Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Na pekaci to boli casy :-) - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNa pekaci to boli casy :-) - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
16.05.2006 23:16

Na pekaci to boli casy :-)

teraz sa tu rozmohla vlna ze ten kto jazdi na niecom starsom ze je to hamba :-(((((( myslim ze absolutne nie ;-) rozhodol som sa napisat taky trochu dlhsi urivok o mojom pekaci >:-) boli to perfektne zaciatky :-))) plne adrenalinu, tlacenia, vseliakych tuningovych vylepseni a zabavi :-D
P.S. citaj dalej :-)))

Ako v uvode naznacujem je to nezmar ma 3rychlosti je to 2T vetrom chladeny poldecak z bujnym vykonom 3,5 Horse Power. V zadu je bubon plne postacuje. V predu je tiez bubon absolutne viac menej iba na paradu plni esteticky dojem. Predne tlmice su USD na svoju doby vrhol dnes moje boli uz zaseknute ale ked som vosiel do fest velkej jamy tak asi 2cm sa posunuli dnu. V zadu sa nachadza nadcasova kyvka z Dvomi tlmicmi celkom dobre pruzia . Tento motocykel pripomina praveky skuter v predu su takzvane reuma plechy a nohy mozte mat pohodlne polozene na takych plechoch. Rajdy su rovne uchytene o predne zaludove svetlo z ktoreho trci taka tycka. Ovladanie velmi jednoduche a lahke... pri suchej hmotnost bez naplni sa rucicka vahy zastavy na urovni 75kg. Co ma velku vyhodu v pripade ze sa pokazi a je ho treba tlacit domov. Tento stylovi motocikel ponuka vela zabavy v podobe katovania a tirania jazdec objavy nove moznosti a skusa na nom robit prve hodiny, smyky, a jazdu po zadnom a ako byva zvykom pri tomto ostrom style jazdnia BRZDA-PLYN dochadza k zanedbatelnym padom ktore si vyzaduju spevnenie a obcas aj pridrotovanie odlomeneho vyfuku. Takze veci ktore sa zvyknu pocas prevadzky stratit no raz som utrhol koleno vyfuku bolo to dost krute a podvozok pekaca je ostro sportovo nizko nad zemou pripadne kamene alebo veci co trcia zo zeme su velmi nebezpecne a mozu sposobit chvilkove zdrzanie. Pionier bol vybaveny na cesty v predu je svetlomet ktory umoznuje pripinanie dialkove a tlmene zadne som nemal (predchadzajuci majitel nezdvladol stroj ktory dal na zadne) takze neviem ale z historickych materialov som sa dozvedel ze tam malo bit. Kaslat na to... Este sa moze prihodit ze ho polozite na bok nevadiiiiii secko je z plechu, pasoviny a jeklov to co sa ohne vyrovna te kladivom to co sa zlomi zavarite (na nom som skusil svoje prve zvary nebolo to boh vie co viac menej halusky ale po roku aktivneho zvarania som dobry :-o )
No a startovanie ci teply ci studeny ani bohovy sa neda kopnut je dost vychcany a radsej sa necha zopar metrov tlacit. Nadrz co ja viem ani nepametam presne kolko tam vojde benzinu ale asi 5L no a to nemate sancu vyjazdit na jeden krat neni mozne vazne ani sa nenazdate a daco sa pokazi. Najcastejsie karburator, karburator , karburator, zapalovanie, elektrika, to je kamen urazu na dlhe trate neni stavani maximalne 4-5 Km potom sa prehreje a kaput amen astala vista ....prudke kopce 10% stupanie je prenho utopia straca otacky, dusi sa a v pravy cas na pravom mieste je nutne za jazdy vyskocit a uteket z nim bok po boku dokial kopec neskonci obcas ma problemy ist aj sam zo sebou preto je dobre ked ste dvaja jeden riadi druhy za chvost tlaci! Ako spominam nie je to len o jazdeni ale aj o zabave ktory tento uzasny stroj ponuka to co sa da na tom robit az za hlavy by ste sa chytali. No a teraz svetla stranka veci nic sa tomu nevyrovna ked videte na husty kopec pockate 5minut nedockavo pluvete na valec a cakete kedy vychladne a ked to nastane otvorite kohut do polohy hore zaradite 1vy kvalt...stlacite spojku a utekate kolko vladzete potom skocite na zadne sedlo a pustite spojku a vtedy sa ozve din din den a nic zase vyskocite a utekate dalej no nakoniec lapi dych nieako to vyturujete a palite si to z kopca vytacate ho az do cervenho pola otacok (sice tam ziadne nie je ale tocite ho na doraz) hodite dvojku vtedy citite ze naberate rychlost zase bomby kolko da date 3ku no a v tom momente citite nedokonalost tlmicov skace s vami stroj sa stava neovladatelny snazite sa to ubrzdit no v tom momente zadna brzda nereaguje (prve co mi blesklo hlavou kua lanko ten zavit na bubne bol uz strhnuty a drzal silou vole) tak som stlacil CHCIPAK a zacal brzdit motorom no akosi nepomaha stlacim spojku hodim 2kvalt v tom momente som zrobil brutalny smik (asi by sa zisla antichopingova spojka J) no a vtedy zarical ako nikdy predtym az mraz my behal po chrbte.....abe nohy som mal na zemi a tlacil do zeme s celej sily nic to nebrzdilo ale nieako sa mi tesne podarilo vybrat pravotocivu zakrutu no a tam to uz bolo v pohode a isiel som domov trochu popravovat brzdy
P.S. – vtedy som zistil ze ked nejde predna brzda aspon zadna musi byt v bezvadnom stave
ATD... To je iba jeden z tisíc momentov ktore som zazil na tomto stroji vrelo odporucam kazdemu nech vie co je to jazdenie, opravovanie, tlacenie, blbnutie :-D


