Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
kedze som v tomto vlakne 15.10.2009 o 10:35 nieco tak "zlahka" slubil, tak som to dnes aj splnil : |
riki1: Viem, ze vyrobca udava, ze cera rada GSX R je supersport, no zavisi, z akeho hladiska sa na to pozeras. Ja to beriem skor z pohladu www.worldsbk.com . Ked sa jazdi supersport R4 do 600ccm a R3 ma vynimku. A superbike R4, alebo 4V do 1000ccm a 2V ma vynimku do 1200 ccm. Cize Busa pre mna nebude nikdy supersport, lebo kriteria kategorie supersport prekracuje zdvihovym objemom viac ako dvakrat. |
Dudo175 tak kazdy volako zacina a je jasne Ducati a vseobecne taliani to dizajnovo vedia aj ked mne sa pacia aj japonske stroje... (vsak som mal zatial len Japanes) |
v minulosti sa teda kazili ducatky...ale nechápem prečo dnes každí vraví že tam odchádzajú ložiská a neviem čo všetko ako je ťažko zohnať dielce na slovensku...minule keď som sa s kamarátmi rozprával len tak o motorkách že čo by sme chceli neskôr akú značku tak ja že jednoznačne ducati už začali že zas ako sa to kazí...ale aj tak ducati je u mňa značkou number 1 hlavne keď som sa dozvedel históriu japonských motoriek ako začínali |
samko1 > sportova turistika je napriklad Kawasaki ZZR 1400 (co je motoricky od roku 2009 rovnocenna konkurencia Hayabuse od roku 2008 ), Hayabusa sa radi medzi supersporty, aj ked je to medzi supersportami asi najpohodlnesi motocykel, aj tak ale po 500 km jazdy by si zabudol na to, ze je to nieco turisticke Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (18.10.2009 9:47) |
FRENKY: Na rozdielne objemy som nezabudol. Je to rovnaka trieda, cize SBK. Ak porovnavat 1198 s Japoncami, tak s rovnakou triedou a nie so sportovou turistikou. |
Prdlafka : o tom "kto ma vacsieho" by som to nepovedal lepsie . Vzdy je to iba a iba a iba o tom ... |
Zacni japoncom a evolucia ta za par rokov dovedie spravnym smerom... |
Ja na moju temperamentu Talianku rozhodne nemôžem dopustiť. Čo to málo som už mal a aj vyskúšal, ale dokopy sa to nedá zrovnať s mojou CICOU ... ale tak subjektívny dojem. |
Pokud mohu i ja prispet svoji troskou do mlyna.Vlastnil jsem dve nove Ducny,na obou jsem najezdil rocne pres 10000km.Byly to jedinecne motorky a za tu dobu jsem na nich nemel jediny problem a zavadu (nutno rici,ze jsem se o ne ,jako o kazdou svou motorku staral s laskou,takze mely vsechno o co si rekly,nebo ani nemusely a bylo jim plne doprano). |
Vsetko sa raz pokazi |
riki: sak ja som u teba na webe skoro stale tak jednou nohou... |
prdlafka > ducatisti nam daju asi po hlave, ze tu rozoberame taketo veci, takze radsej na : |
riki: a co stoja a kde ich kupujes? a mohol by som ich dat aj do mojej? |
Tie sviecky su na Buse dost nakladna zalezitost (aspon na moj vkus) lebo od roku 2008 predpisuje vyrobca iridiove, kazdych 12 000 km. |
kapor50: dvje svíčki ušetríš možno Ti, ale já ne. Moja tam má štiri |
ok tak tiez napisem k veci.. objektivne - ducati ma predpisany servisny interval 10t km, novsie 12t.. cize olej, filtre, sviecky (uspora 2ks oproti stvorvalcom ) potial oproti japoncom dobre.. rovnako ostatne veci ako olej v tlmicoch, brzdova a spojkova kvapalina - ceny servisu, dielov a naplni = rovnake.. jediny rozdiel je v kontrole vole rozvodoveho remena (meni sa kazdych 20t km) a nastaveni ventilov, pripadne sa menia polkruzky.. remen aj polkruzky sice stoja nie vela penazi, no je okolo toho dost roboty a hlavne sa to neda robit doma na kolene.. takze povedzme kazdych 20t km k zakladnemu servisu este cca 100-200 eur a ten strasny rozdiel som ochotny ducati odpustit .. |
