Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Už sa mi začínajú robiť bubliny na mozgu ako stále nad tým premýšľam. Čo si o tom myslíte? (nie o tých bublinách, ale o koňoch...) |
v aute tak akurat a na moto by som sa zabil... |
naco? sak ked do pekla, tak uz na poriadnom koni |
aby si z 0 na 50 bol o 0.2s rychlejsie ako ti zebraci 50konovi a bol o "0.2s x pocetkrizovatiek" skor v cieli |
a kde mas tie kone schovane? moja motorka ma vykon v kilowatoch a tvoju tahaju kone |
Na to prides az vtedy, ked ich budes naozaj potreboat a vtedy je uz neskoro, ked ich nemas... |
...na bezpecne predbiehanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (22.06.2009 23:35) |
1 k = 735.8 W = 0.7358 kW, opačne: 1 kW = 1.359 k Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mishko (22.06.2009 23:49) |
WAAAAAAAAAAA Tak teraz Vam Miso trosiiicku nalozil. |
na co 100 koni? neviem pretom ma motorku 86 konovu ale skutocne sa na nej lepsie predbieha (ak to je potrebne)... |
ja ani neviem kolko mam konikov ale ten nastup vykonu je brutaaaalny |
Slaughter> ak nevies na co su Ti kone, tak nejazdi. 100k navyse nie je tak vela, a zamysli sa nad tym kedy ich mas: nieco cez 10tis otacok a plyn otvoreny naplno nadoraz - kedy tak jazdis? |
na bezpecne predbiehanie |
Na dve veci...a este dalsie dve: pokuty a ti aktivnejsi na zabitie (moj nazor ) |
Ja som mal 37 kW (50 HP) Transalpa a po roku som ho vymenil za 85 kW (115 HP) Bandita. Dovod tejto zmeny je mojou odpovedou na tvoju otazku: LEBO BOLA SLABA! Totiz bola to super masina, motor bol jednoducho uzasny a este dlho mi bude chybat ten jedinecny stroj, lenze vacsinu casu jazdim so spolujazdcom a hlavne na dlhe trasy a ked sme dvaja a plne nalozena masina tak to uz je citit, nie ze by sa jej nejak nechcelo, ale hlavne pri predbiehani mi to chybalo, je istejsie ked mi staci len brnk do plynu a uz som vpredu, dalej je to omnoho pohodlnejsie aj pri jazde v/cez mesto, pri vyjazdoch zo zakrut atd atd atd, kedy nemusim vkuse podradovat, ale masina ma taky prebytok vykonu ze staci otocit plynom a skratka sa ide nech sa co deje... Cize silna masina nie je len koli nahananiu sekund na babe ci medzi semaformi na ktorych aj tak stojis, ale ma to vyznam aj pre uplne pohodovu jazdu. Ja jazdim kludne turisticky a velkou vacsinou dodrzujem rychlosti, no napriek tomu citim ze toto mi k spokojnosti a komfortu chybalo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (23.06.2009 6:57) |
výkon nikdy nie je na škodu, či už v aute alebo na motorke, o krúťaku nehovoriac... |
tref: to je co za Bandit so 115 konmi? |
V beznej premavke a pri pohodovom jazdeni ti je 100 koni zbytocnych ale... je dobre mat vykonovu rezervu, resp. ovela prijemnejsie sa jazdi ked proste pod ritou mas dostatocne silnu masinu aby si nemusel vymienat trenky ked sa pri predbiehani oproti tebe ruti auto a ty pridas ale nic sa nedeje. |
mne by bolo 100 koní na nič... mám 143 a tak si hovorím že chcelo by to dáke kone... samozrejme výlučne na bezpečné predbiehanie. a hláška - viac koní zožere viac sena je |
Počúvaš hudbu? Na to, aby si narobil hluk v detskej izbe ti stačí 2x5W. No aby si si hudbu vychutnal a počul aj nízke tóny, repráky jednoducho musia dokázať pohnuť masou vzduchu. A na to potrebuječ 2x50W a viac. Aj keď pravdepodobne ich budeš mať pustenú tichšie, ako pubertiak svoje 5W šumítka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (23.06.2009 8:10) |