16.05.2006 23:29

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

:-D si mal ešte niečo popridávať a spraviť si vážny článok. ;-) :-D


16.05.2006 23:35

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Ja chcééém znova pinčlááá...
Šak som skoro na polovicu zabudol.
A to som mal verziu "naháč" = Mustang


17.05.2006 6:46

Re: Na pekaci to boli casy :-)

DodkeSC
 Kávičkár 

Ikona

heheee tak to som sa pobavil :-D :-D :-D skoda ze mne takyto zaciatok z motorkarskeho zivota chyba :-(


17.05.2006 7:54

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Očitý svedok, ktorý dostal dar vidieť ťa naživo mi tvrdil, že si normálny chalan. :-D

Urob článok, v diskusii sa to skoro stratí.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (17.05.2006 9:27)


17.05.2006 8:23

Re: Na pekaci to boli casy :-)

rapid
 Turista 

Ikona

fakt, na pincli bola vzdy sranda, ja som mal upravu diesel >:-) 2nazdze, jedna na benzin,ta bola na zohriatie a ked bol up poriadne horuci,tak siel aj na naftu


17.05.2006 8:29

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Dedo1
 Jogurťák 

Ikona

Fajny clanok ;-) ,dost som sa pobavil a vsetko co pises su bezne zazitky s pinclom,ktore som zazil aj ja.Kazdemu odporucam pincla kopec srandy :-D


17.05.2006 8:46

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Stevo13
 Turista 

Ikona

Ani nie pred chvílov som mal Jawku 21 a teraz som ju prerobil na Mustanga Jawa 23 ako z tovarne no len elektriku zapojiť a jazdiť, ale aj to len kus bo teraz sa chystám do irska si zarobiť a už by aj niečo lepšie padlo :-D

Pekne no len by som zmenil že pekačiky majú 2,5 konika novšie typy viď Mustang o niečo silnejší.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stevo13 (17.05.2006 8:52)


17.05.2006 8:56

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Fantááááááázia >:-)


17.05.2006 9:06

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Inginier
 Čoprák 

Ikona

úúúúžasnýýý článok....... :-D :-D :-D

PegasBoy: este by to chcelo jeden odstavec s cenami udržby.... ;-)

Pilgrim: to s tým očitým svedkom sa mi nechce veriť...... :-)))


17.05.2006 9:19

Re: Na pekaci to boli casy :-)

tahitan
 Bahniak 

Ikona

pegas: ..no, mas svoj styl, drz si ho... :-} >:-)
inginier: pilgrim nikdy neklame ;-)


17.05.2006 9:34

Re: Na pekaci to boli casy :-)

PETO1
 Bahniak 

Ikona

A ja blbý som mal pradávno simsona................. o čo všekto som prišiel... :'(

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETO1 (17.05.2006 9:34)


17.05.2006 9:48

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Lukinek
 Turista 

Ikona

PegasBoy to bolo dobré :-D
Som si zavspomínal na časy nie tak dávno minulé.


