Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Triumph

ducati a poruchovost - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuducati a poruchovost - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

15.10.2009 12:31

Re: ducati a poruchovost

frenky: z coho usudzujes??? napisal som niekde v tejto teme, ze mam lepsiu motorku ako je dukati???(co neznamena, ze nemozem mat najvacsieho...)
riki: ano...v podstate ano...mam rad, ked v niecom vynikam...nevravim, ze je to zrovna motorka, ale mam rad pocit vitazstva...jako co si cakal, ze ti na to napisem...ano, podla seba sudim teba...a ty mi este nahravas svojimi vyssie uvedenymi prispevkami. [dobre]


15.10.2009 13:31

Re: ducati a poruchovost

Mato69
 Jogurťák 

Ikona

Len do nich :-D Busa je moj sen na ktory nemam zatial ani vodicak ani rozum :-)


15.10.2009 13:42

Re: ducati a poruchovost

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Jeee, uz druha strana, konecne ze uz mame vlastny okruh de by sa mohlo zmerat vsetko. :-D Mne sa haya... nem paci! ... a servisaci z ducati mi nevedeli opravit kymco skutra(ci yuki... ja neviem aku znacku skutra to ma bracho) na perak 09, su to "žabaři". :-P

Upravené 2 krát. Naposledy upravil juraja (15.10.2009 13:48)


15.10.2009 16:30

Re: ducati a poruchovost

kapor50
 Kávičkár 

Ikona

tu máte niečo rovnocennejšie hádači: >:-)

Video: Test auto vs. moto - Lamborghini Gallardo Superleggera VS Ducati 1098


15.10.2009 17:03

Re: ducati a poruchovost

FRENKY
 Edvenčr 

Ikona

kraaasa :-) no a teraz treba vitiahnut video Busa vs Lambo :-D


15.10.2009 23:46

Re: ducati a poruchovost

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Chlapi GSXRáci nechcem vám kaziť túto mohutnú diskusiu , ale výkon nie je všetko a motorky nejazdia len rovno :-)
Ja som na starej Yamahe XJ 600 73PS r.v. 86 porazil kamaráta na GSXR 1100 ročník 92 ! A to na 80km dlhej ceste s dvomi horskými úsekmi .
Aj ľahká 600vka porazí silnú ale ťažkú šviňu ktorá neľúbi zákruty :-D


15.10.2009 23:54

Re: ducati a poruchovost

Mato69
 Jogurťák 

Ikona

Ked sa chce tak s Busou krasne prepletas zakrutami, kolienko nekolienko, aj ked bude 600vka mrštnejšia este vác.


16.10.2009 8:36

Re: ducati a poruchovost

xdrive11
 Jogurťák 

Ikona

ale chlapi neserte ma,co robite,ja som chcel len vediet ako to je v skutocnosti s ducati co sa tyka spolahlivosti a nahradnych dielov,ceny,kolko sa nane caka,a pod a nie tu kukat ako sa hadate ako deti ze kto na lepsie tasku do skoly... lebo este stale som si az tak poraidny obraz neurobil,tak by som poprosil majitelov tychto strojov aby mi povedali svoje skusenosti co sa tyka cakania na nahradne diely a este napriklad moznosti uprav,ci to napriklad nesposobi ze za moto pokazi.


16.10.2009 9:04

Re: ducati a poruchovost

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona

xdrive11 to si nevšímaj tu si stále niekdo musí niečo dokazovať :-P pošli mi ss ;-) a mikulec ti tiež velmi rád odpovie na ss [dobre]


16.10.2009 9:24

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Hasis1098: to dohadzovač jeden :-O :-D


16.10.2009 9:45

Re: ducati a poruchovost

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona

nemáš za čo :-D aj nabudúce :-D


16.10.2009 10:18

Re: ducati a poruchovost

Onko
 Kávičkár 

Ikona

Jezis, to video je bombove.... A aby som nebol OT. Nie som milionar a v pohode dokazem dat Ducne, to co treba. Nieco som aj menil a diely nie su problem, cena prijatelna. Problem moze byt tak akurat s aftermarketom. Co sa tyka poruchovosti, tak neviem, co by sa na tak jednoduchej veci mohlo pokazit... :-D Teraz som myslel moj vzduchac. :-D Ale vazne, nepocul som o nikom, zeby sa mu nieco sypalo. Jediny nedostatok je trochu lajdackost v "dotiahnuti" elektriky. Kontaky na zadnom svetle su ozaj "detske", nedoizolovane kablovacky a pod. ale s funkcnostou elektriky som tiez nemal ziadny problem. Ak to nie je nic rozsypane "za dobru cenu" isiel by som do toho. ;-)


