Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
je tu niekto kto vlastni tuto moto alebo s nou ma skusenosti??? |
ja som na nej šiel tak 10km, čiže skúsenosť žiadna, iba dojmy. Je to perfektná motorka, je to vlastne celokapotovaný Bandit, ak o nej chceš vedieť viac, pozri test na motorkari.cz Velmi ma prekvapil motor, ešte som nešiel na žiadnej motorke, ktorá ma také široké využitelné spektrum otáčok. Motor má plynulý chod (žiadne vibrácie, trasenie, cukanie,proste žiadny protest) už pri 2000ot!!! od 2000ot. krásne zrýchluje bez akéhokolvek prejavu nespokojnosti motora a to na najvyšších rýchlostných stupňoch, proste máš 4ku a viac, spomalíš a ked sa pred tebou vlečie auto alebo ideš mestom netreba podradiť, proste paráda sedí sa na nej velmi pohodlne, takmer žiadna váha nie je na rukách. Ked sa o ňu tolko zaujímaš asi ju chceš, kúp, neolutuješ, vyzerá ako SS a konštrukčne je to naháč, kvoli kapotám nemá konkurenta, ale keby nehladíme na polo/celokapotáž ale motorku ako takú tak je to samozrejme Bandit, potom CBF600S, no a fazer je viac do športova... no a z 2V asi SVčko, ale to má dosť nízko položené rajdy (SV-S).... a kamoš má na nej aj kufor givi 46l a vôbec to nevyzerá zle+ tankvak a ide sa na dlhší výlet, s pohodlím sa vobec nesťažuje, ide bez bolesti a unavy prejde tolko čo chalan na V-Strome. Odkedy som založil diskusiu odvtedy ju vlastne má a už má na nej 10 tisíc km. Toť asi vše.. |
Ja som stastnym majitelom, ale zatial vam toho vela nepoviem Kedze som na nu presadol zo Suzuki GS500F, zda sa mi VSETKO take nejake o niecom uuuplne inom. Pojazdene malicko, ale spravanie motorky paradoxne lepsie (handling) v porovnani s pollitrom, ktory bol lahsi. Co ma dostalo je kraaaaasne hladky chod a zaber motora (skoro som mal pocit, ze mam pod zadkom elektromotor) a absolutne presna prevodovka. Len zvuk je iny ako na tom dvojvalcovom pollitri a ten mi zatial chyba. Ked pojazdim viac, chystam sa napisat clanocek (nieco o zaciatku na pollitri s prihliadnutim na presadnutie na 650F) - ak nie clanok, tak aspon sem nieco zatial hodim. Chce to cas |
chcel by som na buduci rok nieco nove...aby sa s tym dalo svizne pojazdit a ist aj na neaky dlhsi vylet sam alebo vo dvoch...najprv ma zaujala yamaha fz6 fazer,teraz tato suzuki...ak by som sa rozohodoval teraz tak beriem suzuki,uvidim co bude za pol roka... |
fazer tiez nie je zly, jazdil som nedavno, mal štyri otvorene rury pod sedadlom, vyzeralo to ze to vzlietne no ta suza, to je proste image + vsestrannost |
tak to ber tu GSX 650F, presne na to je stvorená, nehovorím že fazer je zlý, ale suza je všestrannejšia. Mne sa ešte lúbi SV-S či už 650 alebo liter, krásna mašina, a ten zvuk... |
este dotaz. tato motorka neuveritelne sadne pohodlim a celkovo do ruky. vysku mam 173, sedela ako uliata. kde na horneta som nemohol vysadnut, tuto to bolo v pohode. aj preto a este pre tu ochranu pred vetrom by som si ju vabral. farebne kombinacie a dizajn tiez neboli zle a uvidime co da buduci rok tejto cicuske do vienka |
stiki: no budúci rok asi nič, neviem čo by si ešte od takej moto chcel, tak jedine viac faberných kombinácii.. aj ked: vždy je čo zdokonalovať |
Varan: a toto som mal na mysli...farebne kombinacie (mozno daco so zltou ci orange ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil stiki (16.07.2008 11:04) |
varandriver na SV-S je to tak ze tia rajdy su uchytene priamo na vidlach ale tie od toho uchytu su ešte asi 5 cm potiahnute smerom hore. aj tak je na zapästiach dost velka vaha a pri lezernej jazde to pocitis uz po 50 km. pri razantnejsej jazde ta odfukuje mierne a odtahuje od rajd takze su zapästia uvolnenejsie... |
