Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
J Cube: ono to nieje zlí nápad dať to do vytriny ale nebol by to dosť drahý model |
Doprial by som tomu co ju skonstruoval nech sa na nej vozi cely den a potom nech je na seba pysny... |
Dali XT: Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (17.07.2006 17:32) |
FaDe: jak roztočíš to zadné koleso? Vieš jak to funguje? Máš na to nejaký link. Ma to dost zaujíma. |
preco robit nieco jednoducho ked sa da zlozito... No ne!? |
Max1: Kodlin bol prvym bike builderom, ktory predstavil toto riesenie, kde je skryty aj pohon aj brzdy zadneho kolesa a koleso je vnutri prazdne. Odvtedy (2004) sa uz toto riesenie zdokonalilo a mnoho krat vylepsilo a pouzilo na roznych Showbikoch od roznych Customizerov. Ak si vsimnes tak na Shine ako sa tento zlty diabel vola je motor usadeny naopak. Je to kvoli tomu ze kodlin pouzil riesenie bez 3 prevodu. Hnacia sila sa na koleso prenasa pomocou gumoveho valca. Lenze samozrejme sa ti potom zadne koleso otaca naopak. Preto to Fred Kodlin vyriesil tak ze jednoducho motor otocil o 180 stupnov a prevodovka bezi naopak. Z prevodovky sa pohana gumova rolka, ktora potom otaca zadnym kolesom. V dnesne dobe sa uz pouziva riesenie s 2 "prevodovkou" alebo lepsie prevodom, kde sa otaca moment krutenia a tak je aj motor normalne, aj koleso sa toci normalne. Taketo riesenie pouzili napr. aj chlapci zo South Florida Choppers na ich "Twin turbo" www.southfloridachoppers.com Upravené 3 krát. Naposledy upravil FaDe (17.07.2006 18:20) |
Vadim: pekny kusok co? Prevodovka, kardan je zo stareho BMW R 75/5 |
taketo koleso vymyslel Sbarro a vola sa Sbarrovo koleso. Vyhoda - nizsie neodpruzene hmotnosti a vyssi krutak (male rameno). Nevyhoda - zlozite konstrukcne riesenie. |
Tieto motorky jedine na vystavu a nechat ich tam! Jazdne vlastnosti asi nulove. No neviem? |
milan3232: no to mi musis trosku podrobnejsie vysvetlit.... to Sbarrovo koleso... Tipujem ze original bol trosku iny na tomto showbiku, skus to blizsie popisat... |
Milan 3232 ma pravdu . Taketo koleso alebo sposob jeho uchytenia vymyslel Franco Sbaro a pouzil to na niektorych autach z jeho dielne a je to uz 20 rokov. skor by ma zaujimalo ako je tam ako je tam vyriesene chladenie a mazanie toho naboja. Keby to bolo dobre riesenie tak by sa uz pouzivalo ale je to velmi zlozite lebo lozisko je v podstate velkosti kolesa. tam sa gulicky tocia riadne rychle z toho vyplyva trenie a z toho teplo.!!!!!!!!!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27910 | Včera: 159847