Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

ducati a poruchovost - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuducati a poruchovost - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

22.05.2010 16:44

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

kedze som v tomto vlakne 15.10.2009 o 10:35 nieco tak "zlahka" slubil, tak som to dnes aj splnil :

hayabusa.slovakforum.net/forum-f2/topic-t113.htm#522


18.10.2009 20:04

Re: ducati a poruchovost

samko1
 Jogurťák 

Ikona

riki1: Viem, ze vyrobca udava, ze cera rada GSX R je supersport, no zavisi, z akeho hladiska sa na to pozeras. Ja to beriem skor z pohladu www.worldsbk.com . Ked sa jazdi supersport R4 do 600ccm a R3 ma vynimku. A superbike R4, alebo 4V do 1000ccm a 2V ma vynimku do 1200 ccm. Cize Busa pre mna nebude nikdy supersport, lebo kriteria kategorie supersport prekracuje zdvihovym objemom viac ako dvakrat.

Busa je urcite skvela motorka, no ako tu uz niekto spominal, jazda na moto nieje len o jazde rovno, o top speed, ci o zatiahnuti za pravy heft.


18.10.2009 19:02

Re: ducati a poruchovost

Dudo175 tak kazdy volako zacina a je jasne Ducati a vseobecne taliani to dizajnovo vedia aj ked mne sa pacia aj japonske stroje... ;-) (vsak som mal zatial len Japanes) :-D


18.10.2009 18:12

Re: ducati a poruchovost

Duzo
 Bahniak 

Ikona

v minulosti sa teda kazili ducatky...ale nechápem prečo dnes každí vraví že tam odchádzajú ložiská a neviem čo všetko ako je ťažko zohnať dielce na slovensku...minule keď som sa s kamarátmi rozprával len tak o motorkách že čo by sme chceli neskôr akú značku tak ja že jednoznačne ducati už začali že zas ako sa to kazí...ale aj tak ducati je u mňa značkou number 1 hlavne keď som sa dozvedel históriu japonských motoriek ako začínali :-P ;-)


18.10.2009 16:42

Re: ducati a poruchovost

kralik
 Jogurťák 

Ikona

maxx no myslim, zes to napisal paradne! [dobre] [dobre]


18.10.2009 9:46

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

samko1 > sportova turistika je napriklad Kawasaki ZZR 1400 (co je motoricky od roku 2009 rovnocenna konkurencia Hayabuse od roku 2008 ), Hayabusa sa radi medzi supersporty, aj ked je to medzi supersportami asi najpohodlnesi motocykel, aj tak ale po 500 km jazdy by si zabudol na to, ze je to nieco turisticke :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (18.10.2009 9:47)


18.10.2009 1:04

Re: ducati a poruchovost

samko1
 Jogurťák 

Ikona

FRENKY: Na rozdielne objemy som nezabudol. Je to rovnaka trieda, cize SBK. Ak porovnavat 1198 s Japoncami, tak s rovnakou triedou a nie so sportovou turistikou.


17.10.2009 19:21

Re: ducati a poruchovost

kaper
 Turista 

Prdlafka : o tom "kto ma vacsieho" by som to nepovedal lepsie [dobre] . Vzdy je to iba a iba a iba o tom ... [zle] [zle] [zle]


17.10.2009 19:00

Re: ducati a poruchovost

pandatn
 Geriatrik 

Ikona

Zacni japoncom a evolucia ta za par rokov dovedie spravnym smerom... >:-)


17.10.2009 18:42

Re: ducati a poruchovost

InName
 Turista 

Ja na moju temperamentu Talianku rozhodne nemôžem dopustiť. Čo to málo som už mal a aj vyskúšal, ale dokopy sa to nedá zrovnať s mojou CICOU >:-) ... ale tak subjektívny dojem.
A poruchovosť ? Ver tomu, že ti nepôjde, pokiaľ do nej nenatankuješ :-D ;-) , prípadne sa k nej nebudeš starať tak - ako si taká mašina zaslúži.


17.10.2009 18:32

Re: ducati a poruchovost

maxxextreme
 Jogurťák 

Ikona

Pokud mohu i ja prispet svoji troskou do mlyna.Vlastnil jsem dve nove Ducny,na obou jsem najezdil rocne pres 10000km.Byly to jedinecne motorky a za tu dobu jsem na nich nemel jediny problem a zavadu (nutno rici,ze jsem se o ne ,jako o kazdou svou motorku staral s laskou,takze mely vsechno o co si rekly,nebo ani nemusely a bylo jim plne doprano).
Do prvni jsme se byvalou pritelkyni zamilovali oba na prvni pohled a okamzite ji sli do shopu koupit (italskej design proste chytne za srdce kazdeho) a jeji prodej exka nesla ,jako ja pak nesl ,kdyz mi dala kopacky (asi kvuli prodeji dalsi Ducny) ;-) No a i druha byla okamzite clenem rodiny na par let.Na svezeni jsem se vzdy klepal,protoze na ducne je ridic a motorka jedno telo,cejtis vsechno,trpis...ale trpis krasne 8-)
Letos jsem si koupil nove CBRko ciste na okruhove jezdeni.Motorku jsem si vybral,koupil,bez zadnych emoci.Svezl se dvakrat pres PBabu , utvrdil se ,ze jsem udelal dobre ,ze jsem rezignoval na jezdeni v provozu a motorku prestavel na okruhovku.Jake bylo me zdeseni,kdyz jsem ji rozebiral.Marne jsem hledal tu kvalitu o ktere majitele japonskych stroju neustale mluvi a tise vzpominal,jak jsem pred tydnem rozebiral Ducnu.No a finale je,ze musim neustale kontrolovat olej,bo udajne tyhle mota zerou olej i s detma kolem silnic ,coz jsem na duknach nemusel a to nemluvim o brzdach,ktere brzdi jenom,kdyz je hodne clovek prosi :-(