16.10.2009 23:44

Re: ducati a poruchovost

kapor50
 Kávičkár 

Ikona

ok tak tiez napisem k veci.. objektivne - ducati ma predpisany servisny interval 10t km, novsie 12t.. cize olej, filtre, sviecky (uspora 2ks oproti stvorvalcom ;-) ) potial oproti japoncom dobre.. rovnako ostatne veci ako olej v tlmicoch, brzdova a spojkova kvapalina - ceny servisu, dielov a naplni = rovnake.. jediny rozdiel je v kontrole vole rozvodoveho remena (meni sa kazdych 20t km) a nastaveni ventilov, pripadne sa menia polkruzky.. remen aj polkruzky sice stoja nie vela penazi, no je okolo toho dost roboty a hlavne sa to neda robit doma na kolene.. takze povedzme kazdych 20t km k zakladnemu servisu este cca 100-200 eur a ten strasny rozdiel som ochotny ducati odpustit ;-) ..
"malickost" - ide o traslavy dvojvalec, takze k folkloru udrzby patri kontrola skrutiek a matic a ich dotahovanie, jasne ze nie hned po kazdom namazani retaze, ale raz do roka alebo dvoch sa to urcite hodi..
k diskutovanej elektrike - odpalil som jedno relatko a po zahriati motora mi slabo presvecuje kontrolka neutralu - je to cidlo neutralu ku ktoremu je zly pristup tak sa to bude riesit az pri servisnej kontrole.. dalej mi odisla jedna halogenka a dve zadne ziarovky.. ci je to vela alebo malo si musi kazdy zodpovedat sam, mne sa to zda byt uplne v norme..
ceny u chalanov v ducati na vajnorskej su standardne (porovnavam zo suzuki), o pristupe a ochote vobec nejdem hovorit - kto tam bol vie o com hovorim.. jediny problem bol v cakani na nejake drobne suciastky - fakt to pred par rokmi pocas zimy trvalo par mesiacov, no vraj je to v sucasnosti ok.. vsetko opisane sa vztahuje k monsteru 600 z roku 2000, za 3 sezony a cca 15t kilometrov..
no kusek som sa rozpisal ale snad sa drzim temy :-D


17.10.2009 8:49

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

kapor50: dvje svíčki ušetríš možno Ti, ale já ne. Moja tam má štiri ;-)


17.10.2009 10:39

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

Tie sviecky su na Buse dost nakladna zalezitost (aspon na moj vkus) lebo od roku 2008 predpisuje vyrobca iridiove, kazdych 12 000 km.

Ostatne naklady su zrovnatelne s Hondou FMX650, ktoru som mal predtym.

Kontrola a nastavenie ventilov (DOHC- raz za 24 000 km) je jednoduchsie ako u desmo , ale aj tak je to podstatnme vacsia pakaren ako u FMX (SOHC - raz za 6000 km). Rozvodova retaz, tak ta vydrzi dufam dlhoooooo .

Servis si robim sam.


17.10.2009 11:48

Re: ducati a poruchovost

riki: a co stoja a kde ich kupujes? a mohol by som ich dat aj do mojej?
a este to mas v pohode, ja som svojho casu menil na mojom fare sviecok 12...to uz bola palka...


17.10.2009 12:03

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

prdlafka > ducatisti nam daju asi po hlave, ze tu rozoberame taketo veci, takze radsej na :

hayabusa.slovakforum.net/forum-f1/topic-t9.htm

dat tam iridiove mozes, ale ak ti to nepredpisuje vyrobca tak zbytocne vyhodis vela penazi, aj ked tym nic nepokazis. Ja som objednal na motorkar.net tam su celkom dobre ceny, len ten balik od nich pride stale v stave ako by precestoval celu zemegulu dvakrat :-( , ale obsah bol zatial stale neporuseny [dobre]


