Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Milanánska firma TPR začala vyrábjat špeciálek Urban Scrambler. |
Tak triumph ma v ponuke aj vlastny scrabmler... |
Jura ??? Scrambler má predsa motor 865 ccm a robí sa už pár rokov , toto je len úprava . |
Takéto scramblery(poterénčené cestné motorky) jazdili niekedy , prvé enduro bolo XT500 v roku 1978. |
peckové to je...len tie vyfuky mohli inac porisit |
marek750 , že : prvé bolo XT 500 z roku 1978 . |
Brazel nehľadiac na tvoju GB závislosť , prvé štvortaktné ENDURO bolo naozaj XT 500 (víťaz prvých dvoch rely Dakar). |
marek750 , ja to o Triumph-e netvrdím , ak si na to narážal , len ... Six Days sa jazdilo dávno predtým . |
dudo, tie vyfuky su typickym znakom scramblerov, bez toho by sa to velmi tazko kvalifikovalo ako tento druh |
ako vyzera to velmi pekne ale tych vyfukov by som sa asi trocha bal :D |
Ano ano Six days jazdilo všetko čo malo kolesá. |
Jeden Triumph Scrambler ja na predaj v Bratislave , máte možnosť vidieť ho naživo , treba vraj kontaktovať Joker-a |
jejda, víte co "scramblerú" sa zrodilo z pérákú a kyvaček....? Upravené 1 krát. Naposledy upravil otyc (26.01.2010 20:31) |
marek750, treba listovať o hodne viac dozadu Tak asi do 1919 Six Days a tak... Veľké jednobuchy z Anglicka boli na špicii v Európe aj pred vojnou, aj po vojne - aj v motokrose, aj v ter. súťažiach. Japonci robili prvé mopedy po 2. SV, keď jednovalcové päťstovky BSA, Royal Enfield, AJS, Matchless, Norton - alebo občas aj dvojvalec Triumph - nemali konkurenciu, fabriky často samé upravovali sériové mašiny pre terénne súťaže, boli to prakticky dnešné endurá. Dominanciu stratili až v 60. rokoch, keď od r. 1957 Švédi, Nemci (ale aj Československo) prebojovali v motokrose vznik triedy 250, dvojtakty prišli až vtedy a rozšírili sa aj do vyššej triedy. Postupne potom véľké a ťažké anglické mašiny zmizli aj zo súťaží, aj na šesťdňových už potom boli napr. úplne mimo. Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (26.01.2010 21:33) |
@ brazel: |
Jura , hoď link , lebo Taliani asi nevedia , čo píšu (alebo nie Taliani ?) : Upravené 3 krát. Naposledy upravil brazel (27.01.2010 8:27) |
uvédli mňa v omyl parchanti ... |
Ináč do toho Scrambler-a , čo som spomínal , že je v Blave na predaj , napchal člen tohto fóra Appa , K&N filter + Dynojet + originálne Triumph Scrambler športové výfuky (veľmi- veľmi ťažko zohnateľné) , takže motorka začala byť nebezpečná sama pre seba , tak sa vmontovali progresívne pružiny + zadné tlmiče Wilbers . |
cgi.ebay.de/Honda-CL-450-1972-CL450-Laeuft-und-schaltet... |
marek750, je to vec pohladu. Úplne presne viem, o čom hovorím, hlavne sa snažím, aby som nebol ovplyvnený marketingovými hláškami určitých výrobcov a skupín |
papiboy , presne tak nejako som sa to snažil ozrejmiť aj ja , že " |
XT 500 a ST 500 boli vyvíjané spoločne, aj sa objavili na trhu s minimálnym - už si to nepamätám, ale zdá sa mi že ročným rozdielom. ST mala ten istý motor s väčšími ventilmi a 12 v alternátorom (XT mala 6V sústavu). Boli ale prakticky bratia a ST sa považovala za cestnú alt. XT Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (27.01.2010 10:57) |
Riť Paľovú |
marek750 , takú fandovskú stránku má úúúplne každá moto , no a tí fandovia tam popíšu kopu nezmyslov , poloprávd a niekedy dokonca aj lží . |
marek750, písal som ..."ten istý motor"... , nič viac. Akurát som sa pomýlil, nemalo to označenie ST ale SR, sorry. Bolo to dávno... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (27.01.2010 20:26) |
V roku 1968 bola Yamaha DT-1 dvojtaktná cross motorka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (27.01.2010 21:48) |
krasne sexice, uplne mi beha mraz po chrbte, v jednom zabere je aj Daytona Super III tak tu uplne zerem. |
To DT tu je o čom? |
ked budem velky tak prevetram cvicne scramblera, chcel by som vediet ake to ma caro na takej polnej ceste... co v tom je |
stiki bude to rovnaké ako dať štuple na fazera, ide o niečo iné. Retro dizajn sa vracia a má čoraz viac prívržencof (aj jááá) |
AMIS, volá sa to Nevada Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (28.01.2010 0:22) |
AMIS: hmmmm, to by slo |
co takto Wakan? |
... jo a nový Voxan pro 2010 také šupel výfuky pod stehna ... helemese... |
ked ma ozaj nieco chyta za srdce tak to je T100 a Scrambler |
Aj ja chystam retro z Ducati 750 SS.... a preeesne take iste vyfuky uz mam doma... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (28.01.2010 16:51) |
Demo, ženu a bagáž máš na čom voziť, takže skús hore. Ja som na to veľmi zvedavý. Ak sa to podarí, bude to WWWAAAAAAAAAUU ! |
papiboy , nepopáli , zvody na Triumph-e Scrambler majú tepelný kryt . |
brazel, si optimista a asi málo čítaš Murphyho ukážem ti niekoľko viacročných fľakov, ak kamošova dcéra zdvihne trošku sukňu aj sa pobavíš trošku, má pekné stehná, ale nemali ju brať v kraťasoch. Vždy sa nájde miesto mimo toho krytu, minimálne vysoko vedené nekryté koleno. Napr. Scambler má tiež také miesta. Neboj sa nič, šikovná blondínka sa o to aj opre Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (28.01.2010 19:39) |
Tak to mam na vlastne oci dost bolestivu udalost... |
No keď sa popáli niekto druhý,človeka to serie,ale ke´d sa popáliš sám,pre blbosť druhých to nielen sere,ale aj bolí a dvakrát toľko.Vlastná skúsenosť:Mal som 17r.prídem na šutrovku,oprem péraka o strom,na stojan sa nedalo-štrk,a vleziem do vody.Z vody vidím kamošovu mamu ako sa s asi 5r.synom motá okolo motorky,a potom kričí ,že či môže malého na chvíľu posadiť.Prisviečam že ano a leziem radšej z vody von.Než to stihnem ťahá malého dolu,ale ten sa drží ako kliešť,výsledok,pérak padá.Všeobecný rehot,len krpec vrieska.Ja bosí skúšam postaviť mašinu ale na štrku nevládzem,kamos hovorí choď z druhej strany ,pomôžem ti.Tak ja sa postaním k mašine a ťahám,on zaberie z druhej strany,mašina ide hore,ale ja kvoli stromu a húštine nemám kde uhnúť,a tak mám obidve nohy pod motorkou na výfuku.AJ revať od bolesti som zabudol,tak rýchlo som bol vo vode.Kamoš oprel péraka a utekal že čo ti je?Keď zbadal tie pluzgiere......Ešte dlho sa rehotali a pýtali sa "kedy si pôjdeme opekať kolienka" Banda jedna nenažraná! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155314 | Včera: 231444