Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Elektricke moto sa zacinaju coraz viac rozmahat- nasiel som na nete moto zo svajciarska ktore funguje uz od roku 2006 ale je to skor robene pre nas fanusikou offroadu takze tu je stranka www.quantya.com/ |
Som zvedavý ako bude vyzerať elektrický čoper. Miesto výfukov repráky, čo imitujú rachot a bubon s práčky čo bude spôsobovať patričné vibrácie. |
Na tom videu to jazdilo celkom dobre. |
bubo008 uz sa vyrabaju aj copre pozry si toto video |
V podstate v dnesnej dobe vam dokazu prerobit cokolvek aj auta sa uz teraz daju prerabat na elektricke a su rychlepsie ako bezne spalovacia motory |
V tom prvom videu maník aj hovoril, že by sa tam zišiel reprák. No svištiaci čoper - nová doba. |
bubo008 ten si uz nic nevyberie a nepostavy uz ani ziadne ine moto, spravil jednu velku chybu sadal na silnu masinu a nerozumel sa tomu.... |
Keď tá crosska na el. pohon bude na slovenskom trhu a bude lacnejšia okamžite kupujem. šak to jazdíš skoro zadarmo Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hospoder (10.03.2008 17:52) |
tiché, ľahké, nedymí to KUa ja to chcem Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hospoder (10.03.2008 17:57) |
Jedna americka firma zacala s vyrobou elektrickej motorky uz davnejsie a prave som nasiel link na ich stranku trosku tu moto pomenili a zistil som ze sa da kupit uz aj v europe- rakusko\nemecko, francusko a anglicko. tu je ich stranka www.electricmoto.com/products.html# |
Motorka na elektriku ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (10.03.2008 18:11) |
riki 1 keby benzin nebol nebol jeden z vycerpatelnych zdrojou tak by som ti mozno dal za pravdu ale je dokazane ze nam benzin vydrzi maximalne 80 rokou a to este nehovorim o prognozach skeptikou, viem ze my sa toho teoreticky nedozijeme ale v poslednych rokoch sa to trosku rozbehlo a myslim ze o 20 rokou bude bezne si vyberat medzi tymito elektrickymi alebo benzinovymi motormi. Baterie tiez dost pokrocili vo vyvoji a dnesne baterie dokazu vydrzat ovela dlhsie ako pred 10timi rokmi. Parodiou je ze s tym zacali americania- ty ktory su najvecsimi konzumentami ropnych vyrobkou.... |
Desmor > ropu nepotrebujes aby si mal palivo do hobby spalovacich motorov, ved mozes pouzit etanol a tak podobne, mozes to vyrobit z kukurice a kadecoho ineho s tym nie je problem. Dokonca ani so znecistovanim zivotneho prostredia nie je problem ak ide len o hobby vyuzitie. |
Mne sa to lubi. Ale pocul somm, ze je to dost drahe... |
Ako na využitie do mesta je to v poho, ved bude čistejšie ovzdušie a menej hluku to je , |
BRACHO: www.quantya.com/PAGES/eng/eng_quantya_track.htm Upravené 2 krát. Naposledy upravil tromar (10.03.2008 21:02) |
tromar> 12kW a 31.5Nm (verzia Track) je vzdy 12kW a 31.5Nm, v porovnani s motorkou so spalovacim motorom rovnakeho vykonu, by driftovala rovnako. Nehovoriac o tom ze u elektromotorov je ovela sirsi rozsah vyuzitelnych otacok a tym odpada potreba pouzit prevodovku. |
ak potrebujete vybracie tak najlepsi je robertko extra large ten si strčiš do riti, poleješ sa olejom a benzinom a za motorku si upevni stare plechovky od vazeliny a možeš vyrazit.Potom budeš kulovy. A ked ti to bude malo tak po jazde este možeš rozbijat beton zo zbyjačkou a poritom nech ti vrči centrala. A večer možeš všetkym vysvetlovat že elektricky rychlovak je o nicom ,že ten stary naftovy alebo ak si až taky zastanca vybracii tak parny je nespochybnitelne lepší.A na otazku či to ideô: tak bol som to skušat a je to lahke ako bicykel,sprava sa ako 400 skuter a v terene môžeš vystrajat kollko chceš a pritom nikomu neprekažaš,.vydrž je podla jazdy, pri 50-60 Km rychlosti je dojazd 40-50km.potom je čas na odych a nabijanie na 80% je nabita za 30 min. nabitie pojme 40 centou to si priplatiš k uctu za colu a môžeš vyazit. Po jazde ju vystriekaš vodou zapneš na nabijačku a to je tak asi všetko.A na nejake nedokonalosti u spalovacieho motora ako su ventile, kružky,rozvodak,olej, filter,čerpadlo,voda v chladiči,a dalsie tak to môžeš kludne pustiť z hlavy. Predavať sa bude u nas v priebehu polovice tohto roka a stať bude zhruba 9600 eu. |