17.05.2006 11:45

Re: Na pekaci to boli casy :-)

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

ja som nikdy nemal pekáča ;-) normálne začínam ľutovať :-D :-D ja som nabehol do partie pinčliakov na čz 175 ;-) bol som vodca svorky :-D :-D :-Drozzúrených 2 taktov :-D
r e s p e c t :-D


17.05.2006 12:11

Re: Na pekaci to boli casy :-)

takze ceny: :-)))
novy kovany piest Wiseko :-D 130Sk
kruzky jeden 25Sk
sviecka 45Sk
pipka 20Sk
svickovy kabel 15Sk
alej PP 90 >:-) okolo stovky
pevny kontakt 40SK
kladivko 35SK

generalku urobite za drobne 8-) :-))) a potom pare ako divy :-)))


17.05.2006 12:22

Re: Na pekaci to boli casy :-)

many3
 Turista 

Ikona

To je stroj co ta udrzi vo forme , nie jak tie nove :-D :-D :-D , Viac sa pri nom nabehas jak najzdis :-D


17.05.2006 13:07

Re: Na pekaci to boli casy :-)

josky
 Turista 

Ikona

pegasboyu šak napiš o tym članok. neeeeeeee
v diskusii sa to lahko strati.


17.05.2006 13:08

Re: Na pekaci to boli casy :-)

no vidim ze je zaujem takze bude clanok ;-) :-)))


17.05.2006 13:52

Re: Na pekaci to boli casy :-)

xyzed
 Turista 

Ikona

PegasBoy, to čo tam píseš neplatí na všetky pekače!
Ten môj nádherny modrý blesk bol a dokonca ešte aj je "sila"! Štartovanie za studena hoci aj rukou na prvú šupu. Ked sa ohrial bolo ho treba 1-2m drgnúť a už brnkal. Bohovská spotreba 2,5-3,5l/100km.
Ten tvoj, že v okruhu 4-5km ja som robil 80km. :-D
K tomu prehrievaniu, ak si šiel 45-50 a neaké to štamprlo oleja do benzínu naviac, tak nebol problem, no ked si ho hnal v teple tak pri 55 dostal horúčku. ;-)
Kombinoval som hnacie ozubene koliesko reťaze, kde pôvodne bolo 13 zubove na dlhšie trate, no dokupil som si 12, 11 a to ti poviem, že s tym 11 zubovim sa pekač stal TRHAČOM čo sa bez problemov postavil na zadne! :-)))


Uff kráaaaasne to obdobie môjho života. :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil xyzed (17.05.2006 13:55)


17.05.2006 14:33

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

pegas mne chyta na prvy sup 8-) a este som sa chcel spitat o renovujem fichtla a v garazi neni miesto ked sa tam nastahovala teta YAma. ze koklko stoji cela go na fichtal????


17.05.2006 19:05

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Stevo13
 Turista 

Ikona

Keď tak čítam ten názov, prečo boli ešte stále sú ja ich mam teraz aj ked iba do septembra bo potom príde iná >:-)


17.05.2006 19:51

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

stevko do septembra upesne apojis tych sest kablov co? 8-)


17.05.2006 20:17

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Co som robil uz to bude rok aj daco do zadu.....tak loziska, mosadzne puzdra, gufera, piest a kruzky, a dajake drobnosti podla potreby hmm taky liter ti priblizne treba tak orientacne ;-)


17.05.2006 20:19

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

nov blave tak 2 8-) ale ja som si to chcel dat nekomu spravit lebo uz mam par go za sebou ale teraz neni miesto v garazi a ani cas >:-) :'(


17.05.2006 20:45

Re: Na pekaci to boli casy :-)

