Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcem sa opytat, ci nema niekto z Vas skusenosti s dealerom znacky Honda v BB, konkretne firmou Lusta Motor? Stala sa mi toitz taka vec, ze som vcera isiel kupovat olejovy filter a bol som dost sklamany pristupom personalu. Prisiel som sice 3 minuty po "zatvoreni" motocykloveho oddelenia (pozn. autosalon bol otvoreny este dalsiu min. pol hodinu), ale z hladiska prac. povinnosti sa mi skor ani prist nedalo. Opytal som sa teda na olejovy filter. Otraveny predavac ma hned odbil, ze motooddelenie je uz zavrete a ze uz nic nedostanem. Ze uz ma zatvorenu kasu a pod. blabla. Kedze nie som z BB a nemal som chut sa zase vracat v iny den, tak som sa ho opytal, ci uz sa teda naozaj k tomu filtru nedostanem. Povedal, ze dobre, ale musim mu dat presnu sumu (pozn. 409Sk). Kedze som mal iba 1000ku tak mi otravene povedal, ze s tym mi opat nepomoze a "poradil" mi, aby som si isiel rozmenit na blizku benzinku. To uz ma totalne vytocilo, ale nastastie kamarat mal drobne, tak som to nakoniec nejako "naskrabal". Potom odisiel niekde do skladu a doniesol mi filter aj blok z pokladne. A to som teda uz vovbec nepochopil? Ked raz ma zatvorenu kasu, tak by mi z nej nemal dat ani blok, nie? A ked mi dal blok, tak mi mohol aj vydat podla mna. Upravené 1 krát. Naposledy upravil titan (18.03.2006 19:08) |
Ja som ich raz cez e-mail poziadal o zaslanie katalogu... a do tyzdna som ho mal v schranke... ale inak som tam este nebol... ale mal by si to oznamit nejakemu veducemu z Lusty, nech sa spamataju... su pomerne novy a takto si prestiz neziskaju |
ja som sa tam bol raz opytat na gumeny klzak retaze na zadnu vidlu na Dominatora... po desiatich minutach hladania v EPC-cku mi chalan zapisal cifru 1150 Sk a termin dodania tak 3 tyzdne, tak som slusne podakoval a uz som tam odvtedy nebol... Upravené 2 krát. Naposledy upravil sorentto (18.03.2006 23:29) |
V Honde v Žiline tiež veľmi podobný personál a Yamaha v Bratislave je ešte vačší nárez. |
Joj a ešte som zabudol v Prešove v Yamahe jeden super chlap už sme skoro hádzali do košíka komplet oblečko pre moju babenku. Vtedy musel niekam odbehnúť a začal sa nám venovať nejaký nevlúdny trtko tak sme sa pekne podakovali a odkráčali do Hondy. Tam boli super aj cenu nám urobili lepšiu. No a tak prišla Yamaha o 12tácov |
ja mam s hondou v BB dobre skusenosti co sa tyka personalu..akurat ten ich veduci je pekny ko..ot. sorentto pekne si to napisal a ten sef je fakt pekny chuj mozno ze ta aj poznam chodievam tam dost casto. |
neviem co sa rozculujete, ak sa ku mne ako k zakaznikovi niekde spravaju tak ako sa mi nepaci viac sa tam neukazem, hotovo |
sorentto: chapem, ze pracovat v takej alebo pod. firme nie je ziadna radost, ale to mna ako zakaznika, co si tam pride nieco kupit absolutne nezaujima. To, ze veduci tam vsetkych odrbava o prachy, ze sa robi od nevidim do nevidim, ze pride sefov kamos a robi zo seba boha a vsetci ostatni su len nikto, to je tiez vizitka ako to u nas vsetko funguje. Ja chapem, ze som tam bol 3 minuty po "zatvoreni", ze som isiel minut len 400 sk, ale ten typek nemoze vediet, ci si tam zajtra nepridem objednat novu RRku napr. A s takymto pristupom, ze ma posle rozmenit prachy na pumpu pricom v autosalone je este kopa zamestnancov a ma este aj kasu "otvorenu", s tym daleko nezajde. Ale to je zrejme tomu zamestnancovi aj tak jedno, lebo na konci mesiaca ho sef aj tak odrbe o prachy alebo pride sefov kamos... A takto je to zacarovany kruh. Skoda. |
titan: Táto téma sa ma vlastne ani netýka, pretože tí ktorí ma poznajú vedia, že som hrozne na prachy a so zákazníkom, zostanem na predajni aj do jedenástej večer. |
Ahojte,ja som bol v Luste asi pred dvoma tyzdnami,chcel som vediet cenu prehliadky na moju moto,predavac bol celkom ochotny,no ked na mna vybafol sumu 7200 za platnicky,vzduchac,motorovy filter,palivovy,tak mi moc veselo nebolo,chcel som vediet aj cenu olejov,prace,ale to ma uz odpalil,ze to nie je jeho parketa,nech idem na servis.... |
vadim: Lenze to som ja ani nevedel, ze uz je motooddelenie zavrete, ved som sa tam normalne dostal a este aj ten predavajuci stal za pultom, tak som si myslel, ze vsetko OK. Ja som ho nenutil ostat po pracovnej dobe. Ked mu padla, tak mal ist domov alebo zamknut dvere a nie robit sa, ze este pracuje. |
ked ostanes zo zakaznikom do jedenstej v predajni a on nakoniec nekupi ako sa zachovas? doma na teba caka zena a deti, rodina... hmmm? |
možno sa ten priekupník domnieval, že si prišiel kúpiť niečo drahšie a preto ešte hral predávajúceho no, ale keď si naňho vyrukoval s tým filtrom za pár babiek tak už mal zatvorené. |
