Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vedeli by ste mi poradit ktora z tychto moto je lepsia? (mám na mysli naháče)hlavne na cestovanie a pohodlie ake je na nich , SV je mmntalne za super cenu ale či sa mi viac neoplati došporiť a kupit hornet ktory je predsa novsi s novsimi technologiami (chcem novu moto)a SV je uz par rokov na trhu bez vyraznych zmien ,rozdiely v jazdnych vlastnostiach su mi jasnee ide teraz skor o to ci dosporit na modernejsieho horneta alebo kupit SV ,a poskladam sa na ne s 183cm? nebudu male? |
Mal som Horneta ,fajn motorka až na podvozok,teda aspon 03,ten novy je už asi lepši.Je to na tebe čo ti viac sadne do ruky.Jedno je dvoj valec a jedno je štrvorvalec .Uspornejši je určite dvoj.Moj nazor.Ale na hornete bude asi viac zabavy |
Ani jedna z nich nie je cestovná, na pohodlie zabudni. Ochrana proti vetru = 0, sedadlá tvrdé...to sú motorky na bláznenie. To, kolko ktorá spotrebuje, závisí hlavne na tvojom pravom zápestí. |
Ja by som ty poradil aby si sa siel previezt na skusobnu jazdu na jednej aj druhej a potom sa rozhodni ! A mozno sa nakoniec rozhodnes pre nieco ine |
Tieto motorky su primarne urcene na ine veci ako turistiku. |
SV je mrstnejsie od nizkych otacok, mozno trosku obratejsie. Hornet zase nad cca 10 000robi super robotu ..podla na klasicky streetfight SV, na okruh Hornet ..tolko sport. Co sa turistiky tyka, kamos ma Horneta 2005, rozhodne mu maly nieje a ma skoro 190cm, zase znama SV, ma slabych 160:D..je to dost univerzalne v tomto smere. Hornet papka okolo 5L aj pri sportovejsej zazde, SV neviem..u mna osobne na 110% srsen, nove Hondy su bohovske |
SV to je zabava, brnkanie do plynu, tah, obiehanie, a verzia N ma krasny nestarnuci vzhlad. Na nahaci tak ci tak nebudes chodit nad 160 a do tejto rychlosti ti SV da jednoznacne fantasticku odozvu na plyn |
na SV som sa vozil , krutiak dobry ,ale brzdy sa mi zdaju slabe ,skoro ako moja MZ :D |
power no mam SV brzdi dobre , mozno neboli zasadnute platnicky lebo na SV sa 90% brzdi motorom |
Mimo tému , ale ... |
Power: ak chces vykon...tak Hornet(mal som ho dva roky...) |
CBF 1000 sa ale bojim ci to nebude moc silne po MZ ( a 500 km na SV 650) a 600ku nechcem Upravené 1 krát. Naposledy upravil Power (17.03.2009 21:28) |
Power: |
CBF 600 nechcem nepači sa mi a rýchlo omrzi ,skor tu 1000 len ci by som ju zvladol |
CBF1000 je dobrá volba. Strach nie je na mieste. Zvládnuť sa dá s rozumom všetko. |
brazel to by si nebol Ty, keby si nespomenul Triumph Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj ale ja som bral kategoriu do 600 ccm o ktorej sme sa bavili, kde Hornet ma konkurenciu iba v podobe SV,GSR,Fazer, ER-6 a podobne. Speed Triple je pekna a silna motorka ale bohuzial uz patri nad 600 ccm (objem nepusti - 75 ccm prevysuje), tak nech sa porovnava s velkymi motorkami. |
Ja sa s Vami nehram, vsetci ma chytaju za slovicka Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (17.03.2009 23:11) |
JuriK , FIM to berie trochu inak : |
najprv k téme mal som horneta 600, 2001. výborná mašina, ozaj sa na nej fajn jazdí. je to naháč, nemá tak tvrdý podvozok a má chrbticový rám, čiže ani ten neni bohvie ako tuhý. ale na naked to bohato stačí, jazdí sa na ňom super. jazdil som aj na hornetovi model 2007. ten sa s tým starším nedá porovnávať. je to už celkom iná moto. agresívny motor, moderný dizajn, radenie sa s SV alebo starším hornetom nedá porovnať. má o čosi nižšie ťažisko - cítiť to hlavne v v rýchlo sa meniacich zákrutách. na novom hornetovi sa naučí klopiť aj úplný začiatočník, netreba ho núťiť do náklonu. ako už ktosi vyššie spomenul, pri oboch máš 0vú ochranu pred vetrom. SV má trochu tvrdší rám. keď som presedlal z horneta na SVčko, SV mi pripadalo dosť tvrdé. ale to je o zvyku. obe mašinu sú už so vstrekovaním, tak aj spotreba je celkom kultivovaná. samozrejme závisí na štýle jazdy. teraz mám litrové SV-S. zatiaľ veľká spokojnosť. ale to je už trochu iná kategória. |