No Pegas Boy,bud si to trochu prehnal s tym ako je ta motka strasna,alebo si slaby mechanik...
Ale sranda musi byt.
Ja na takychto cudach jazdim uz 7 rokov a rozhodne nie tak strasne ako si ty napisal.Motor som rozvaril iba na Pezinskej babe,aj to preto,ze vtedy mal 500km po GO a asi 70km jazdy za sebou v teple kym som tam prisiel...Ale ochladol a chodi normalne dalej,len sviecka to neprezila,lebo to bola "kapitalisticka" Champion.Tlacil som len raz asi 2km,lebo sa rozpadlo nove (najazdene 200km) odtrhove ramienko - keby sa to stalo dalej,tak ho hocikde v senku zozeniem a vymenim...A to mam najazdene celkove aspon 15,000km(tazko presnejsie povedat,vecsinou nefunguje tacho).
To "xyzed" dik,ze si sa tych "strojov" zastal...
Inak GO - ak chcete poriadnu,z opravou kluky a vymeny vsetkeho co sa pri GO ma,tak za 1000 ani 2000 to nebude...To je len vymena par najhorsich dielov aby to zase islo...
A jedna vec co si na inych masinkach tazko dovolite - dokaze ist aj na prazdnej gume po defekte(zadnej!!),pomalicky a nic sa jej nestane,vlastna skusenost asi 7 km.Aj s povolenym spojkovym kosom asi 10km(zavada opravena nakolene).Toto si ziadna "lepsia" masinka nenecha lubit...
Tieto stroje chcu uctu,ved kolkych z nas vychovali...


17.05.2006 21:21

Re: Na pekaci to boli casy :-)

gulostar
 Bahniak 

Ikona

Stevo13: pincel ma 3.5 HP na 100% :-D


17.05.2006 21:47

Re: Na pekaci to boli casy :-)

TRUBA
 Bahniak 

Ikona

PEKNE,JA SOM ZACINAL PODOBNE,AJ TEN PINCEL BOL ZHRUBA V ROVNAKOM STAVE-TAHAL LEN NA JEDNOTKE A DVOJKA DOLE KOPCOM-ALE CO BY SOM CHCEL ZA 200 KČS. :-D
MAS PRAVDU,JE TO PARADA ZACAT NA TOMTO ZIHADLE,VELA SA NAUCIS-HLAVNE ROZOBERAT A SKLADAT MOTOR. :-@
ALE S TOU GENERALKOU NEMAS PRAVDU-TEDA NEVIEM AKO TERAZ-ALE JA SOM ZA 6 ROKOV JAZDENIA NA PODOBNYCH "STROJOCH" NEDAL OKREM TYCH 200 KČS DO MOTORIEK ANI KORUNU (MIMO BENZINU),VSETKO BOLO ROBENE,VYKOVANE,ZVARENE,ZLEPENE,POZICANE,UKRADNUTE (JEDINY PRIPAD JE MOTOR ZO ZAHRADNEHO CERPADLA KAMARATOVEJ BABKY),VYZOBRANE,NAJDENE A POD. :-)))
NAPIS CLANOK,MA TO NIECO DO SEBA. ;-)


17.05.2006 21:59

Re: Na pekaci to boli casy :-)

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

Ja si myslim ze pekac je oficialny trenazer na motorky. Mal som tiez volakedy par kusov od 21 po 23 a myslim si ze kdo zvladne jazdu na takom stroji uz vie co je to poriadne si "zajazdit" >:-) myslim si ze ako zaciatok neni nic lepsie. Clovek sa nauci zaklady techniky, elektriky, a zrucnosti. A ked sa to nahodou doje.. uplne, tak to proste len tak opres na ulici a ides..


17.05.2006 22:47

Re: Na pekaci to boli casy :-)

Stevo13
 Turista 

Ikona

gulostar som si na beton isty že majú presne 21-2,6 kW a novšie typy 23 majú 3,4 kW tam je zvnutra trocha inak sprevodované mám od tých typov knižky, JAWA 21 bola robená viac do sily kamoš ma vždy v kopci prebehol ale zasa Mustang-JAWA 23 na rovinke nemala konkurenciu pekne som ho dobehol aj prebehol :-)))
Nolen som zvedavý ako bude jazdiť môj výrobok ja som totiž tie motorky dal dokopy a spravil z nich jednu. originalD kabliky sú ja som ich odstrihol tak aby som vedel podla farby ktorý kam ide jediný problém bol vo svetlách a brzdovom svetle to ani teraz neviem to tam ani nebolo, tie kable boli menené zrejme a sú jednej farby :-~ no ale ja si poradím :-} >:-) 8-)

