Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

bandit al. b.w f 650 CS - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiubandit al. b.w f 650 CS - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.09.2010 13:24

bandit alebo. bmw f 650 CS mam menit???

thundercat21
 Kávičkár 

Ikona

zdravim all. mam taku dilemu. mam bandita 1200 N, R.V2002. som s nim spokojny, ale chcel by som skusit nejake cestne enduro, alebo funbike. chcem ho vymenit a teraz mam moznost za bmw f650 CS. mam ist do toho?? viezol sa niekto z vas na tom bmw?? alebo nechce niekto s cestnym endurom zmenu???? :-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil thundercat21 (01.09.2010 13:36)


01.09.2010 13:38

Re: bandit al. b.w f 650 CS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Bude Ti chybat vykon urcite. Najazdil som za 2 roky na F650 GS skoro 40 000km a je to super motorka na nase cesty. Jazda bola potesenim, bez ziadnych zavad a s bezkonkurecnou spotrebou. Keby si prechadzal zo 125ky tak je to v pohode, ale z 1200 to bude prechod nie na horsie ale na slabsie.
F650CS je skor funbike a F650GS je cestne enduro a F650GS Dakar uz klasika enduro.
Co sa Ti urcite bude pacit na F650CS bude remen. Vyhrievane rucky a ABS ak to ma ten model potesia tiez.

Ty musis vediet co chces, myslis ze Ti sadne jednovalec po 1200 4valci? Ja o tom pochybujem a to aj napriek tomu, ze F650 bola pre mna velmi velmi dobra motorka. Ak Ti nebude chybat vykon a otravovat ta caste radenie (na 1200 si urcite casto neradil), tak smelo do toho. >:-)


01.09.2010 13:48

Re: bandit al. b.w f 650 CS

thundercat21
 Kávičkár 

Ikona

juj kurnik, ked tu v stiavnici tie cesty..a jediny dlhy vyjazd bola dovalenka v chorvatsku aj s priatelkou inak len motacky po stiavnici.. no neradil som vobec, ona ide ako automat das petku a kalis vsade...a co ty navrhujes, varadero :-O


01.09.2010 13:52

Re: bandit al. b.w f 650 CS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nechaj si bandita a za lacny peniaz dokup Suzuki XF650 Freewind a budes mat motorku aj na dlhsie vyjazdy s priatelkou a Freewinda budes mat na santenie sam pre seba v okoli Stiavnice. ;-)


01.09.2010 19:19

Re: bandit al. b.w f 650 CS

xsarkanx
 Edvenčr 

Ikona

hm, ze by freewinda ? no tak to iba doporucujem :-) marek ak chces tak ss na pokec o freewinde :-)


01.09.2010 20:09

Re: bandit al. b.w f 650 CS

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Tiež si myslím že CSko nebude krok v pred.... je to super motorka, len neviem či by stačila, odskúšaj na pár dní, možno ťa prekvapí... ;-)


01.09.2010 20:27

Re: bandit al. b.w f 650 CS

thundercat21
 Kávičkár 

Ikona

juj mozno trekvapi, to ze aj priatelka ma motorku kawu er5 a jedine kde sme spolu boli na jednej motorke bolo to chorvatsko. takze ja ju chcem hlavne na behanie po meste, rozbite cesty a tak. a nechcem to riesit dalsim endurom, lebo chcem motocrosa dakeho byduci rok... juj ludia sam neviem...a na tom bmw sa da aj pocestovat, ci nic moc???


01.09.2010 20:35

Re: bandit al. b.w f 650 CS

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Pocestovať sa určite dá... :-) s dodatkom že to je jednovalec... 8-)


01.09.2010 20:37

Re: bandit al. b.w f 650 CS

thundercat21
 Kávičkár 

Ikona

hmmm jediny jednovalec som mal TE 570, ale to sa asi neda porovnavat... :-(


01.09.2010 20:43

Re: bandit al. b.w f 650 CS

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Verzia CS musí byť na cestovanie super, s tým remeňom a správnym obutím to bude paráda... [dobre]


01.09.2010 20:46

Re: bandit al. b.w f 650 CS

thundercat21
 Kávičkár 

Ikona

uvidim mam ju ist skusit ked sa trosku vycasi a uvidime.. ale chcel by som to skusit, hadam mi sadne do ruk.. :-)


