Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kde si viem takyto filter kupit,pripadne nepoznate web stranku z ktorej si ho mozem objednat. Mal by to byt filter (vzduchovy) na Suzuki DR 650 RE rocnik 95. Diiky. |
predaju ti ho v kazdom slusnom obchode s doplnkami na moto, co ja viem tak napr. Vadim z psik.sk, Majo s motostore.sk atd. |
V BA napr. www.quattroslovakia.sk/?id=1&sid=15&lang=sk - da sa na objednavku. |
Faust-a ty co od toho cakas.Myslis,ze ti to bude s pod riti utekat?hovno!!!! |
Po spravnom pretryskovani karbesa tak mozno o nejake 2 az 3% vykonu. |
,,,ale ja mam dvojkolku ,,, som zvedavy co to bude robit,ale jasne ze od toho necakam,ze mi pribudne 30 koni, Zima je dlha tak sa chcem tosku pohrat s motokou,, |
Presne ako hovoria chalani, necakaj od toho zazraky. Je dokonca mozne, ze rozhadzes pomer zmesy. Davaj taktiez pozor na spravne mnozstvo oleja na filtry. |
FAUST-ty si fakt ako maly chlapec!Pre mna ked si tam namontujes aj turbo,mne je to fuk.Aj tak ti to psie hovno pomoze !A moja XT?Nevijadrujem sa k nej,lebo ju mam kratko,ale jedno viem urcite,aj keby som mal jednovalec do tvaru V s jednou svieckou a troma ojnicami,piatimi vyfukmi a jazdilo by to na petroolej,tak teba grambliaka vyklepem .Co sa paprcis?Za to ze som predal Suzu???? |
Len som ti povedal,ze ti to hovno pomoze!Vsak si skus zlozit na chvilu filter a tak sa prebehni.Ziadny rozdiel.Ale vies co?Ked si cez zimu do hlavy vsugerujes,ze ti to zodvihlo vykon,tak to ti potom pojde riadne na jar.... Bez urazky. |
po prečítaní pár diskusií na českých forach, som sa rozhodol pre kúpu KN filtra do 1150GS.. Vyšiel ma nejakých 1500sk a bol som velmi zvedavý na výsledok. Motor vo vrchu nič nezískal, ale z nízkych otáčok sa záťah evidentne zlepšil. Motor sa bez šklbania berie už od 1500 ot, čo som niekedy jazdil na 2, môžem teraz no problem na 3. Je pravda však , že mám vstrekovanie- neviem ako ovplyvní karburátor. Jednoznačne spokojnosť s KN |
Tiež by som to nedával, lebo je to úplne zbytočné. O málo sa ti pridá akurát tak na zvuku. A myslím si že páni výrobcovia vedia aký filter tam namontovať aby chránil motor a bol aj pomer výkonu maximálny. K&N je pre koreňov. Ale keď to xceš tak si to kúp a zistíš že si spláchol peniaze do hajzla. |
ja ho mam na B12 samozrejme ze aj dinojet a otvoreny vyfuk a je to poznat Upravené 1 krát. Naposledy upravil zajo78 (21.12.2006 9:34) |
zajo78, Mam aj ja otvoreny vyfuk,tak som trosku zvedavy,,,, |
Faust, frajeriek mas na kazdy prst aj dve,tak co uz nejakej neztrhnes pančucháče a to si tam napchaj-minimalne 3 koniky naviac .Ale nie,skus to.No moj nazor je taky,ze je to dost zbytocne.Ten vyfuk co mas,tak to uz hej.Inak aj ja mam doma SHARK ale nepasuje mi. |
hehe,s tymi pancuchacmi,to ma nenapadlo,,hehe, mam v sukromnej poste cislo kde si mozem objednat filter,tak mozem aj Tebe,,, SHARK?? Tak mne mozno bude pasovat,zrobime vymenu. Co Ty na to??? Hmmmmmmm,, |
Re:Faust..Športové vzduchové filtre. Revolúcia v technológii vzduchových filtrov. Keď v roku 1962 firma K&N vyvinula prvé vzduchové filtre, bol to prelom v technológii vzduchových filtrov pretrvávajúci až do dnešných čias. Zvýšenie výkonu motoru až o 5% je dosiahnuté ich filtračnou schopnosťou a znásobujúcim sa tajomstvom filtra K&N je v nasledujúcom: Prach a pieskové častice sú nesené vzduchovým prúdom k filtračnému tkanivu. Kým sa tieto častice (nabité negatívne) dostanú cez filter, sú akoby magnetom vťahované zo vzduchu a zrazia sa na naolejovanom bavlnenom tkanive (nabité pozitívne). Čistý vzduch prúdi nerušene cez filter. |
