Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
caute vsetci milovnici 2kolies,som jeden z tych cerstvejsich motorkaroc a zistil som ze sa toho dost nahovori a preto by som sa chcel opytat tu co mi povieme na znacku ducati,paci sa mi ale vatsina onej hovori ze su to velmi poruchove stroje,dokonca som pocul aj taky vtip ze ducatisti sa nezdravia lebo sa rano vidia v servise , tak ako aprilie,naozaj su take poruchove? nahradne dielce budu asi dost drahe ked je ich velmo malo vseobecne.. |
neviem ako,ale zda sa mi to:"jedna babka povedala" tak isto sa moze pokazit aj japonec. |
..hmmm..uz mam najazdene 16 000km a ziadna porucha..asi im ju pojdem vratit do Ducati nech mi ju pokazia ,aby bola pravda to co hovoria ludia o Ducati..hlavne,ze v zivote ju nikdy nevlastnili...nepoznam nikoho vo svojom okoli kto by mal nejake problemy so svojou Ducati. |
Ducati sa nekazia!!! |
Presne tak, poruchovost Ducati a vseobecne talianov su len fámy respektie to platilo o starych (rozumej okolo roku 90 ) hlavne 2 taktnych strojoch, ktorým vecsinou skolabovala privera alebo tak neco, ale novsie ročníky su ok, a ani diely su neni zas tak extra drahe oproti konkurencii. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (12.10.2009 20:57) |
až na fakt, že tomu vkuse vytečie všetok olej zo spojky sú bezporuchové |
RoboNM: :D:D:D:D:D:D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (12.10.2009 21:00) |
nic sa neboj...chod do toho co ti hovori srdce........čiže??????? DUCATI |
samozrejme, ze Aprilie sa kazili... co by nie, ked taliani to vyhonili ako sa len dalo, potom nabehol slovacisko na vrakovisko, nasledne predal no a slovak samozrejme ze by to tiez rad zdimal "co to da" Potom je logicke, ze sa to kazilo ako sproste |
aj som si myslel lebo aj o alfach je taka mienka a ma ju kamos a je to super auto 10rocne tomu nic nebolo nikdy len sa treba oto starat. ducati je krasna citova motorka v takej cervenej a vseobecne ten motor 2valec by som chcel vysvetlit,ako to vlatsne je? cim je lepsi oproti 4valcu, ze dava lepsie zrychlenie do dakej 150tkz potom straca na 4valec?? zivostnost je asi lepsia ako 4valca ze,ci? |
rovnako ako sa moze pokazit ducati sa moze pokazit a japonec vsetko je vec pristupu k motorke |
2 valec ti taha skoro vsetko uz od 4 tis, ro/min, v tom je velka vyhoda oproti 4 valcu ktory musis tocit do cerveneho aby si predbehol takyto 2V |
moja prva aprilia bola tuareg 125 s viac ako 50000 keby ste vedeli co som s nou robil ta masina bola neznicitelna az ras podlahla jedu "madit m2t" druha atlantic 250 kupena nova teraz ma skoro 30000 a vsetko vo dvojici s velkym plexi (ktore zmizilo maximalku o 10 km) stale nabaleny a slape ako hodinky ..... viem ze sa pytal na ducati ja len nieco o talianoch |
Stonerova Ducati je potom asi tiez pokazena, ked zabudla, ze ma stracat na 4valce od 150 km/hod. |
Pedro: |
čakajte ešte sa nevyjadril mikulec ten to tu vysvetlí všetkým že ako to je s tými Ducati |
vsetko sa raz pokazi,,ako uz aj pocasie..a inak yati je uz aj v Tatrach.....skoda.. |
jeden vtip za vsetky.... |
Ducati nekupúúúj to sa kazí ako hovado hrôza stupíš do hovna a tej mojej zabudli upevniť zadné koleso z jednej stany a teras sa bojím na tom voziť neviem čo mám robiť borto a spol pomôžte mi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hasis1098 (12.10.2009 22:08) |
Pedro, to že dvojvalec ide pekne od spodu som nespochybnil iba tie červené polia sú u tých 4v 600viek potrebné. Na druhej strane spomínané 1300 cesťáky beriú od 2500 tiež v pohode. |
Cim viac valcov, tym plynulejsi chod a teda aj plynulejsi zatah od spodu, takze dvojvalec urcite nejde lepsie od spodu ako stvorvalec . Dvojvalec je ale drsnejsi, takze uz v takych 4000 ot moze ist lepsie ako rovnako objemovy stvorvalec, avsak stvorvalcom sa da ist plynule v podstatne vacsom rozsahu otacok a aj od nizsich otacok. |
Ja moju motorku mám krátko, takže to nechcem zakríknuť. O kazovosti by vedel fundovane rozprávať Minomonster, ktorý robí mechanika v servise. Ducati sú super, najma parta.Zdravíme sa a 2 x do roka sa stretávame na akcii, ktorú pre nás robí majiteľ Ducati Luboš Greč, ktorému touto cestou ešte raz za všetkých poďakovať. V Štiavnici bolo super. Do predajne a servisu chodíme len tak na kafe, pokecať s chalanmi. Vy ostatní do predajní Vašich tátošov určite len tak na kus reči asi nechodíte. |