...... japonec je otrok(mysleno motorka),co vykona ,co si majitel preje a bez odmlouvani udela vsechno.To co si na nem dovolim na okruhu,bych si na italovi nemohl dovolit (asi proto vyhralo CBRko pred 1098..a take vzhledem k narocnosti servisu).Staci dolejvat olej a benzin a muze clovek jezdit(tohle berte s rezervou ;-) ).K Dukne si clovek ziska vztah,je to clen rodiny a potrebuje take takovou starost a peci.Pokud se o nej majitel nestara o to drazsi je pak servis (a je obcas kurewsky drahej).

No a tim celym chcu rict,ze kazda motka ma neco do sebe a to se tyka i poruchovosti.U dukny bych byl pri koupi hodne opatrnej (pokud nekupujes novou),bo servis neco stoji a to vic ,jak u japoncu,kde si servis udela zrucnej motorkar sam a kdyz koupis duknu od manika,co obraci kazdej cent v kapse a poridil si ji,aby mohl paskovat po meste a kavarnach a ted ji prodava ,bo na nej slecna z kavarny ,kde paskoval vyrukovala s alimentama,tak ocekavej velke problemy.

Bohuzel u japonce se mi nestane jako u dukny,ze pujdu v pulce zimy do garaze,naleju panaka,sednu na ni,nastartuju a necham ji pod sebou dunet a budu se v opojeni Jacka Danielse a desmo zvuku naklanet ze strany na stranu a tise vzpominat na letni projizdky.

Pokud zacinas,jdi do japonce.Kupovat starsi duknu ,jako monster600 je velka sance ,ze skoncis v servise( v nem bys mel skoncit tak,jako tak ihned po koupi).Navic na japonci se nauci kazdej jouda,ale na dvouvalu potrebujes aspon trosku zkusenosti.

Ad poruchovost Aprilii... mam v garazi jeste RSV..motorka ma natocino,ze by nikdo neveril.Posledni 4roky jezdeni jenom na okruhu a z toho 13x skoncila mimo trat.No a jezdi porad bez jedineho problemu.Porad se ji chce jezdit a porad lita zatracene dobre. ;-)


17.10.2009 17:04

Re: ducati a poruchovost

Vsetko sa raz pokazi :-D
No ide oto ze ak sa ti pacia Ducati tak treba do nej ist urcite nebudes lutovat [dobre]
Tiez planujem jednu zadovazit domov Ducati 900SS r.v.02 dufam ze sa podari :-D


17.10.2009 12:08

Re: ducati a poruchovost

riki: sak ja som u teba na webe skoro stale tak jednou nohou... :-)))


17.10.2009 12:03

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

prdlafka > ducatisti nam daju asi po hlave, ze tu rozoberame taketo veci, takze radsej na :

hayabusa.slovakforum.net/forum-f1/topic-t9.htm

dat tam iridiove mozes, ale ak ti to nepredpisuje vyrobca tak zbytocne vyhodis vela penazi, aj ked tym nic nepokazis. Ja som objednal na motorkar.net tam su celkom dobre ceny, len ten balik od nich pride stale v stave ako by precestoval celu zemegulu dvakrat :-( , ale obsah bol zatial stale neporuseny [dobre]


17.10.2009 11:48

Re: ducati a poruchovost

riki: a co stoja a kde ich kupujes? a mohol by som ich dat aj do mojej?
a este to mas v pohode, ja som svojho casu menil na mojom fare sviecok 12...to uz bola palka...


17.10.2009 10:39

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

Tie sviecky su na Buse dost nakladna zalezitost (aspon na moj vkus) lebo od roku 2008 predpisuje vyrobca iridiove, kazdych 12 000 km.

Ostatne naklady su zrovnatelne s Hondou FMX650, ktoru som mal predtym.

Kontrola a nastavenie ventilov (DOHC- raz za 24 000 km) je jednoduchsie ako u desmo , ale aj tak je to podstatnme vacsia pakaren ako u FMX (SOHC - raz za 6000 km). Rozvodova retaz, tak ta vydrzi dufam dlhoooooo .

Servis si robim sam.