Hodnota krútiaceho momentu je pre bežné jazdenie s vysokou pravdepodobnosťou omnoho významnejšia, ako hodnota max.výkonu ( viď výkonová krivka rôznych motoriek), ktorý naozaj málokto v bežnej premávke využije, resp.ho využije zriedka, nakoľko by musel držať motor vo vysokých otáčkach. Takže , ak porovnáš dve motorky, z ktorých má jedna max.krútiaci moment 60 Nm pri 7-8 tis otáčkach a druhá 100 Nm pri 4-5tis otáčkach, tak je takmer isté, že ten rozdiel pocítiš omnoho skôr. Podľa mňa je 100 koní v poriadku, ak to máš v hlave usporiadané, žiadny problém. A ak nie, tak aj 60 koní môže byť prúser Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (23.06.2009 8:53) |
Mam dve 130 konove motorky = 260 koni a s tym sa inak predbieha |
Slaughter: kolo 100 koní má 600 naháč. Načo je taká motorka si odpovedz sám |
MarekZ: to je moj bandit na brzde mal nameranych presne: 114.9 PS / 8672 ot.min-1 (citam prave z listu zo zaznamu z brzdy) .. samozrejme nie seriovy Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (23.06.2009 9:10) |
blacky a na co su ti tie dve 130konove motorky ked ani na jednej ti frajerka nedovoli jazdit? |
nechapem otazky typu NACO?? |
tomcat: NACO prisi? |
...ako povedala Romanka , tocivy moment je asi podstatnejsi. V beznej premavke (mesto, obec) ma tento parameter vacsiu vahu. Ale aj "merny vykon" je tiez na zvazenie. |
Tomcat a ešte načo sme si kupili motorky??? kua to je funny,a Mishko vám to natrel stými 46 pegasíkmi.....hmmm že by Vale Rossi... |
misho: si mudry jak kalkulackaa ty co riesis ? |
vodic ma byt vysmiaty a nie vodic bicykla ...nech to ma aj 8 koni ale nech to ide,to je hlavne |
grepo918 - tvoj prispevok je najlepsi :D:D umrel som vodic ma byt vysmiaty :D ne vodic bicykla :D:D |
Toto sa pyta kazdy kdo sa na nicom poriadnom dlhsie nepreviezol... |
Svižne sa dá jazdiť od 25kw. Nad 100 koní je výkon bežnému jazdcovi už zbytočný. |
...tento víkend som jazdil na 2Litrovom benzíne (154hp 118,4KW) proste borec ale je to iba o zrýchlení, na predchádzanie je to super ale inak je to ako každé iné auto z bodu A do bodu B poprípade C |
Vobec si nemyslim, ze kto "musi mat" moto nad sto koni, ma nejaky handycap, mne to pride uplne v poriadku. |
Pasát W8 300koní |
Mne sa skôr zdá, že "handycap" majú tí, čo musia riešiť a zdôvodňovať, prečo nemajú/"nechcú" mať 100 koní... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (23.06.2009 12:52) |
egres2: handy - zrucny/sikovny -> zrucneho capa |
ja mam teraz v terene 65 konovu ktm 690 a je to len o ladeni motora, je to tam plne vyuzitelne, tak preco nie 100 k na ceste ? Je to o medzikuse co s tym vie narobit. Niekto dynamicku strelbu a niekto pruser. |
tref: Handy ručný telefón, hansfree voľné ruky.Takže ručný cap |
Mne to tas pripomína tvrdenie že aj keď je tá XXXX hnusná hlavne že je z Tuzexu, Rakúska, Talianska. Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (23.06.2009 13:17) |
egres, ked uz budes hladat, pohladaj aj ten moj. ale u mna to bude jednoduchsie, ja mam tych capov dvoch |
egres2: nuz niekto ma zrucneho, iny len rucneho :D |
