Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, brata som nakazil a teraz zvazuje nad kupou niektoreho z tychto modelov - od roku 2004 - 06, resp. od zaciatku ich vyroby, aby sa zmestil do cca 3500EUR...vlastnosti aj charaktristiky poznam, len by som skor chcel vediet + a - z vyslovene praktickeho uzivatelskeho hladiska, kazivost, spotrebu, ako sa chovaju plne nalozene... atd ...jednoducho dlhy diskus ...dalsie modely prosim nedoplnajte - uz aj tak je toho trochu dost |
no podla mna si sem dal moto ktore sa medzi sebou ani porovnavat nedaju... |
Síce ani jednu z nich nevlastním, no podobné rozhodovanie teraz prebieha aj u mňa,vynímajúc BT1100 kvôli tomu že som začiatočník. |
Podla mna pre zaciatocnika je najlepsia volba CBF600 resp. GSF650. |
BT1100 je vahovo tazka motorka na zaciatok, inak potiahne dobre bez ohladu na zataz. Spotrebu ma porovnatelnu s ostatnymi a k udrzbe - kardan + 10tis servisny interval. |
Pre začiatočníka mi najrozumnejšie prídu CBF, alebo GSF. Ostatné tiež nie sú zlé a tak keď bráchovi zapiští srdce vyslovene po jednej z nich, tak prečo nie. |
SADLATY ja by som ti jednoznačne odporučil Er-6n, tá váha je fakt malinká=perfektná ovládateľnosť a v kombinácii s 2-valcom čo ťahá pekne odspodu to je fakt super kombinácia, jazdil som aj na FZ6ke ale tam to bolo všetko také mdlé a oneskorené až nad 7 tisíc sa začalo niečo diať dovtedy ako keby si sedel na 125ke |
Ináč spotreba Er-6n keď neblbneš je bezproblemov 3,5l/100km ale ja som takým mojim svižným štýlom jazdil za 4.5-5l |
mám CBF600s 2004, je to motorka aj na jazdenie okolo komína, aj na trip do álp. Spotreba okolo 5-6 litrov, v dolomitoch v plnej polnej 6-7, na dialnici s 3 kuframi pri 150-160km/h okolo 7,5. Kedže mám 188cm, som sa bál, že bude malá, ale bol som prekvapený, keď som sa na nej v pohode poskladal. To, že sa dá nastaviť sedlo, plexi a volant je len plus. Ale s výškou nad 195cm, by som sa poobzeral po inej moto. Poruchovosť - žiadna. Po 15000 km žiadny problém. Aby som nezabudol, mám karburátory. Mám odskúšané 1000km/deň - bez azbestu |
Mal som CBF 600S rv. 2006 (model 2007 - číre smerovky). Do roku 2007 to boli karburatorove motory, od rv. 2008 uz pribudla striekacka. |
pokial je uplny zaciatocnik, tak 2v ho moze trochu aj prekvapit...viem o com hovorim |
PATERLINI, |
quanto ja som zacinal s vtr-ou a ta vazi viacej, ako bandour :D pri 2v mas ovela citlivejsiu plyn. 4v dokym sa rozbehne, tak to trva a ten zvuk |
Osobne by som to vyselktoval CBF vs. GSF650, BT1100 Ti tam asi zabludila omylom, jazdil som to a bol som velmi sklamany a nechapem preco davali motku s olejnickovym motorom za kvazi sportoveho nahaca , hovorte si co chcete ale ee. CBF mozes povazovat ako overenu klasiku pre nie len zaciatocnikov a GSF je moj osobny typ bo sa mi vcelku paci. |
Mam za sebou uplne prvu moto sezonu v sedle GSF600. Pre zaciatocnika idealna. Motor sa do 5 - 6000 nechova zakerne a vo vysokych otackach poskytuje dostatok vykonu pre zaciatocnika (prvykrat som ho poriadne vytocil asi tak po mesiaci jazdenia do 6000ot.). Hmotnost je sice velka, ale je to apson dobra priprava na vecsiu moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil moltom (12.11.2009 13:49) |
no tak toto bude fakt dlha diskusia...asi najlepsie bude ak tvoj bracho si vyskusa sam tie motorky a podla toho bude rozhodovat ale nieco k teme: |
ja som zaciatocnik. presedlal som zo skutra na FZ6 72kw.... a pocit? no skoro ziaden. dobra moto na zaciatok. nieje to az tak extremne silne. da sa to v pohode zvladnut.. ale ci v kazdej situacii tak to ukaze cas |
precitajte si este raz co sa pyta SADLATY a potom mozete polovicu prispevkou zmazat. |
na zaciatok je dobre CBF aj GSF (je dost tazka mam |
No ja vlastnim GSR s takmer 100k a natankovana vazi 213kg - na ceste to necitit, vadi to fakt iba v garazii, alebo ak s nou chcem obist uzky chodnik okolo domu |
aj tak je to subjektívne - môžete mu tu dať 100 % -tné experience |
offtopic: inac daju sa v CZ tie BT celkom dobre kupit. som nad nim uvazoval ale stopol ma fakt vykonu.. nebol by mi po FZ slaby? |
