Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Nazdar chlapi.Planujem osedlat street ale nemam moznost porovnat tieto modely.Ake mate skusenosti?Jazdne vlastnosti atd....dik |
Mikey : ja neprestupujem ale doplnam Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mio77 (16.11.2009 20:42) |
Mikey : To urcite bude to je jedine co mi zena toleruje a street je vyhradne zabavka pre mna Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mio77 (16.11.2009 21:05) |
tiez som to riesil a skoncil pri CB, ale teraz by som urcite pockal na Z1000 2010, bude mat co povedat |
Andys: vyzera to dobre ale pride mi velmi kapotavana a skusenosti mi teraz nikto nepovie zatial.A co FZ 1? to ma oslovilo najviac |
majitelia FZ1 napisu, ze je najlepsia, |
ados : to je sice pravda ale neviem si to teraz predstavit v takom pocasi........snazim sa ziskat objektivne info zo skusenosti a nie nejake vernostne tripovanie typu" honda je honda "atd..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mio77 (16.11.2009 21:22) |
FZ1 ma momentalne najstarsiu koncepciu, mna neoslovila designom, nepacila sa mi charakteristika motora, zostalo tam vela z R1 v ktorej motor odspodu nesiel vobec. Stary Zed som vyradil koli trupkovemu ramu, cene a v dobe kupy dostupnosti. Este som velmo hutal nad Tuonom. Na bezne vozenie su tieto moto vyrovnane. Urcite by som si ich vyskusal, ale ani s jednou neurobis hlupost. |
Andys : tech. parametre medzi nimi ma najlepsie FZ 1 aj ked to nepovazujem za to naj podstatne, ale co sa tyka koncepcie tak suhlasim a aj preto to kvitujem.......hmmm ale jazdne vlastnosti nepoznam -nemal som tu cest. |
vykon nie je vsetko, tych 150Hp sa prejavuje az v otackach a rychlostiach, ktore na nahaci viac menej nevyuzijes. Vaha pocitovo rovnaka, ovladatelnost vyborna u oboch, v testoch to finalne vyhrala CB, ale 2 z 5 redaktorov budu za FZ, casy na trati spravis rovnake, ked sa ti najviac paci FZ, neni co riesit. Mne na nej vadi charakter v nizkych ot. aj ked sa to od 2007 zlepsilo premapovanim, stale nezaprie tocivost z R1. |
Andys : zaujimave tvrdenie....spociatku som bol tvrdo za kinga ale upustil som pred tyzdnom tak preto preverujem tieto litrovice....... |
sak som ti napisal, precitaj si nejaky porovnavak! |
tak nam pribliz aky styl chces jazdit? Ak ti ide o vykon a jeho vyuzitie, kup ZX10, osupat, street rajdy a bude naaarez |
ados : porovnavak z casakov ? neverim ze su uplne objektivne |
Andys : ver mi ze uz aj nad tym som uvazoval ale skor gsxr 1000 ale chcelo by to vela uprav nech to vyzera k svetu a to sa mi nechce |
Mio77: |
ados: asi to budem riesit po svojom: kupim a uvidim kedze som v prvom rade choprak tak bude stacit mimochodom na okruh sa nechystam len som chcel vybrat nejaku dobrotku Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mio77 (16.11.2009 22:41) |
ak by som riesil "nahaca" tak by som kupoval super duke od KTM. kazdopadne ziadna z tych moto nie je zla a ziadnou nic nepokazis. |
to ti schvalujem! |
nerd : velmi vysoka pre mna ,ale je Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mio77 (16.11.2009 22:46) |
no ale super duke mi nepride velmi ako nahac. |
misobiker: uz som mal aj vyhliadnuty ale po dlhodobych uvahach a spekulaciach som upustil na liter.Zbytocne nevyuzitelny vykon a krutak, aj ked podla mna tato kombinacia vykonu a tocaku pri danych otackach je uplny masaker respekt Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mio77 (16.11.2009 23:01) |
nerd mne to stale pripomina skor supermoto |