riki1, dvojvalec je o pocitoch. Niekedy mam zimomriavky na chrbte, inokedy sa len tak usmievam do prilby. Take pocity som na 4V nikdy nemal. |
Ducati sa nekazia pokial sa nehráš na pretekára a nelahneš s ňou. |
ducati sa kazia, je to to najhorsie, co som si kedy v zivote kupil .... a preto uz ani inu motorku nechcem .... |
Riki v Buse máš motor ako v aute , pri takom objeme sa nečuduj Cruisre dvojválce nad liter dosahujú max. točák v 3000 ot. . Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (13.10.2009 0:38) |
Tu je jeden prispevok od Erique z tejto temy ktory ma pobavil motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=26359 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (13.10.2009 8:11) |
Predoslu jar mi v motoservise kazali vymenit iste kable nakolko moto nechcela nastartovat, tak som siel do autoservisu a tam mi to premeral original elektrikar a zistil ze bol vytraseny jeden spoj, tak sme to zatlacili a vsetko bolo OK |
|
juraja: moja má tri roki, servisku má! |
mikulec: pokukaval som na SK po GSXR 750 rocniky 2006-2007. Veru ze ma to prestalo bavit. V CZ som nasiel pekne kusky s podlozenou historiou(realne km/serv. knizkou) ale to bolo pre mna dalekoooo . Upravené 1 krát. Naposledy upravil juraja (13.10.2009 9:05) |
marek750 > urcite aj dvojvalce su rozne, tie v coproch su stavane na nizke otacky to je nieco uplne ine, tie uz ale do vyzsich nejdu radi lebo po 3000 im klesa krutak, potom su este radove dvojvalce, co su tiez cekkom kultivovane motory , avsak ked hovorime o sportovych dvojvalcoch do V, teda takych, u ktorych chceme dosahovat vysoke otacky, tak tie su v nizkych otackach podstatne menej kultivovane ako radove stvorvalce. U tych musis radit v kuse, a u stvorvalca, ak neches ist velmi sportovo radis len sem tam. |
no riki1.. ja by som velmi rad videl na brzde tvoju busu v porovnani s takou 1198 - aby sme boli co najblizsie k objemu.. a potom si pozret vysledky.. |
U Ducati by mi ani tak nevadila povest nespolahlivosti (myslim ze je to teraz v 2009 len povest a koniec 80tich a 90te roky su davno prec,aj ked s tou budu este dlho zit),ako mi vadi ten hrozny chrastivy zvuk suchej spojky(aj ked niekomu sa to moze pacit ).Pri tak nadhernom zvuku dvojvalca a tych dvoch vyfukov to znie priserne.By som povedal ze 848 je s mokrou spojkou absolutne . |
ChesterTT > ja by som to tak isto rad porovnal a Busu (v uplnej serii) si mozes pozriet tu : |
Este aby som nezabudol 1198 ma vyhodu v podstatne mensej hmotnosti , za co davam |
RadoR6: pri zvuku suchej spojky som sa vzdy tvaril divne a Ducati som viac-menej odsudzoval. Az raz som sa previezol na Monstri S4 a cuduj sa svete, ono to ma celkom srandovny motor. Sice to cinka ako keby v jedalni umyvali pribory v pracke, ale ten motor a jeho trasenie pri rozbehu z nizkych otaock ma nieco do seba. Skoda ze som to nemohol prebehnut niekde na dlhsej trase. |
ducaty, aprilia, kymco, keway, KTM, a setky japonce ... su kýble |
toto by to mohlo byt 1198 Dyno : |
Duggo: tam je "i"...ducati. |
este stale som tu nevidel spomenuty dunivy zvuk od 2v a zvuk suchej spojky |
Ja mam 999 a nema ziadnu chybu.Kazdych 10000 servis a hotovo.Nahr. diely nie su ovela drahsie ako na japonske mot.Teraz som havaroval na tom ale nic vazne.Je to dost tvrdy stroj treba na to zvyknut , mam aj R1 a ked presadnem nato tak zistim ze neviem jazdit a musim na to zvyknut.Inac sprinte 999/128PS/s R1/150PS/ ide rovnako rychlo do takych 240 a potom vidim len zadok R1 .Inac |
iMELO citaj lepsie...mozno pridam sa aj ja buduci rok k majitelom, i ked aprilia ma viacej laka |
s ducati nemam osobne skusenosti, ale ked mam apriliu porovnat z japoncom tak sa kazia rovnako |
riki1: to do namjerau na 1198 iba 91,66 Nm? Jeďiňe tak co sa dostává na cestu. Aňi temu sa mi nesce vjerit |
mikulec > je to merane na dynamometri, takze skutocny krutak, co sa dostava na cestu , len neviem ci nasimulovali aj naporove sanie . JA som to len nasiel, ale daj ty nejaky graf z Dyna, ved ty si odbornik . |
starec > tolko ti pise vyrobca a ten vzdy meria na vystupe z motora |
