Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Vcera sa mi stala neprijemna vec. Za jazdy v rychlosti cca 80kmh mi pri prejazde cez miernu jamu na ceste odletel moj 46 litrovy Givi kufor. Po tomto nedobrovolnom vylete je v znacne doskriabanom, doodieranom a nalomenom stave s rostrhnutou opierkou pre spolujazdca. |
fuhaa tak to sa mne teda este nestalo ja mam kufrik giwi E 370 a v pohode uz aj v terene som s nim behal a nic tak neviem co sa mohlo stat preco ti to povolilo |
Ja mam tak isto motokufor givi 46 litr.,ale tento rok som ho este nepouzil lebo ho mam na dlhsie cesty.Zapinanie kufra sa mi zda celom dobre,dufam ze sa mi nestane to iste ako tebe,aspon si dam pozor...ja by som to tipoval na nahodu. |
"Od zaciatku sa mi nepacil system prichytenia (napriklad otravne hrkotanie)." |
mam Givi 46 litrový, systém uchytenia je v pohode, este mi nikdy neodletela a uz som sním isiel aj okolo 280 km/h |
tie gumy staci raz za cas potriet silikonovym olejom,indulonou a pod.......potom sa uz neprilepia o kufor a nestracaju sa |
Kufor 46ku som mal aj ja a doteraz nič.Tiež som ho menil medzi mašinami, ale nikdy som sa nemusel obzerať. Bude to asi zlé zacvaknutie |
aky typ upinania je na tych kufroch mololock??? ale ktora s tych sraciek nech viem ci ho mam priskrutkovat natvrdo... |
Pilgrim: zalezi ako mas dosku. Ja mam Givi a tie gumene srandy su tam na ozdobu. Preto som gumou podlepoval este aj kufor aby nehrkotal. |
Ja mam tiež 46 GIVI no so slabším systémom monolock. Keď ho mám plný obzerám sa relatívne často . Ten kufor má nosnosť myslím len do nejakých 5kg , no minulý rok bol skoro vždy naloadovaný cez 10kg. Vydržal, ale keď bude čas a nebude neskoro urobím určite nejaké home made dodatočné prichytenie cez skrutky. Aj tak ho skoro nedávam dole. |
no ja mam sice mensi givi koffer, ale nemam voci nemu vyhrady. drzi na doske(tiez givi) jak prilepeny.. |
inak a co hovorite na Honda kufre? este som si ho u nikoho nevšimol...asi som len zle pozeral...ako ste spokojny? |
stacia 2 skrutky a kridlova matica pre rychle odmontovanie |
ja tiez 46tku a hrkoce jak sprosty, tak som si medzi platnu a kufor supol gumenu podlozku a uz nehrkoce. A co sa drzania tyka tak nemozem kriveho slova povedat, bol som s nalozenym kufrom v terene a bezchybne! |
No, tak ten moj odpadnuty je monolock V46. Namontovany by mal byt spravne, kupil som ho spolu s novou motorkou a montovali mi ho v servise pri kupe. Hrkoce od zaciatku, tie gumene podlozky nestacia. Tak som podla rady vo fore podlepil takymi filcovymi kruzkami co predavaju v obchodoch s nabytkom na nalepenie na skrinu zospodu. |
ja ma 52L a tatial tiez ziadny problem. ake nebola platna namontovaná nejako skríža, tak si to neviem vysvetlit, alebo bol mozno fakt zle zacvaknuty a bolo stastie ze tak dlho nevypadol skor |
Som este skumal zamok, ako funguje. Odmontoval som kufor. Na odmontovanom kufri som zamkol zamok, Teraz sa neda stlacit cerveny cudlik, ktory odpaja kufor. Ale ked som skusil prstom stlacit jazycek, ktory drzi kufor zamknuty na drziaku, isiel stlacit. Takze klucom sa zablokuje iba cerveny cudlik a nie zamok samotny. Preto si viem predstavit, ze sa to pri hrkotani moze zatlacit a vypadnut. |
Pripájam sa k nešťastlivcom ktorím sa podarilo stratiť kufor Giwi 46 l . Trasa Šahy - Plášťovce - Dudince a späť ................keby náhodou niekto................... |
No ja mam tiez kufor Givi a zatial sa mi nestalo ze by odletel i ked uz dlsiu dobu pozorujem ze ked ho zapnem a sice poriadne cvakne tak je tam daka vola. Mozno som tiez niekde stratila tie gumicky co sa tu spominali. Len dufam ze mi neodleti aj ten kufor |
Mne sa raz otvoril za jazdy (orig. 46 L od Yamaha), vytratil som rukavice a myslel som si že aj peňaženku, kua mal som vtedy úzku riťku ale nakoniec som ju našiel na spodu kufra a aj rukavice popri ceste. Asi to bola moja chyba a zle som ho zavrel, odvtedy som si tam už peňaženku nikdy nedal ale aj tak som stále pozeral do zrkadla či nie je otvorený. Nakoniec po zmene motorky som od zadného kufa upustil, nemal som dobrý pocit už z toho. |