misobiker: urcite sa viac zabavim s nejakou s tych troch |
ale od nahaca by som cakal aspon aku taku vsestrannost, ten superduke je motorka na okruh |
zaujimave.nerd jaaa sa ti cudujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil bruno76 (17.11.2009 0:12) |
miso mal si tento rok tazku havarku? kedze je FZ1 oholena R1ka, monster S4RS je ducati 999, cb1000R nema daleko k cbr 1000RR..... |
rakusky supervojvoda vyhrava vsetky testy.. aj na okruh aj na ulicu.. nic nepokazis.. motor ako besny - a skusal som ho, jazdil na tom.. aj na obycajnom aj na R-kovom.. tah mas odspodu, a mas 2 valce - bude ti to k copru blizsie ako 4 valce |
este predtym nez to tu cele precitam musim poznamenat ze jednoznacne FZ1... |
to by si ani nebol ty.. ta tvoja dokaze rychlejsie stat na mieste ako CB1000R na 6. prevodovom stupni a plnom hefte.. brazdit cestu |
moja fz1 s PCIII a mapou na yoshimuru slip-on dava na zadne iba plynom bez spojky .. Upravené 2 krát. Naposledy upravil tombar (17.11.2009 10:47) |
ked je na FZ1 problem zatah odspodu a max.rychlost nebude vyuzivana, poriesil by som to vacsou rozetou... |
Mio 77: rozhodne najlepsie porovnanie streetov + vykonove krivky najdes tu: www.motorcycle-usa.com/8/558/Motorcycle-Article... resp.: www.motorcycle-usa.com/8/4506/Motorcycle-Article... resp: www.motorcycle-usa.com/8/595/Motorcycle-Article... skoda, zle Duke tam nie je da sa ale najst oddelene. Osobne keby som chcel jednomiestnu motorku bez ochrany proti vetru s nepohodlnym pruzenim (teda street) tak asi trippla - je najimidzovejsi (kvoli dvojsvetlovej maske) a ma super linearny a silny motor. Ale inak su vsetky na jedno kopyto - take neprakticke vozitka do dvadsat kilometrov . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (17.11.2009 10:52) |
nad niecim takymto uvazujem v buducnosti aj ja - je tu jediny problem a to je vietor - teda nad 150km/h nema moc vyznam spekulovat, lebo to je iba pre velmi zapalenych strelcov - neviem si totizto predstavit v takejto rychlosti cestovat krizom cez Europu bez toho, ze zosadnem dolamany s bolavym krkom ( ak niekto dokaze na nahaci letiet cez nemecko 160 - 180 km/h 4 hodiny, a je v pohode - bud klame, alebo je masochista, alebo je strasne strasne zapaleny pre tu moto) --nemam ani jednu, ani skusenost, ale na beznu cestu bude isto poradie : CB, Z1 a potom FZ1 ...na okruh asi opacne ...a reci, ze staci vymenit vyfuk, upravit elektroniku, vymenit filter a nahodit plexi - a dostanem uplne inu motorku aku som kupil, takze rovno mozem kupit nieco, co uz takto vybavili od vyroby Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (17.11.2009 11:13) |
Sadlaty, bol som na 10 dnovej dovolenke v Alpach s chalanom, co mal FZ6tku a vobec sa nestazoval. |
Ja som skusal FZ1 a CB1000R a z tychto dvoch jednoznacne CB1000R. Nerd sem pustil ale velmi zaujimavu alternativu |
SADLATY : Poznam jazdu 180 km/h na chopri a drzal som takych 10 minut co som cakal ze mi odtrhne trapezy a hlavu takze 4hod v poho? nekomentujem |
matus...nahace su najuniverzalnejsie stroje - bez debaty ano - presne ako pises - do Alp super - len tam nevalis 180km/h ... to narazam na na to, ze vlastne velky vykon vyuzijes na nahaci na beznej ceste akurat pri predbiehani a sportovejsej jazde niekde na okreskach, kde sa skor vyuzije krutak ako max vykon niekde vo vysokych otackach - preto si myslim, ze CB, vzhladom na sprevodovanie je z nich najlepsia...teda celkovo otazka vykonu nie je az taka dolezita, ako pocit z jazdy, riadenia, preklapania, hmotnosti, charakteristiky motora - teda FUN FAKTORA, ale aj na chodenie dennne do roboty a jazdu po okoli sam, ci s ladvinkou - na to su nahace podla mna |
