Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ha...a na STARE zahoraci nemaju svoje slovo pozeram... |
a btw vobec neide o to ako je stare to video...ide o to, ze obsah je holy fakt platiaci dodnes... |
prdlafka: isce že nejde o to či to je staré alebo ne, ale o to, že to tu uš biuo ňekolko krát... |
a je to samozrejmost....f1 je samo nekde inde.... |
mikulec: hod mi odkaz kde sa toto prebera, chcem si precitat tu pravdepodobne burlivu diskusiu...ja som nenasiel, mozno som na hovno hladal...dik |
Presneeee na Nedelne pospanie si je F1 peckaaa je to Monotonne a brutalne ma to uspava nie len teraz ale uz roky ale sem tam som aj dopozeral. |
prdlafka: nebudem to hledat, je dost možné, že to uš poňekolikáte biuo v oftopikua teda to je zmazané |
sem kdesi kedysi videl lepsi video, tam to bylo nazivo porovnavane..... |
F1 je o nicom totalne .....motorky si pozrem....ale aj ked oni jazdia rychlejsie tak nieej jedno ze ci si sedis vnutri alebo iba ides na motorke to je neporovnavatelny rozdiel |
fazer1: presne na to sa to u nas v rodine par rokov vyuzivalo:D "zapni formule idem si pospat":D |
F1 už neni šport ale politika:D |
najvic sa mi lubja vyjadrena, ze to robja secko kvuli usetrenu nakladu, kazdy rok nove pravidla, ale....ale tymi to stoji desetkrat vic ked maju kazdy rok vyvijat secky dily nanovo.... |
rixo: niekdajsia slava wrc sa uz uplne stratila;) |
Heloo chcel by som zase oživiť tému.Moto GP alebo F1.Samozrejme že motorka nedokáže s F1 stíhať a to duplom nie vyhrať.Jednoducho to nejde.A ide len o jediný rozdiel - prítlačná sila.Moto nemá žiadnu preto nedá formulu ani na rovinke možno prvých 50m lebo je ľahšia.Aerodynamika F1 jej pomáha v zákrutách ako aj na rovinkách a keď je pomer výkon váha u moto lepší nedokáže tento potenciál využiť.Na druhej strane keby sa z formule odstránili všetky prítlačné prvky nemala by zase proti moto žiadnu šancu. |
Žiadne keby neplatí, vždy vyhráva, na čom práve jazdí Chuck Norris. Nech je to aj rikša |
papiboy: |
egreš, neber nejaký zdegradovaný špeciál, ale napr. špičku, čo sa dá v tej-ktorej kategórii postaviť za určených podmienok. Ak sa nemôže prítlak , jasné že sa návrh prispôsobí z hľadiska dosažiteľného optima - staviame akože na zelenej lúke. |
papiboy: |
egres: |
Chcel by som vidiet F1 jazdit po strope , dufam, ze to zrealizuju. |
tu nie je co riesit F1 proste je najrychlejsie vozidlo na okruhu... |
izirajder: |
F1 nemôže pri 120 km/h jazdiť po strope.Má malú aerodynamickú silu.To by som lietal na Pasáte ak by som z okien vystrčil dve dosky na krájanie slaniny. |
egres: ak by si vystrcil dost velke dosky na krajanie slaniny, naklonil by si ich do spravneho uhla nabehu (kedze dosky na krajanie slaniny nemaju profil kridla a nevytvaraju vztlak same o sebe) a isiel by si dostatocne rychlo, tak by si vzlietol...ovsem po strate rychlosti by si opat klesol pri nabrani rychlosti by si zase vzlietol a zase klesol a takto by si doskakal az domov...a v tuneli by si takto cisto teoreticky dokazal ist aj po strope, kedze by si mal stale grip a nestracal teda rychlost... |
Hlavny rozdiel u mna je v tom, ze motorky maju viac subojov medzi sebou a viackrat sa meni poradie jazdcov ako pri formuliach. Mimochodom, nepacilo sa mi na poslednej moto gp, ze na konecny start sa postavilo, myslim, len 12 pretekarov. To je malo. A preteky trvali len nejakych 35 minut. Ale zase samotny pretek bol podla mna super aj napriek tomuto. |
prdlavka: |
egreš, lebo videli, že ani vtáci nemajú krídla z dosiek na krájanie slaniny |
papiboy: |
Mne sa zas nechce veriť tie tri tony - veď prečo potom aj ľahké lietadlá majú krídla veľké jak hovado? Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (21.07.2010 20:50) |
papiboy: |
Chceš odomňa moc Aby sa niečo korektne vyrátalo, k tomu chýba milión ("tajných" ) údajov, ten prítlak vraj merali pri testoch v aerodynamickom tuneli. Je to výsledná hodnota celej prešpekulovanej karosérie, nie je to len oveľa strmším nastavením prítlačných plôch... |