17.10.2009 8:49

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

kapor50: dvje svíčki ušetríš možno Ti, ale já ne. Moja tam má štiri ;-)


16.10.2009 23:44

Re: ducati a poruchovost

kapor50
 Kávičkár 

Ikona

ok tak tiez napisem k veci.. objektivne - ducati ma predpisany servisny interval 10t km, novsie 12t.. cize olej, filtre, sviecky (uspora 2ks oproti stvorvalcom ;-) ) potial oproti japoncom dobre.. rovnako ostatne veci ako olej v tlmicoch, brzdova a spojkova kvapalina - ceny servisu, dielov a naplni = rovnake.. jediny rozdiel je v kontrole vole rozvodoveho remena (meni sa kazdych 20t km) a nastaveni ventilov, pripadne sa menia polkruzky.. remen aj polkruzky sice stoja nie vela penazi, no je okolo toho dost roboty a hlavne sa to neda robit doma na kolene.. takze povedzme kazdych 20t km k zakladnemu servisu este cca 100-200 eur a ten strasny rozdiel som ochotny ducati odpustit ;-) ..
"malickost" - ide o traslavy dvojvalec, takze k folkloru udrzby patri kontrola skrutiek a matic a ich dotahovanie, jasne ze nie hned po kazdom namazani retaze, ale raz do roka alebo dvoch sa to urcite hodi..
k diskutovanej elektrike - odpalil som jedno relatko a po zahriati motora mi slabo presvecuje kontrolka neutralu - je to cidlo neutralu ku ktoremu je zly pristup tak sa to bude riesit az pri servisnej kontrole.. dalej mi odisla jedna halogenka a dve zadne ziarovky.. ci je to vela alebo malo si musi kazdy zodpovedat sam, mne sa to zda byt uplne v norme..
ceny u chalanov v ducati na vajnorskej su standardne (porovnavam zo suzuki), o pristupe a ochote vobec nejdem hovorit - kto tam bol vie o com hovorim.. jediny problem bol v cakani na nejake drobne suciastky - fakt to pred par rokmi pocas zimy trvalo par mesiacov, no vraj je to v sucasnosti ok.. vsetko opisane sa vztahuje k monsteru 600 z roku 2000, za 3 sezony a cca 15t kilometrov..
no kusek som sa rozpisal ale snad sa drzim temy :-D


16.10.2009 10:18

Re: ducati a poruchovost

Onko
 Kávičkár 

Ikona

Jezis, to video je bombove.... A aby som nebol OT. Nie som milionar a v pohode dokazem dat Ducne, to co treba. Nieco som aj menil a diely nie su problem, cena prijatelna. Problem moze byt tak akurat s aftermarketom. Co sa tyka poruchovosti, tak neviem, co by sa na tak jednoduchej veci mohlo pokazit... :-D Teraz som myslel moj vzduchac. :-D Ale vazne, nepocul som o nikom, zeby sa mu nieco sypalo. Jediny nedostatok je trochu lajdackost v "dotiahnuti" elektriky. Kontaky na zadnom svetle su ozaj "detske", nedoizolovane kablovacky a pod. ale s funkcnostou elektriky som tiez nemal ziadny problem. Ak to nie je nic rozsypane "za dobru cenu" isiel by som do toho. ;-)


16.10.2009 9:45

Re: ducati a poruchovost

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona

nemáš za čo :-D aj nabudúce :-D


16.10.2009 9:24

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Hasis1098: to dohadzovač jeden :-O :-D


16.10.2009 9:04

Re: ducati a poruchovost

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona

xdrive11 to si nevšímaj tu si stále niekdo musí niečo dokazovať :-P pošli mi ss ;-) a mikulec ti tiež velmi rád odpovie na ss [dobre]


16.10.2009 8:36

Re: ducati a poruchovost

xdrive11
 Jogurťák 

Ikona

ale chlapi neserte ma,co robite,ja som chcel len vediet ako to je v skutocnosti s ducati co sa tyka spolahlivosti a nahradnych dielov,ceny,kolko sa nane caka,a pod a nie tu kukat ako sa hadate ako deti ze kto na lepsie tasku do skoly... lebo este stale som si az tak poraidny obraz neurobil,tak by som poprosil majitelov tychto strojov aby mi povedali svoje skusenosti co sa tyka cakania na nahradne diely a este napriklad moznosti uprav,ci to napriklad nesposobi ze za moto pokazi.


15.10.2009 23:54

Re: ducati a poruchovost

Mato69
 Jogurťák 

Ikona

Ked sa chce tak s Busou krasne prepletas zakrutami, kolienko nekolienko, aj ked bude 600vka mrštnejšia este vác.


15.10.2009 23:46

Re: ducati a poruchovost

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Chlapi GSXRáci nechcem vám kaziť túto mohutnú diskusiu , ale výkon nie je všetko a motorky nejazdia len rovno :-)
Ja som na starej Yamahe XJ 600 73PS r.v. 86 porazil kamaráta na GSXR 1100 ročník 92 ! A to na 80km dlhej ceste s dvomi horskými úsekmi .
Aj ľahká 600vka porazí silnú ale ťažkú šviňu ktorá neľúbi zákruty :-D


15.10.2009 17:03

Re: ducati a poruchovost

FRENKY
 Edvenčr 

Ikona

kraaasa :-) no a teraz treba vitiahnut video Busa vs Lambo :-D


15.10.2009 16:30

Re: ducati a poruchovost

kapor50
 Kávičkár 

Ikona

tu máte niečo rovnocennejšie hádači: >:-)

Video: Test auto vs. moto - Lamborghini Gallardo Superleggera VS Ducati 1098


15.10.2009 13:42

Re: ducati a poruchovost

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Jeee, uz druha strana, konecne ze uz mame vlastny okruh de by sa mohlo zmerat vsetko. :-D Mne sa haya... nem paci! ... a servisaci z ducati mi nevedeli opravit kymco skutra(ci yuki... ja neviem aku znacku skutra to ma bracho) na perak 09, su to "žabaři". :-P

Upravené 2 krát. Naposledy upravil juraja (15.10.2009 13:48)


