Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, |
Alebo stačí aj niekto, kto s tým motorom má skúsenosti. |
.......no skus sa spytat čo potrebuješ snad budem vediet niečo |
emissions-skus ak tak www.bmwgs.cz |
......mam naj 76000km servis si robim sam mam kupenu diagnostiku jedina zavada vynena lambda sondy pri 75000km |
zdravím vondra, |
emissions: presadnut zo štvorvalca na dvojvalec je hotove neštastie ,to same som urobil aj ja a doslova som trpel ale zvykol som si,vybracie štrkotanie z motora cinkanie a podobne prejavy su u boxera normal,......idealne otačky u dvanastky su do 4000 ot od 6000 nastava takzvany turbo efekt a motka je neprijemne agresivna, využivam spodnu hranicu otačiek kde je prijemny krutiaci moment.........tieto motky maju motor ktory je v slepej uličke a je to proste taky unikat ale na učely cestovania aoffroadu ako stvoreny, skor by som u BMWGS vyzdvihol komfortny posed,vyborny predny štit,super pruženie takysto ojedinele jeho konštrukčne riešenie, |
emissions, to je úplne normálne, hlavne kým ešte motor nie je zahriaty. BMW R 1150 R je charakterom totálne iná motorka ako Hornet. Podobné pocity som mal, keď som si kúpil svojho Rockstera a mal som ešte aj CBF 600 S. Pár týždńov mi trvalo, kým som si na Rockstera zvykol a zo začiatku som si aj myslel, že som urobil blbosť, nakoĺko Honda bola nesmierne užívateľsky priateĺská. Ale dnes už by som späť do CBF nešiel, aj keď je to dobrá motorka. BMW má svoj charakter a keď si nań zvykneš, tak potom je to to pravé. Ale je pravda, že niekto si nenavykne nikdy a že mu boxer nesedí . Mne áno, ale všetko je o pocite. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (27.12.2009 12:08) |
vondra-ono nedristaju v zlom.No hlavne ma prekvapilo,že niektory chalani prešli z 1200 na 1150 ale hlavne Adventuru.No bavime sa hlavne o ludoch,ktory využivaju trasy ako Ukrajina,Rusko,Mongolsko atd.Hlavne v terene to ževraj neni ono.Nemam na mysli ako že je to zla motorka,no mam na mysli že kapotaže su už neni na šroby ale len na nejake zacvaknutia,je tam dosť umeliny.Motorka ako sama o sebe je dobra a velmi dobre ovladatelna,len ma to zaujma.Chcel by som do buducna gs-ko 1150 no do r.v 2002.Pozeral som dneska len tak z dlhej chvile 1200-ky tak preto ma to zaujalo,čo na nu hovoriš,ked ju maš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (27.12.2009 13:54) |
......no takych čo prešli z 12 na 1150 tam neni ani na prsty jednej ruky ,skor je to o tom že nie su ochotny vražat do servisu kedže im to už Pepa ani Jarda doma v garaži kladivom neopravi......umela je len nadrž čo je plus a nič neni len na zacvaknutie všetko je pevne prišrobovane myslim že rozpravaš o niečom čo si len niekde počul,nikdy sa mi žiaden plast nepovolil ani som nemal žiadny problem pri pade na rozdiel od 1150 kde možem preliačit nadrž Upravené 1 krát. Naposledy upravil vondra (27.12.2009 14:14) |
vondra-samozrejme,mam to len z čitania,nie skusenosti.Skusim najsť jeden članok a vložim ho tu. |
www.bmwgs.cz/readarticle.php?article_id=62 |
....čital si ten članok pozorne???......ten manik tam piše že kdyby jel na 12stke tak by mu poraskali a odleteli plasty ale on šiel na 1150 takže zas len bla bla bla od niekoho kdo išiel na inomstroji a nie na 12stke |
......chalani čo dopisuju na toto forum boli na 12stkach v mongolsku takže skus si tu vyhladat cestopis a počitaj ktora motorka na tom bola najhoršie ale 12stka to nebola |
VONDRA-čital,na konci dal ešte poznamku že po Europe 1200-kou a Hrošikem všude.Pači sa mi ta 1200-ka no chcem kupiť už aj vybavenu motku,takže skôr tu 1150-tkuGS no ak sa naskitne dobra cena a vybava GSA tak prečo nie.Inač,maš aj počitač na 1150-tku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (27.12.2009 14:56) |