Raptor: Samozrejme že strašne nadávam. Ale až keď odíde. Kým je vnútri, tak sa servilne usmievam |
Lusta Motor znamena v preklade do slovenciny Lenivý Motor. |
Chalan co ma diely nastarosť je pohodák ja sním občas niečo objednám a v pohode ale verí že asi nemal svoj deň ako každý znás tak možno ho ten šef horeuvedený tak nasral že bol stoho nanič. Mne zohnali zatial všetko a objednával som aj cez telefon a v pohode tolko moj nazor |
titan: Ja som mal podobnú skusenosť keď som bol v BB-ale nie kde ty. |
Ghostrider: Ved napis nazov tej firmy, nech sa chlap spamata, ak si to tu precita. Ale myslim, ze viem ktoru firmu mas na mysli. Ak je to ta co myslim, tak tam som tiez raz bol, skusal som si prilby a chlap za pultom na mna, ze aby som laskavo odisiel, lebo uz je obednajsia prestavka. Tak som sa ho opytal, ze ci chce ist radsej jest alebo predat jednu prilbu a on, ze chce ist jest. To uz fakt nechapem, takyto primitivizmus Tak som kupil inde. |
titan:Podla mna by sa to nemalo ale nech si to ten majitel vyžere. KTM MOTO SHOP- SERVIS |
Môj názor je ten že to nieje ani o malých platoch ani len o šéfoch k...toch ale o tých ľudoch z ktorými prichádzame ako s predajcami,servisákmi, atď. do kontaktu ako zákazníci.Poznám v Trnave nemenovanú predajňu Ford kde si robia predajcov aj sami šéfovia /teda by mali mať enormný záujem predať čokoľvek/ a výsledok: neochota nezáujem arogancia.Nik tam naozaj po takej skúsenosti nič nekupuje.Záujem o zákazníka je iba ak by chcel nový Ford Expedition a pod.Ale na druhej strane zamestnanci aj v motopredajniach v TA bez problémov a s úsmevom na tvári sú ochotní aj nad rámec svojich povinností.Teda v KOCKE: niekto má povahu a charakter pracovať v tejto brandži a niekto musí sedieť v kancli za stolom a neprichádzať do styku so zákazníkmi.A odkaz pre šéfov: Spokojný zamestnanec=spokojný zákazník. |
Ja mám podobnú skúsenosť s Hondou v žiline, prvý krát sme tam boli kupovať helmu a poslali nás na internet však si vyberte a prídite si objednať, to bolo všetko samozrejme že ju tam nekupili, no a posledná skúsenoť bola tento rok ked sme tam kupovali olej, olejový a vzduchový filter no ochota skoro žiadna, mľandraví boli všetci, bordel tam mali, nevyznali sa no koniec mal som pocit ako keby tam ani robiť nechceli a to sme tam spolu ešte s jedným nechali skoro 10 litrov, ja neviem ked ma robota nebaví tak ju nerobím a netvárim sa ako kyslá kapusta a neotravuje ešte deň aj iným kto je zvedaví na ich problémy, ja určite nie |
Ghostrider: Presne tu predajnu som mal na mysli. A ci by sa malo alebo nemalo uviest aj meno firmy, podla mna preco nie. Ak sa nikto nebude stazovat, tak vsetko ostane rovnako. A tiez ak sa ku mne niekde spravali, tak ako by sa k zakaznikovi mali, tak to tiez treba napisat. Vid Kenny. Osobne pojdem ovela radsej tam. |
Drsny GhostRider: potreboval som nejake veci na moto, zavolal som do KTM motoshopu BB, nevedeli mi povedat ceny a dostupnost hned tak si vypytali cislo, zavolali za 15 minut, povedali ceny (lepsie ako u konkurencie), objednal som, poslali, za 3 dni som to mal doma. Je to kazdeho osobna skusenost. Ty mas zlu, ja mam dobru. Niekto tiez kyda na karol1, a ja na neho nedam dopustit Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (21.03.2006 13:18) |
tomxx: Ja ti tvoj názor neberiem. |
GhostRider:Maš pravdu aj mna tam odbili a tiež tam nechodím. |
no ke dpotrebujes iba filter, tak skus |
ja na motoshop nemozem nadavat..ked tam nieco idem kupit tak je tam vacsinou stary žubor a ten je podla mna v pohode.. bol som sa tam spytat na cenu noveho rafu povedali mi ze mi aj vedia doniest z rakuska dobry pouzity raf a ze ked tam pojdu po diely ze mi odtial zavolaju cenu a ci ho chcem alebo nie..aj sa tak stalo podotykam ze som tam siel ako bezny zakaznik. |
Mam podobne skusenosti ako GhostRider . |
to all: so jeden z vas - motorkar spotrebitel, ten co hlada najlepsiu cenu a kvalitu. Mam ale moznost nazret aj na druhu stranu barigady, kde dealer - predavac- mechanik- alebo obchodnik chce predat svoj tovar. Viem ze kvalitne obsluzit 99 zakaznikov ktori odidu spokojni je strasna drina. No staci ten stí, ktoremu nevyhoviete na 100%. napriklad tym ze mu bez usmevu na tvari a pat minut po zaverecnej predate filter a nemate mu rozmenit, a hned cela snah odovzdana pri tych 99 zakaznikov mizne v prachu. |
Nemam rad takychto ludi ktory su znechuteny zo svojej prace ale mozno mal len zly den |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40954 | Včera: 173933