Sadlaty, zobral si mi to z ust |
co mate furt s tymi maximalkami?? jeden moj znamy mimochodom na djukovi trojke urobil NR-TT a to nesiel pod 150.. a ten isty znamy si to na tom malickom djukovi s frajerkou hnal 180 PN-TT - a ziadne bolesti trapacov a pod.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (17.11.2009 12:48) |
je jedna vec co mi na CB1000R vadi - nizko polozeny vyfuk a bocak. Koncovku vymenim za ladak a bude to OK, ale na bocak treba davat bacha al. viac vysadat |
140 vyletna rychlost ... 240 neni problem, ajtak nejdes furt tak rychlo .. aspon spomalis koli vetru .. a ako posilovanie krku je to dobre |
ja mam horneta a ak sa podari tak dalsiu strojovnu by som chcel CB 1000 r |
ChesterTT..dobre vravis 120-130 sa da ist na hocicom, to su tie hranicne rychlosti, kedy sa este da v pohode na otvorenej motorke cestovat ...ale 180 to nie je v pohode a 230 uz vobec ale vobec - to sa da par minut, skus tak valit pol hodinu a budes rad, ze sa vratis k tym rychlostiam okolo 130...ak neveris, par ludi aj v teto diskusii ma litrove nahace a normalny chlap ti povie, ze valit nad 200 je uz ine kafe, od pohody bez zatinania zubov daleko - sa schovavas za co sa len da |
v roku 2006 som mal čopraka kupil som si FZ1 ze len tak kde tu ... na čoper som sa uz nepozrel ... |
fazer1: to dufam ze nie nechcem sa ho zbavit a kludna jazda mi na nom vyhovuje...taka pohodicka |
Z mojho pohladu je nahac cisto neprakticka imidzova zalezitost. A preto ked imidz, tak poriadne. Jedina mozna volba je SuperDuke. |
ja som tiež presedlal s čopra na naháč.a inú mašinu by som už nechcel.Jazdil som na zetke aj na fezrovi.lepšia je zetka.prečo,to už tu bolo povedané.fazer neťahá odspodku.teraz mam kinga a ten ťahá od uplneho spodku |
Yamaha pri FZ1 pise, ze na rok 2010 bude upravena mapa (lepsi tah od spodu) a nove farby. |
neholdujem reciam typu JPP ale, sa povrava na ktm forach, ze sa uvazuje o novsej verzii superdjuuka ktoremu bude v hrudi bit srdce z RC8.. |
pre moje ocka ta KTM a Ducna nejako nebavi...nech bude mat aj srdce z vinetuovho kona |
ja by som siel siel do cb1000r alebo do Zetka |
S KTM a Aprilkou som ani neratal ale otvaraju sa tu pre mna dalsie moznosti vyberu |
nerd naco to tu rozoberat, je to len moj subjektivny dojem, mozno si pod pojmom nahac predstavujem nieco klasickejsie, aj ked klasicke nahace sa uz skoro ani nerobia.. |
Mal som aj Superduke aj FZ1. Superduke je vyslovene do mesta, bez možnosti turistiki, na zadné to ano. FZ1 perfektná univerzálna motorka s výýborným motorm bez problémov. Duke žere aj trávu vedla cesty. Musíš vedieť na čo ju chceš. |
...kup Ducati Monster 1100 ,alebo ked mas gulky a plne mega prasiatko drobnych eurasov tak Streetfightera |
Zbyno Duke žere aj trávu to si mal 950? lebo tá moja pod 6 litrov v pohode a turistika? v pohode ma pohodlný posed mením si to s bráchom s 1098 a fajn si na nej odýchnem samko1 to úplne vystihol ak sa prevezieš tak zabudneš na ryžu tomu ver Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hasis1098 (19.11.2009 12:27) |
coffeeracer: ducati streetfighter nooo to je fakt to co by bodlo ale cena je fakt prehnana |
Z týchto by som bral CB. Viezol som sa iba na nej, krásne to ťahá na 6tke od 50... Yamaha mi nikdy dizajnovo nesadla, hlavne zadná časť. Kawa sa mi vždy páčila, ale niektoré koncepcie na nej sú už staršieho dáta a počul som dosť kritiky. Ten nový model, hm, dosť plastu... som zvedavý čo to bude naživo. CB má podľa mňa podarený dizajn |