riki1: Busa má už svoj vek a to najlepšie dávno za sebou. Papierová hodnota nenapovedá všetko. Pre mňa je to motorka ktorá už sa musí zaradiť vedľa Blackbirda do siene fakt dobrých motoriek ale už za zenitom. |
campa > Busa je klasika a od roku 2008 je motoricky podstatne vylepsena, je to spica technologia aj ked sa to nezda, lebo Suzuki nerobi velke halooo okolo toho, len poctivo maka. |
no tak 999 2004 má papírovích 91kW - 124HP pri 9500rpm a 102Nm - 10,4 Kgm pri 8000rpm |
ja som kupil nedavno R6 ku,ved ju mam aj v profile,ale ducati sa mi pacia,len kazdy mi hovoril ze sa to strasne kazi,a tak som velmo spokojny stou R6kou,hlavne aj dielce mam hned ked yamaha je v bb,na tie od ducati sa dost dolho caka som pocul |
xdrive11: nescem Ťa urazit, vážňe ne, ale uš otevri oči... |
Chod do toho!!!.je to super moto a nepocuvaj reči takych co doniesli z vonku nejaku totalku a tu ju len naoko polepili a potom ju volakto kupil a v jednom kuse sa mu jeba..a.Je to kvalitna znacka a myslim ze kazda jedna firma si zaklada na kvalite inak by uz neboli na trhu. |
Ja som videl YETIho v Šamoríne pred autosalónom a furt tam stojí. Kto mi neverí nech si zavolá JOJku |
a takto vznika plodna diskusia najma ked niekto ako porovnavaci argument sem slahne graf priebehu krutaku v ostrovnych jednotkac stopa/libru |
ogard > takze to co ma 1198 teoreticky na motore, ma Busa 08 prakticky na zadnom kolese,priebeh je tiez velmi podobny, aj ked pod 6000 ot 1198 na grafe nema zobrazene udaje, co je cudne a mozno mierne spekulativne , 1198 ma o 50 kg nizsiu hmotnost . |
riki, nezabudaj na tych 50 kg rozdielu .... co bude asi v skutocnosti aj trocha viac, lebo ked som minule nakladal busu na vozik po mojej motorke, mal som pocit, ze to sudruhovia v japonsku asi este nejako kamuflovali |
cygno > ja by som to sam od seba ani nebol porovnaval, ale vyplynulo to z priebehu tejto temy (porovnanie dvojvalec,stvorvalec) a hlavne ked ChesterTT zahlasil : |
Superbike 1198 17 800,- € 536 242,80 Sk |
sorry s tou cenou som sa sekol, prave som to pozeral .... mal som zafixovane, ze najlepsia Ducati okolo 1,2 mil korun , neviem preco |
uz viem , pre toto (tato stoji 1,2 mil Sk): |
aby to bolo kompletne, tak este som preratal 1198 graf z brzdy na Nm : Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (14.10.2009 11:14) |
riki1: Ma zmysel porovnavat porovnatelne. Napriklad ako to je tu>>> www.superbike.co.uk/imageBank/s/SBOTYTorque.jpg |
Preboha ,nekupuj cigansku motorku ja som to kupil a ne a ne sa to pokazit 35 000km a to ju chcem zničit |
taliana si nekupuj, secko sa to na tem kazi, tak jaks pocul, je to pravda, s mikulcem sa take zdravime len v servisi, neda sa s talianama jezdit, zvuk je hnusny a urcite ta to nebude na tem bavit |
ducatisti > ak budete mat zase nejaku akciu na letisku v Bolkovciach pri LC , tak mi dajte vediet a ked tam budete mat nejaku 1198 , tak si mozme dat zavod v zrychleni, som fakt zvedavy . Bol som sa tam pozriet na Vas aj tento rok |
riki: jasne ze ta tam NEZAVOLAJU...si predstav ze by si ich tam upratal...ta hanba...to neriskuju.... |
Pajdo > mas na mysli asi preteky v zrychleni vseobecne, tak to som presne nemyslel, aj ked zmerat si cas moze byt tiez zaujimave, len sa mi to tam zdalo dost chaoticke tento rok, to radenie pretekarov na starte ... , no este uvidim ... , ja som mal na mysli take normalne vyskusanie zrychlenia, ze si kyvneme a ideme, vsak nejde o desatiny sekundy .... |
samko1: pri tom merani ktore si tu hodil treba brat do uvahy jednu velmi podstatnu vec a totiz ze Yamaha aj Aprilia su 1000ky a ta Ducatka je 1200ka a ako sa vravi "kubaturu neoj...š" |
čitam to tu čitam a ani som nechcel reagovat, no ale budem, ved je vonku zima a tak aspom sem dam aktivitu))) Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomonster (15.10.2009 10:50) |
podotykam, ze merane hodnoty su na zadnom kolese! |
ale chlapi...a riki...preco kluckovat a nenazyvat veci pravymi menami...???...UPLNE VZDY IDE O TO, KTO MA VACSIEHO!!!...darmo to tu skryvate za zabavu(aj ked sak zabava pri tom je takze pohoda) a iba take porovnanie a podobne...naco su sprinty? naco su preteky? naco su zapasy a turnaje???? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56870 | Včera: 127571