Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
suzukisv.webnode.cz/news/suzuki-sv-1000-sz-vlada-trva... |
niekde v casopise som videl ze aj 1000cka bude Cize vlaaaada trvaaaaaaa. |
pozri si zdroj je to z roku 2006 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max1 (30.10.2008 19:40) |
texasan neviem ale ja som sa tam takeho cosi nedocital zeby rusili 1000ku a zacali vyrabat iba 650ku...neviem ci toto nebol koncept na rok 2009...ale okapotazovane SVcko vyzera inac hnusne,viac sa mi paci nahac ako SVcko ked okapotazovane tak radsej GSX-R |
Max 1 - to som si nesimol...skoda... |
texasan divne chutky mas ty na to okapotazovane SVcko mne sa nepaci ale tak kazdy ma iny styl a kazdemu sa ine paci...preco neporozmyslas radsej nad gixerou? |
no boli uz aj take chute nad gixerou,ale neviem...paci sa mi velmi GSXR...este som ju neskusal...ale ked mas ist na dlksiu cestu ,tak si urcite pekne polamany a polovicke na nej tiez nie je najlepsie... ci sa mylim? ako nic v zlom... |
texasan tak ako mas pravdu na dlhsiu cestu urcite SVcko ale ak sa chces naozaj do syta vyblaznit tak gsxr a darmo sa hovori ze SV ma silny krutak ale gsxr ju ajtak da dolu bez problemov ak by som si mal vybrat medzi 2V tak berem Apriliu RSV liter factory verziu od roku 2006a vyssie a z nahacu Z 1000 2007, Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (30.10.2008 20:39) |
no rozlisujem polokapotaz a kapotaze... SVinka je nahac, ma krasny ram a paci sa mi iba Skova verzia. Tie bocne plasty sa mi nepacia. Stojim si za svojim Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (31.10.2008 7:16) |
Celokapotaz sa mi nepaci, ale polokapotaz je o niecom inom, tu zerem. maTooB skusal si nahaca? ver tomu ze na S-ku nefuka Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (31.10.2008 8:07) |
dakujem pekne. trochu sa staram. na jar by mal byt este o kusok krajsi. inac pred tym som zase ja uvazoval chvilu aj o litrovej Sv-cke. je to dobre povozenicko. |
chalani.. vsade kde sa nieco pise o SV a vseobecne litrovych 2 valcoch, vzdy je spomenuty krutak "od spodu" ... co to realne znamena? ake otacky? Na 2V litri som isiel akurat par metrov na VTR, takze nemam ziadnu skusenost, ale ako viaceri tvrdia pri 3000 ot nefunguju.. tak kedy to zacne? Porovnaval som DINO grafy z www.akrapovic.com SV vs. GSXR a nezda sa mi rozdiel krutakov markanty.. skor by som povedal ze GSXR niekde aj navysuje.. |
aby som bol konkretnejsi... |
Andys - je to hlavne o subjektivnom pocite jazdca |
ja len na margo toho, ze 2V ma vzdy lepsi spodok ako 4line |
nejde o rocnik... |
hej, to vsetko beriem, len niekedy mam z clankov, resp skor z majitelov 2V litrov pocit, ze sa na to nic nechyta... a strasne mi to vonia subjektivnym nazorom. Preto sa pytam ci je niekto, kto to vie naozaj posudit. |
Andys ktoru 1088 mas na mysli?S ci R?lebo vsetky maju iny vykon,ale rozhodne gsxr nie je uplne najsilnejsia masina na trhu,to som nevravel len som pisal ze GSXR by SVcko natrel..kazda moto ma nieco do seba... |
majlou... pozri |
tak ako teraz som si porovnal graf z 1098 a GSXR... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (31.10.2008 11:25) |
majlo kolko tych motoriek porovnavas 1088, 1089, 1098, 1098S |
na SV naháči nefuka: 170 pohoda 200 už je tam cítiť nejaký ten vetrík |
maTooB ahaaaaaa sorry to je preklep,vies tu na notebooku su tlacitka tak na nusto |
Max1 ty tu mas SV liter tak porad ako je to s tym krutakom a celkovym vykonom 2v a 4V,sprintoval si uz niekedy s litrovim 4V?kto dal koho dole? |
majlou... myslim ze celkovo sprint jasne vyhra GSXR, ale mna zaujima ci ... ja neviem do 100km/h nema navrh to SV? |