Mal som tu istu skusenost. |
Mne tiež uletel asi pred 4 rokmi kufor Givi (neviem aký to bol typ, ale vošli do neho 2 prilby). |
Hmm, asi sa niekomu zapáčil |
Palciatko |
, mno vcera mi uletela Maxia 3 asi po 30km jazdy, rychlost okolo 120, mal som ju na tejto masine 1x, ale zamok cvakol ok, viac krat som to kontroloval, kedze o lietajucich Givi kufroch viem. Nastastie to bolo na trocha mimo ceste, takze 3-4x si poskakal po ceste a padol do skarpy. Keby ma priatelka neupozornila, asi si nevsimnem. Nasiel som ho otvoreny (t.j. staci poriadne buchnut a otvori sa), dooskierany, ale inak ok. Zvysok cesty som mal na nom natiahnuty pavuk. Plan B je, ze vyrazim tie otvory na kontakty na svetla (jeden kruzok na kufri a druhy na platni) a dam tam cez velku podlozku/kus plechu poriadny srob. Mam este aj Maxiu 2 a tam sa to da spravit tiez, takze snad bude pokoj... |
mam givi maxia 3 a chcem sa opytat ci vydrzi pri dialnicnom tempe tych 140-160km/h taku rychlost. na blackbird-ovi sa ani pomalsie na dialnici neda ist , tak sa pytam ci ho nemam radsej stiahut este tym stahovacim pavukom, alebo ho nechat len tak volne. diki |
mam givi trekker a prezil uz aj ukrajinske rozmrdkane cesty jazdene velmi svizne, ale po precitani vasich skusenosti skusim hned zajtra vymysliet nejaku poistku proti odpadnutiu, nie kvoli kufru, ale aby nahodou lietajuci a poskakujuci kufor nesposobil nehodu.. |
Mne tiez odletel GIVI. Nasledne som donho dal skrutkovacie oko, o ktore ako poistku nacvakavam karabinku na lanku, ktore je uchytene pod jednou z matiek platne. Kufor nie je uplne napevno a ostal lahko odoberatelny, bez nutnosti skrutkovania. Taktiez sa uz nevycvakne, lebo dlzka lanka je tak akurat. |
moja maxia prezila cele rumunsko po akychkolvek cestach. a to bola dost pretazena... |
tonaaa ono je to fajn napad, ale aby ta raz neprekvapila zmena taziska v nevhodnej chvili, ake by sa ti nahodou kufor odopol a zatiahne ti to za to lanko. No snad to mas dobre vymyslene. |
Kufre treba urcite pripevnit aj poistnymi skrutkami, lebo na Givi plati :bud uz odletel alebo ESTE len odleti. |
Kua nestrašte s tými Giwami, ja idem v piatok s tromi kuframi prvý krát Poistné skrutky nestíham, asi budú musjet stačiť gumy s Hákem |
Pavuk/guma uplne staci, neni najmensi problem, netreba sa zbytocne stresovat |
jazdím s troma kuframi.. ani náznak problému Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (03.07.2013 17:43) |
Istota je gulomet, ked som pocul ze zvyknu lietat Givi kufre, hned som montoval tie skrutky. Zas osobne nikoho nepoznam , komu by to odletelo. |
kamos si tiez givi kufor pripevnil na sroby pre istotu ako hovori |
Sano na to som myslel. Ked je kufor zacvaknuty karabinkou, tak je lanko dostatocne napnute aby sa neodopol a keby nahodou nanho zaposobili take sily, ze by sa z platne vycvakol, tak oko, o ktore je karabinka uchytena je v kraji tej diery platne monokey, kde lanko zacina a co najblizsie pri jej okraji. Takze sa kufor ani po uvolneni zo zamkou platne nezosmykne na ziadnu stranu, tak aby prevazil motorku. |
pridavam sa do zoznamu lietajucich V46: pred dvoma mesiacmi na panelovke, tesne pred DS, za mnou dodavka NáJ elektro to mala v priamom prenose, no potom nasledovalo peklo, ked som ho hladal 2 hodiny v žite,ktore dosahovalo vysku 1meter .peklo preto ze mi svietilo slniecko a teplota sa šplhala asi na 40°C. |
ak chcete predist neprijemnostiam, treba pochopit, ze tie kufre su pre kutilov a su to vlastne polotovary...nekupujete hotovy produkt, ale nieco ako skladacku a kazdy novy majitel si ich musi dorobit a teda vymysliet dake fixne prichytenie, aby neodleteli...uz je trapne stazovat sa na lietajuce kufre, ked vsetci vedia, ze stoja za hovno a nedrzia...skratka ich hned prevrtajte, prisrobujte a mate pokoj, naco experimentovat a riskovat ze s tym dakoho zahlusite....neklamte sa tym, ze mne neuleti, ved uz je nad slnko jasnejsie, ze KAZDEMU TEN KUFOR RAZ ULETI... |
Zhrniem to do jednej vety |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 305441 | Včera: 140305