Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Co hovorite ? Dobry marketingovy tah . |
jedine co mali to bola hayabusa ,takyto cestak zuzuki fakt chybal |
naco su Suzuki 2 takmer na vlas rovnake nahace? Najdite mi 10 rozdielov ci uz v dizajne alebo motorke oproti Banditovy 1250? |
wiese: nemas pravdu, suzuki b-king je podla mna brutalny premakany nahac. |
to uz je podla mna nieco ako vfr cize cestovny stroj a nie nahac,je tam omnoho viac kapotaze ako u bandita, aked je niektori nahac brutalne premakany tak je to V max s 200ps nic krajsie a brutalnejsie nieje Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (25.10.2009 20:33) |
U mna vyhrava B-king. |
borto videl si uz noveho v maxa na vlastne oci,ja hej a dodnes s nemym uzasom na to stale myslim ako mohli spravit nieco tak monstrozne krasne.ta moto to nieje normalne |
Videl, no kazdemu sa paci nieco ine mne sa viac paci modernejsi B-king. |
Wiese: Musim suhlasit . Ked som tu motorku videl prvy krat na vlastne oci , fakt som bol z toho v p.... Prekrasna motorka , ale je to zas len subjektivny nazor . Aj ked nie som na nahace vobec , na V maxa by ma zlomili iba pokial by tolko nestal . Inak co sa tyka GSX 1250 FA , bude to podla mojho nazoru motorka , ktora fakt oslovi v tomto sate siroke masy . Presne ako DL V strom . Konecne vyplnena medzera . A konecne sa bude dat rychlo a hlavne pohodlne cestovat . Myslim ze Buse nastanu krusne casy a nespravi to ani novy lak . Ale taky co si bude chciet stale porovnavat vtaka s inymi , si kupi Busu .... lebo na GSX 1250 FA sa fakt tie 17 - ky budu balit o cosi horsie .. |
kaper kopu ludi si mysli zeje to bandit ale to nieje pravda ,je to nieco nove,co proste suzuki chybalo a jedinim riesenim bola len busa |
Tiež v tom nevidím podobnosť s Banditom. |
chyba kardan fejslift je sice lubivy ale ram brzdy a motor ostali tusim rovnake ako u predchadzajucej 1250 |
raptor a ty by si doporučil "Volitelnú možnosť Automatického blokovacieho systému ABS"? Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.10.2009 17:00) |
raptor. kazdy nema rad kardan ,niekomu vadi sekanie karadanu ked radis alebo niekedy sa stane ze ti presmikne koleso ked podradujes,pri retazi mas jednoducho vacsiu volu aj ked sa musis o to starat |
bandit s kapotazou, hmm to tu uz bolo.. napr. v DE sa to predavalo ako bandit GT. |
podla mna to bude mat vacsi uspech ako bandit 1250 s |
neviem, ale ja v poslednej dobe nejako zabudam na choppriky, zacinaju ma da sa povedat pritahovat tie motorecky s kufrikami, xiixix, take turisticke, hmmmm, to hej, to by som brala aj ta nova suzuki, mne sa velmi paci, urcite viac, ako ten intruderik,,,zo mna bude asi turista, co ine Upravené 2 krát. Naposledy upravil kamoth015 (26.10.2009 21:33) |
Parada, viem o nej zatial len nejaky tyzden ale uz je asi najvacsi favorit na moju novu moto. Aj ked No.1 je stale bking, stale uvazujem o viac turistickej motorke. Na turistiku by som bral skor toto ako busu uz len z dovodu ergonomie...okrem ineho. Busu s kufrikmi som este hadam ani nevidel Inak dufal som ze gsx650f dostane velkeho braceka, nakolko ta moto sa mi velmo lubila ale pre mna by uz bola slaba...toto bude dostatocne. Co sa tyka podobnosti s banditom tak z mojho pohladu je to komplet ram, podvozok, motor z bandita a kapotaz z GSXR...taky mix ale velmi efektny Kufriky, navigacia, 12V zasuvka, mazanie retaze, nejake padaky, vyssi stit a ide sa |
misobiker : busu s kuframi som videl mala dokonca aj topcase a vyzeralo to uplne normalne . Ale hovorim problem je posed . Je z toho clovek proste dolamany . Ja Busu mam , viem o com hovorim . Vravim Vam to na turistiku moc motorka nie je . Neviem si predstavit ze by som na nej siel 1000 km .. by ma asi jeblo . Spravim na tom 200 km a zas to nechcem vidiet aspon mesiac . |
wiese |
myslim, ze oproti 650F je tu obrovsky rozdiel, lebo zatial co 650F kupuju casto ludia kvoli tomu ako vyzera, lebo vyzera skoro ako ss - len za ine peniaze, teda "klamu telom" ... 1250F budu kupovat ludia, ktory potrebuju vacsi objem a dobru kapotaz - teda funkcnost - Boli by si kupili VFR, alebo FZ1GT najlepsie 1400GTR, nejake BMW ci Pana alebo napr busu... lenze na to jednoducho nemaju. neviem aka na to bude cena, ale ak bude taka ako pri banitovi - tam je dobra cena - tak sa to bude predavat. Tu nejde o image, tu ide o prakticnost - a ta je pri 1250F Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (01.11.2009 9:02) |