už je to tu |
ja už mam trošku najazdene a tych 2 až 2,5 hod .uplne stači. No pre dakaristou to určite nebude, ty si ešte budu musiet trochu počkat. Potešujuca sprava je ,že každym letom do vesmiru su na palube nove a novšie baterie, za čo možeme podakovat vyvojarom s celeho sveta .Baterie v quantyi je litium-polymerova a to hovori samo za seba. Svajčiari odkupily patent od armady ktora ho ma z NASA KTORA HO PATENTOVALA V 1996 . Ak si dobre všimneš tak elektromobilov na Li-Polimerove baterie je vystavovanych menej kvoli cene a ta je už započitana v quantyi! Natlačiš do nej 2.7KW elektriny a fičíš, to možeš spravit 1000 krat ,pričom najazdiš cca 40 000 - 50 000 km čo si mislim je dost slušné , až tak ti padne zaruka na bateriu. tolko km spravit na aute čo jazdi aj v zime tak ked robim nejakych 15 000 km ročne tak to vijde na 3,5 roka u moto ber dvojnasobok tak tych 7 až 8 roky je celkom slušne. To neznamena že si skončil!! jazdiš dalej ako doteraz aj s takym vykonom ibaže na kratšie trasy.No to ja po takom čase bateriu predam a kupim si po tolkych rokoch vyvoja novu. |
žiadne studene štarty, stále rovnaký tah pri akejkolvek rýchlosti, či?, ticho v lese, čierny odber v garáži ,asi menšia hmotnost ... |
ak by elektropohon bol lacnejší ako benzín alebo nafta - tak to všetko už frči na baterky... |
s tým plne suhlasim,ibaže aj môj dedo hovoril že auto nebude nikdy lacnejšie od kona,že nikdy nepreskoci plot atd. lebo kôn žere travu a auto drahy benzin. S jeho nazorom suhlasime všetci aspon si myslím. Ibaže mu na ten jeho nazor dnes každý z vysoka kašle!! ak spočitame kolko hodín strávi jeho prevadckovu cely rok kosi ako buk od skoreho rana až do neskorho večra tak to není drahe.Quantyu si nabijem za 40 centou a pojazde žiadne starosti.A ak by som mal hovorit za seba tak ja mam na rybniku rozostavanu malu vodnu elektrarničku,čo bude uplne za free akurat to navyši cenu moto o 1000 eur plus montaž viac info neskôr,takže vytaj cista europa a ja si môžem jazdit na potok JEDLOVKA takže neviem kto ma teraz z nas všetkych pravdu. a tak ako čitam v príspevkoch o vybraciach že chýba,že to ticho im vadi a či to by driftovala tak môžem povedat že driftuje ,zdvíha na zadné po okraj agregatu sa brodi vodoua ak ju zaleješ staci ju nahnut na bok vyliat vodu a po kratkej chvíli motor je teply takže naozaj po kratkej chvíli a ideš dalej k tym vibraciam to vy ešte nemate vybite klby alebo jazdite tak kratko som rad že neričim ako blazon už mam toho dost pe uraz som skončil jazdit ako amater a pri trenovaní som bečal ako pometeny až ludia odskakovali do kriakov a boli cely od prachu , stoho som už vyrastol radšej sa zastavim pri polovnikovy či mu netreba nahnat zver alebo mu zavolam či tam v hore nejaku uvidím a oto mi asi ide vozit sa dalej bez problemov . kto sa natom povozi tak si spravy usudok sam .vid video eco enduro v dansku sa konalo pri priležitosti samitu o oteplovaniu a spustu inych . |
Kolega sa vrátil z Číny a pokúšal sa ma nasierať tým že tam už pomaly iné moto ako elektricé nejazdia! |
jedna vec ,že jazdia je v skutku dobra,ibaže na tu činu by som nedal ani deravy groš oni s tym ,že vyrobia brakovy tovar na kratky čas a potom naspet recyklujua opetovne vyrobia spotrebuju tolko emisi,že sa im to vrati spet , čo sa čine neda vytknut je fakt,že do vyvoja baterii su najprogresivnejši beru to ako novodoby prenosny zdroj energie .Dokonca snažia sa o prvenstvo v tomto odvetvy a preto niet divu prečo tolko elektromotoriek.Kozmicke lety tomu jasne nasvedčuju. |
