom (a zostanme pri Corsaro Veloce) len tolko - mimo designu, ktory sa mne paci, (ale to je celkom individualne), zostava este Ohlins podvozok (ak teda vies na Tvojej SV 650 co to je ;-) ), radialne brzdove pumpy, brembo brzdy a motor, ktory Ta dostane do nirvany (obrazne povedane samozrejme :-)))

Este k tomu predvadzaniu - na svojom Granpasse som dal lesy v Ciernej hore a sotolinove priesmyky v Albansku - to sa kvalifikuje ako machrovanie, alebo ako enduro-jazdenie? >:-)


13.09.2010 22:10

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Pozóóór !!!
Ohlins je zadný tlmič , predok udávajú že Marzocchi , Brembo štvorpiestiky sú dnes na hocičom , no a radiálne pumpy na všetkých výkonnejších strojoch v podstate tiež .
Keby tam chceli dať exkluzivitu , tak tam šupnú napr. Beringer , alebo Discacciati , nie rozpočtové štvorpiestiky Brembo (naviac ani nie radiálne)


13.09.2010 22:13

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

Par foto:

Pozri obrázok
Pozri obrázok


13.09.2010 22:24

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

sushi Nikto ti neberie to že Moriny nie je masová motorka.
Mne sa tiež páčia nové naháče od nich.
Kúp si čo chceš ale robiť exkluzivitu zo značky ktorá má problém "zaplatiť za elektrinu" nemusíš. Určite je Corsaro vymakané a krásne , ale to sú aj iné motorky.
Malé SV urobilo pred 11timi rokmi dieru do sveta skvelým motorom ktorí používali aj taliani v Cagive . Práve takýto model by dnes zachránil Moriny od ďalšieho krachu.


13.09.2010 22:24

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

Fajn, takze nastavitelna predna vidla Marzocchi, zadny tlmic Ohlins, radialne pumpy (ehm - este raz si pozri tech. parametre), brzdy Brembo (ako Ty hovoris - obycajne), Marchesini rafy - proste cisty sub-standard, nehodny porovnania s japonskou budget-kvalitou :-)))

A k tomu uplne zly motor so 140 HP a 123 Nm - skoro mi je zle z tych nedostatocnych parametrov... Asi presedlam na SV 650 :-)))

Nema zmysel vysvetlovat - kazdy hladame nieco ine a niekomu proste nevysvetlis (a vlastne ani netreba)

Teraz vazne - @ marek750 - ako som pisal, MM nie je asi pre kazdeho, ale keby viac ludi vyskusalo (malo ochotu a odvahu vyskusat), tak by 100% presedlalo. Ekonomicke problemy MM nie su dane kvalitou vyroby, ale napr. distribucnymi moznostami, zakaznickym chovanim (resp. zotrvacnostou tohto vyberu), rozsahom investicii potrebnych pre set-up servisov a i.
Zachadzam asi daleko, ale dufam, ze okrem mainstreamu typu: Yamaha, Suzuki etc. budu vzdy k dispozicii aj ine alternativy MM, MV Agusta, Bimota etc.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 22:35)


13.09.2010 22:31

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Neblbni a neporovnávaj 1200vku z 650tkou [zle]


13.09.2010 22:35

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

RH - motoriek bez záujmu je veľa a aj exkluzívnych značiek a aj .....

Neviem čo tu píšeš a rozvádzaš - ked o tieto stroje nemáš záujem a o dlhodobých testoch Grandpassa a podobných zverstiev nič nevieš a ani netušíš . ;-)

Pokiaľ riešiš cenu, tak je to tvoj problém - ja žiaľ predajca Motomorini nie som a keď si zoberiem také nové SV za cenu 4500 €i a v zime ešte podstatne menej - tak sa ani nečuduj že cenovo vyššie ohodnotené motorky strácajú potencionálnych záujemcov - ale o tom som nechcel ..... Keď som pred 3 rokmi išiel kupovať SV 650 - tak cena bola po zľave cca. 7900 €

SUSHI - Ti to jasne napísal - ale nechcem - aby to vyznelo ako útok proti Tvojej osobe.

Ak si zoberieme Ducati - tak na jednú túto motorku pripadá 400 predaných Japoncov a Morini :-O - my tu len vypisujeme a až jeden na nej jazdí [dobre]

Vývoj nového motora stojí peniaze - no keď sa investície nevrátia - tak je normálne - že za časom začnú hromadiť podĺžnosti.






13.09.2010 22:39

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

@ marek750 - to bol vtip samozrejme - preto ten smajlik. Su to uplne ine kategorie, ale aj ine filozofie (mass- vs. niche-market).

Myslim, ze MM nezachrani maly V2 (ako si spominal, na sposob SV 650), ale skor nejaky zaujimavy supersport a (teoreticky) by mohli nabehnut na band-wagon adventure motoriek, najlepsie s niecim mensim, nez je GP.


13.09.2010 22:43

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

sushi7474 , radiálne máš pumpy , nie strmene , na dnešných TOP modeloch je normálna kombinácia radiálna pumpa + radiálny strmeň , dokonca aj na TOP modeloch japonských výrobcov (radiálne pumpy takmer štandard) .

Marchesini kvitujem , rovnako (mierne s výhradami) pruženie (mohli to vpredu vystlať napr. Bitubo , keď už robili super motocykel)

Myslím si , že celkový dojem je fajn , ale (ako už uviedol človek vyššie) naozaj nie priekopnícky .

A skutočne by bolo treba porovnať rovnocenných súperov ...


13.09.2010 23:08

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

@ brazel - ak dobre rozumiem - my, tu neriesime priekopnicke motorky (nech uz to znamena cokolvek), ale:

- dobre vyzerajuci nahac,
- ktory nema kazdy
- ma 140+ HP
- je kvalitou porovnatelny v ramci svojej triedy

Z toho mi (k velkemu zadostucineniu) vypadnu vsetci "japs-wannabees" :-) a zostanu eurospki malovyrobcovia + ex-Buell. A tam uz je vyber skoro cisto odla designu, lebo zbytok je (skoro) rovnaky :-)


13.09.2010 23:30

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 23:30)


14.09.2010 1:09

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

rp76
 Kávičkár 

Ikona

podla mna SV je lepsie ako MM.. ale na MM som este nesiel.. sushi, soferoval si SV? bavime sa tu o kokocinach.. Ohlinsy, bremba a pod.. V beznej premavke to ma v rukach hlavne sofer!! Na "dno" nasich strojov si malokedy siahneme (teda ja hej :-D ) A preto pani soferi, nehadajme sa a na zdravie!! ;-)


14.09.2010 2:30

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

:-Dto je krasa,naco sa tu dohadujete,sak kazdy si kupi na co ma neeee :-))) naaco vyhadzuvat tolkych penez za p..u ked zo dna na den straca hodnotu,nekerych exluzivnych modelov je problem sa zbavit,kupit sa da secko,ked je pesos,len predat je uz problem,zanedlho nas tu zvalcuje cina,nahodi take ceny,ze super drahe,aj kvalitne veci sa prestanu vyrabat,lebo nebude mat dostatocny odbyt :-))) >:-)


14.09.2010 8:42

Re: Dilema - aky dvojvalec nad 1 000 cm3?

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

Anoro - úplne s Tebou súhlasím - len ide o to - či sa tou Čínou necháme pohltiť - alebo podporíme európsky trh


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 23165 | Včera: 159847