15.10.2009 13:31

Re: ducati a poruchovost

Mato69
 Jogurťák 

Ikona

Len do nich :-D Busa je moj sen na ktory nemam zatial ani vodicak ani rozum :-)


15.10.2009 12:31

Re: ducati a poruchovost

frenky: z coho usudzujes??? napisal som niekde v tejto teme, ze mam lepsiu motorku ako je dukati???(co neznamena, ze nemozem mat najvacsieho...)
riki: ano...v podstate ano...mam rad, ked v niecom vynikam...nevravim, ze je to zrovna motorka, ale mam rad pocit vitazstva...jako co si cakal, ze ti na to napisem...ano, podla seba sudim teba...a ty mi este nahravas svojimi vyssie uvedenymi prispevkami. [dobre]


15.10.2009 10:59

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

prdlafka > "podla seba sudim teba" sa hovori ...


15.10.2009 10:54

Re: ducati a poruchovost

FRENKY
 Edvenčr 

Ikona

prdlafka: co tym chcel basnik povedat? ze ma najvacsieho? :-D


15.10.2009 10:51

Re: ducati a poruchovost

ale chlapi...a riki...preco kluckovat a nenazyvat veci pravymi menami...???...UPLNE VZDY IDE O TO, KTO MA VACSIEHO!!!...darmo to tu skryvate za zabavu(aj ked sak zabava pri tom je takze pohoda) a iba take porovnanie a podobne...naco su sprinty? naco su preteky? naco su zapasy a turnaje????
aby sa ukazalo KTO MA VACSIEHO!!! a hociako to budete falsovat, sami viete, ze to je o tom...
ved si len precitajte niektore temy, niektore prispevky...
naco by si sa trepal na daky den ducati? lebo dufas, ako si viac krat v tomto fore nacrtol, ze tvoja motorka je lepsia, rychlejsia a natres im to...a ukazes, ze mas vacsieho.
inak pre vysvetlenie...nemam nic proti tomu, ved clovek sa rad hra a rad je nejlepsi...tak co...


15.10.2009 10:47

Re: ducati a poruchovost

FRENKY
 Edvenčr 

Ikona

podotykam, ze merane hodnoty su na zadnom kolese!

pre porovnanie dvojvalec 1800ccm www.dkracing.cz/tuning-detail/m-1800-r-intruder...

a teraz mi povedzte, v com to je?


15.10.2009 10:47

Re: ducati a poruchovost

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

čitam to tu čitam a ani som nechcel reagovat, no ale budem, ved je vonku zima a tak aspom sem dam aktivitu)))

robim v ducati už druhu sezonu v importe a moje skusenosti su taketo- stale robim udržbu po 10 alebo 12 tis kilometrov a take klasicke veci, maaalokedy dojde niekto že mu niečo nejde, to musi byt hodne stary ročnik, ale to je len nejaka prkotina,

sem tam sa stane že niekto donese Ducati zo zahraničia za vyyybornu cenu a niečo jej je, pozrem sa na to a odstranim, su tak prehladne tie stroje, držia sa tej osvedčenej kvality a systemu a tu vylepšuju a zdokonaluju, je najhoršie , ked sa do toho niekto rype a robi tuňáše.

ja osobne jazdim Ducatku , predtym som mal japonca , nikdy predtym som nechapal, čo je to duša u moto a už to chapem, lebo s najazdenymi km mam k nej väčšä a väčši vstah.


pozor, tak ako to tu niekto pisal, pokazit sa môže všetko, ale treba si položit otazku, že prečo??? a keby sa nič nekazilo, tak by sme nemali pracu a plakali by sme v kute o hlade.


chodim sem malo, lebo tieto predbiehačky moc nemusim, som realista, pa

Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomonster (15.10.2009 10:50)


15.10.2009 10:41

Re: ducati a poruchovost

FRENKY
 Edvenčr 

Ikona

samko1: pri tom merani ktore si tu hodil treba brat do uvahy jednu velmi podstatnu vec a totiz ze Yamaha aj Aprilia su 1000ky a ta Ducatka je 1200ka ;-) a ako sa vravi "kubaturu neoj...š"

len tak pre srandu sa pozrite na krutak Suzuki GSX 1400 www.dkracing.cz/tuning-detail/gsx-1400-02-05-... 110Nm pri 2100 ot/min. :-O


15.10.2009 10:35

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

Pajdo > mas na mysli asi preteky v zrychleni vseobecne, tak to som presne nemyslel, aj ked zmerat si cas moze byt tiez zaujimave, len sa mi to tam zdalo dost chaoticke tento rok, to radenie pretekarov na starte ... , no este uvidim ... , ja som mal na mysli take normalne vyskusanie zrychlenia, ze si kyvneme a ideme, vsak nejde o desatiny sekundy ....


prdlavka > ide o ciste technicku zalezitost a nie, ze kto ma vacsieho , ako to tu uz nejaky spominal ... , ide o zabavu, pre toho kto ma rad motorky ....