01.09.2010 21:43

Re: bandit al. b.w f 650 CS

CBRider
 Kávičkár 

Ikona

thundercat21: no mylsim ze JuriK to napisal uplne presne... Je to to BMW je dobra a prakticka motorka, ale na 100% ti to bude slabe! Ver mi, viem o com hovorim :-) lebo tiez som siel zo 100 konovej masiny na jednovalcek enduro a po roku muselo ist prec koly nedostatku vykonu :-}


01.09.2010 23:36

Re: bandit al. b.w f 650 CS

bubak99
 Turista 

Ikona

Ja som isiel tiez zo 100k GSR600 na Apriliu Pegaso 1valcek 50k jasne vykon mi chyba ale ta motorka ma vytiahne kde kolvek aj na luku aj na rozbitu cestu tak ked necakas od toho vela bude ti na bezne jazdenie dost . Aj na cestovanie ja som presiel Alpy a v pohode ved tam uz chodia chalaniska na 125 a su spokojny ved netreba sa ponahlat vietor vo vlasoch je aj pri 60 bez stitu >:-)


02.09.2010 16:28

Re: bandit al. b.w f 650 CS

black333
 Kávičkár 

Ikona

Mna to čaka teraz.No a to som mal Pan European 1300!!! a idem na dvojvalček endurko.Už teraz viem,že vykon my bude chybať určite ale?Tu nejde o to že bude chybať vykon,aj ked niekedy ho budeš potrebovať,no ide o to vozenie.Enduro je enduro.Ak by si chcel BMW 650 GS tak ber len verziu DAKAR,ako tu vyššie kolega spominal.Potrebuješ len meniť alebo maž možnosť predať a kupiť druhe.To by si urobil dobre,teda lepšie.No ak zoberieš verziu jednovalca,neboj sa.Mal som kedysi Suzuki DR 800Big,velky jednovalec a bol super!!! ;-)


02.09.2010 16:50

Re: bandit al. b.w f 650 CS

CBRider
 Kávičkár 

Ikona

Bubak: ved ja sa tiez neponahlam, chodievam v priemere urcite daleko pomalsie ako vacsina motorkarov, o tom som presvedceny ;-) Ale proste ked si clovek zvykne na ten konfort toho motoriska co ma napr. Bandit, tak si myslim ze mu to bude na inej moto chybat, tot vsjo :-) Ale ved samozrejme nech sa prevezie a uvidi ...


02.09.2010 22:18

Re: bandit al. b.w f 650 CS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

GS aj CS model maju v podstate maximalku +-170 km/hod ale to uz je smrt.
Do 130 km celkom slusne zrychlenie, potom je to slabota. Kazde aj najslabsie auto da tuto motorku na maximalku a od 130 je zrychlenie motorky len o malo lepsie ako zrychlenie priemerneho auta. Ak sa chce obiehat pri 120, treba tocit, tocit co samozrejme vplyva na zivotnost motora.
Vibracne pasmo motora pri 4000, je to dost citit, treba jazdit pod alebo nad, cize 100 km/hod nehrozi. Bud to ide fajn pri 90 alebo 110 km/hod. Pri 100ke toci prave tych 4000 tociek.
120km/hod toci pri +-5000 otackach.
140 km/hod pri 6000 otackach (tusim)
Maximalne mozne tocky su 7500 ot/min.

Je ale rozdiel pri 120 km/hod tocit 5000 co je 2/3 maximalneho vykonu toho jednovalcoveho motora alebo tocit tolko isto otacok na 2V, 2R alebo V4 motoroch, ktore maju este dostatocnu vykonovu rezervu a pri tej rychlosti ide motor na 1/2 vykon resp. otacky.