davos ty si vazne myslis ze najlacnejsi druh pohonu je spalovaci motor na ropu ? Ja si myslim ze davno su technologie ktore by nahradili ropu len je to tazke presadit . Cela ekonomika by padla ... si zober kolko ludi by prislo o pracu - benzinpumpy, dodavatelia pohonych hmot, vyrobcovia, "tazitelia" a dalsi iny, proste cely svet by bol na ruby , preto svet "nefici na baterku " . ja som za elektrinu.. pomoze to prostrediu + odost lacnejsie vozenie.. kludne obetujem zvuk a zapach a vsetko ine.. |
Elektricky pohon ma neporovnatelne lepsiu zivostnost motora, tam nie je prakticky nic co sa moze pokazit, nema to skoro ziadne pohyblive casti. Dalsia vec je brutalny krutiaci moment uz od nulovych otacok. Si vsimnite ake brutalne zrychlenie ma elektricka, ak na nej ide nejaky horkorvny elektrickovodic Upravené 1 krát. Naposledy upravil stig (12.03.2010 18:58) |
ja už len čakám kým sa umúdria ceny a hned kupujem crossu na el. |
CB750: vo velkych mestach veru nie, napriklad Peking. |
ja by som chcel vidiet čo by robil spalovaci agregat namiesto elektrickeho v rychlovaku pri 300 km rychlosti na mysli mam vybracie, ako by taky tažkykolos rozbehol na taku rychlost a hlavne za aky čas a kolko by si cucol ,nakoniec si neviem predstavit velkost motora s prislušenstvom. Predstav si v motorovej pile 4KWatovej namiesto spalovacieho motora zhruba takej istej velkosti ale o vykone 12KW elektromotor, až by to niekto aj vyrobil tak si viem živo predstavit ako si vysmiaty pilčík v lese s predlžovačkou a centralou stína buky to by asi museli dat 3krat pevnejšiu retaz no fakt neviem asi mini gáter v lese alebo superbike . |
take holiace strojceky ale nie tak je to dobre tiche ale pritom rychle stacilo bi |
No a prave oto ide neviem ako ty maš najazdeny les ale ak si mal zapadnutu masinu po sedačku a treba ti vytiahnut nejakych 90-130kg + 15kg blata+podtlak tak je čo robit a ešte ked ju nemôžeš prevracat aby s nej všetko nevitieklo ,a kolko krat sa popališ na čakaš kym trochu nevychladne no proste take banalne veci, hoci je quantya tiež 85kg no istotne si s nou poradiš brilantnejšie nemusiš skakat hned ku plynu a držat otačky ked ti nechce dobre štartovat aty maš iba nakopavačku a za sebou hodinu jazdy zasa banalita ,žiadne nahrievanie , chladenie , utrhnuty chladič niejakych par km od domova vie tiež potešit i voda,prach v karburatore alebo sacom alebo voda vo vyfuku ,chapeš a oto prave ide,že je ako holiaci strojček ten ti ide vždy,je lahky a padne do ruky Upravené 1 krát. Naposledy upravil hlina (13.03.2010 20:08) |
pred tyzdnom som mal moznost odviezt sa na elektroaute Tesla Roadster. Aj ked iba ako spolujazdec. Jedno zvezenie a vsetky pochybnosti by vas presli. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (13.03.2010 20:23) |
Zas to nepreháňajte, eletrika má budúcnosť... |
Ono je to s nami už raz tak všetko čo je nove , je pre nas vyborna tema pre mudrcov ktory aj by ale atd.Mal som 3 auta na plyn pry prvom uvidiš ,že to neni dobre,pri druhom boli sami na seba nasrany ,že ich nazor ignorujem a ono sa mi to nijak nekazy a pri tretom mi už vykladali odborne prednašky o vyhodach splynovačoch. Za ten čas ich odbornych vykecavačkoch som na všetkych troch ušetril , naklady sa niekolko krat vratili a ja som sa dobre pobavil .To je asi ako s telkov nekupuj si teraz plazmu lebo je ešte draha, potom ked je lacna tak ti povedia aby si vydržal na lacnejši LCDa potom ti zasa povededia aby si nekupoval LCD lebo vela žerie prudu a aby si trochu počkal a kupil si LED TV a teraz sa bojiš vojst do predajne čo ti ponukne nove a zasa aby si čakal a tych chceš pozerat hokej a pre toho capa v obchode budeš pozerat na svojom starom čiernobielom.Asi by bolo sa lepšie dat zmrazit a po 50 rokoch sa dat rozmrazit a ist si už konečne ten skur... televizor kupit!!! |
Zaujímavý článok na Oslovi.cz o elektromoto: |
Hlina bez tých vulgarizmov to nejde ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70698 | Včera: 146654