kingkong tak teraz sa priprav na muky, brazel pride a s nim pride aj zakon |
Power ...kvalita jednotlivych motoriek je vyjadrena peniazmi - to uz zariadil trh. Nahace su fajn, ale na cestovanie predpisovymi rychlostami, ak budes dlhsie jazdit cez 130, budes sa trapit. |
sadlaty zase s tou kvalitou a cenou to nebude take jednoznacne. myslis ze tvoja GSR je menej kvalitna ako napr. hornet? kedze bola lacnejsia? |
z tych dvoch by som siel do horneta. este radsej by som street triple... |
Power - hlavne si rozmysli, či chceš V2 alebo R4... A cestovať môžeš naozaj na hocičom. Ak máš v pláne viacdenné výlety, tak choď do mašiny, ktorá ponúka pohodlie pre prdel a zápästia (čo SV zrovna nie je) + ktorá dobre chráni pred vetrom (vyššia kapota).. |
misobiker... mne to je jasne, myslel som cennikove ceny - motorky su rozdelene do istych kategorii a ak jedna stoji 230 a druha 180 tak to uz o niecom hovori ... nemusi to hovorit o kvalite, skor o vybave, resp triede, kam a komu je motocykel urceny. Aj tak sa mi vidi, ze sv je oproti hornetu o triedu nizsie, skor by som ju zaradil medzi er6, cbf alebo maleho bandita. len to som chcel povedat... |
Mal som možnosť vyskúšať oba modely. Ja by som bral jednoznačne Hornet. Určite väčšie pohodlie pri dlhších trasách. Prišla mi tá motorka dosť hravá... ale je to môj názor. Ak máš možnosť vyskúšaj obidve a potom sa rozhodni. Držím palce |
Premýšlal som aj nad Fazrom len ten motor sa mi zda moc točivý a slaby krutiak v nizkych otackach , myslite ze ten rozdiel je minimalny oproti hornetu ? |
na turistiku daco co ma kapotu vpredu... ak aj po lahsom terene tak na nahace zabudni...preco by si ich mal tahat po cestach necestach...(Vstrom, Versys, transalp) |
ver ze ta to tam zacne lakat ak chces turistiku a to bol len postreh |
Power - R4 600 ktorejkoľvek značky sa v nízkych otáčkach správajú veľmi podobne = moc neťahajú = majú radi vyššie otáčky. Konkrétne: s kamošom sme jazdili Hornet03 a Fazer06 a rozdiel bol iba v ruke jazdca |
Vozil som sa na 4 valcoch strednej triedy, ale neviem si pomoct, k turistike by si potreboval viac krutaku, co ti poskytne SVcko ako hornet. Spotreba SVcka je tiez prijatelna, pohodlie takisto. |
Mirec ale SV-čko má málo koní, to pri turistike tiež nie je bohviečo, potreba stáleho radenia... |
psycho hovori majitel horneta Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (19.03.2009 12:09) |
Na turistiku jednoznacne aspon polokapotaz.Hondu CBF 600,Suzuki GSX 650 F alebo Bandit 650, Yamaha FZ6 Fazer alebo XJ6 Diversion, Suzuki DL 650 V-Strom(kral Alp) a od Kawasaki nadhernu modernizovanu ER-6f. |
psycho, je to presne naopak ako si to napisal. Na SV bude radiť menej. Bude jazdiť na nižších otáčkach, lebo ju netreba tolko vytáčať. Preto aj spotrebu moze mat lepsiu. Cisty turista to vsak nie je. |
Vidis, na GSX 650F som uplne zabudol. To by bola motorka pre teba! Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (19.03.2009 12:29) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160338 | Včera: 121254