15.10.2009 10:18

Re: ducati a poruchovost

riki: jasne ze ta tam NEZAVOLAJU...si predstav ze by si ich tam upratal...ta hanba...to neriskuju.... :-)))


15.10.2009 10:17

Re: ducati a poruchovost

Pajdo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Budúci rok budú Bolkovce radi ťa uvidíme ;-)


15.10.2009 10:11

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

ducatisti > ak budete mat zase nejaku akciu na letisku v Bolkovciach pri LC , tak mi dajte vediet a ked tam budete mat nejaku 1198 , tak si mozme dat zavod v zrychleni, som fakt zvedavy . Bol som sa tam pozriet na Vas aj tento rok ;-)


15.10.2009 8:00

Re: ducati a poruchovost

kralik
 Jogurťák 

Ikona

taliana si nekupuj, secko sa to na tem kazi, tak jaks pocul, je to pravda, s mikulcem sa take zdravime len v servisi, neda sa s talianama jezdit, zvuk je hnusny a urcite ta to nebude na tem bavit ;-)


14.10.2009 23:07

Re: ducati a poruchovost

Mato69
 Jogurťák 

Ikona

Pandika si nevsimajte, prestupil k temnej strane sily >:-) >:-) :-D [dobre]


14.10.2009 23:00

Re: ducati a poruchovost

pandatn
 Geriatrik 

Ikona

One man show... :-)))


14.10.2009 15:04

Re: ducati a poruchovost

GO RIKI GO!!!!! [dobre] [dobre] [dobre]


14.10.2009 15:04

Re: ducati a poruchovost

Fero67
 Kávičkár 

Ikona

Preboha ,nekupuj cigansku motorku ja som to kupil a ne a ne sa to pokazit 35 000km a to ju chcem zničit :-D :-D :-D [dobre]


14.10.2009 14:40

Re: ducati a poruchovost

samko1
 Jogurťák 

Ikona

riki1: Ma zmysel porovnavat porovnatelne. Napriklad ako to je tu>>> www.superbike.co.uk/imageBank/s/SBOTYTorque.jpg

Ci 2V, ci 4V, kazda motorka ma svoje vyhody a nevyhody. Nema zmysel sa tu prestiavat, kto ma vacsi...


14.10.2009 11:09

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

aby to bolo kompletne, tak este som preratal 1198 graf z brzdy na Nm :

Pozri obrázok


Hayabusa z brzdy na 6-ke (kde nie je timing retard)

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (14.10.2009 11:14)


14.10.2009 10:14

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

uz viem , pre toto (tato stoji 1,2 mil Sk):

www.ducati.sk/moduly.php?meno=Modely&akcia=ukaz_model...


14.10.2009 10:11

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

sorry s tou cenou som sa sekol, prave som to pozeral .... mal som zafixovane, ze najlepsia Ducati okolo 1,2 mil korun , neviem preco :-}


14.10.2009 10:00

Re: ducati a poruchovost

sadf2
 Ľadvinka 

Superbike 1198 17 800,- € 536 242,80 Sk
SUZUKI SUPERSPORT GSX-1300 R Hayabusa K9 11 690,00 € 352 172,94 Sk


14.10.2009 9:41

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

cygno > ja by som to sam od seba ani nebol porovnaval, ale vyplynulo to z priebehu tejto temy (porovnanie dvojvalec,stvorvalec) a hlavne ked ChesterTT zahlasil :

no riki1.. ja by som velmi rad videl na brzde tvoju busu v porovnani s takou 1198 - aby sme boli co najblizsie k objemu.. a potom si pozret vysledky..

potom sa uz ani neozval, a tak som tu sam proti Vam vsetkym Ducatistom (mam vas rad :-* )

vsimnite si, ze sme neporovnavali tie vase masinky , ktore su cenovo zrovnatelne s Busou, ale 1198, ktora je asi cenovo 4 krat vyzsie (odhadujem nemam presne udaje). Uz aj to znaci o tom, ze ake usilie a prostriedky musel vyrobca vynalozit na to, aby z tejto koncepcie dosiahol zrovnatelny vykon a krutak. Suzuki to dokazala so svojim klasickym stvorvalcom DOHC (aj Kawasaki) v pohode.
Podla toho by to zrovnanie malo vychadzat jednoznacne pre 1198, ale nie je to tak , az na drahe by sa ukazalo, predpokladam ze do 200-220 by mala 1198 navrch a potom by mala navrch Busa.


14.10.2009 0:29

Re: ducati a poruchovost

pandatn
 Geriatrik 

Ikona

Mali by ste si už zobrať pravítko... :-~


13.10.2009 23:08

Re: ducati a poruchovost

cygno
 Kávičkár 

Ikona

riki, nezabudaj na tych 50 kg rozdielu .... co bude asi v skutocnosti aj trocha viac, lebo ked som minule nakladal busu na vozik po mojej motorke, mal som pocit, ze to sudruhovia v japonsku asi este nejako kamuflovali :-D
ja tomu nerozumiem, ako mozes porovnavat neporovnatelne, len na zaklade nejakych udajov od vyrobcu ....


13.10.2009 22:50

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

ogard > takze to co ma 1198 teoreticky na motore, ma Busa 08 prakticky na zadnom kolese,priebeh je tiez velmi podobny, aj ked pod 6000 ot 1198 na grafe nema zobrazene udaje, co je cudne a mozno mierne spekulativne , 1198 ma o 50 kg nizsiu hmotnost .


