Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pozri obrázok |
1-ka je zablendovana silikonom? Ak sa nemylim ma tam ist sruba, ktora drzi veko hlavy. Do vestkych dier, ktore su na veku idu sruby. Ja tam nemam ani jednu volnu dieru. |
oprava: ta 1-ka pravdepodobne drzi osku vahadla vo veku hlavy... |
No neviem ale tam to mam len zablendovane a podla jedneho kamarata na 600-ke tam ide nejaká kužeľová šruba alebo také čosi ale zas podľa knihy čo mam na 650 tam nieje nič a v kniehe na 600-ku to neje vysvetlené... |
tak neviem ja tam tu srubu ako som popisal v druhom prispevku. Hlavy na 600-vke a 650-tke by mali byt rovnake, a az to cele rozoberies bude ti jasnejsie co s tou volnou dierou vo veku. Veko das dole bez problemov, len uvolnit vsetky sruby a mas to a az to budes skladat nezabudni nastavit vole ventilov |
Otrepaná téma, ale mám problém tak sa radšej spýtam... |
voloda, rozober to znova a to tesnenie vyhod, ja som sa tak tiez nechal popliest, toto tesnenie nezozenies ani origo, patri tam tmel. Urcene skrutky musia mat tesnenie, lebo ide okolo nich tlakovy mazaci olej. Pouzi medene podlozky na hydrauliku, kupis to v kazdej mototechne, davaju sa napr. pod brzdove hadice, ak nezozenies mozu byt aj hlinikove. Pozri si to poriadne v manuali,manual stiahni na www.dr600.de. a na strane 3-63 az 3-64 to uvidis, ide o skrutky z tvojho obrazku s cislami (1,2,3,4) plus tvoja cervena 1. Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (10.05.2009 2:21) |
..tak ako hovori miros139 daj veko dolu a vyber to tesnenie a nahrad ho tmelom... Pozri tiez aku maju farbu sviecky, ak striela do vyfuku a zdochyna mohlo by to byt aj zmesou, ale najprv to poskladaj bez tesnenia, potom uvidis, nerozsteluj si uz teraz karburator, lebo potom z toho budes jelen, najprv pories tento problem a nasledne sa uvidi.. To tesnenie vybrat musis lebo teraz ti moze klepat aj vacka ak v ulozeni nedrzi ako ma pretoze ju pre to tesnenie nebolo mozne uplne dotiahnut (aj ked sa to moze zdat zanedbatelna medzera, ale vykres ma svoju hrubku). Znova nastav ventily (samozrejme ked je motor uplne studeny). |
1 drzi osku citron.Pod veko nesmis davat ziadne ine tesnenie ako tmel neodporucam obycajny silikon.Ja na take plochy pouzivam s pravidla LOCTITE 816.Je drahy ale zarucene utesni.Pokial tam das ake kolvek papierove alebo ine tesnenie narobis si len skodu v podobe vecsej vole v ulozeny vacky a tym padom nespravnymi volami vent. |
Ja pouzivam Den Braven tmel na motory do 300 stupnov a nie je s nim problem... |
ok ok ale počkajte to pôvodné tesnenie ktoré tam predtím bolo a pretekalo bolo od terajšieho hrubšie o cca 0,10 a išlo moto v pohode a začalo to až teraz... pritom teraz je tam tenšie tesnenie ako predtím... |
poskladaj to bez tesnenia iba s tmelom, uvidis co to spravi a potom mozes spekulovat dalej, skor je to zbytocne... |
No takže vyhodil som tesnenie, poskladal som to len s tmelom tak ako ste to písalz a nastavil ventily na 0,10 a stále počuť troška akože klepkanie ale predtím to počuť nebolo a ináč ide ako predtím len to stále klepká... žebz tie ventilz nastaviť na 0,08??? alebo čo? |
My sme mali rovnaky problem (tie temy sa tu este daju najst) s klepanim, bolo to jemne ale intenzivne klepanie, kazdy to tipoval na ventily a sme si aj mysleli ze je to nimi, kym sme repasovanu vacku nevymenili za novu, spolu s novou rozvodovou retazou a klepanie zmizlo. Este pred tym sme kupili aj ine mierky a nastavili ventily na 0,08 ale nepomohlo to, vyskusat vsak mozes... Ale podla mna bude pes zakopany inde ako vo ventiloch, ked ich mas nastavene na 0,10... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (10.05.2009 15:04) |
No neviem... teraz som sa bol skušobne previesť a akoby sa to trochu ustálilo... musím zohnať mierky 0,08 a nastaviť s tým a malo by to byť ok... dúfam... |
voloda- tie mierky sa zhanaju dost tazko, skus dat 0,1 tesnejsie, ale koli rezerve je 0,1 optimum, dolezitejsie je aby si nepodpalil ventil vplyvom malej vole. Ja tak moju nastavujem stale, mam novu vacku, ale mne to klepka furt. Ak to tika tak jemnucko ako siaci stroj je to v poradku. Isto aj lozisko vacky bude mat co to za sebou, a s tym nic neurobis. Pokial nemas nanovo zgeneralkovany cely motor, malicke suchoty mozes zanedbat,rozne pazvuky sa dost tazko jednoznacne identifikuju. Ak ti nepridiera vacku a vahadlo, tak to nehaj tak. Este ma napada, prekontroluj nastavenie dekompresorov aby ti nahodou nejaky nepritahoval o vahadlo aj vtedy kedy nema. |
A ludkovia nevedely by ste mi poradit kde zozeniem gufera 10x17x5 alebo 10x17x7 lebo uz som v Tv snad vsade zhanal a neviem zohnat. Takze niekde Tv a okolie? |
skus to objednat rovno v suzuki,oni ti sikmaci maju obcas/vacsinou nestandardne rozmery-neboj to nebude brutalna cena je to malicke gufero |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89468 | Včera: 162535