Nazdar vsetci.Dakujem za nazory a prispevky ale moja dilema je vyriesena.Litre som nechal bokom a skocil som o level vyssie a dnes zaparkoval do garaze B-kinga.Tu uz nemusim riesit ci to v spodnych taha alebo nie king taha asi vsade . |
Gratulujem a nech sluzi... Taka kuuuuuurva musi tahat vzdy a vsade |
www.facebook.com/photo.php?pid=97780&id=100000458605614 Upravené 2 krát. Naposledy upravil andelik80 (12.01.2010 22:11) |
nit zac ved som to aj tak po... |
kokoz, brutalny stroj |
nic proti B-kingu ale je to strasne hebedo.ja bych sel do teho SuperDuka alebo Tuona |
gratulujem k tomuto dablovi |
Hmmmm - zaujímavá debata - najviac sa mi páči obhajovanie vlastných motoriek ....... to fakt kupujucému pomôže |
slovami klasika, honda je honda, spolahlivosť a dostupnosť servisu sa jej neda uprieť, yamaha ako alternatíva ak je nejaky osobnostny problem k honde lebo prktický nema byť aký, suzuki ako finančne vyhodna volba no a ostatok?? poviem to tak, že nik nie sme dokonaly |
pror1 ani nevieš čo trepeš |
pror1 ukaz mi prosim ta statistiku s cislami cierne na bielom, ze honda je taka ako ju opisujes. Takymto picovinam sa mozem len smiat.. honda je honda, honda je naj, ked japonca tak hondu, ked spolahlivost tak hondu.. bla bla bla.. horsie jak stare babky na dedine.. |
Podla mna to vobec nie je o znacke ide hlavne o to ako komu sadne masina.Vzhlad,vykon,jazdne vlastnosti atd. a je uplne jedno ci to je suza,kawa,honda alebo yamaha proste neriesil by som vyhradne znacku v ziadnom pripade a diskutovat resp. hadat sa tu ktora znacka je lepsia by bolo asi nekonecne a to by sme asi ani nemali cas jazdit |
je zaujimave, ked štatisticky najspolahlivejšie su volswageny a mercedesy na keru mariu sa vyrabaju dacie a škodovky ale v konečnom dosledku ja svoj nazor nikomu nevnucujem o tej honde, je to moj čisto subjektívny nazor a ak ma s tym niekto problem tak sa tomu hovorí intolerancia |
prior1 - pozri si statistiky JD Power ci ako sa to vola a budes prekvapeny ako velmi je mercedes "najspolahlivejsi" a co je podla tych statistik najspolahlivejsie ..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (14.01.2010 15:58) |
ked tak Z1000 alebo CB1000R - hodnotim vzhladovu stranku. Reci, ze Honda je naj nemaju miesta. Kazda japonska motorka je naj |
Z1000 sa mi velmo paci, ale FZ1 najviac pozdava, vzhladovo aj motoricky. no CB1000 sa nejako vzdialuje od klasiky. FZ1 !!!!!!! |
...v kazdej jednej normalnej predajni ti daju kazdu jednu vyskusat.Na co riesit nejake blbosti,zvez sa a rozhodnutie budes vediet hned to ti garantujem...enjoy |
miloš dal som priklad, to neznamena že ak ma niečo dobre renome tak ostatne veci su nepredajne, kolko ludi tolko chuti a ked sa tu rozhliadneš tak spustu ludi jazdi aj na činskom džuki či ako sa to vola,a po litrovej kave aj fazeri som aj ja poškuloval, a čo sa tyka mojho porovnania tak nemecke moto časopisi zverejnuju poradie 100 najspolahlivejšich aut, aj napriek tomu že škoda fobia sa ani z daleka do tej stovky nepribližila jej ich na slovensku plne cesty, takto to bolo myslene |
mne sa B-king vôbec vzhľadovo nepáči, ale je to hovädo každý máme iný vkus. Isto by som šiel do CB 1000 R |
Devildriver : To som nepovedal ale nepopieram ......aj normalny vkus sa dostavi vekom |
MIO - to máš pravdu - časom si oko zvykne a srdcu sa zapáči ...... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115609 | Včera: 213096