Napriek vsetkemu maly Bawor je pre mna super duper motorka a na pohodove jazdenie do 130 idealna. Spotrebu nema asi ziadny 650 jednovalec taku dobru a vlastne ani ina 650ka nema taku super spotrebu (V-Strom sa len blizi :-P ).
Este dodam, ze ked F650, tak jedine s ABS a vyhrievanymi ruckami, ine netreba brat. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (02.09.2010 22:26)


02.09.2010 22:46

Re: bandit al. b.w f 650 CS

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

XF 650 je dobra volba, lahka, obratna, olej-vzduch. Nenarocna, prevadzkove naklady minimum. A tiez vie jazdit pod 4 litre na 100 km.....

p.s.: Väcsinou 4- 5l/100 km :-)))


02.09.2010 23:01

Re: bandit al. b.w f 650 CS

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja som zas mal problem jazdit nad 4 litre >:-) Nejak to neslo pri normalnej jazde. ;-)

Ved hovorim XF650 Freewind dokupit a Bandita si nechat. [dobre]


02.09.2010 23:04

Re: bandit al. b.w f 650 CS

Menton
 Skútrista 

Ikona

4 litre spotreby nie su nic vynimocne, ja ich mam bezne aj pri sviznych vyjazdoch do Alp s CBF600S... 5 som este asi ani nemal... >:-)
thundercat21: ja som nad F650GS tiez kedysi rozmyslal, jednoducho sa mi pacila... ale presne pre dovody, co ti pisal JuriK som si ju nekupil... a navyse, ak nabalis nabuduce aj priatelku a batozinu, tak aj ta cesta do Chorvatska nemusi byt az taka pohodova... jasne, dnes som cital o vylete na skutroch do Dolomitov, ale... preco neskusis F800GS ?
JuriK: ty si do tej F650 este furt az po usi... >:-)


02.09.2010 23:26

Re: bandit al. b.w f 650 CS

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Cestovat sa da na vsetkom. Otazka je ako...

Ak predam XF650, stale mi zostane v pamäti. Mat priestor, necham si ho zakonzervovane na pamiatku. :-)))


02.09.2010 23:51

Re: bandit al. b.w f 650 CS

bubak99
 Turista 

Ikona

Vykon bude chybat ale ! Ak jazdi pomalsie mozno to ani nezpozna .Kopec jazdcom nejde vobec o maximalku . Mam po GSR600 jednovalcek jazdim s chalanmi do 150-160 max vacsinou najviac 140. Bol som s nim aj v alpach a prave tam na serpentinach som nepocitoval ziaden handicap oproti Stromu 650 a ani BMW 800GS ani predchadzajucej GSR600. Ine to uz je na rovinke, dialniciach ale serpentiny si viem uzit urciete viac ako na 800GS aj Strome uz len koli obratnosti motorky a vykonu odspodku . GS800 21" koleso vpredu nic moc na santenie v seprpentinach da sa ale je tam ale, Strom zas na pocit velka motorka i ked Pfilipe sa vie vysantit aj na strome a zodrat kraje pneu ako na SS. Ja mam aj na Mitas E9 stuple zodrate kraje, stupacku a nielen stred mozno zvyk z GSR ??? A Tryskac na 800GS osuchava hlavny stojan v naklopenych zatackach. Tym chcem povedat ze sa da jazdit sportovejsie aj na endure i ked tam neni taky vykon.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bubak99 (02.09.2010 23:54)


03.09.2010 10:36

Re: bandit al. b.w f 650 CS

Menton
 Skútrista 

Ikona

jasne, s tym plne suhlasim, jazdit sa da na vsetkom... a stupacky som kedysi odieral aj s pionierom, sice tiez jednovalec, ale ved vieme svoje o jeho vykone... >:-) a tiez som mal z toho silny adrenalin a pocit, ze lietam...
na konci dna si aj tak vsetci vyberieme podla momentalnych pocitov a stave na ucte... je to super, ze mame taku siroku ponuku a ziadna moto nie je do konca zivota, takze kazdy mame svoju "evoluciu"... hlavne treba jazdit bez nehody a uzivat si to...
vidime sa na ceste...


03.09.2010 11:22

Re: bandit al. b.w f 650 CS

thundercat21
 Kávičkár 

Ikona

diky za rady, aj tak neviem co robit.. musim to skusit, vsak ked bude niekoho mrziet tak jedine mna.. taku spotrebu ale akko tu pisete... bandit 6minimum a nabaleny vo dvojici 160nonstop nalozenych tak papal 7,5...ved to, ze ten bandit to je motor, sila, vykon... nadhera spodok ma neuveritelny a ked ho potocis tak ponahanas aj R1...