Jezis, to video je bombove.... A aby som nebol OT. Nie som milionar a v pohode dokazem dat Ducne, to co treba. Nieco som aj menil a diely nie su problem, cena prijatelna. Problem moze byt tak akurat s aftermarketom. Co sa tyka poruchovosti, tak neviem, co by sa na tak jednoduchej veci mohlo pokazit... Teraz som myslel moj vzduchac. Ale vazne, nepocul som o nikom, zeby sa mu nieco sypalo. Jediny nedostatok je trochu lajdackost v "dotiahnuti" elektriky. Kontaky na zadnom svetle su ozaj "detske", nedoizolovane kablovacky a pod. ale s funkcnostou elektriky som tiez nemal ziadny problem. Ak to nie je nic rozsypane "za dobru cenu" isiel by som do toho. |
xdrive11 to si nevšímaj tu si stále niekdo musí niečo dokazovať pošli mi ss a mikulec ti tiež velmi rád odpovie na ss |
ale chlapi neserte ma,co robite,ja som chcel len vediet ako to je v skutocnosti s ducati co sa tyka spolahlivosti a nahradnych dielov,ceny,kolko sa nane caka,a pod a nie tu kukat ako sa hadate ako deti ze kto na lepsie tasku do skoly... lebo este stale som si az tak poraidny obraz neurobil,tak by som poprosil majitelov tychto strojov aby mi povedali svoje skusenosti co sa tyka cakania na nahradne diely a este napriklad moznosti uprav,ci to napriklad nesposobi ze za moto pokazi. |
Ked sa chce tak s Busou krasne prepletas zakrutami, kolienko nekolienko, aj ked bude 600vka mrštnejšia este vác. |
Chlapi GSXRáci nechcem vám kaziť túto mohutnú diskusiu , ale výkon nie je všetko a motorky nejazdia len rovno |
tu máte niečo rovnocennejšie hádači: Video: Test auto vs. moto - Lamborghini Gallardo Superleggera VS Ducati 1098 |
Jeee, uz druha strana, konecne ze uz mame vlastny okruh de by sa mohlo zmerat vsetko. Mne sa haya... nem paci! ... a servisaci z ducati mi nevedeli opravit kymco skutra(ci yuki... ja neviem aku znacku skutra to ma bracho) na perak 09, su to "žabaři". Upravené 2 krát. Naposledy upravil juraja (15.10.2009 13:48) |
Len do nich Busa je moj sen na ktory nemam zatial ani vodicak ani rozum |
frenky: z coho usudzujes??? napisal som niekde v tejto teme, ze mam lepsiu motorku ako je dukati???(co neznamena, ze nemozem mat najvacsieho...) |
ale chlapi...a riki...preco kluckovat a nenazyvat veci pravymi menami...???...UPLNE VZDY IDE O TO, KTO MA VACSIEHO!!!...darmo to tu skryvate za zabavu(aj ked sak zabava pri tom je takze pohoda) a iba take porovnanie a podobne...naco su sprinty? naco su preteky? naco su zapasy a turnaje???? |
podotykam, ze merane hodnoty su na zadnom kolese! |
čitam to tu čitam a ani som nechcel reagovat, no ale budem, ved je vonku zima a tak aspom sem dam aktivitu))) Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomonster (15.10.2009 10:50) |
samko1: pri tom merani ktore si tu hodil treba brat do uvahy jednu velmi podstatnu vec a totiz ze Yamaha aj Aprilia su 1000ky a ta Ducatka je 1200ka a ako sa vravi "kubaturu neoj...š" |
Pajdo > mas na mysli asi preteky v zrychleni vseobecne, tak to som presne nemyslel, aj ked zmerat si cas moze byt tiez zaujimave, len sa mi to tam zdalo dost chaoticke tento rok, to radenie pretekarov na starte ... , no este uvidim ... , ja som mal na mysli take normalne vyskusanie zrychlenia, ze si kyvneme a ideme, vsak nejde o desatiny sekundy .... |
riki: jasne ze ta tam NEZAVOLAJU...si predstav ze by si ich tam upratal...ta hanba...to neriskuju.... |
