Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dnes som dostal takuto otazku.Pokuste sa rozdeliť a vymenovať základne typy technických mechanizmov,ktore sa využivaju pri konštrikcii spaľovacieho motora? Ked si zoberiem napr.2-TAK tak Klukový mechanizmus,prevodovy mechanizmus, vackovy mechanizmus?alebo sa mylim? Pri 4-Takte +rozvodovy mechanizmus... |
Neviem síce čo sa presne považuje za technický mechanizmus, ale ja by som tam dal len kľukový a rozvodový. A rozvodový mechanizmus patrí aj k 2T motorm, iba je iný - kanálový, ovládaný piestom(väčšinou) |
Crash dik može byť viem že sa použiva rozvod kanalový pri dvojtakte, ktorý sa ovláda piestom že prekriva kanaly a stláča trochu zmes v kľukovej skriny, ktorá následne prejde prepuštacím kanalom do valca...ale píšeš že vačšinou sa ovláda piestom.Ja som sa zatial z iným nestretol ako ovládaným piestom...Ty len teoretický alebo aj praktický si videl aj iné? Inak dik... |
Prepáč, asi som sa zle vyjadril, kanálový je taký, že je ovládaný piestom, máš pravdu. Ale myslel som to tak, že u 2T motorov, najmä veľkých kubatúr (lodné, rušňové) sa používa ešte kombinovaný rozvod, kde sanie je zabezpečené klasicky, cez otvory v stene valca, ale výfuk je ovládaný pomocou ventilu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Crash (13.05.2008 23:12) |
ale nie robil som diplomovku ako pracovny zosit pre zakladnu skolu z tematickeho celku konstrukcia maleho motocyklu, zajtra mam obhajobu doteraz som si bol isty len dnes som zacal nejako pochybovat ci tam nieje nejaky hacik...Zajtra tu otazku dostanem na obhajobe... ale nedostanu ma uz nejake tie roky z motorkou a motorami vratane generalok motora mam za sebou...motor stale funguje takze musim len nieco o tom vediet... a este o tyzden mozem mat na statnici spalovacie motore,turbiny a take podobne.... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 105207 | Včera: 130996