13.10.2009 22:45

Re: ducati a poruchovost

cygno
 Kávičkár 

Ikona

a takto vznika plodna diskusia :-D najma ked niekto ako porovnavaci argument sem slahne graf priebehu krutaku v ostrovnych jednotkac stopa/libru :-D

jasne, ze to cislo je nizsie :-)))

a mimochodom, tych par nahonenych konikov co ma busa oproti hociktorej inej normalnej motorke musi rozhybat asi tak o 50 az 80 kg viac hmoty, ako tie ostatne normalne motorky :-D


13.10.2009 22:23

Re: ducati a poruchovost

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja som videl YETIho v Šamoríne pred autosalónom a furt tam stojí. Kto mi neverí nech si zavolá JOJku ;-)


13.10.2009 22:18

Re: ducati a poruchovost

packy
 Kávičkár 

Ikona

ach, ja tak rada periem pribory v pracke... >:-) [dobre]


13.10.2009 21:59

Re: ducati a poruchovost

ogard
 Kávičkár 

Ikona

oficialny graf 1198 z brozury pre dealerov:

Pozri obrázok


13.10.2009 19:50

Re: ducati a poruchovost

74jano
 Kávičkár 

Ikona

Chod do toho!!!.je to super moto a nepocuvaj reči takych co doniesli z vonku nejaku totalku a tu ju len naoko polepili a potom ju volakto kupil a v jednom kuse sa mu jeba..a.Je to kvalitna znacka a myslim ze kazda jedna firma si zaklada na kvalite inak by uz neboli na trhu.
Poznam chlanov z Čiech a oni len a len talianov a vyhradne Ducatky.A to skoro kazdy jeden z nich jazdil zavodne a teraz nedaju na Ducatky dopustit.
Ber a vyskusaj a aj tak ti bude dost manikov tu moto zavidiet lebo Ducatka je Ducatka.
Ja mam sice momentalne Kawu ale hned ako ju predam idem na nejaku Aprilku RSV 1000 alebo Ducatku [dobre]


13.10.2009 14:25

Re: ducati a poruchovost

klima
 Kávičkár 

Ikona

200-200-200 taku si raz kupim >:-)


13.10.2009 14:24

Re: ducati a poruchovost

borto
 Kávičkár 

Ikona

:-D


13.10.2009 14:08

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

xdrive11: nescem Ťa urazit, vážňe ne, ale uš otevri oči... :-O


13.10.2009 14:05

Re: ducati a poruchovost

xdrive11
 Jogurťák 

Ikona

ja som kupil nedavno R6 ku,ved ju mam aj v profile,ale ducati sa mi pacia,len kazdy mi hovoril ze sa to strasne kazi,a tak som velmo spokojny stou R6kou,hlavne aj dielce mam hned ked yamaha je v bb,na tie od ducati sa dost dolho caka som pocul


13.10.2009 14:02

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

no tak 999 2004 má papírovích 91kW - 124HP pri 9500rpm a 102Nm - 10,4 Kgm pri 8000rpm

moja S2R1000 má po 18000km namjerané inší. Ale šak tu bude graf...


13.10.2009 13:57

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

campa > Busa je klasika a od roku 2008 je motoricky podstatne vylepsena, je to spica technologia aj ked sa to nezda, lebo Suzuki nerobi velke halooo okolo toho, len poctivo maka.

S mierami 100-100-200 , tak suhlasim tak akurat s tou poslednou, tie prve dve su tak na turistiku . Alebo teda 100-100-100 tak to by uz bolo nieco ine [dobre]


13.10.2009 13:51

Re: ducati a poruchovost

campa
 Veteránista 

Ikona

riki1: Busa má už svoj vek a to najlepšie dávno za sebou. Papierová hodnota nenapovedá všetko. Pre mňa je to motorka ktorá už sa musí zaradiť vedľa Blackbirda do siene fakt dobrých motoriek ale už za zenitom.
Budem sa opakovať, najlepšia motorka má 100 koní, 100 krútak a natankovaná do 200kg.


13.10.2009 13:45

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

starec > tolko ti pise vyrobca a ten vzdy meria na vystupe z motora :-)))


13.10.2009 13:32

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

mikulec > je to merane na dynamometri, takze skutocny krutak, co sa dostava na cestu , len neviem ci nasimulovali aj naporove sanie . JA som to len nasiel, ale daj ty nejaky graf z Dyna, ved ty si odbornik .

co sa tyka Busy tak papierovo 155 Nm a na dyne len okolo 135 Nm - to je tak realne.


13.10.2009 12:55

Re: ducati a poruchovost

starec
 Jogurťák 

Ikona

mikulec:moja 999 128k/9500ot, 102Nm/8000ot :-))) :-)))


13.10.2009 12:41

Re: ducati a poruchovost

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona

co viem spolahlivosti aprilie tak zatial len dobre [dobre]


13.10.2009 12:40

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

riki1: to do namjerau na 1198 iba 91,66 Nm? :-O Jeďiňe tak co sa dostává na cestu. Aňi temu sa mi nesce vjerit :-O


13.10.2009 12:22

Re: ducati a poruchovost

Hospoder
 Jogurťák 

s ducati nemam osobne skusenosti, ale ked mam apriliu porovnat z japoncom tak sa kazia rovnako


13.10.2009 12:12

Re: ducati a poruchovost

paterlini
 Jogurťák 

Ikona

iMELO citaj lepsie...mozno pridam sa aj ja buduci rok k majitelom, i ked aprilia ma viacej laka