ducatisti > ak budete mat zase nejaku akciu na letisku v Bolkovciach pri LC , tak mi dajte vediet a ked tam budete mat nejaku 1198 , tak si mozme dat zavod v zrychleni, som fakt zvedavy . Bol som sa tam pozriet na Vas aj tento rok |
taliana si nekupuj, secko sa to na tem kazi, tak jaks pocul, je to pravda, s mikulcem sa take zdravime len v servisi, neda sa s talianama jezdit, zvuk je hnusny a urcite ta to nebude na tem bavit |
Preboha ,nekupuj cigansku motorku ja som to kupil a ne a ne sa to pokazit 35 000km a to ju chcem zničit |
riki1: Ma zmysel porovnavat porovnatelne. Napriklad ako to je tu>>> www.superbike.co.uk/imageBank/s/SBOTYTorque.jpg |
aby to bolo kompletne, tak este som preratal 1198 graf z brzdy na Nm : Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (14.10.2009 11:14) |
uz viem , pre toto (tato stoji 1,2 mil Sk): |
sorry s tou cenou som sa sekol, prave som to pozeral .... mal som zafixovane, ze najlepsia Ducati okolo 1,2 mil korun , neviem preco |
Superbike 1198 17 800,- € 536 242,80 Sk |
cygno > ja by som to sam od seba ani nebol porovnaval, ale vyplynulo to z priebehu tejto temy (porovnanie dvojvalec,stvorvalec) a hlavne ked ChesterTT zahlasil : |
riki, nezabudaj na tych 50 kg rozdielu .... co bude asi v skutocnosti aj trocha viac, lebo ked som minule nakladal busu na vozik po mojej motorke, mal som pocit, ze to sudruhovia v japonsku asi este nejako kamuflovali |
ogard > takze to co ma 1198 teoreticky na motore, ma Busa 08 prakticky na zadnom kolese,priebeh je tiez velmi podobny, aj ked pod 6000 ot 1198 na grafe nema zobrazene udaje, co je cudne a mozno mierne spekulativne , 1198 ma o 50 kg nizsiu hmotnost . |
a takto vznika plodna diskusia najma ked niekto ako porovnavaci argument sem slahne graf priebehu krutaku v ostrovnych jednotkac stopa/libru |
Ja som videl YETIho v Šamoríne pred autosalónom a furt tam stojí. Kto mi neverí nech si zavolá JOJku |
Chod do toho!!!.je to super moto a nepocuvaj reči takych co doniesli z vonku nejaku totalku a tu ju len naoko polepili a potom ju volakto kupil a v jednom kuse sa mu jeba..a.Je to kvalitna znacka a myslim ze kazda jedna firma si zaklada na kvalite inak by uz neboli na trhu. |
xdrive11: nescem Ťa urazit, vážňe ne, ale uš otevri oči... |
ja som kupil nedavno R6 ku,ved ju mam aj v profile,ale ducati sa mi pacia,len kazdy mi hovoril ze sa to strasne kazi,a tak som velmo spokojny stou R6kou,hlavne aj dielce mam hned ked yamaha je v bb,na tie od ducati sa dost dolho caka som pocul |
no tak 999 2004 má papírovích 91kW - 124HP pri 9500rpm a 102Nm - 10,4 Kgm pri 8000rpm |
campa > Busa je klasika a od roku 2008 je motoricky podstatne vylepsena, je to spica technologia aj ked sa to nezda, lebo Suzuki nerobi velke halooo okolo toho, len poctivo maka. |
riki1: Busa má už svoj vek a to najlepšie dávno za sebou. Papierová hodnota nenapovedá všetko. Pre mňa je to motorka ktorá už sa musí zaradiť vedľa Blackbirda do siene fakt dobrých motoriek ale už za zenitom. |
starec > tolko ti pise vyrobca a ten vzdy meria na vystupe z motora |
mikulec > je to merane na dynamometri, takze skutocny krutak, co sa dostava na cestu , len neviem ci nasimulovali aj naporove sanie . JA som to len nasiel, ale daj ty nejaky graf z Dyna, ved ty si odbornik . |
riki1: to do namjerau na 1198 iba 91,66 Nm? Jeďiňe tak co sa dostává na cestu. Aňi temu sa mi nesce vjerit |
s ducati nemam osobne skusenosti, ale ked mam apriliu porovnat z japoncom tak sa kazia rovnako |