Jawa23 prosim ťa ako to tam je to brzdové svetlo spravené dík za odpoved ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stevo13 (18.05.2006 7:59)


17.05.2006 23:42

Re: Na pekaci to boli casy :-)

BranoOHC
 Turista 

Ikona

Suhlas s Gulostarom pincle typ20,21a 23 mali vzdy a odjakziva 2,6kW, co je 3,5 konikov. Predosly model typ05 mal 2,2kw teda 3k, este starsie 555 apod. mali okolo 2,6k . Apropo ja som mal kedysi taktiez "nahaca" 23, a fachal v pohode a bezne som s nim robil aj 50km streky a nikdy!!! ma nikde nenechal. Aj tu plati ako si ho spravis , tak ho mas. Srala ma na nom akurat ta 3st. prevodovka v kombinacii s nepruznym motorom (velke skoky v otackach medzi rychlostami), inak pod jednym v bezvetri nemal problem fachat 70km/h.


18.05.2006 13:43

Re: Na pekaci to boli casy :-)

excmania
 Kávičkár 

Ikona

:-))) :-))) haha presne moj pripad :-) Pekaca uz nikdy viac...ved ked nie karbus,elektrika alebo prehrievanie atd. tak on proste nejde lebo sa mu nechce. :-~ :-)


18.05.2006 14:06

Re: Na pekaci to boli casy :-)

gulostar
 Bahniak 

Ikona

Napriklad ja som dotiahol takeho co aspon 15-20 rokov lezal v ZAJACINCI(ohrizane kolesa,50% sedanky) a bol uplne zadara."Vylial" som nanho arwu ostriekal hadicou,poutieral,zobral na benzinku,vystriekal vapkou,nalial benzin s M2T :-D a na 2kopnutie chytil po 20 rokoch !
Jazdil som snim cele leto (2mesiace) a ani jedna porucha, 100% spolahlivý a nedal som zanho ani jednu korunu.
Toto sa o simsonovy co som mal potom povedat neda :-D
Pozri obrázok
Skoda ze nemam foto pred a potom :-D


18.05.2006 15:02

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

guloster to aj ja som vytiahol fictla zo stodoly s najezdenymi 6000 km >:-) vycistil karbec a na supu :-O :-O :-O :-O chytil kamarati cumeli jak blby ked oni simmsony a jawky rotlacali a ja jak tzky motorkar nakopaval :-D :-D :-D
inac stevko ze si vytrel mustanga ci ci si myslis ze je to od koni to je aj od tec. stavu :-O


18.05.2006 15:03

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

co stoji palivovy kohut? :-D


18.05.2006 17:58

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD - palyvovy kohut stoji vyse 4kila :-(((((( ani bohovy by som tolko nedal :-P vies co ked dojazdis pouzi fintu ....takze vytrhni hadicku z karbeca a upchaj hrubim klincom alebo jamkacom ;-) vydis ani ti ho netreba >:-) a klinec bude plnit taku istu funkciu :-))) :-)))

gulostar- moj bol cerveno-zeleny a zospodu chital orandzovu farbu (ehm hrdza) :-~ na obrazku vyzera dobre....pocuj ked si isel jazdit si na nadrz polozil vankus ze :-D aj ja som raz tak jazdil ale ten hnusny vankus sa posunul a zaplietol medzi retaz a odvtedy jazdim iba z kapotazou >:-)


18.05.2006 19:14

Re: Na pekaci to boli casy :-)

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

pegas styri kila ty k***t to radsej kupim niakeho zadreteho fictla :-~
lenze mne nepusta pre istotu kohut nic a ked pusti tak veselo preteka cez karbec :-D :-D


30.05.2006 20:38

Re: Na pekaci to boli casy :-)

shushen
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Krásny príspevok, to sa mi páči ;-) Pinčel je vynikajúca vec na začiatok, dosť veľká skúška nervov a trpezlivosti a aj z úplného "dreva" dokáže spraviť mechanika.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207809 | Včera: 153800