13.10.2009 12:11

Re: ducati a poruchovost

starec
 Jogurťák 

Ikona

Ja mam 999 a nema ziadnu chybu.Kazdych 10000 servis a hotovo.Nahr. diely nie su ovela drahsie ako na japonske mot.Teraz som havaroval na tom ale nic vazne.Je to dost tvrdy stroj treba na to zvyknut , mam aj R1 a ked presadnem nato tak zistim ze neviem jazdit a musim na to zvyknut.Inac sprinte 999/128PS/s R1/150PS/ ide rovnako rychlo do takych 240 a potom vidim len zadok R1 :-(((((( .Inac [dobre] [dobre] [dobre]


13.10.2009 12:03

Re: ducati a poruchovost

iMELO
 Ľadvinka 

Ikona

zvuk sa vidiet neda :-P


13.10.2009 11:36

Re: ducati a poruchovost

paterlini
 Jogurťák 

Ikona

este stale som tu nevidel spomenuty dunivy zvuk od 2v a zvuk suchej spojky


13.10.2009 11:25

Re: ducati a poruchovost

grepo918
 Ľadvinka 

Ikona

xdrive11 a aky typ vlastne chces a aky rocnyk??


13.10.2009 10:47

Re: ducati a poruchovost

campa
 Veteránista 

Ikona

Duggo: tam je "i"...ducati.

Je to ako u HD, všetky sa kazia. Alebo je to skôr tak že výhodný dovoz a potom sa to sere. A Slovák pozerá že prečo to tak (pokiaľ sa nezajebal) ...a iný "podnikateľ "sa smeje..... I-GRR
Ten čo kupoval HD vonku nové (alebo u Sršna jazdenku) tak mal HD úplne v pohode. U Ducati je to to isté.

A dôležité je dodržiavať servis, teraz je to každých 12 000 a ak to dodržiavaš tak nemáš problém. Smola je, že servis na Ducati nedokáže každý, nemá na to sadu prípravkov a kľúčov takže len orig servis!!!


13.10.2009 10:44

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

a BUSA :

Pozri obrázok


13.10.2009 10:40

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

toto by to mohlo byt 1198 Dyno :

www.ducatispot.com/forums/showthread.php...

Pozri obrázok

:-)


13.10.2009 10:26

Re: ducati a poruchovost

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ducaty, aprilia, kymco, keway, KTM, a setky japonce ... su kýble


13.10.2009 10:20

Re: ducati a poruchovost

egres2
 Bahniak 

Ikona

Len "desmo" nemal vymyslieť tie rozvody.


13.10.2009 10:18

Re: ducati a poruchovost

Bic0
 Kávičkár 

Ikona

RadoR6: pri zvuku suchej spojky som sa vzdy tvaril divne a Ducati som viac-menej odsudzoval. Az raz som sa previezol na Monstri S4 a cuduj sa svete, ono to ma celkom srandovny motor. Sice to cinka ako keby v jedalni umyvali pribory v pracke, ale ten motor a jeho trasenie pri rozbehu z nizkych otaock ma nieco do seba. Skoda ze som to nemohol prebehnut niekde na dlhsej trase.


13.10.2009 10:16

Re: ducati a poruchovost

klima
 Kávičkár 

Ikona

hrkalky


13.10.2009 10:15

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

Este aby som nezabudol 1198 ma vyhodu v podstatne mensej hmotnosti , za co davam [dobre]


13.10.2009 10:14

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

ChesterTT > ja by som to tak isto rad porovnal a Busu (v uplnej serii) si mozes pozriet tu :

hayabusa.slovakforum.net/forum-f7/topic-t49.htm

modra ciara je ako kupis v obchode a cervena ked sa odstrani timing retard (mensi predstih na 1,2,3 kvoli lepsej ovladatelnosti)

tak najdi 1198 a daj sem nech to vidim ,mna to tiez veeelmi zaujima [dobre]


13.10.2009 10:07

Re: ducati a poruchovost

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

U Ducati by mi ani tak nevadila povest nespolahlivosti (myslim ze je to teraz v 2009 len povest a koniec 80tich a 90te roky su davno prec,aj ked s tou budu este dlho zit),ako mi vadi ten hrozny chrastivy zvuk suchej spojky(aj ked niekomu sa to moze pacit :-O ).Pri tak nadhernom zvuku dvojvalca a tych dvoch vyfukov to znie priserne.By som povedal ze 848 je s mokrou spojkou absolutne [dobre] [dobre] [dobre] .


13.10.2009 9:55

Re: ducati a poruchovost

HDPER
 Kávičkár 

Ikona

JAPONEC POKAZI SA NA KONEC!!


13.10.2009 9:39

Re: ducati a poruchovost

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

no riki1.. ja by som velmi rad videl na brzde tvoju busu v porovnani s takou 1198 - aby sme boli co najblizsie k objemu.. a potom si pozret vysledky..
len tak pre porovnanie.. nezhadzujem 4 valce ani 2 valce ani 3 valce.. ja mam len jeden, ale TEN STOJI ZA TO!! >:-) >:-) >:-)


13.10.2009 9:14

Re: ducati a poruchovost

riki1
 Kávičkár 

marek750 > urcite aj dvojvalce su rozne, tie v coproch su stavane na nizke otacky to je nieco uplne ine, tie uz ale do vyzsich nejdu radi lebo po 3000 im klesa krutak, potom su este radove dvojvalce, co su tiez cekkom kultivovane motory , avsak ked hovorime o sportovych dvojvalcoch do V, teda takych, u ktorych chceme dosahovat vysoke otacky, tak tie su v nizkych otackach podstatne menej kultivovane ako radove stvorvalce. U tych musis radit v kuse, a u stvorvalca, ak neches ist velmi sportovo radis len sem tam.