Faust: kup si K&N, viac uz nemusis kupovat filter - "vyperies"+olej=novy filter. Na vykone toho moc nepocitis, ale bude lepsia reakcia na otocenie plyn. rukovete. Ak chces odmeriame ti narast vykonu, ktory ti priniesol K&N. Cau www.fastbikes.sk |
Zbyno, preco sa zvysi hluk a preco su to vyhodene peniaze?/????? |
yamaxx: Dakujem. Uz som po precitani Tvojho clanku rozhodnuty!! Sice by som si ho aj tak kupil,pretoze ked nieco chcem tak ma nik nepresvedci o opaku,ale teraz viem,ze to nebude strata penazi,,, |
Faust: nesmies verit prvemu pozitivnemu co pocujes . Ja viem, ze K&N filter treba cistit a mazat po 2-3000 km, cize to znamena vela roboty. Povedali mi to v Honde a povedal mi to aj Silard. Majou zase tvrdi to co Yamaxx. Tak si vyber |
či už Kn alebo Green filtry, (rovnaká konštrukcia akorát green je zelený a je z francúzka) sa používajú vo všetkých športových kategóriách, od miestnych závodov trabantov v dolnej lehote, až po vrcholové svetové podniky. Prečo asi? Upravené 2 krát. Naposledy upravil janny (27.12.2006 13:44) |
Vidicon, neni pravda, treba ho prať častejšie, viem z vlastnej zkúsenosti. Inak stráca svoje prednosti. U nás na obchode doporučujeme každému zákazníkovi ho prat 4-6000km podla prašnosti prostredia v ktorom jazdí. |
Uz som sa rozhodol,kupim ho a potom vam hned dam vediet ci som spokojny. Ako som spomynal nie som nejaky fanatik co musi mat vsetko spickove a uplne vyspanovane na maximum,ale je tu takato moznost,cenovo celkom dostupna tak preco to nevyskusat,,, |
Janny: zle citas, ja som napisal, ze ho treba cistit 2-3000 km, to Yamaxx pisal 80-160 000 K tomu je mimochodom treba pouzit dost drahy olej aby naozaj fungoval, nie hociaky, lebo inak zanesie prach karburatory a poondi kruzky. V spojeni s montaznou a cistiacou pracou to povazujem za dost nevyhodu vlastnit takyto filter. Takze papieru zdar Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (27.12.2006 14:46) |
RS955i:Keď motorku dusíš od nízkych otáčok tak má s K&N alebo iným športovým filtrom hlbší zvuk, prečo to neviem. A na to prašné prostredie len toľko si o tom myslím, že to neni výhra ako napísal Vidicon na margo filtračných schopností, ale kamoš to dal do LTZ 400. Tak onedlho asi uvidíme. No ale na cestu asi v pohode. |
Vidicon tych 2-3tkm to v akom prostredi? Ked bude chalan jazdit poceste a kedy-tedy si zajde niekam "na huby"? Alebo to najadzdi niekde v pieskovni ako trening na Dakar? Ked sme za komunizmu zavodili z CZ514 tak tie papierove filtracne vlozky sme menily raz tyzdenne co obnasalo dva treningy a v nedelu povedzme jeden gulasovy pretek niekde vo Vavrisove.Ta vlozka bola nastastie rovnaka z Skoda 100-110 a stala mozno padika,ale musel si ju zohnat,nie vzdy to planovane hospodarstvo umoznovalo |
RS955i: k tym kilometrom, ked som mal na TDM nabehane asi 8000 km, presne uz naozaj neviem, isla moto do servisu Hondy a tam mi povedali, ze ten filter bol nechutne spinavy a mam ho cistit a mazat kazdych 2-3000 km. Ja tu len reprodukujem to, co mi radili ini. |
podla mna KN neni pre korenov, ja som vsak vzdy pocul v suvislosti zo sportovym filtrom ze ak otvoris "predok" treba otvorit aj "zadok" a cele to nasledne nastavit Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.12.2006 9:22) |
ja mam KN a som s nim spokojny...co dodat kazdy musi asi vyskusat sam |
Vidicon to ber z rezervou,tak trochu ziju z predaja nahradnych dielov,a okrem toho je vybalenie noveho jednoduhsie ako cistenie stareho. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141350 | Včera: 219193