03.09.2010 14:35

Re: bandit al. b.w f 650 CS

bonovox12
 Kávičkár 

Ikona

no nazdar,
co sa tyka toho cs mal som a hocikedy by som si zopakol
maximalna spokojnost a lahsie sa da jazdit uz asi iba na bicykli
a pri ´´santeni´´ jazdi stale do 4 litrov.
fakt je ten, ze s tym vykonom by to mohlo byt aj lepsie ale je to predsa len jednobuch 650 tak co!
a co sa kopcov tyka tam ide predsa o to ako to vies nie o to kolko to ma koni
takze nejlepsie je skusit skus este pohladat a osobne sa presvedcit o kvalitach
cestezdar


03.09.2010 19:04

Re: bandit al. b.w f 650 CS

Pyorailija
 Turista 

Ikona

Mam CS, dvojsvieckovu, rok 2004. Bola tu otazka ohladom cestovania. Najdlhsiu cestu co som presiel bola Kosice - Finsko (Jyvaskyla). Mam vyhrievane rukovate a ABS. ABS som este v reale nevyuzil, ale tie vyhrievane rukovate boli na nezaplatenie. Prvy den som cely cas lialo (730 km) a bolo 7-10 stupnov. Takze v tomto smere by som tiez odporucal verziu s ABS a vyhrievanymi rukovatami.

Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak mi trochu chyba vykon pri predbiehani ak idem sam nabaleny. Ak idem s priatelkou, tak sa na predbiehanie musim vyslovene pripravit a zacinat aspon pri 4000 ot/min. Co sa tyka jazdych vlastnosti, tak som velmi spokojny. Ja jazdim pomalicky, systemom maximalka+10 (nie viac) a na tento styl je to uplne postacujuci stroj. Dlhodoba spotreba je 3,7 litra. Najvyssia bola 4,1 ked som isiel nabaleny s priatelkou. Remen je vynikajuca vec. Vo vseobecnosti sa o tu motorku nemusim vobec starat.

Co sa tyka zaporov:
- vibracie (nie je to nic hrozne, ale proste citit, ze je to jednovalec)
- predna brzda sa mne osobne zda byt trochu slabsia (proste treba poriadne zatiahnut za packu, ziadne take ako jeden/dva prsty apod.)
- niekedy ma problem udrzat otacky po nastartovani ak je motor studeny, nie je to vsak nic zasadne (vraj typicky problem pri tomto Rotaxe)
- niektori mechanici mozu nad nou maturovat (vlasna skusenost)

"Good to know":
Po vymene oleja treba motor treba poriadne a potom merat olej, nie len par minut na volnobehu. Videl som ako tam mechanik nalial presne tolko oleja kolko predpisuje vyrobca, zahrial motor na niekolko minut, odmerali sme a bol pod min ryskou. Dolial po minimum este dobre 3 deci. Potom som s nou isiel 40 km po dialnici a ked som dosiel do druheho servisu, tak sme tam zmerali a olej bol uplne nad max. Cize velmi lahko prelejes olej a ten sa vyleje na chladic a cely ho zasvini (vraj typicka chyba mechanikov japonskych motocyklov). Mechanik bol tiez prekvapeny vymenou chladiacej kvapaliny. Tym chcem povedat len tolko, ze je lepsie to dat do BMW servisu. Ja som bol v casovej tiesni a dal som to do Yamaha servisu, inak sa nedalo.

Vidim, ze GSko je rovnako sprevodovane ako CS. Je to tak ako pisal JuriK - pri 100 km/h je to presne 4000 ot/min na patke. Ja osobne jazdim tak 3-3,5 tisic.

Klady:
- spotreba
- remen
- jednoducha udrzba, nenarocna
- vhodna aj pre zaciatocnika, jednoducho sa ovlada, nezaludna
- hmotnost (podla mna)
- stuff bay! (super vec, vynikajuce riesenie, velmi casto ho vyuzivam, vlastne stale)

Ja som si dokupil vyssie plexy, chranice ruk (z 650 GS), zadny nosic s top casom. Ak mi este nieco napadne, tak dopisem.

Edit: Ku prechode z velkeho bandita sa velmi vyjadrit neviem. Nemal som moznost podobnu motorku otestovat, ale tipoval by som, ze ti bude chybat vykon pri predbiehani. Zalezi aj od toho aky typ jazdca si.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pyorailija (03.09.2010 19:07)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89422 | Včera: 198027