Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
tu si ju vsetci chvalia ze je spolahliva a ovela lepsie jazdne vlastnosti ako Ducati ST3 ( aj ked ta je trochu sviznejsia) ale co sa tika komfortu, odozvy na plyn, brzd atd je to najlepsia moto v tejto skupine, lepsia ako VFR800VTEC na ktoru su zmiesane odozvy. Tak ci tak velmi dobra kupa, tiez som rozmyslal ale idem do Daytony 650. |
tak daytona sa pači aj mne.Ale na cestovanie bude pre mna určite lepši Sprint.neviem ako je na tom spolujazdec,ma to dost vysoko podsedlovku.tak pri kupe držim palce. |
Osobne mám iba skúsenosť s Triumph Daytona 675, ktorú som kúpil tento rok a prešiel na nej necelých 10 000 km. |
tak stym servisom maš pravdu.ale je si myslim že v blizkej buducnosti sa to určite zlepši.aspon ako v CZ. Upravené 2 krát. Naposledy upravil 696969 (16.10.2009 17:08) |
Asi to už na motoride bolo, ale pre istotu: predaj a servis je v Olomouci. Majú aj jazdenky a je možné si všetko prehliadnuť. Adresa sa dá určite vygooglovať. Príležitostne sa tan oplatí zajsť. |
az raz budem velky, tak si ST kupim - v kategorii sportovych cestakov je to pre mna NO 1 ...a v anglicku su ceny podstatne nizsie, takze mozno by som to riesil dovozom priamo z ostrovov...len neviem, co , keby nejaky problem...lebo napr na servis v cechach som moc chvaly nepocul |
Servis sa da riesit aj vo Viedni, co nemas az tak daleko. Triumph ma servisne intervaly 10tkm takze az tak casto tam ist nemusis, leda ze by si musel |
Krasna mašinka ...vymenim Kymco Xciting 500,za Triumph ST 1050 SPRINT..vaš doplatok vitany... |
Čo sa týka servisu Triumph v našich končinách: |
toho sa aj ja bojim, ze ak kupim Daytonu a priveziem ju na SK budem mat problem so servisom no raz sa to rozbehne urcite aj na SK ale dovtedy to asi nebude bohviecooo... |
Akurat pozeram clanok v Ride magazine (Oktober 09 takze vlastne Septembrove cislo :p ), rozoberaju tam kupu ojazdeneho STcka, rocnik 2006. |
Vlnenie brzdových kotúčov môže byť spôsobené v pneuservise pri sťahovaní pneumatiky drbnutím mechanizmu do kotúča. Je to moja skúsenosť s Transalpom. Jeden môj známy videl ako v servise vystrelilo celé koleso zo sťahovacieho mechanizmu až do povaly. U toho STčka to môhlo byť tiež spôsobené týmto. Prečítal som mnoho diskusií v anglických aj amerických portáloch a nepamätám sa, že by to niekto spomínal. |
Zatial dakujem za nazory,jasne každa moto ma svoje chyby.Ja sa rozhodujem medzi VFR 800 a Triumph sprint 1050 .Honda je u nas dost jazdena takže tam problem nevidim len tiež počuvam malu chvalu na V-Tec .Par ludi mi povedalo že vykon nič moc.Je to vec nazoru.a to stym pruženim Triumpha dost rychlo to odchadza ,to sa mi ani nechce verit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 696969 (18.10.2009 19:56) |
Bola to alternatíva pre manželku. Nakoniec to bolo moc veľké . |
bulldog: pre manželku to čo mám ja: T Adventurer. Neuveriteľne ľahká ovládatelnosť, nízke ťažisko, sedlo 72 cm. |
Takto to skončilo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114651 | Včera: 213096