mal som XJR 1200 a bohužial už píšem mal som aj SV 1000 ....v lete som ju zrušil |
Andys tak ako ked pojde vedla seba SV a GSXR pri zaradenej rychlosti "2" otaky 3000 tak SV nas da dole,ty mas GSXR ja mam tiez rok ten isty a viem ze to taky tach urcite nema,na to treba trosku vyssie otacky aby ta to trhlo do sedla :D ak by tam bola 1notka a otacky tak okolo 3500 a pridas tak to zakceleruje ako howedo |
Andys: si mi to vyfúkol zrovna to som chcel napísať ano maš pravdu, to bude o kruťaku, lenže GSX a SV budu mať rozlišne rýchlosti na 2jke pri 3000ot, nebude lepšie ak kvalt bude barsjaky ale aby mali rovnake otačky a rýchlosť? alebo najsť rýchlosť otáčky na rovnakom kvalte kde majú rovnakú rýchlosť.. asi moc špekulujem ale na GSXR na 2jke pri 3000ot ceš dať nadrzovku plný??? budeš museť ubrať bo ťa to pri 7mych tisicoch prevráti na chrbát, nwm- nepoznam priebeh vykonu a kruťáku GSXR 2004ky ale R1tka 2000 dviha na zadne z dvojky už pri 5-6tisic len plynom.. teda aspon mna bo mam 65kg ale aj tak litru je to jedno kolko važim.. ma nasralo že SV1000S už nerobia dufam ze ešte budú šak už prestali aj VTR kua šak japonský štvorlístok už hádam ani nemá litrový 2val okrem cest. endúr.. |
Varan mas pravdu, ta rychlost ma nenapadla.. takto sa porovnavali SS litre a tie su pomerne podobne sprevodovane.. |
majlou... na grafe ma gsx ten moment pri 3-4tis ako SV, preto som sa na zaciatku temy pytal, ktore su to tie otacky "od spodu" v ktorych ma 2V jednoznacne na vrch |
preco sa vlastne na to pytas? |
jaaa len tak |
Andys mne by si mohol pozicat na 2V som este nikdy nejazdil a raz by som naozaj chcel skusit,preto si raz aj chcem kupit 2V motor naj Apriliu RSV factory model...ucividime ci je vascia sranda na 2V ako na 4V ako to majitelia 2V tvrdia Upravené 3 krát. Naposledy upravil majlou (31.10.2008 15:18) |
majlou... RSV nieeee, to ma silny spodok, to by si po GSXRe nemusel prezit |
Andys no najblizsia kupa buda to RSVčko velmi sa nan tesim, ale tak az taky rozdiel to hadam nebude,kupujem ju hlavne preto ze sa mi velmi paci a chcem skusit aj 2V.potom mozno zas prejdem na 4V...uvidim ako sa sprava 2V arozhodnem sa |
na V2 som siel len na Buelly XB12S Lightning ale to je zase ina liga bo to točí do 6700ot ale to je inaaa jeba, nevidel som graf ale akože je uplne jedno či maš 1500ot alebo 5500ot- to ide stale rovnako, žiadny nastup-nič: ten kruťak maš všade, proste pridaš plny a je jedno ake su otačky zakaždym to potiahne rovnako- bol som z toho uneseny ako to taha vo všetkych ot., ma to 100koni krutak neviem teraz ale tušim okolo 120Nm ale 100konovy hornet može isť do riti, ten kruťak robí strašne vela .. nuž: objem ničím nenahradíš.. |
varan, aj SV1000 da na dvojke na zadne medzi 6-7 tis. otackami len plynom. A co tu riesite, jasne ze GSXR1000 da dole SV, tu išlo skor o ten pocit pri vyjazde zo zakruty, kedy ta 2V akoby vytiahne, bez potreby nejakeho prudkeho podradenia. markantny rozdiel to je ked jazdim s SS600-vkami, kedy im pri vyjazde zo zakrut "odbehnem". S litrovym SS to neviem porovnat, s takymi radsej nejazdim |
ani nemam kamosa co by mal liter, vsetci len 600vky. Bat sa nebojim, aj tak vsetko zalezi od jazdca, no nahanat sa s o 50 koni silnejsou motorkou je blaznovstvo. to by musel byt dotycny chromy, aby som mu stihal (mozno v zatackach), a ked tam dam este aj turisticke gumy tak som sa donahanal |
skusal som VTR 1000 F a oproti mojej GSX-R nesla v ziadnych otackach lepsie... a pritom ma kratucke kvalty |
Na VTRF som nejazdil, takze neviem. Ale co som pocul tak SV je o niečo "výbušnejšie" |
no skusal som SV-650 S a sa mi zdala rovnako silna ako VTR 1000 F |