Jednovalec 4T = BUCH,nic,nic,nic,BUCH,nic,nic,nic ....
Dvojvalec 4T= Buch,nic,Buch,nic ....
Stvorvalec 4T= buch,buch,buch,buch,buch .......

Jednovalec 2T= BUCH,nic,BUCH,nic .......
Dvojvalec 2T = Buch,Buch,Buch .....

K absolutnej pravde sa urcite v tejto otazke nedopracujeme, lebo motory su velmi rozne .

Co sa tyka Ducati, tak take to vytrasenie spoja, matky a podobne veci, tak k tomu by nemalo dochadzat pri tak drahej moto, ved to nie je JAWA :-~ , taliani su skor emocionalny, ako dosledny .


13.10.2009 9:02

Re: ducati a poruchovost

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

mikulec: pokukaval som na SK po GSXR 750 rocniky 2006-2007. Veru ze ma to prestalo bavit. :-~ V CZ som nasiel pekne kusky s podlozenou historiou(realne km/serv. knizkou) ale to bolo pre mna dalekoooo . ;-)

... ale ist do ducny - by som sa nebal, moze byt?! >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil juraja (13.10.2009 9:05)


13.10.2009 8:53

Re: ducati a poruchovost

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

juraja: moja má tri roki, servisku má!

K ostatnému sa viňadrovat nebudem. Vážňe ne. I-GRR


13.10.2009 8:33

Re: ducati a poruchovost

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona


Aj mne sa ducny bohovsky lubia a aj ta akcia ze ked zoberies jednu druhu Ti daju gratis pripadne vozik aby si to mal na com odviest ked uz ten olej vytecie ako spominal eNemko. :-P

... pacia sa mi, najviac z ducien zlty Sport [dobre]. A k poruchovosti - vo vseobecnosti ak kupis motku so znamou historiou tak verim ze nebude problem ducny nevynimajuc, len na SK je to vazne narodny sport v odrbavani, napr. u 2-3rocnej motky o serviskej knizke ani nechyrovalo...


13.10.2009 8:26

Re: ducati a poruchovost

DucatiST4s
 Bahniak 

Ikona

Predoslu jar mi v motoservise kazali vymenit iste kable nakolko moto nechcela nastartovat, tak som siel do autoservisu a tam mi to premeral original elektrikar a zistil ze bol vytraseny jeden spoj, tak sme to zatlacili a vsetko bolo OK ;-)

To bola jedina porucha za 20 000 km.


13.10.2009 8:11

Re: ducati a poruchovost

Bic0
 Kávičkár 

Ikona

Tu je jeden prispevok od Erique z tejto temy ktory ma pobavil motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=26359

Ja som dal 1300 km na ducati bol som sa okúpať cez víkend pri mori žiadne následky pre mňa a ladvinku. Ducati vytriasol sa šrob od stojanu a začala tiecť predná brzda :-) tak ale mašina už má 2 roky

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (13.10.2009 8:11)


13.10.2009 0:35

Re: ducati a poruchovost

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Riki v Buse máš motor ako v aute , pri takom objeme sa nečuduj :-D Cruisre dvojválce nad liter dosahujú max. točák v 3000 ot. .

Ja ti poviem že nemáš pravdu . Pozri si nedávny test Kawa 650 vs XJ600 , dvojválec má navrch odspoda až do 2/3 otáčok =všetky výjazdy zo zákrut a predbiehania bez podradenia sú lepšie na dvojválci .
Mal som kedysi XJ600, pri jazde do prudkého kopca na parkovisko na MX pretekoch my vysokootáčkový štvorválec zdochíňal a musel som ho držať nad 6000 ot. aby ťahal . Vedľa do kopca šlo staré jednoválcové XT , len tak bafkalo ako traktor ;-) vtedy som pochopil ten rozdiel :-O
Na XTZ mi 5ka ťahá plynule od 2000 ot. tj. 40km/h =dedinskú 50tku idem na 5ke [dobre] .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (13.10.2009 0:38)


13.10.2009 0:01

Re: ducati a poruchovost

cygno
 Kávičkár 

Ikona

ducati sa kazia, je to to najhorsie, co som si kedy v zivote kupil .... a preto uz ani inu motorku nechcem ....

jediny problem pri ducati je, ze vydrzi maximalne 20.000 km, takze ako pred tym neodpojis pocitadlo kilometrov, si v haji ....

ondro, ty uz zacni hladat cvikacky, bude sa strihat drotik ... :-D


12.10.2009 23:28

Re: ducati a poruchovost

coffeeracer
 Veteránista 

Ikona

..presne tak Mr.Maser Proper ;-)


12.10.2009 23:17

Re: ducati a poruchovost

Kyso
 Kávičkár 

Ikona

Ducati sa nekazia pokial sa nehráš na pretekára a nelahneš s ňou.
že NEGER(coffeeracer) :-D ;-)





















12.10.2009 22:57

Re: ducati a poruchovost

Bubiiik
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ked moja Kawenka vyrastie, tak z nej bude ducati. :D


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 182267 | Včera: 220032