Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mam garaz pod domom resp. podzemou. Vyjazd z garaze je sikmy dohora cca 30stupnov. |
presne takúto garáž máme aj my. Tiež som nad tým premýšľal lebo vytlačiť ju sám je dosť veľký problém keďže to stúpanie je poriadne Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (21.01.2010 15:54) |
este dodam .. ze motorka na sytici ten kopec ledva ledva vylezie... a vytlacit ju vytlacim len z rozbehom ktory tam nemam ked je tam auto Upravené 1 krát. Naposledy upravil Blazen054 (21.01.2010 15:55) |
Zozen si nejaku ruru ( ne z plastu) priloz k vyfuku a druhy konec daj von tak potom v pohode mozes vrcat v garazi kym sa motor nezohreje nemam to otestovane ale obcas ma to napadne, lebo kazdy tyzden musim prestartovat moto, ale ked otvorim vsetky okna v pivnici a aj dvere tak do 10 min je vyvetrane. |
Myslim, ze sa moto nic nestane, ked na nu sadnes, nastartujes a pomalicky ten kopec vylezies. Aj s pridanim plynu, aby si to vysiel bez padu. je tu jedna tema, ktora rozobera rozdiel motora v aute a na moto. Teda hlavne temu zohrievania. Prestuduj si a sprav si z nej zaver sam. |
po prve: nauc sa motorku davat na central bez toho aby si sa s nou natahoval.. mam tazsiu motorku ako ty a postavim sa vedla nej, dvomi prstikmi jo supnem na stojan, musis sa to len naucit. Inak nic sa jej nestane ak nebude na centrale, niektore motorky central ani nikdy nemali. |
ja si myslimze ked to vyleze HTP tak masina problem nemoze mat |
suhlas s trefom...motorke sa absolutne nic nestane, ak nebude na centrale...motorka (rovnako aj auto) dostava ovela vacsie narazy na podvozok, namahanie pneu pri jazde (jamy, zrychlovanie, spomalovanie), co je dynamicke namahanie, ako obycajne staticke namahanie vlastnou hmotnostou...z toho by som vedu nerobil. |
Ja to mam vcelku v pohode lebo v pivnici mam spravene odsavanie takze neni problem |
Ja to mam presne tak isto ako ty a riesim to tak ze nastartujem motorku a idem vedla nej(trosku ju aj tlacim) a pomaham si aj motorom potom uz len necham vrcat kym sa oblecen pozatvaram dvere, branu a ficim |
Ejha,podobne to mam aj ja, garaz v pivnici,ale riesil som to tak,ze okno nechal otvorene,moto nastartoval,trosku enchal bezkat, sup jedna vysiel a nechal ju dalej sa zohrievat.... s autoom podobne,trosku to nechavam, s dymom problem neni,lebo vedla garaze je kotolna,kde sa kuri drevom,takze niekedy aj tam sa dost dym...(od domu je uplne uzavrete) |
s tými "emisiami" to mám ja osobne s mojom malou v pohode. Otvorím garážové dvere, motorku naštartujem pritlačím viac ku východu a nechám pobežať kým sa nachystám |
No najlepsie by bola ta rura ako maju napr na stk jeden koniec von a druhy na vyfuk lebo osobne si myslim ze dostava aj starter po prdeli kedze taha aj prevodovku aj ked stlacis spojku este to je zlepene nuz da sa ale s tou hadicou by to bolo lepsie |
Ked budes mat 21 a riadny vodicak na velku moto, tak potom ju vytlacis ... alebo ju vyberas z garaze niekomu inemu...vsak? Ci? Asi by som mal prestat vrtat.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil buratino83 (21.01.2010 18:52) |
ja chodim z garaze po takom kopceku, vedla nej lebo je taky nizky strop, ze by ani permonik na nej nemohol sediet... |