velmi zaujimavy clanok chcel by som raz vyskusat... |
papiboy: |
Tak keď som to tu rozbabral tak musím aj niečo upratať príspevok dlhý ale kvalitný Upravené 2 krát. Naposledy upravil ToM46 (22.07.2010 2:14) |
"Banda 12 ročných skinheadou" alebo vystrčiť hlavy ako kačice Vysoko odborné, ozaj kvalitné |
Kecate tu o aerodynamike ako by ste boli odbornici |
izirajder: |
odborník izirajder, v korom výskumnom ústave robíš vrátnika? Jedna veta o tom prítlaku ti asi unikla: "...Je to výsledná hodnota celej prešpekulovanej karosérie, nie je to len oveľa strmším nastavením prítlačných plôch..."(21.07.2010, 21:17) |
U lietadiel tp. Mig-21, F-100 a podobne vznikal tlak výhradne na krídlach. Už malé poškodenie krídla znamenalo pád lietadla. Potom prišli lietadla s "krabicovým" vztlakovým trupom, kde až 40% vztlaku vznika priamo na trupe. Tak sa stalo že izraelskej F-15-ke sa podarilo pristáť s krídlom ustreleným v koreni - t.j. bez jedneho krídla. /zdroj: F-15 in Action, Squadron No.183/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (22.07.2010 10:50) |
papiboy no vsak v Tvojom ustave, nepamatas sa ked som bol na pohovore? |
Na to si prišiel pozeraním na mesiac v splne? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (22.07.2010 12:08) |
Boli aj 4 kolesá na prednej náprave, boli aj odsávacie ventilátory na podvozku ale prúdenie v úzkej štrbine asi nie. |
egres2 Priestor medzi asfaltom a spodkom monopostu by si ako inak nazval ako strbinou? Vzduch tam prudi, ci sa Ti to paci alebo nie.. |
Pilgrim Pozeranie mesiaca si nechaj pre seba. |
Chalani, kua, však dajme sa dokopy, poskladajme niečo a ukážme tým blbečkom okolo F1 Čo člen, to perla |
izirajder: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (22.07.2010 13:22) |
|
Mohlo to byť zaujímave. Určite by nemali problem so životnosťou a minimálnou hmotnosťou. |
Nebudem Ti vysvetlovat Bernoulliho rovnicu. Vychadza zo zakona zachovania energie.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil izirajder (22.07.2010 14:21) |
|
papiboy: |
Difuzor funguje tak ze respektive urychluje odsavanie vzduchu spod podvozku. Vzduch doslova za difuzorom expanduje a tym sa vytvara podtlak. Najnovsie difuzory dokonca vyuzivaju aj vyfukove plyny na zvatsenie toho podtlaku hlavne v pomalsich zakrutach. Difuzor sa na f1 stara az o viac ako 40% celkoveho pritlaku. |
posledné čo som o F1 vedel je že ako povedal egreš stále hladajú ideálne nastavenie prítlaku. |
Egreš, keď spomenul Bermolliho vedel som, že si práve podpílil konár. Ale nezasahoval som, lebo v tejto veci ti do kapusty nepoleziem |
pacho74: |
Vyhrali ste specialnu olympiadu, gratulujem. Ja tam nemozem sutazit |
izi, tu sme skoro všetci zo špeciálnej školy, nevidíš |
...veď žiadne normálne decko by si na motorku nesadlo |
Pilgrim, ale sú aj horší Zober taký trike - v zápche stojí, v daždi zmokne To je asi vrchol, keď vyrastiem a budem bohatý, aj ja si kúpim, stopro |
Percheron -choper |
A ešte ma tak napadlo,keď sa od F1 prešlo k lietadlám.Ak letí lietadlo na "chrbte" tak by vlastne malo padnúť dolu. |
egres: sak nejedno aj padlo...a nie len pri lete na chrbte... |
Egres, na rybách, na rybách? |
egres: |
Aj by som niečo povedal, ale niekedy sa dá vyjadriť názor aj mlčaním. Mlčať za svitu mesiaca a trblietajúcich sa hviezd, odrážajúcich sa od morskej hladiny a nechať vravieť len šum príboja a blkot fakieĺ môže byť niekedy také romatické...a bublinky sa nádherne perlia na ceste nahor a orosený pohár Moet Chandon príjemne chladí na krásne opálenom pupíšku s diamantom v piercingu a kráska mraučí rozkošou a ... Načo sú v takej chvíli ďalšie slová ??? Nech žije prítlak |
pacho74: |
"MOTO GP vs. F1...kto je lepsi?" - no predsa Romanka K prítlaku nepotrebuje ani dosky na krájanie mäsa |
papiboy: |
egreš, Romanka: heslom cez víkend (Tanec Slnka) bolo: Sex je pre chudobných, my bohatí pijeme... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110393 | Včera: 242613