Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
frenky: z coho usudzujes??? napisal som niekde v tejto teme, ze mam lepsiu motorku ako je dukati???(co neznamena, ze nemozem mat najvacsieho...) |
Len do nich Busa je moj sen na ktory nemam zatial ani vodicak ani rozum |
Jeee, uz druha strana, konecne ze uz mame vlastny okruh de by sa mohlo zmerat vsetko. Mne sa haya... nem paci! ... a servisaci z ducati mi nevedeli opravit kymco skutra(ci yuki... ja neviem aku znacku skutra to ma bracho) na perak 09, su to "žabaři". Upravené 2 krát. Naposledy upravil juraja (15.10.2009 13:48) |
tu máte niečo rovnocennejšie hádači: Video: Test auto vs. moto - Lamborghini Gallardo Superleggera VS Ducati 1098 |
Chlapi GSXRáci nechcem vám kaziť túto mohutnú diskusiu , ale výkon nie je všetko a motorky nejazdia len rovno |
Ked sa chce tak s Busou krasne prepletas zakrutami, kolienko nekolienko, aj ked bude 600vka mrštnejšia este vác. |
ale chlapi neserte ma,co robite,ja som chcel len vediet ako to je v skutocnosti s ducati co sa tyka spolahlivosti a nahradnych dielov,ceny,kolko sa nane caka,a pod a nie tu kukat ako sa hadate ako deti ze kto na lepsie tasku do skoly... lebo este stale som si az tak poraidny obraz neurobil,tak by som poprosil majitelov tychto strojov aby mi povedali svoje skusenosti co sa tyka cakania na nahradne diely a este napriklad moznosti uprav,ci to napriklad nesposobi ze za moto pokazi. |
xdrive11 to si nevšímaj tu si stále niekdo musí niečo dokazovať pošli mi ss a mikulec ti tiež velmi rád odpovie na ss |
Jezis, to video je bombove.... A aby som nebol OT. Nie som milionar a v pohode dokazem dat Ducne, to co treba. Nieco som aj menil a diely nie su problem, cena prijatelna. Problem moze byt tak akurat s aftermarketom. Co sa tyka poruchovosti, tak neviem, co by sa na tak jednoduchej veci mohlo pokazit... Teraz som myslel moj vzduchac. Ale vazne, nepocul som o nikom, zeby sa mu nieco sypalo. Jediny nedostatok je trochu lajdackost v "dotiahnuti" elektriky. Kontaky na zadnom svetle su ozaj "detske", nedoizolovane kablovacky a pod. ale s funkcnostou elektriky som tiez nemal ziadny problem. Ak to nie je nic rozsypane "za dobru cenu" isiel by som do toho. |
ok tak tiez napisem k veci.. objektivne - ducati ma predpisany servisny interval 10t km, novsie 12t.. cize olej, filtre, sviecky (uspora 2ks oproti stvorvalcom ) potial oproti japoncom dobre.. rovnako ostatne veci ako olej v tlmicoch, brzdova a spojkova kvapalina - ceny servisu, dielov a naplni = rovnake.. jediny rozdiel je v kontrole vole rozvodoveho remena (meni sa kazdych 20t km) a nastaveni ventilov, pripadne sa menia polkruzky.. remen aj polkruzky sice stoja nie vela penazi, no je okolo toho dost roboty a hlavne sa to neda robit doma na kolene.. takze povedzme kazdych 20t km k zakladnemu servisu este cca 100-200 eur a ten strasny rozdiel som ochotny ducati odpustit .. |
kapor50: dvje svíčki ušetríš možno Ti, ale já ne. Moja tam má štiri |
Tie sviecky su na Buse dost nakladna zalezitost (aspon na moj vkus) lebo od roku 2008 predpisuje vyrobca iridiove, kazdych 12 000 km. |
riki: a co stoja a kde ich kupujes? a mohol by som ich dat aj do mojej? |
prdlafka > ducatisti nam daju asi po hlave, ze tu rozoberame taketo veci, takze radsej na : |
riki: sak ja som u teba na webe skoro stale tak jednou nohou... |
Vsetko sa raz pokazi |
Pokud mohu i ja prispet svoji troskou do mlyna.Vlastnil jsem dve nove Ducny,na obou jsem najezdil rocne pres 10000km.Byly to jedinecne motorky a za tu dobu jsem na nich nemel jediny problem a zavadu (nutno rici,ze jsem se o ne ,jako o kazdou svou motorku staral s laskou,takze mely vsechno o co si rekly,nebo ani nemusely a bylo jim plne doprano). |
Ja na moju temperamentu Talianku rozhodne nemôžem dopustiť. Čo to málo som už mal a aj vyskúšal, ale dokopy sa to nedá zrovnať s mojou CICOU ... ale tak subjektívny dojem. |
Zacni japoncom a evolucia ta za par rokov dovedie spravnym smerom... |
Prdlafka : o tom "kto ma vacsieho" by som to nepovedal lepsie . Vzdy je to iba a iba a iba o tom ... |
FRENKY: Na rozdielne objemy som nezabudol. Je to rovnaka trieda, cize SBK. Ak porovnavat 1198 s Japoncami, tak s rovnakou triedou a nie so sportovou turistikou. |
samko1 > sportova turistika je napriklad Kawasaki ZZR 1400 (co je motoricky od roku 2009 rovnocenna konkurencia Hayabuse od roku 2008 ), Hayabusa sa radi medzi supersporty, aj ked je to medzi supersportami asi najpohodlnesi motocykel, aj tak ale po 500 km jazdy by si zabudol na to, ze je to nieco turisticke Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (18.10.2009 9:47) |
v minulosti sa teda kazili ducatky...ale nechápem prečo dnes každí vraví že tam odchádzajú ložiská a neviem čo všetko ako je ťažko zohnať dielce na slovensku...minule keď som sa s kamarátmi rozprával len tak o motorkách že čo by sme chceli neskôr akú značku tak ja že jednoznačne ducati už začali že zas ako sa to kazí...ale aj tak ducati je u mňa značkou number 1 hlavne keď som sa dozvedel históriu japonských motoriek ako začínali |
Dudo175 tak kazdy volako zacina a je jasne Ducati a vseobecne taliani to dizajnovo vedia aj ked mne sa pacia aj japonske stroje... (vsak som mal zatial len Japanes) |
riki1: Viem, ze vyrobca udava, ze cera rada GSX R je supersport, no zavisi, z akeho hladiska sa na to pozeras. Ja to beriem skor z pohladu www.worldsbk.com . Ked sa jazdi supersport R4 do 600ccm a R3 ma vynimku. A superbike R4, alebo 4V do 1000ccm a 2V ma vynimku do 1200 ccm. Cize Busa pre mna nebude nikdy supersport, lebo kriteria kategorie supersport prekracuje zdvihovym objemom viac ako dvakrat. |
kedze som v tomto vlakne 15.10.2009 o 10:35 nieco tak "zlahka" slubil, tak som to dnes aj splnil : |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 258785 | Včera: 178369