misobiker: diki, hmm, to sa mi páči, tkaže od predného kolesa cítiš lepšiu odozvu a dobre sa s ním športuje.. inak prečo je to v kategorii naked??? ved je to ako VTR Firestorm a to je SS, ved 1000ka 2valec, polokapotáž, nízke rajdy, no myslím že to nemá daleko od SS, tak podvozok neni asi tak športovo naladený a neni tak tvrdý ale je to stroj (hovorím o SV-S) |
nie je to cistokrvny SS ale podla mna to nie je ani cistokrvna turistika, a nie je to ani nahač. tazko povedat.. podvozok je dost tvrdy, zadok uz od origo a predok ako si nastavis. ja to mam nastavene do tvrda, aby to neplavalo v zakrutach. fakt to tazko niekam zaradit, ja tomu hovorim sportova turistika, nieco ako busa, ta tiez nie je cisto SS. A ani Firestorm mi nepripada ako SS. |
aj ja si myslím motorky sa triedia do kategorii ale niektore su velmi medzi: napr SV-S je medzi nakedom a SS, aj V-Strom neni ciste cestovne enduro ako je TransAlp, ten doterenu nepatri, a TDM tiez je cestovne enduro a gumy ma jak naháč, je to cestovnošportová motorka, ťakžko to zaradiť, tak isto Hayabusa neni čistý SS, ale tp už dnes ťažko motorku zaradiť do presnej kategorie. |
Zopar poznamok po prvych par sto kilometroch: Upravené 1 krát. Naposledy upravil ondro727 (27.07.2008 21:54) |
Aha a este - zatial jedine minus (okrem kolien) je zistenie, ze aj ked je to univerzalny "aj turista", tak je pruzenie dost tvrdo nastavene (zadok). Skusim to povolit na minimum a uvidime. Aj ked ja som lahka vaha (pod 70kg), takze ak by si tam sadol niekto metrakovy, ma to akurat. Ja ale zatial na nej leitam miestami ako na splasenom bykovi (Sladkovicovo - Galanta...) |
Po dlhsom vylete (>5000km) update: |
hmm, tá motorka je fakt super, inak nenormálne sa mi páči velmi široké spektrum otáčok, z 5ky ide bez protestov takmer od volnobehu |
Myslim ze to uz rozsiahlejsie ani nemohlo byt napisane: |
toto je naj moznos na take sportovoturisticke jazdenie. ak nepocitame CBR 600F ktora sa da uz len ako jazdenka zohnat sialeny japonci ale verim v reinkarnaciu CBR F. a ak nie, tak jedine SUZANKA no co uz |
ale honda cbr 600f povedzme rocnik 2002, ktoru zozenies za cca 120.000 je uz o niecom inom nez suza. Ta suza mi pripada trochu jednoducha a taka "labilna". |
borto: veru aj mne sa CBR paci. ale nie RR. klasicka Fka. najkrajsi Bike aky kedy bol podla mna (SUZA je trosku ako kopia, len slabsia a tazsia) |
Update po dalsich odjazdenych kilometroch: |
Nazdar páni, |
kamoš teraz kupil bandita 650 funglovku model 2008, myslim ze je to ten isty motor a asi aj povozok, je to fakt krasna motorka! Ide to samo, len tam cvakáš rychlosti jednu za druhou....fakt elektromotor |
no fakt je to elektromotor ved moje varadero s ladakom prehuči ten tichy zvuk.. |
Tych 8000-10000 sedi, vtedy je to fajn, aj ked ten narast az tak necitit, nieje tam vyrazny "zlom" vo vykone a spravani. Aby som len nechvalil, casom som si vsimol, ze pasmo 3000-4000 je trosku problematicke, ako keby vtedy motor celkom nevedel, co robit - nerovnomerny chod a aj na zvuku je to pocut. Pod 3 a nad 4tis je to uz vsetko ok. Ale ziadna tragedia, len postreh ;) |
ondro: presne. Pri ustalenej rychlosti medzi 3-4 tisic ot motor nevie ci pridat alebo ubrat a akokeby to cukalo, take divne ani pomenovat to neviem.. tak hej mozno nema ten nastup taky razantny ale zato dobre potiahne aj v nizsich otackach co sa pri turistike ceni |
VaranDriver07no fakt je to elektromotor ved moje varadero s ladakom prehuči ten tichy zvuk.. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 354196 | Včera: 164650