Tref-keb stiahnes sytic na studenej moto hned po starte,vacsina moto ma veeelku tendenciu "zdochnut".nehovoriac o pridavani na studeno bez sytica,toboz o vyjazde 30' kopceka |
tref:Tá moja krawasaki bez zohriatia zdochne po pridaní plynu či zo sytičom alebo bez. |
Ja tiež len natočím na sytič, do5 sekund vybehnú otáčky nad 2000, a potom stiahnem 80% sytiča späť, a buble na 1000/1200 otáčkach... |
Vsak ked ju lutujes, tak nastartuj, nesadaj na nu, zarad jednotku, pomaly pustaj spojku a na volnobeh ju vytlacis aj do kopca. |
mal by si si asi zaobstarat kona,ten by ci ju vytahol bez problemu zaprahnes a ides hijo pejo |
Problém? |
presne tak ked pridas za studena na sytici musi zdochnut a ked hned vypnes sytic tak tiez papa do servisu nastavit bohatost zmesi a zapalovanie co sa tyka tej zlepenej spojky ok to robi aj mne len mi povedz prosim pekne preco tam suchas jednotku a nie dvojku skus to s dvojkou a prednu brzdu pre istotu ale zvetsa ani necukne az potom daj jednotku a pmaly s preklzujucou spojkou vybehnes vedla nej na cestu neboj spojka nezhori tak lahko a kazdy motor sa ma zahrievat kludmou jazdou a nie na mieste |
riki-kolko x do roka by menil lameli,keby pocuvol neborak tvoju radu a kazde ranko jej nakladal 30' kopcek po centimetri na volnobeh cez spojku??? |
ta vzdialenost z garaze bude shruba 10 metrou pokial to nema moped tak sa to na volnobeh hore takym brehom bez nakladu utiahne to preklzovanie som odporucal len tolko aby mu neutiekla a este som zabudol samozrejme vela motoriek ma iba bocaky tak precoo by to malo vadit? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (21.01.2010 21:52) |
a vela motoriek stojan nema vobec |
Ak nechceš smrdieť v garáži odrež plastovú nádobu(zvol typ podla priemeru výfuku)natlač ju na tlmič,pripoj na ňu hrubšiu záhradnú hadicu(1"),druhý koniec vyhoď von a môžeš vrčať koľko plast vydrží.Mám to odskúšané a vylepšil som to časom azbestovou handrou a druhý koniec som pichol do odkvapovej rúry aby nebol smrad ani na dvore.Takto môžeš s motkou aj vybehnuť von a až tam stiahnuť "zlepšovák"z výfuku. |
tonyy, klikám netrpezlivo sem, čakal som aspoň, že poradíš, ako vytlačiť Golďasa z pivnice a ty len nejaké hadice a odkvapy |
preto som napisal, ze ked stiahnes sytic, si motorku mas podrzat plynom. Nechapem ako to cely zivot na motorkach robim, ze nezdochne.. bandita nahodim, chvilocku pockam (5 - 10s) stiahnem sytic a v pohodke si vrci (a kazda jedna moja motorka). Jasne ze nepojde ako hodinky, ale pojde. A plyn musis jemne, inak zdochne. Ale o tom neni rec, pytal sa ako ma vyjst z garaze, napisal som, nastart na sytic, hned sytic vypnut, plynom si ju podrzat a vybehnut kopec. Ti ktory nechavate motorky dlho na syticoch sa kuknite na vas spalovaci priestor (sytic robi bohatu zmes, ktora sa velmi uboho spaluje a vytvara extremne mnozstvo sadzi). O funkcii automatickeho sytica a dovodoch preco funguje tak ako funguje si nechame na ine okjenko, diversionka ma sytic manualny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (22.01.2010 0:24) |