17.10.2009 12:08

Re: ducati a poruchovost

riki: sak ja som u teba na webe skoro stale tak jednou nohou... :-)))


17.10.2009 17:04

Re: ducati a poruchovost

Vsetko sa raz pokazi :-D
No ide oto ze ak sa ti pacia Ducati tak treba do nej ist urcite nebudes lutovat [dobre]
Tiez planujem jednu zadovazit domov Ducati 900SS r.v.02 dufam ze sa podari :-D


17.10.2009 18:32

Re: ducati a poruchovost

maxxextreme
 Jogurťák 

Ikona

Pokud mohu i ja prispet svoji troskou do mlyna.Vlastnil jsem dve nove Ducny,na obou jsem najezdil rocne pres 10000km.Byly to jedinecne motorky a za tu dobu jsem na nich nemel jediny problem a zavadu (nutno rici,ze jsem se o ne ,jako o kazdou svou motorku staral s laskou,takze mely vsechno o co si rekly,nebo ani nemusely a bylo jim plne doprano).
Do prvni jsme se byvalou pritelkyni zamilovali oba na prvni pohled a okamzite ji sli do shopu koupit (italskej design proste chytne za srdce kazdeho) a jeji prodej exka nesla ,jako ja pak nesl ,kdyz mi dala kopacky (asi kvuli prodeji dalsi Ducny) ;-) No a i druha byla okamzite clenem rodiny na par let.Na svezeni jsem se vzdy klepal,protoze na ducne je ridic a motorka jedno telo,cejtis vsechno,trpis...ale trpis krasne 8-)
Letos jsem si koupil nove CBRko ciste na okruhove jezdeni.Motorku jsem si vybral,koupil,bez zadnych emoci.Svezl se dvakrat pres PBabu , utvrdil se ,ze jsem udelal dobre ,ze jsem rezignoval na jezdeni v provozu a motorku prestavel na okruhovku.Jake bylo me zdeseni,kdyz jsem ji rozebiral.Marne jsem hledal tu kvalitu o ktere majitele japonskych stroju neustale mluvi a tise vzpominal,jak jsem pred tydnem rozebiral Ducnu.No a finale je,ze musim neustale kontrolovat olej,bo udajne tyhle mota zerou olej i s detma kolem silnic ,coz jsem na duknach nemusel a to nemluvim o brzdach,ktere brzdi jenom,kdyz je hodne clovek prosi :-(

...... japonec je otrok(mysleno motorka),co vykona ,co si majitel preje a bez odmlouvani udela vsechno.To co si na nem dovolim na okruhu,bych si na italovi nemohl dovolit (asi proto vyhralo CBRko pred 1098..a take vzhledem k narocnosti servisu).Staci dolejvat olej a benzin a muze clovek jezdit(tohle berte s rezervou ;-) ).K Dukne si clovek ziska vztah,je to clen rodiny a potrebuje take takovou starost a peci.Pokud se o nej majitel nestara o to drazsi je pak servis (a je obcas kurewsky drahej).

No a tim celym chcu rict,ze kazda motka ma neco do sebe a to se tyka i poruchovosti.U dukny bych byl pri koupi hodne opatrnej (pokud nekupujes novou),bo servis neco stoji a to vic ,jak u japoncu,kde si servis udela zrucnej motorkar sam a kdyz koupis duknu od manika,co obraci kazdej cent v kapse a poridil si ji,aby mohl paskovat po meste a kavarnach a ted ji prodava ,bo na nej slecna z kavarny ,kde paskoval vyrukovala s alimentama,tak ocekavej velke problemy.

Bohuzel u japonce se mi nestane jako u dukny,ze pujdu v pulce zimy do garaze,naleju panaka,sednu na ni,nastartuju a necham ji pod sebou dunet a budu se v opojeni Jacka Danielse a desmo zvuku naklanet ze strany na stranu a tise vzpominat na letni projizdky.

Pokud zacinas,jdi do japonce.Kupovat starsi duknu ,jako monster600 je velka sance ,ze skoncis v servise( v nem bys mel skoncit tak,jako tak ihned po koupi).Navic na japonci se nauci kazdej jouda,ale na dvouvalu potrebujes aspon trosku zkusenosti.

