Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
mozno ste sa uz snou stretli ale ja prvy krat vidim... Upravené 2 krát. Naposledy upravil janko600 (30.04.2008 7:44) |
Ked vidím to sedadielko,tak radšej zostanem pri mojom Introšíkovi Toto je pre fanúšikov sado-maso |
Nieco podobne bolo v BA na vystave Motocykel 2008. Zaujimava masinka, ale ta cena je nenormalne prehnana... |
Tiez som mal najskor problem zist kde to ma predok a zadok. Podobne ako u niektorych lokomotiv.... |
najlepsia je klasicka koncepcia motoriek....v kazdom smere. ohyzdov nemusim |
za také peniaze by som si vedel predstavit aj krajšiu a výkonejšiu mašinku... |
no posobi to na mna dojmom, ze pri tretej jame na ceste sa to rozpadne....:D |
Vsetko akosi prekoplikovane... a ma to vytahanu(nedosponovanu) retaz . Za tie penaze tam mal byt zlaty kardan, vsetko z karbonu a ako pise cazzo - masazne kreslo z obyvaku. |
Ta cena je fakt vysoka. To by som kupil radsej moto za 500k a plechovku za melon k tomu |
uz je to starsie a ani ja nieosm z toho uneseny ale taketo pokusne veci vyraba kazdy vyrobca a nidko vam ju nedava a nemyslim ze sa da normalne kupit ... kazdopadne je to zaujmave |
strašne niečo a ešte aj ta cena |
No tak je to prinajmenšom zaujímavé ale určite by som si to nekúpil, asi to skončí niekde v dome dákeho politického "motorkára" ako "okrasa".... |
je to tusim bimota a taketo zavesenie kolesa ma nesporne vyhody - predok sa neponara za ziadnych okolnosti a dalsou vyhodou je mozne brzdenie v zakrute prednou brzdou. |
Bimota to už použila na modely Tesi 1d a fungovalo to, akurát je to trochu náročné na výrobu a údržbu. Táto Tesi 2d je naháč, jednotka bola superbike. Ako model 1:12 to vyzerá eplne genitálne |
onoff: |
No kebyže mám 1,5 miliona navyše tak si kúpim MT 01 a malé lietadlo... |
Tesi sa buď páči alebo nie, zbytočne nad tým špekulovať. Je to však technologická špička s perfektnými jazdnými vlastnosťami. Existuje kopa nezmyselných chopperov za tú cenu na ktorých sa nedá jazdiť a skoro každý je z toho vysratý. Kto veci rozumie vie o čo u Bimoty /ale aj u ostatných napr.Arturo Magni, Niko Bakker, Haris, Spondon atď./ ide. Či to niekto kúpi? Fanatici /zasvätenci/ na to nemajú a tí ktorí na to majú si kúpia radšej tie nepoužiteľné choppre lebo z nich je prevažná väčšina populácie hotová /a o to asi ide.../ |
Mne sa inak viac páči stará tesi jednotka, i keď na tejto je zase tá technológia vidieť, je to krásne otvorené. |
Bimota už v čase exupov robila nadherné motorky,dizajn má svoje za aj proti. |
Plne suhlasim s Retrom. |
komentoval by som radsej az keby som sa previezol, inak fakt prehnane. |
Ešte k firme Bimota. Zakladatelia : BIanchi, MOrri, TAmburini. Massimo Tamburini, povedomé? Konštruktér Ducati 916 alebo MV Agusta F4. Hoci už tam fugujú iní ľudia môžeme si byť istí, že sa nejedná o bandu diletantov. Bimota je podvozková firma ktorá bola pred japoncami poriadne vpredu /hlavne v 70. a 80. rokoch/. Aj teraz je to špica. Ich heslo "Tecnologia del emozione" je na mieste. Cena odzrkadľuje ručnú výrobu, čiže jedná sa aj o vhodne investované peniaze. Tieto motorky budú stále zaujímavé. Komentovať až po zvezení sa? Vetrte tomu, čo píšu renomovaní novinári /napr.Alan Cathcart/ - je to "tecnologia del emozione". |
Retro > to chces tu svoju tak dobre predat ked tak chvalis? |
No nepohrdol by som testovacou jazdou |
Inak ta 3D Ja hentie trubkove ramy nemusim (aj Ducna ma vela bodov za toto u mna dole) |
Keby ze to nema na nadrzi Bimota tak uverim ze je to novy model JAWY Bizon pre rok 2008 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55836 | Včera: 194883