tref: ja ked nastartujem a hned dam sytic dolu, zdochne, ak pridam (aj so syticom) pocas prvych 10-15s - zdochne, takze podrzat plynom sa neda.. inak vedel si, ze sytic plni svoju funkciu iba sucasne s volnobeznym systemom? vyssie uz nie, preto ja pokojne idem prve asi 2km na sytici, pretoze ten sa uplatni, iba ak pocas tej doby zastanem na cervenej, pocas jazdy nie.. ako si prisiel na to, ze sytic motor potrebuje iba na prvych par otacok? nie je to tak, ze sytic kompenzuje vyssou davkou paliva jeho straty kondenzaciou na studenom sacom potrubi (potrubie sa neohreje za 5s)? cize do motora sa nedostane vsetko, co sytic namiesa.. preto mali posledne generacie karbecov v autach vseliake systemy na ohrev sacieho potrubia, napr. favority |
dazdo: nemusis mi vysvetlovat pracu sytica, neboj viem velmi dobre ako funguje a naco tam vlastne je... ked das dole sytic po tych asi 10s tak ti zdochne? Hm zaujimave, to uz by mal byt motor schopny udrzat sa aj na beznej zmesy, ale ak nie, tak na jemne pridanie plynu ti zdochne? Dalsia velmi zaujimava vec. Urcite nepojde ochotne do vysokych otacok, ale ked zdochne, nieco robis nespravne. Tak asi len moje motorky potrebuju sytic len na start.. asi boli vsetky pokazene.. a aj niektorych dalsich ludi :D Tych 10 sekund bohate staci na zakladny ohrev bezneho motora aspon do tej miery, aby sa udrzal. Mimochodom okrem vyraznych mrazov si schopny motor nastartovat aj uplne bez sytica (transalp pri -2 chytil sice troska neochotne, ale v pohode) a toboz nie je problem ho udrzat nastartovany. Upravené 2 krát. Naposledy upravil tref (22.01.2010 1:27) |
mozno je tym, ze mam vzduchac, a tym vyssiu tepelnu zotrvacnost valcov, znami co maju vodnikov vypinaju sytic skor, ale tiez nie hned - tak 30s |
ja mam tiez vzduchac a nastartujem ju kludne aj bez sytica ked chcem. Rovnako by isla aj tvoja aj takmer kazda. |
prave xj co ma blazen patri medzi motorky |
pato - ale TDM je desaťvenil.....možno preto. |
all thanks |
este mirec08 - tu temu si pamatam a viem ze som s nej bol jelen osobne si myslim ze vsetky stroje potrebuju svoju pracovnu teplotu aby sa znizilo opotrebnie ... |
neda sa ti nastartovat so zaradenou jednotkou a stlacenou spojkou ? potom by si tam nemusel bolestivo kopat kvalt na sytici. |
pato: znova opakujem, nastartuje aj bez sytica.. teda ked to dokaze gsx, gsf co su prakticky tie iste motory, len od ineho vyrobcu, nastartuje urcite aj XJcka, a keby aj nie, co vobec neni podstatne, tak bez sytica ju urcite ked chces udrzis. Ked aj nie uplne ihned, rozhodne v dobe co si urcite schopny troska navonat garaz mozes ist |
bedna - pisal som niekde zeby sa nedalo? prave tak to robim praveze a pytam sa ci je to OK |
Blazen054: tak presne tak ako dostanes von auto, chod von aj s motorkou, nerob nic ine ako robi auto (inak sytic nema iba maximalnu polohu ale das ho do takej, aby mala silu a isla dobre) |
Lenze ten nas motorkcek v aute ma vykon hned aj ked ma -15 ... no to je jedno.. islo len o to ci sa nestane nic ked budem dlhodobo startovat so zaradenou rychlostou (rozlepenou spojou uz samozrejme) |