sprevodovanie je určite ine, ja napr. jednotku nevytočím na takú rýchlosť ako GSXR1000, zato už pri nejakých 4-5 tis. otáčkach ide na zadné, to pri GSXR myslim nehrozí. tak neviem teraz či je to sprevodovaním alebo krútiacim momentom.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (06.11.2008 9:08) |
misobiker ano bodaj by nedvihala pri 4-5 tis otackok je max ma okolo 8tis,ak si vezmes ze gixera ma max.otacok 12tis a dviha uz pri okolo 6-7 tak to je pripblizne tak ako u SVcka,jasne ze su inac sprevodovane lebo 4V su vysokootackove motori a 2V su kmenej otackove, toto nebude o sile ale o sprevodovani motora...moja gixera ide na jednotke 155 a tvoja SVcka |
Majlou: SV toci do 11tisic v bielom poli tak maximum urcite nebude pri 8 tisic, ale max coho si myslel? Vykon abo krutak? |
majlou potrebuješ si volačo dokazovať .... jasné že máš najlepšiu motorku zo všetkých |
VaranDriver07 myslel som ze SV vytoci max do 8-9 tisic a samozrejme ze motory co tocia do takych otacok budu v tych nizsich pracovat lepsie ako tie vysokootackove napr 12-13 tisic.ja som to myslel vseobecne.. |
SV-čky sú opuchnuté osy...... hlavne tie s-kové a hlavne modré |
majlou mas to pokazene mne sa to dvihne uz pri 4000ot... z miesta, pustis spojku a jeto |
Andys ja uz neviem 2mesiace su to co som sedel na motorke uz spinka v garazi... |
Litrova GSX-R ide hore bez spojky uz pod 4000, len treba vediet ako a co s telom |
majlou: ano samozrejme že motorka čo točí menej pojde v nižších to. lepšie a aj tak s tými nízkymi ot. je na tom najlepšie Buell XB12S Ligtning, (možno ešte V-max a MT-01- no na tých som ešte nešiel) nedokážem pochopiť ten motor, tam bolo uplne ale doslova uplne jedno či máš 2000ot alebo 5500ot ten motor mal všade rovnaku silu, rovnaky ťah vpred, žiadny nastup vykonu nič, proste kuštiček nad volnobehom to chytilo ťah a odtial to išlo stale rovnako, proste žiadne podradovanie nemalo vyznam, pozn. červene pole žačínalo od 6700ot myslim.. |
majlou, rozdiel v otáčkach medzi GSXR1000 a SV1000 je zanedbateľný, SV točí 11500 otáčiek a tam je obmedzovač, odskúšané nie je to nizkootackovy buchnat zase, ani chopper ved je to motor z TL-ka jednotka ide ano asi tak 120-130 takze sprevodovanie je ine. ked chces na zadne, nemusis s telom robit nic, len prudko otocit plyn. na dvojke trhnem za riadidla pri 6-7 tis a ide hore, sem tam sa pri prespojkovani podari aj na 3-jke ale len par cm |
misobiker tak to som teda ozaj nevedel ako som uz pisal myslel som si ze to toci iba do okolo 9litrov a este k tomu aj motor z TL-ktory som povodne chcel nohaluz to SVcko sa nezda to je nejaky cert |
SV ide po zadnom tak do 160 kmh, pokial nevytočíš dvojku po obmedzovač vtedy predne koleso padne naspät na cestu. Na GSXR1000 to nemá ale lenivá krava to tiež nie je váži len okolo 185kg.. |
raz by som si tu SVcku naozaj vyskusal, ak by niekto chcel poziciam mu na oplatku moju gixeru ale to iba na tu chvylku co budeme tam spolu. |
mozno niekomu tak SV nejde, ja mam odskrtene prve kvalty, ktore blokuju od vyroby kvoli emisnym a hlukovym normam a otvorene vyfuky. |
majlou on ich ma odškrtené, nie priškrtené takže jemu ide lepšie ako iným (tak som to pochopil).. |
VaranDriver07 vidis mas pravdu vela krat si precitam prispevok iba tak na oko lebo som v praci a ponahlam sa a potom napisem,nezmysel lebo som to zle precital... |
majlou majlou Upravené 1 krát. Naposledy upravil 1tom1 (12.11.2008 9:26) |
1tom1 pri tolkej praci sem tam potrebujed odreagovat a kuknut na motoride |
ano, ja to mam odskrtene, a neviem ci ide lepšie ako ostatnym, neporovnával som vela zalezi od jazdca... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143026 | Včera: 119274