Romanka a Vondra dik za rady. Dohodol som sa s niekým, že mu dám na jar previesť na mojej moto a nech to porovná s tou svojou. Ak to bude v poriadku, tak si budem musieť zvykať, hádam sa aj ja s ňou niekedy skamoším.A na Hornete som nevyužíval potenciál motora, preto som chcel vyskúšať toto. Vždy ma ťahala turistika, hlavne Alpy, aj keď nato si ešte pár rokov počkám. |
black333: .....ako som napisal pokial maš v plane cestovat aj nespevnenymi cestami 1150 je volba dobra ,len pretože mne sa nepači tak to neznamenaže je zla ja preferujem vyvoj takže čakam na zbrusu novu GS tieto upgrade čo vyšli nie su pre mna zaujimave |
chod do lehoty pod vtacnikom tam je jeden fagan ,vola sa brano on aj opravuje aj sam ma boxera.dielnu ma na bastre. |
vondra s tou diagnostikou by si vedel prosím ťa odblokovať aj ABS? |
vondra-samozrejme berem to aj tak,že 1150-tka už je vychytana,čo sa nedostatkov tyka.Hlavne sa chcem vyhnuť posilovaču brzd,preto hlavne model do r.v 2003.Okrem toho som sa dozvedel,že od r.v 07 sa do 1200-ek,prestal montovať posilovač,hlavne to robilo problem ak som tomu spravne porozumel,že ak si niekde ostal vysieť a snažil si sa odtial dostať a držal si prednu brzdu,šťavilo to baterku.Dosť chalanov to kritizovalo.Zaujmali ma celkovo ceny niektorych modelov 1200-ek,hlavne pre ich cenu.Daju sa zohnať už od 5000ečiek,samozrejme bez vybavy.Z vybavou už od 6000ečiek.Takže len to ma zaujmalo.Zatial dikes. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (27.12.2009 19:41) |
Ale hlavne. Predtým si mal radový štvorvalec umiestnený priečne, a tento boxer je dvojval umiestnený pozdľžne...takže nejaké vibrácie tam určite budú |
ono boxer motor pri endure este moze byt a vyzera celkom dobre,u nahaca to vyzera dost divne a smiesne .a je to 1150 a ma smiesnych 86 koni co pri takom obsahu je . |
Enduro je robené hlavne na točák odspoda , z GS môžeš kľudne orať |
black333: no mam model s posilovačom a možem potvrdit že pri ofroade ak mi to par krat v kopci pri rozjazde chciplo tak som potom už nenaštartoval,takže naozaj modely bez posilovača beriem ako plus |
vondra to som myslel aj ja ze pri endure ten vykon staci,ale pri nahaci s takym obsahom |
emissions: ABS ti možem pozriet ale zablokovane určite nebude bude tam len nejaka chyba ktoru ti možem načitat aby si si ju odstranil |
wiese: no tažko pvedat určite nahače 1150 maju nejak inač vykonovu krivku ako GS a určite to nebudu taky zavodnici ako štvorvalce raz darmo je to dane konštrukciou motora |
wiese: pozri pred GS som mal CB1300 a kupoval som ju preto lebo sa mi pačila,ale bola to nudna motorka ktora šla ako elektromotor a vobec ma nechytla pred nou som am kopec štvorvalcou SS , ale motorkarčenie po rokoch ma zas začalo bavit zrovna na GS a to vdaka vybraciam a podobnym neduhom ,bo som sa zasa začal citi ako na motorke |
urcite stebou suhlasim ,ja sommal tiez vacsinou enduro varadero 1000 ,2 krat africa ,xtz 750 atd ,a raz sommal velkeho nahaca zrx 1200s a vobec som nemal stoho nic a nebavilo ma to.len velke endura su prave motorky ktore ta nikdy neomrzia.v lete som predal africu koli krize,ale na jar uz aj berem pravdepodobne varadero. |
Vondra, na tom ABS je už chyba odstránená, treba ho len resetnúť. Raptor mi aj poslal návod ako to mám spraviť, ale moc sa do toho nehrniem, kedže ho mám v podstate akosi vyskratovať. |
offtopic |
brazel ono kazdy napise v diskusiach nejaku perlicku,nik nieje vynimkou |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40278 | Včera: 207988