Ad poruchovost Aprilii... mam v garazi jeste RSV..motorka ma natocino,ze by nikdo neveril.Posledni 4roky jezdeni jenom na okruhu a z toho 13x skoncila mimo trat.No a jezdi porad bez jedineho problemu.Porad se ji chce jezdit a porad lita zatracene dobre. ;-)


17.10.2009 18:42

Re: ducati a poruchovost

InName
 Turista 

Ja na moju temperamentu Talianku rozhodne nemôžem dopustiť. Čo to málo som už mal a aj vyskúšal, ale dokopy sa to nedá zrovnať s mojou CICOU >:-) ... ale tak subjektívny dojem.
A poruchovosť ? Ver tomu, že ti nepôjde, pokiaľ do nej nenatankuješ :-D ;-) , prípadne sa k nej nebudeš starať tak - ako si taká mašina zaslúži.


17.10.2009 19:00

Re: ducati a poruchovost

pandatn
 Geriatrik 

Ikona

Zacni japoncom a evolucia ta za par rokov dovedie spravnym smerom... >:-)


17.10.2009 19:21

Re: ducati a poruchovost

kaper
 Turista 

Prdlafka : o tom "kto ma vacsieho" by som to nepovedal lepsie [dobre] . Vzdy je to iba a iba a iba o tom ... [zle] [zle] [zle]


18.10.2009 1:04

Re: ducati a poruchovost

samko1
 Jogurťák 

Ikona

FRENKY: Na rozdielne objemy som nezabudol. Je to rovnaka trieda, cize SBK. Ak porovnavat 1198 s Japoncami, tak s rovnakou triedou a nie so sportovou turistikou.


18.10.2009 9:46

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

samko1 > sportova turistika je napriklad Kawasaki ZZR 1400 (co je motoricky od roku 2009 rovnocenna konkurencia Hayabuse od roku 2008 ), Hayabusa sa radi medzi supersporty, aj ked je to medzi supersportami asi najpohodlnesi motocykel, aj tak ale po 500 km jazdy by si zabudol na to, ze je to nieco turisticke :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (18.10.2009 9:47)


18.10.2009 16:42

Re: ducati a poruchovost

kralik
 Jogurťák 

Ikona

maxx no myslim, zes to napisal paradne! [dobre] [dobre]


18.10.2009 18:12

Re: ducati a poruchovost

Duzo
 Bahniak 

Ikona

v minulosti sa teda kazili ducatky...ale nechápem prečo dnes každí vraví že tam odchádzajú ložiská a neviem čo všetko ako je ťažko zohnať dielce na slovensku...minule keď som sa s kamarátmi rozprával len tak o motorkách že čo by sme chceli neskôr akú značku tak ja že jednoznačne ducati už začali že zas ako sa to kazí...ale aj tak ducati je u mňa značkou number 1 hlavne keď som sa dozvedel históriu japonských motoriek ako začínali :-P ;-)


18.10.2009 19:02

Re: ducati a poruchovost

Dudo175 tak kazdy volako zacina a je jasne Ducati a vseobecne taliani to dizajnovo vedia aj ked mne sa pacia aj japonske stroje... ;-) (vsak som mal zatial len Japanes) :-D


18.10.2009 20:04

Re: ducati a poruchovost

samko1
 Jogurťák 

Ikona

riki1: Viem, ze vyrobca udava, ze cera rada GSX R je supersport, no zavisi, z akeho hladiska sa na to pozeras. Ja to beriem skor z pohladu www.worldsbk.com . Ked sa jazdi supersport R4 do 600ccm a R3 ma vynimku. A superbike R4, alebo 4V do 1000ccm a 2V ma vynimku do 1200 ccm. Cize Busa pre mna nebude nikdy supersport, lebo kriteria kategorie supersport prekracuje zdvihovym objemom viac ako dvakrat.

Busa je urcite skvela motorka, no ako tu uz niekto spominal, jazda na moto nieje len o jazde rovno, o top speed, ci o zatiahnuti za pravy heft.


22.05.2010 16:44

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

kedze som v tomto vlakne 15.10.2009 o 10:35 nieco tak "zlahka" slubil, tak som to dnes aj splnil :

hayabusa.slovakforum.net/forum-f2/topic-t113.htm#522


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Suzuki V-strom 1050 2020

cfmoto-side-05-2020

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2020 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179861 | Včera: 230677