Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
stojí za to dať o približne 70 tis viac za hondu??..myslím či je to tak rozdielna motorka (súčastné ceny moto s ABS CB-300 tis a Bandit-230 tis) |
este napis ake verzie, ci S alebo N .. inak prakticky si vyber podla toho ktora sa ti viac paci a ktora ti viac sadne.. mne najviac sadol velky kapotovany bandasek, lenze starsi model, ten novsi ma mensiu a fadnejsiu kapotaz, takze okrem vzhladu aj menej chrani pred vetrom... ale to uz od veci.. tak konec |
mám záujem o verziu N...srdcom sa mi ťažko vyberá...nemám totiž vzťah ani k jednej značke... |
mirob ono v skutocnosti viac menej su rovnake, ziaden vyraznejsi rozdiel nepostrehnes co sa prevadzky, motora, alebo jazdnych vlastnosti tyka. To je ale vysoko subjektivne, takze si musis najlepsie dohodnut testovaciu jazdu a sam uvidis. O bandite sa akurat tvrdi ze maju kus makky podvozok, lenze skor tie starsie modely, a navyse neni to obec tak zle. |
Ked Ti nic nevravi srdce pytaj sa penazenky,alebo skus mrknut po inej znacke. |
priznám sa ja mám radšej podvozok trochu na tvrdšie..aj na súčastnej moto mám podvozok nastavený na tvrdo..ozaj CB-ka je 5 rýchlostná a bandit 6....má to nejaký význam brať do úvahy?? |
...nebudu ti sem písat keci tipu - "hodna je hodna" len zepár malých postrehú z mojích skúseností..... |
To, ze Bandit je o stvrtinu lacnejsi ako CeBecka, o niecom svedci. Na CB som sa este nevozil, ma vsak silnejsi motor a jazdne vlastnosti budu asi tiez pred Banditom. |
To, ze Bandit je o stvrtinu lacnejsi ako CeBecka, o niecom svedci ano svedci hlavne o tom ze je honda nenazrana! |
za kvalitu a image sa plati a tym nemyslim to, ze bandit je nekvalitna moto |
na cb-čke som sa kúsok viezol - malá, vrtká klasika. keby to nebol japanec, aj by som si dal povedať Upravené 1 krát. Naposledy upravil RoboNM (22.06.2009 10:20) |
ak chces nahaca, dal by som viac penazi ale za FZ1 ... ale radsej ne lebo potom vsetci taku budu mat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (22.06.2009 11:37) |
tombar, len to už je zase úplné iná kategória banďour a cébečky sú klasiky s trubkovým rámom, profilovou kyvkou, dvoma zadnými tlmičmi, klasickou prednou vidlou,..... |
mirob: ako si chces vybrat ked nemas vztah ani k jednej znacke ? tak hladaj dalej, medzi Banditom a CB je XJR (cca 270), posledny naozaj klasicky nahac s dizajnom, ktory nikdy nezostarne |
bandit má vzadu centrálny tlmič, a nie dva tlmiče po stranách |
ci su dva tlmice alebo jeden central, je suma fuk... a ked je bandit elektraren, tak cbcka je lokomotiva |
Nerieš to ! v Styxe majú bandita za +-180 000 ale model 2008 Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (22.06.2009 16:29) |
Vxmery Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (22.06.2009 16:33) |
SUZUKI GSF650S vs. HONDA CBF600S |
aj tak najkrajšia hanbatá motorka šeckých čias je suza GSX 1400 |
GSX 1400 moj tajny a mokry sen. |
GSX 1400 je neskutocna krasotinka |
Krasotinka všetkých čias GSX1400? |
Mám Bandita 1250, zatial spokojnost.Pred kupou som zvazoval aj CBcku, XJR, GSX 1400 len na ziadnej z nich som nejazdil takze neviem porovnat. |
ak by nemala nova CB hnusne zlate disky, tak by bola uplne super |
jasne, svoju CB-ku nepredam ani keby neviem co, radsej prikupim, mozno prave tu velku CB |
a o tom nieco si nepremyslal ??? toto je uplna klasika, vzduchac motor yamaha XJR 1300 Upravené 2 krát. Naposledy upravil luki52 (22.06.2009 23:36) |
@ nerd : vím proč mám CB a také vím proč sem ju ešte neprodal , sto ludí, sto chutí a milion názorú .......... |
nekdo tu spomínal klasiku??? |
jo a ked sa bude vyrábjat tátok, tak budu uvažovat o prodaji mojej CB .... |
CB750 - máš úplnú pravdu symetria je symetria aj príroda je založená na duálnej symetrie. motorka musí byť vyvážena pohľadom z predu aj zo zadu. Ak má človek dve ruky, nohy, uši, oči, nosné dierk. a jeden nos v strede a otvory v strede tela, čiže príroda nás stvorila do dokonalej dokonalosti tak aj aj motorka, ktorá spĺňa aspoň 90% z tychto danností zostane nesmrtelná. |
ze pocet valcov, vyfukov, budikov a tlmicov musi byt parny a rovnomerne rozlozeny vlavo a vpravo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (23.06.2009 11:04) |
OLDSoHE: |
Kto si pamata na takuto symetriu z roku 1976? Upravené 1 krát. Naposledy upravil vxmery (23.06.2009 12:26) |
MIROB: 70 litrov je strašný finančný rozdiel. CB sa mi páči viac ale pri tejto sume jednoznačne Bandit. Za tie prachy dokúpiš padáky, 3x kufor a čo ja viem čo ešte a aj ti ostane. A myslím že silu a kvalitu nemáš šancu na týchto motorkách plne odskúšať . Ja som sa tiež zošalel a nakoniec si kúpil namiesto CBF 600S GSX1400 no a sem tam mám dojem že by som pokojne mohol aj dva válce vypnúť, však to vôbec nevyužívam p.s.: ďakujem za všetky lichôtky voči GSX1400. Ako som zbadal tie dva laufy bolo vymalované |