no...pisat naco je komu 100 koni je zbytocne...bud to clovek chape, alebo nie... |
Cim vacsi vykon a krutak, tym za kratsiu dobu predbehnes, teda jazdis bezpecnejsie . 100 koni, hlavne u takej 600-ovky, nie je bohvieco, lebo sa dosahuju len pri vysokych otackach . 100 konovy liter to uz je lepsie. 200 konovy liter a viac to je ono optimum pre radost z jazdy |
Uz vidim ako vy vsetci mudrlanti vyuzivate tych vasich 200 koni v premavke na nasich vyhladkanych cestach.... Moja 750 ma okolo 120 koni otocim heftom sviznejsie a zadok mi lieta ako rit brazilskej kurvy. Tak mi teraz vysvetli ako vyuzijes tych 200 koni. Tak na pol plynu a ukazovat v technicaku aky mas vykon. |
radsej nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (23.06.2009 14:58) |
BlazeX > ja sa nikdy nepretekam, ak vidim ,ze je niekto rychlejsi alebo chce byt rychlejsi, vzdy sa stiahnem na kraj nech si ide, ale ten potencial co mam moja moto mi dovoluje velmi pohodlne a svizne jazdit a ziadna 600 alebo 750- ka aj keby mala 200 koni by mi to neponukala. |
to s tou hudobnou aparaturou je dost vystizne. |
Ja nemám ani nepotrebujem 100 PS, zato sa neviem nabažiť 150 Nm. Pri "skoro voľnobežných" otáčkach. Kto neskúsil, nevie. Kde iní kvaltujú aj o 3 dole, ja len zmením uhol zápästia pravačky... |
v beznej premavke na nic..vysoky vykon akurat tak laka robit somariny ale pri takej turistike kde si nabaleny vyuzijes |
blazeX kup si poriadnu gumu, nebude ti ten zadok tak lietat |
no ja mam za poslednych 8 rokov /4 motorky tu suverenne najslabsiu, a ak by som menil, kludne by som oferoval par konikov na ukor este nizsej hmotnosti. |
Páni povozil som sa na staršej R1, povozil som sa na 6-gsx viem o čom to je. |
na co? odpoved znie na vozenie to neviete? |
Toto je uplne rovnako kvalitna otazka, ako ked sa niekto pyta, naco je niekomu zbran. Kto ma, vie, kto chce pochopit, necha si vysvetlit a pochopi a kto nechce pochopit, nepochopi. Akakolvek snaha zbytocna. Rovnako to je to s tetovanim, tuningom, analnym sexom, vierou atd. Vzdy sa medzi mainstreamom najde niekto, komu vadi, ze je niekto mimo hlavneho prudu alebo ze sa nejako odlisuje alebo nezdiela vacsinove nazory. Uplne vidim ucitelov na ZS za komancov a ako ich drazdili dlhsie vlasy alebo rifle. |
robiker: a to este keby si mal dieselovu moto |
preco nie, ked na to mas |
hehe blbsiu otazku si uz ani nemohol dat ze naco ti je do premavky 100 koni |
naco kone? ked budu chybat pochopis |
ludia, ved zijeme v dobe, kedy si kazdy moze vybrat co chce, preco si kupujete lcd-cko, ked vam staci aj klasika analogova telka, preco si kupujete novy mob, aj ked nevyuzijete vsetky jeho funkcie a mate starsi, ktory bez problemov fachci a spravi pre vas tu istu sluzbu ako ten novy....preco si kupite danone a nie rajo, preco si kupite drahsie tenisky, aj ked o liter lacnejsie by vam posluzili tak isto, preco ja jazdim na jogurte a nie na choperi? preco.............. |
cb750: pise sa S motorkami a nie Z motorkami... |
nato aby som mohol machrovať pred babami |
stiki2: to jo, passatom lubia lietat turba :D Ale terigat sa z dialnice 40tkou (ci kolko to v nudzovom rezime ide) ma svoje caro :D |