ten motorcek v aute ma vykon hned? vies pre co? lebo nema plny sytic, plny ma iba na start a ihned ako chyti motor, ho stiahne na pozadovane minimum pre hladky chod (u niektorych aut to je dost vyrazne vidiet ako chyti, vyletia otacky a rychlo ich stiahne), presne to urob aj ty. Na plnom sytici mas lahko zapalitelnu zmes, ale s minimalnou vyhrevnostou (zle horenie), pre to motorka nema vykon. Hned po starte sytic stiahni na taku medzu aby dobre reagovala ale zaroven dobre tahala. A s jednotkou startuj kolko chces. Upravené 2 krát. Naposledy upravil tref (22.01.2010 11:08) |
ta ozaj., som si to nevsimol, rychlo citam...akosi, sa tesim na lyze, tak som zbrklyyyy. sori/po zahoracky/ |
tref - pokusim sa to najblizie uplatnint.. cca sobota zajtra |
A to je na hovno ked si uz ani vo vlastnej garazi nemozes slobodne prdnut :D |
Neni tak celkom moja ... stale je to rodicovsky dom :D |
Blazen |
mirec08 - uvidim casom ako mi to bude najviac vyhovovat ... k tej hadici tolko automatiky aby sa mi sama este odpojila namotala naspat do garaze a rovno aj zavreli garazove dvere a zamkli nie? |
albion pocet ventilov nehra rolu Upravené 1 krát. Naposledy upravil pato (22.01.2010 14:11) |
pato - ide o to ako som vyzsie pisal ze za tych 30sekund tam mam bohate smradu uz a ked odchadzam musim zavret garaz cize to tam zostane a postupne to ide do celej pivnice |
Blazen054:NAštartuj na sytiči,hoď jedna, vybehni von z garáže a potom nehaj zohriať. |
JOj, takze asi by som uz u tvojich rodicov skoncil ked mi preplo a o pol noci som vytacal do 11 tisic otacok v garazi |
crazybiker asi tak nejak :D ani majstrovat zo stolovou vrtackou nemozem kym sa nezobudia :D |
neva, aspon si pospis dlhsie aj ty a aj posilujes pri vytlacani motorky ber to pozitivne |
budz rad, aspon mas garaz pri dome, ja do nej musim slapat 10-15 minut .. no co, ideme dat jazdu? :D |
tref - staci prezvonit a ide sa.. len dnes este idem zgumovat staru gumu nekde na chodniku aby som v pondelok mohol nahodit novu |
Blazen054 este mas viac moznosti: |
Sytic na nastartovanie a ako pisat tref a potom sa hrat s plynom. Moja inak po vypnuti syticu tiez zdochne. A neverim ze mas potom vybehnut z garaze, ved tocit ju do 3000 musi bohate stacit |
Bubiiik - v chladnom a telon pocasi sa motorka inak sprava inak zohrieva.. verim tomu ze v letnych mesiacoch ju nakopnem so syticom a ten okamzite budem stahovat... ale v zime je potrebne jej troska pomoct |
blazen: ked ti neprekaza nicit motor gumovanim, tak ta to vybehnutie z garaze na studenom motore nemusi trapit |
Neviem, ked na nej jazdis pravidelne, tak by si nemal mat problem startovat v chladnejsej garazi. Ak mas, mozno by bol vhodny nejaky servis - komplet nastavenie. Ja mam 89 a nemam problem ani so studenym startom (ak sa startuje pravidelne... Po 4 tyzdnoch to uz nie je take ruzove, dlhsie chyta), 10-20 sekund sytic a potom uz len s plynom. |
janoval - ako nicim motor gumovanim na klzkom povrchu? |
zaujímavá téma......hlavne okolo sytiča.sytíč služi na lepšie a rychlejšie štartovanie,hlavne počas zimy a chladu!ked sa natočí mašina so sytičom,tak pri večšine typov sa motorka zohreje a uberie si sama a vtedy sytič vypnem-ked ho mám manuálny!ked je automat,tak vypne sám.ked je moc teplo,tak ho nedávam,ale zvečša áno.já ráno natočím,ked uberie plyn tak vypnem-či už je to minuta,tri......nehám pekne zohriať.ak je tu niekto mudrejší...nechám si poradiť!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 289910 | Včera: 183958