VXMERY najdeš aj Kawu 1300Z aj CBX |
Ja som kupil tiez Banditu 1250 K8 a len spokojnost,motor super,velmi lahko sa ovlada.Urcite su aj ostatne dobre,zalezi na tebe.Mna presvedcila tiez cena.Ak mas otazky kludne napis |
suhlasim s Cisticom, 70 papierov je 70 papierov (za to su fajn doplnky na teba, na moto...), na okruh ju pravdepodobne vlacit nebudes tak bezne rozdiel asi nespoznas. Mne sa pacia obe, jazdil som len na CB 1300SA, tahala pekne cca od 6 tis., obe su pekne aj ako polokapotovane (zadna cast, podsedlovka, je krajsia na bandite )... CB ma aj celkom tuhy ram, o banditoch som cital, ze sa dost vlnia (zazil som take krasne velke zavlnenie s CB 750, srdce som mal v gaťách... ) ale ako su na tom tie nove neviem, raz ho vyskusam... Upravené 1 krát. Naposledy upravil banditak (09.07.2009 1:23) |
banditak: Chcem len doplnit ze motor na novom bandurovi absolutne nemusis tocit ani nad 6000ot. ma totizto este lepsi zatah a krutak na nizsich ot. ako starsi bandit A ram by mal mat tiez vylepseny (tuhsi) oproti starsiemu modelu |
nahacovy bandit model 2008 momentalne stoji 6590 aj s danou...co je oproti cbcke velmi velky rozdiel |
mirob -mne sa najviac paci zrx 1200 s,je od nich ovela vacsi a pohodlnejsi a ma aj viac ps,da sa kupit v cechechach za slusnu cenu a ostatne vraz do vybavy |
v polsku CB1300 s ABS r.2008, 0km, vyjde na 8500,- EUR ... ten cenový rozdíl je fakt na uváženú .... či je to CB, GSX, XJR .... myslím si že u týchto velkých naháčú nešlápneš určite vedla pri výbjeri kerejkolvek .... tu už sa treba asi rídit enem tým, de ťa to víc tahá a za jakú cenu... |
Mna by este zujimalo to ci ist radsej do S-kovej verzie alebo N-kovej (N-kova sa mi ovela viac paci), a ci pomoze (po domontovani na N-kovi vezrziu) stit. |
VincentZ: ja mam priemerku pri 13000km v tomto roku okolo 5,5 litra. Jazdim skor pomaly ako rychlo, predpisova rychlost, mozno niekedy +10. Pri takejto jazde zeru podobne objemy podla mna velmi porovnatelne, teda vsetky tebou spominane motorky budu medzi 5 a 6, ak su to striekacky, pri XJR nie som si tou striekackou isty. Nad 6 som sa este nedostal, ani ked je chladno a jazdim v meste. Ci je to vela alebo malo neviem posudit, aj keby zrala 8, tak to za tu zabavu stoji. |
ked naháč, tak naháč a žádný štít .. bodka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (07.11.2009 14:49) |
Vincent uvažuj: |
VincentZ: ja sa na spotrebu nestazujem, priemer jazdim cca 5,5 l a nechodim nejak na spotrebu, zatial sa mi to hybalo od 5,2 - 6,5 l , zhruba do 160 km/h je spotreba fajn |
Dakujem za Vase prispevky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil VincentZ (07.11.2009 23:35) |
V sobotu som si kúpil úplne nový bandit 1250...a teda v zábehu mi žere asi 8,5 litra.....ale vraj to klesne na cca.7 pri športovejšej jazde.....okrem toho mi to pripadá,že každý stroj žere rozdielne....niekomu 5,5 litra a niekomu 8.....ale kruťák je bomba fakt....mám najazdené len 300 km...ešte to dávam len do max.6 tis./min.ale krásne ide za plynom...predtým som mal rr 900 aj fj 1200 ale tento kruťák teda nemali.....so zákrutami je to horšie...o dosť |
HondaLead: 8,5 l !? Neblazni! Ja chodim pri turistike aj na 4,5 a pri slusne rychlej jazde som sa dostal na 6 l !!! |
No chalani, tak neviem teraz, myslím, že som to meral v rámci možností presne....motorku som dostal s prázdnou nádžou, dal som plnku po okraj ......z Prešova som v sobotu prešiel do Martina 200 km po dialnici...kosa bola hlavne okolo Popradu a Tatier...ale hlavne v Tatrách fúkalo riadne....šiel som 120 - 140 km/h a hral som sa stále s 5 a 6..len tak pre zábavu som si preraďoval..... a dotankoval som v Martine cca.16,6 litra.....ale v suzuki mi povedali, že prvých 1000km to môže toško papati....vraj sa to upraví......dnes mi po dotankovaní vyšlo 7,7 l, celkom zlepšenie....mám najazdené 370 km.....vám to v zábehu koľko paplo...nejde mi o spotrebu.....pýtam sa preto, že či je s moto všetko v poriadku, keď je taký rozdiel v spotrebe oproi vám... |
@ HondaLead: kein stress, tá spotreba kolem 7 - 8 l pri kombinovanej jízde je celkom reálna, ked aspoň sem tam potáhneš porádne za plyn... |
Hondalead: no fakt ti neviem ci moze byt taky rozdiel iba koly zabehu Mozno ano, ale zda sa mi to naozaj dost ... aj som cital v testoch ze tento Bandur ma dobru spotrebicku No ved jazdi, jazdi a jazdi a ked budes mat aspon 2000 - 3000 km tak potom uvidis |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30588 | Včera: 194236