Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute, chcem doviezt tri moto z nemecka , ale ako tak pozeram, vaha bude trosku problem. Spolu moto vazia viac ako 850Kg cize mi bude treba asi brdzeny prives. Nenasiel som ziadnu pozicovnu privesov s moto privesmi, neviete o nejakom shope alebo niekom kto by ho vedel zabezpecit? Upravené 1 krát. Naposledy upravil erik1111 (18.05.2008 20:05) |
Ja som bral z požičovne v senci, boli tam lyžiny na 3 motorky, z hmotnosťou neviem ako to vyzerá... |
Príves na tri naozajstné moto zoženieš asi ťažko . |
no a to je ten problem, dva choppre a jeden supersport , asi na strechu ich dam |
www.mini-trans.sk/ Upravené 2 krát. Naposledy upravil tomxx (18.05.2008 20:58) |
skus radsej niaku dodavku vacsiu od kamarata si pozicaj alebo tak niak my mame taky prives na ktorom vozime aj bager ale je nebrzdeni a osobne auto asi tazko bude brzdit s nim |
erik111: a nezabudni, ze potrebujes vodicak tzv. male "E" |
erik, odporúčam skôr riešiť ako awia keď šli na dakar - t.j. väčšia dodávka, ktorá je ešte na B /ducato, boxer, vito/ - dĺžka cca 6m, dajú sa tam narvať tri moto, ale je to trochen tetris , lebo dlhá jazda s full naloženým prívesom je hardcore, ak to nerobíš pravidelne - osobná skúsenosť. Alebo ak si kamiónista, máš s tým skúsenosti, alebo dobrého šoféra, tak tie predošlé riadky ignoruj Upravené 1 krát. Naposledy upravil RoboNM (18.05.2008 21:30) |
Vodičský preukaz B+E potrebuje len na príves (za osobne motorové vozidlo , alebo príves za tzv.N1 ) s celkovou hmotnosťou nad 750 kg . |
brazel> hej, on ved pise ze len 3 mot0rky by mali spolu 850kg + este hmotnost privesu. A ako je to ked: taham za Opelom Movano prives s celkovou hmotnostou 1750kg (prives 550kg + minibager 1200 kg). Celkova hmotnost Movana je 3200kg. Celkova hmotnost supravy je 3200kg + 1750kg = 4950kg. Je to na vodicak B + E. ALE: Samotne Movano je do 3500kg, teda nema tachograf a tym padom mi nemozu ani skontrolovat prestavky? Mam si tam dodatocne namontovat tachograf a pouzivat ho v pripade ze taham vozik s bagrom? |
nase iveco daily je normalne do 3,5t ale velkost ulozneho priestoru je az na 8 paliet a jednomontaz, v pohode sa tam daju zobrat aj 4 motorky po dlzke aj po sirke a ma aj tachograf ktory aj tak nikto nekontroluje, dobre ne? |
JaPetko , áno . V zahraničí by si asi značne riskoval . |
my ked sme na dvojmontazny vozik do 700kg napakovali 50m2 travnikoveho koberca cize to bolo nieco okolo 1,5t ked nie viac a v pohode vydrzal akurat sa to horsie brzdilo a nikomu nevadilo ze sme prekrocili dva krat celkovu hmotnost ale t je o inom ked ides do zahranicia ako vravi brazel bud do velkej dodavky do 3,5t alebo mensia dodavka + vozik napr do 300kg s plachtou a mas to |
brazel: s tymi vodicakmi nevedia ani na ministerstve presne. Ziadal som info z viacerych stran, dosli rozlicne odpovede. |
Mne v autoskole DPMB vysvetlili ze: Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaPetko (19.05.2008 15:06) |
JaPetko: a dialnicna znamka? Kupujes si tu nakladacku, ked ides na obchvat BA? |
Dialnicna musi byt nad 3,5t, ale ci ju treba aj ked sa ide iba obchvatom, nie von z mesta, to neviem. |
japetko: zalezi ktora cast obchvatu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (19.05.2008 16:45) |
chlapi, diky za info, stale hladam nejaky "mega" prives do ktoreho to navalim. V tych veciach s hmotnostou mam trochu hokej |
erik: je to jednoduche. |
copy > vidim, ze ten prevoz bude pekne mexiko . Inak mam moznost zobrat nissan patrol, a tam je (ak som to spravne nasiel) povolena hmotnost brzdeneho privesu do 3500kg, cize to by mohlo byt nie? |
Môžeš zhodit predné koleso a jednu moto nasúkať do Patrola + 2 na vozík. Mne moto takto vošla do Voyagera, len som musel vybrať sedačky. Bolo to 1500 km a doma som moto skladal krásne čistú a nepoškodenú, čo na vozíku určite nehrozí... |
erik1111: takze Patrol plus vozik nad 75o kg, to je celkova hmotnost nad 3,5tony. |
v piatok som isiel do brna a pri okruhu viezol nejaky tipek na voziku asi 10 moto(velkych),mal ich nastavane krizom nahusto...som kukal jak...ale na tri moto je asi lepsie velky klasicky vozik ako spec. na moto... |
a co tak skusit bez privesu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (20.05.2008 10:13) |
copy: v Rakúsku už za VP nedodrbávajú? Niekoľko rokov dozadu som bol v autoškole s chlapíkom, ktorý si rozširoval B na C a následne na veľké E lebo vravel, že má záľubu v karavaningu a každý rok s rodinou dosť cestuje. A vždy, keď išiel cez A, tak najprv na hraniciach veľké problémy, potom aj občas pri cestných kontrolách kvôli VP. Stále na neho tlačili s tými hmotnosťami. Mal vtedy B + malé E. Vždy to vyhádal, no potom už rezignoval a spravil si komplet vodičák, nech má pokoj. |
Vydra, praveze dodrbavaju, cim dalej viac. Ale skor v Cechach a na Slovensku, nez v Rakusku. Ja som si presne z tohto isteho dovodu spravil vodicak C + male E, na kamion teda vodicak nemam, ale ten ani nepotrebujem. Neviem kolkokrat som predtym vysvetloval policajtom na ceste, ze sa mylia - hlavne ceski a slovenski policajti si robia z toho cez leto zlatu banu - tvrdia ze na supravu napriklad 3600 kg dokopy uz musis mat C vodicak - pritom to nie je pravda. |
copy ,namiesto Tvojho neustáleho filozofovania : |
brezel pisal som nieco ine? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124159 | Včera: 201113