iMELO citaj lepsie...mozno pridam sa aj ja buduci rok k majitelom, i ked aprilia ma viacej laka |
Ja mam 999 a nema ziadnu chybu.Kazdych 10000 servis a hotovo.Nahr. diely nie su ovela drahsie ako na japonske mot.Teraz som havaroval na tom ale nic vazne.Je to dost tvrdy stroj treba na to zvyknut , mam aj R1 a ked presadnem nato tak zistim ze neviem jazdit a musim na to zvyknut.Inac sprinte 999/128PS/s R1/150PS/ ide rovnako rychlo do takych 240 a potom vidim len zadok R1 .Inac |
este stale som tu nevidel spomenuty dunivy zvuk od 2v a zvuk suchej spojky |
Duggo: tam je "i"...ducati. |
toto by to mohlo byt 1198 Dyno : |
ducaty, aprilia, kymco, keway, KTM, a setky japonce ... su kýble |
RadoR6: pri zvuku suchej spojky som sa vzdy tvaril divne a Ducati som viac-menej odsudzoval. Az raz som sa previezol na Monstri S4 a cuduj sa svete, ono to ma celkom srandovny motor. Sice to cinka ako keby v jedalni umyvali pribory v pracke, ale ten motor a jeho trasenie pri rozbehu z nizkych otaock ma nieco do seba. Skoda ze som to nemohol prebehnut niekde na dlhsej trase. |
Este aby som nezabudol 1198 ma vyhodu v podstatne mensej hmotnosti , za co davam |
ChesterTT > ja by som to tak isto rad porovnal a Busu (v uplnej serii) si mozes pozriet tu : |
U Ducati by mi ani tak nevadila povest nespolahlivosti (myslim ze je to teraz v 2009 len povest a koniec 80tich a 90te roky su davno prec,aj ked s tou budu este dlho zit),ako mi vadi ten hrozny chrastivy zvuk suchej spojky(aj ked niekomu sa to moze pacit ).Pri tak nadhernom zvuku dvojvalca a tych dvoch vyfukov to znie priserne.By som povedal ze 848 je s mokrou spojkou absolutne . |
no riki1.. ja by som velmi rad videl na brzde tvoju busu v porovnani s takou 1198 - aby sme boli co najblizsie k objemu.. a potom si pozret vysledky.. |
marek750 > urcite aj dvojvalce su rozne, tie v coproch su stavane na nizke otacky to je nieco uplne ine, tie uz ale do vyzsich nejdu radi lebo po 3000 im klesa krutak, potom su este radove dvojvalce, co su tiez cekkom kultivovane motory , avsak ked hovorime o sportovych dvojvalcoch do V, teda takych, u ktorych chceme dosahovat vysoke otacky, tak tie su v nizkych otackach podstatne menej kultivovane ako radove stvorvalce. U tych musis radit v kuse, a u stvorvalca, ak neches ist velmi sportovo radis len sem tam. |
mikulec: pokukaval som na SK po GSXR 750 rocniky 2006-2007. Veru ze ma to prestalo bavit. V CZ som nasiel pekne kusky s podlozenou historiou(realne km/serv. knizkou) ale to bolo pre mna dalekoooo . Upravené 1 krát. Naposledy upravil juraja (13.10.2009 9:05) |
juraja: moja má tri roki, servisku má! |
|
Predoslu jar mi v motoservise kazali vymenit iste kable nakolko moto nechcela nastartovat, tak som siel do autoservisu a tam mi to premeral original elektrikar a zistil ze bol vytraseny jeden spoj, tak sme to zatlacili a vsetko bolo OK |
Tu je jeden prispevok od Erique z tejto temy ktory ma pobavil motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=26359 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (13.10.2009 8:11) |
Riki v Buse máš motor ako v aute , pri takom objeme sa nečuduj Cruisre dvojválce nad liter dosahujú max. točák v 3000 ot. . Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (13.10.2009 0:38) |
ducati sa kazia, je to to najhorsie, co som si kedy v zivote kupil .... a preto uz ani inu motorku nechcem .... |
Ducati sa nekazia pokial sa nehráš na pretekára a nelahneš s ňou. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 182267 | Včera: 220032