že by cenu neurčovala kvalita a a výbava motocykla, je jasné, že iná je GTR 1400 a aj nový VFR a preto aj ich cena stúpa do výšok oproti 1250F..., proti gustu žiadane dišputát, kvalita motocykla, jej technické a technologické vybavenie určuje jej cenu to treba rešpektovať..... |
bandit ma dobru cenu, je to klasik, ale dedko. |
No je to tak ze za tie peniaze to bude vyborna kupa...a pri turistike nepotrebujem nejake "revolucne usporiadanie valcov" alebo 170koni. Za to by som si urcite nepriplacal. Nehovoriac o tom ze sa mi ta nova VFR vobec nelubi, to ta stara 800FI mnam mnam. GSX ma vsetko co by som od allroundera ocakaval, co mi bude chybat si dokupim ako som rozpisal hore.... |
Páči sa mi to ale ešte mi u Suzuki chýba GSR 1000 to by bola šupa keby tam narvu motor z litra K6. No nie? |
wiese: vfr a Buzna nie su cestovne motorky!!! ...iba ak z BB do RK a späť. ...a kardan nema ziadne sekanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil fazer600 (02.11.2009 20:05) |
Baylisstic z duse mi vravis, to by bola supa, nieco medzi GSR600 a Bkingom ale clovek nemoze mat vsetko.. |
fazer600: a ake su to potom podla teba motorky? ciste sporty to tiez asi nebudu... |
inak aj ta vz 800 vyzera dobre je to sice mladsia sestra 1800 ,ale cool podla mna pre menej trufalejsich jazdcov ktorym sa paci 1800 |
H600s:su to jednoducho sportove motorky (mozno univerzálnejsie)...nic viac nic menej,na okruh su ovela lahsie a obratnejsie motorky a na turistiku vyssie, vaccsie a hlavne pohodlnejsie... ako som uz hore napisal z BB do RK a späť. aj ked ,,turistikovat´´ sa da aj na R1, len potom su to galeje |
fazer600: na buzne som nikdy nesedel, neviem hodnotit. VFR som skusal a pomenovanie sportovo-turisticka ju uplne presne popisuje. turistika na nej nie su "galeje". Upravené 1 krát. Naposledy upravil H600S (12.11.2009 16:49) |
H600S:prepac bez uražky, ak mas meteršesdesiat tak ano bude ti akurat...aj na turistiku |
fazer600, chápem, že vieš odôvodniť, prečo si si vybral práve tú motorku, ktorú máš. Kritériá ale u každého môžu byť rôzne podobne, ako aj definícia pojmu turistika. Ak je hlavným cieľom niekoho predrbať sa cez Saharu s plne naloženými plechovými kuframi vzadu, asi ťažko nájde lapšiu moto, ako GS. Mňa špeciálne to absolútne neláka. Takže Bandita s kuframi a topom si viem v pohode predstaviť na dlhšie cesty po asfalte. |
Vsak samozrejme Suzuki GSX 1250 FA bandit mozeme nazvat sportovo cestovnou, len nech tam preboha nepletu VFR a Buznu. Velky Bandit ktoreho sa tyka tato tema, je velmi rozumna volba (cena/uzitkova hodnota) a okrem ineho vyzera velmi pekne.Len preco tí japoncici robia tie motorky take male |
Len si to neplette, teraz uz mame GSF1250S Bandit a GSX1250FA, aj ked teda zaklad je vzdy len bandit. Ked tak nad tym rozmyslam, potrebujem motorku na kazdodenne jazdenie, do roboty, na kofolku a tak. Cez vikend vyjazdy po SK a sem tam santenie niekde po zatackach, ale ziadne extremy. No a nejaka ta dovolenka cez leto, chorvatsko a podobne. Cize potrebujem taky allrounder, ktory sa da popripade ovesat kuframi, bude to pohodlne so silnym motorom. To by mohla byt ta GSX1250F. Navyse je to dost nenarocna technika, rokmi overena, blbuvzdorna...kazit by sa tam nic nemalo. Mal som uz starsiu GSX a uz by som sa toho nebal. Co sa tyka velkosti, by to malo byt v pohode...v porovnani s novymi supersportami urcite ovela lepsie.. pri mojich 185cm som nemal problem ani na malom bandite K8. |
Zase az tak rokmi 1250ka motor overeny nie je, montuje sa od 2007. Ostatne by zase mohlo byt rokmi overene aj menej , ale to by asi bola inde cena. |
misobiker - jasné, že je tam rozdiel, pre mňa je to však stopercentný a dobre známy Bandit, toto pomenovanie "GSX 1250 FA" definuje len zmenené "balenie" |
papi gsx-f sa vyrabali uz davno a vzdy to bol okapotovany nahac - turistika, zname aj ako katana. |
misobiker - veď práve, Katany pochádzali z pôvodných športových mašín (asi od 250 až do 1100 ccm), ono to aj športovými mašinami boli. Nemci na tom dosť lietali a niekde možno ešte aj nejaké fotky vyhrabem... |
papi presne tak, len mi stale neslo do hlavy ze ked som sadol na noveho bandita tak prve co ma napadlo hned po nastartovani ze je to ako moja inazuma ´98. Ak je ten novy motor uplne iny, neviem cim to je ze to ma rovnaky zvuk aj charakter, este dokonca aj rovnako sramotil, rozvody alebo spojkovy kos alebo co |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 189134 | Včera: 154182