Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ty z vas co vedia radit prevodove stupne pri jazde po zadnom, radite so spojkou alebo bez? Zaujima ma hlavne z 1 do 2. Prosim len k teme, dik. |
a preco to zdvihas na jednotku? mas 900, zdvihni to na dvojku a nebudes musiet radit |
Na dvojke ide strasne tazko, mam tam prevod viac do rychla. Na 2 to ide ale len rouzhupanim a dost tazko, takze chcem to radsej radit. |
Tak pri jazde na zadnom treba radit urcite bez spojki lebo so spojkov to urcite nestihnes moto ti spadne na dve a ak chces dvihat na 2ke tak to rozbehni na trojku podrad a potom to pojde urcite |
Biker nauč sa zdvíhať na zadné pomocou spojky, nie len pod plynom... a preraďovanie pri wheelie by som radšej neskúšal, lebo ak chceš stihnúť preradiť, musíš to dať za "mŕtvy bod", a to je už nebezpečné... |
Jednak nestiham a jednak ju ani nieje lahko stlacit ked uz som hore. Len sa bojim o prevodvku... |
ked sa bojis o prevodovku, tak to nerob. Inak tam riziko vzdy bude. Inak na 600vke je to lahsie a to o dost. Inak bez spojky, noha na zadnej brzde a skusat. Ovela lepsie je ale z 2 do 3 |
psycho dviham na jednotke so spojkou. Ide to lahko, aj tu dvojku tam uz davam, len som chcel vediet ako to robia "profi" resp. ty co uz maju nieco odjazdene po zadnom. Videl som video, kde pepo srsen hovoril: "vzdy radit so spojkou" (samozrejme po zadnom). |
musí to ísť krásne aj na dvojke (900 ccm je 900 ccm), len treba odhadnúť otáčky a mať cit v ruke... ja osobne by som počas jazdy na zadnom nepreraďoval, pokiaľ by som v jazde po zadnom nebol ozaj macher... |
No na dvojke to nezdvihnem ani zo spojkou ani postaveny ani ked trhnem ani pri spravnych ani pri nespravnych otackach |
na dvojke to zdvihnes cez spojku bez problemov aj ked myslis ze to nejde. treba si na to len zvyknut. ked si zvyknes, pojde to na dvojku aj pri nizkych otackach. treba len trenovat. da sa to aj na trojku, samozrejme cez spojku ale to je trosku tazsie a musis mat vyssie otacky. preradit sa da so spojkou aj bez, ale tiez je to len o tom ako sa to naucis. tak ako pises ze sa ti zle stlaca spojka znamena, ze nemas motorku dostatocne vysoko, inak by si mohol aj pustit riadidla..... |
zubro ja mam rocnik 1996 so seriovym vyfukom a seriovym filtrom. Niesom az taky zaciatocnik co sa tyka zadneho ale na tej dvojke nejde tak lahko. Pre porovnanie skusal som kamaratovu R1 1999, tam mi to na 2 slo, viem si to predstavit aj na 3. Ale jednoducho aj radit treba vediet |
tak tak... ja som prehadzoval z jedna na dva po zadnom a prevratil som sa |
[ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mikey (15.10.2009 19:33) |
Sršeň je z inej planéty |
raďím na zadném z 2 do 3 bez spojky, ide to pekňe.. a netreba ít aňi za mrrtvy bod |
biker: neviem ci je to dopra prezentacna tema ked je tvoja motorka v inzercii |
ducklin ta tema uz je starsia. Ale to nemeni nic na veci ze mas pravdu |
no nebudem menovat hej ale povedal borec znaly vo veci ja davam dvojku hned jak masina ide hore s vecsim plynom zo spojkou ale spojku iba mierne pritlacim nie celu, zo zaciatku ti to furt bude padat ale nakoniec to pojde inac prevodovku skurvys za par dni citovane od nemenovaneho Upravené 1 krát. Naposledy upravil ulba (17.10.2009 16:35) |
BikerPP na dvojke musi ist hore jak kvet. v partii mame 6kila a davaju vyplachom a poriadnym trhom na dvojke. brachovu GSX-R 600 2003 dam tiez na dvojke hore bez spojky. |
Ako ti radia, davaj to racej cez dvojku a potom daj bez spojky trojku. z jednotky do dvojky bez spojky to sa tak len prevodovka nici. ja som to radil z jednotky do dvojky zo spojkou a stihal som to no len uz to nerobim odvtedy keď som skončil na chrbate pri 120km/h to znamena ze som mal jednotku v plnych otackach a preradil som zo spojkou dvojku a ako nahle som pustil spojku tak som ležal na zemi |
hehe dikes tomik |
no, je pravda, ze na dvojke to mas na zadnom tesne pod 200 km/h ale mne sa pri takej rychlosti lahsie drzi motorka. ale rekord vo vzdialenosti na zadnom mam na jednotke. |
poznam jedneho blizkeho ktory radi hore dole a rychlost si drzi okolo 110 kmh a presiel 13 km ale potom ze bolia ruky motor to zvlada bez problemu z mazanim radi stale okolo 5-6tis ot Upravené 1 krát. Naposledy upravil ulba (18.10.2009 15:38) |
moj rekord je nieco tesne pod 5 Km na jednotke |
Ja som zvyknuty radit hore spojkou a nedavno som skušal kamošovu 954 a ide to krasne hore aj dvojkou no to radenie som skusal aj spojkou aj bez a krasne to tam supeš len mi tam chybal trošku tlmič riadenia pri dopadoch. Suzuki mi ešte nikdy nezozdadzalo a ani mi to nenaznačila ale ta honda to da krasne pocitit. Ale ja osobne jednotku davam hore len vynimočne. Dva tri plynom |
baylisstic no a vstavas kedy? ked ides alebo ked dvyhas uz som nad tym premyslal ale pri dopade mam obavy ze sa sam prejdem hehhe |
ja som vstaval ked som motorku tahal hore. ale odkedy mi pri tom ruplo v kolene, tak uz iba sedim a kukam zboku motorky na cestu |
Ulba aj ked idem aj ked zdviham. Raz sa mi stalo ešte na Puleci (GSX-R K2) ked som ho valil zadnaš okolo zelenky,že mi vyškočila 5ka niekde medzi štyri a pat a skoro som preletel cez motorku dopredu. To bol asi najhorši zažitok pozadnom |
Tonic tebe to za dva lepsie taha, no po troche trenovani som sa naucil dat za 2 hore, akurat musim otocit az neprirozdene plynom (uplne plny) a cez spojku. Ide uz skoro vzdy. Akurat radsej jazdim za jedna a skor sa snazim aby som nezrýchloval, nakolko naposledy som to cez 2 skoro prevratil |
BRACHO: smajlik "pustil som si do gati" |
Tonic to ide na jednotku cez 200? ja som sa tam nikdy na budik nepozeral moja 929 isla okolo 160 teraz neni cas sa tam kukat |
ulba: nehovorim, ze to nejde.. Len, ze je to nebezpecnejsie za tohoto pocka (a hlavne na ucenie). |
no dobre temu davate na frak,nescel by som po vas moto teda |
anoro: pokial to clovek vie a netaha to zbytocne do obmadzovaca, vie to hladko polozit, hladko zodvihnut, tak motorke to nejak extra neskodi... pokial sa nezadre |
ja som na hodne ako mas ty radil bez spojky ale par krat rozmyslala ci pojde na chrbat alebo na predok |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224885 | Včera: 246965