kazda motorka ponuka rozne pocity z jazdy a mnoho ludi ma mylnu predstavu, ze cim viac koni, tym lepsia motorka a tym sa povazuje za "lepsieho" motorkara. Zalezi na tom, co koho bavi, niekoho bavia zakruty, niekoho rovinky, niekto chce lahku ovladatelnost, velky krutak odspodu, buchot dvojvalca,...a niekomu staci pocit, ze ma proste silnu moto. |
tref: ti poviem ze je to fasa pocit na dialnici ides si tak svizne a zrazu .... nic.. noha na podlahe a auto spomaluje.. ustali sa na dajakej 110 na rovinke a konec dokopca znizuje .. no hold hadicka praskla..nesooool vzduch turbo slo ako nove |
moto.honda.sk/motocykle/touring/st1300-pan-european-abs... |
Prdafka: |
je dobre vediet ze si mozes pridat kdekolvek si ci v beznej premavke alebo mimo nej |
Ďakujem za postrehy (nech už boli akékoľvek). Aby som trochu upresnil prečo vznikla táto téma. Bulvárny názov témy a text úvodného príspevku vedenený vo "všeobecnej rovine" som síce volil nerád, ale kvôli väčšej účasti diskutujúcich musí niekedy človek klesnúť na nižšiu úroveň (inak by sa moja téma medzi perlami typu R1 vs R6 asi stratila - bohužiaľ). |
Už si išiel za dýchavičnou a statočne dýmiacou aviou do kopca a v protismere išla súvislá kolóna?,Až vtedy pochopíš na čo sú tie koníky dobré. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonyy (23.06.2009 21:52) |
mal si sa spytat inak: kolko krát vyuzijete plny vykon motocykla na beznej ceste? |
Najrýchlejšia motorka sveta Upravené 2 krát. Naposledy upravil mlhos (23.06.2009 22:07) |
aj v bežnej premávke je 100konova motorka v rukách majstra normálka.Dinamika jazdných úkonov pri silnej motorke posuva hranice paradoxne bezpečnosti.Prosto zlá situácia a ty zmizneš preč. |
na motorke ani na aute nie je dolezite kolko ma koni a ake ma zrychlenie dolezite je vzdy spomalenie a na akom useku dokaze co najskor zabrzdit |
Nemas pravdu, oba parametre su rovnako dolezite... oboje ti moze zachranit zivot |
to je tiež doležite,preto silne mašiny maju aj super brzdy... |
mlhos - absolutne nesuhlasim |
nemusis suhlasit zrychlit sa da aj vtedy ked sa pneu dotyka vozovky 1 cm2 ale zabrzdit sa s tym neda |
Prosil by som si jednu Hayabusu, ale takú do 25kilowatíkov, mne nejde o kone len sa mi páči ten tvar, duša a feeling, že sedím na niečom o čom si všetci myslia , že to trhá asfalt. |
AMIS odporúčam ti zaujmavejšie čítanie v poslednom čísle SUPERMOTO |
AMIS: mňa zaujímali názory iných, svoj vlastný už poznám. 100 koní nepotrebujem, ale v užšom výbere mi zostali iba motorky, ktoré 100 koní majú. |
no vidis moj ani ja nepotrebujem 100 koni mam iba 16 ako vypocital mishko ked sa naserem startujem prvy z krizovatky nie na zadnom lebo chopper sa tazko stava na zadne a na dalsom semafore som skor kym sa oni pohnu s toho kde som stal aj takzv.SLABA MOTRORKA ma vetsie zrychlenie ako obycajne auto 50kubikove skutriky nechavaju auta vzadu |
CB750 a blaze-x: chlapci, mam dost. Len preto ze vam sa to zda byt silne, tak je to na vsetkych vela... skoda pisat |
To nie je o vykone. Je jedno ci 10 koni alebo 510 koni.... vsetko je o tom ako tie kone dokazem udrzat v hlave a nasledne na ceste. |
mozu sa vyjadrit aj starsi alebo toto je tema vylucne pre 20+ ?? |
demo: mlhosovi tá veková bariéra zjavne nevadí, poď do mňa |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 316462 | Včera: 143560