Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
[url=img4.imageshack.us/i/2010yamahayzfr6bwc1stud.jpg...][img=img4.imageshack.us/img4/6637/2010yamahayzfr6bwc1stud.jp...][/url] Upravené 1 krát. Naposledy upravil yamhar6 (27.11.2009 10:26) |
info priamo na stranke yamaha motors(uz je tam nova R6): |
Každá generácia R1/R6 zatiaľ bola medzi najpokrokovejšími strojmi, ale už aj ročník 2008 je len zmodernizovaný ročník 2006. Ale teraz je to už skoro totožné s 2008-kou, na pár drobných zmien. Možno vývoj aktuálnej R1-ky zhltol peniaze na vývoj R6-ky. Len aby Yamaha nezaspala na vavrínoch. |
moj nazor je ze R6 je nadherna no ten vyfuk sa mi nebude pacit nikdy |
problem s vyfukom riesi stary znamy akra : Upravené 4 krát. Naposledy upravil desiatnik (27.11.2009 16:39) |
czt01 ty mas r6 2008 a napises ze su 08 a 06 skoro totožne az na par drobnych zmien? |
|
tu je hlavna zmena, ktorá by mala postihnut R6 10 (R1 10 to urcite postihne) a mohol by mi to niekto aj technickejsi vysvetlit (Cross-plane Crankshaft) nieco ako ze piesty budu zvierat 90 stupnovy uhol, ci co. Upravené 1 krát. Naposledy upravil desiatnik (27.11.2009 17:43) |
=> yamahar6 - pred 2008-kou som mal ročník 2005, ale jazdil som aj na 2006-ke a rozdiel medzi 2005-2006 je väčší ako medzi 2006-2008. |
ej kua aj by som zobral to moto, ale kde je ta cena z BB za model 2009 za 9100 eur |
Ked bude na rok R-6, tak hned do predajne donesiem yoshimuru nech mi ju tam namontuju.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 77578 | Včera: 219111