SADLATY: ked sa mu fakt paci CBF, nech do nej ide. Je to velmi kvalitna motorka, ktora cloveku padne. Mam ju este kratko, ale zatial ju hodnotim len pozitivne. Upravené 2 krát. Naposledy upravil karec (12.11.2009 20:11) |
A možno si nakoniec kúpi úplne inú moto ako plánoval (môj prípad)... |
odporucam BT 1100 kardan , silny motor zatah od spodu na vahe nezalezi ide o jeho postavu ak nieje soletka nemal by mat ziaden problem. Co sa tyka jazdy vo dvojici neodporucam moc dlhe vylety tak po 100-150 km zacne citit spolujazdec akoby mu niekto bodal noze do kolien. Co sa tyka jazdca vyborny posed+sedlo da sa s nim aj zasportovat urcite s nim nebude brusit slajdre kvoli vekosti motoru ktory je dost siroky ale urcite dobra volba kedze motor z chopra konkretne yamaha xv 1100 warrior ides skorej o nizke otacky a nie vysoko otackovu masinu... urcite sa treba previest... nieje ich vela, aj preto su take krasne ... |
o nalozenie BT a o to ci utiahne sa bat nemusis: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Harly (12.11.2009 22:14) |
osobne by som bol za ER6-f, maximálne univerzálna motorka, živá (dvojvalec-mňam), s príjemným posedom a vďaka kapote aj vhodná na dlhšie trasy...vyskúšal som na cca 100km a bol som príjemne prekvapený... |
Zo všetkých spomínaných má Bulldog najväčšie gule , výkon je dostatočný a záber nevyžaduje točenie do otáčok. Má najkrajšiu stavbu a pokiaľ brácho nie je extrémista bude s ňou vééélmi dlho spokojný. Je to ale dvojval so silným krúťákom a tak to občas jeho pele pocítia. Má to ale svoje čaro Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIS (12.11.2009 23:55) |
Z tychto by som vyberal medzi FZ6 a GSF650. CBF mi pride taky vysavac, buldog je tazky a ER6 bude casom slaba. Tie 100konove 600vky ako tu niekto pisal ju zanechaju, a este ako... |
karec: |
nakonec kupi horneta jak ja a bude spoko... |
vsetko citam - vdaka chlapi ...kludne piste, ak mate s tou, ci onou moto skusenosti - najlepsie, ak s viacerymi a viete porovnat |
sadlaty - nooo, sorry, necital sem to, len na tvuj dotaz.... jesli uz bracho ma neco odjezdene, tak nech ide do BT-cka, dvojvalek je nakazlivy, aj ked ne pro kazdeho, to si treba vyskusat, nekomu to holt nechuti, ale jesli to zachuti, tak to bude to prave orechove |
Noob: joo vsetko jasne, ja len, ze chopper nerobi len motor, z hladiska zivotnosti to bude mat Bulldog vdaka tomu motoru fajn, ale proste na nahaca sa mi hodi iny motor, nie traktor |
urcite buldoga, mam na nom odjetých asi 150 km cize na test nic moc., a neuveritelny zazitok, spotreba ziadna aj pri rychlejsej jazde, cisto pohodova motorka sice nema vela koni ale pekny krutak a je to citit vlastne od spodu.. a ked su dobre ladase.., pohoda posed, a stasne malo kazova.. |
Ja osobne si myslím, že tvoj brat sa bude nakoniec riadiť svojím srdcom, ako všetci ostatní tuná. Ale er6n-ka...to je moja milenka, keď ma Tá druhá nase...úplne sa s ňou mazlím, poruchovosť žiadna, spotreba do 4l, živé riadenie a v garáži je ešte auto a nemám problém ju hocijako posunúť so zadným kolesom vo vzduchu, keď niekde zavadzia. Pekne jej poviem miláčik, môžeš na chvíľku sa ...no ale to už sem nepatrí. |
lomitko práve si vyznal lásku svojej motorke?Ci sa mi to len zdá? |
Tak tak ; ľahká a obratná Kawa 650 je to čo potrebuje |
fz6 alebo horneta ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (16.11.2009 16:53) |
tombar ... obe tri su super ...ale ma to hacik a tou je limitovany rozpocet |
Kedysi som uvazoval o kúpe FZ6 |
NO DILEMA VYRIESENA ... cez vsetkych milion moznosti nakoniec zobral Hornet 2003 ... plne pripraveneho na sezonu, s novym retazovym kitom, s naplnami v dobrej cene od serioznych ludi.... rozhodoval aj rozum, financie- maly prepad hodnoty, keby mu masina nepasovala a pod...takze dalsi motorkar Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (08.04.2010 14:22) |
Gratulujem k novému prírastku do rodiny. |
No vidíte ako sa to zvrtlo |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225672 | Včera: 116682