Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som lahku, obratnu,spolahlivu, univerzalnu masinu so stiekackou na cestovanie a aj do terenu. Moju predstavu terenu zvladne aj V-Strom, takze tieto masiny by nemali mat problem. Chcel by som najradsej V2 ale bohuzial okrem TA a V-Stroma nie je nic na vyber v tomto sektore a moje predstavy o masine skor smeruju k tymto motorkam a preto poskulujem aj po jednovalcoch. Chel by som tak asi rocnik 2004-2006. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (19.02.2008 20:20) |
Yamaha XT 660 R má palivomer digitálny z odpočtom km na dojazd. A originálne kryty zvodov sa dajú dokúpiť. Nádrž je dostatočná pri jej spotrebe. A na ten rovnaký motor si ako prišiel? |
Nikde sa nepise ze XT ma digitalny palivomer(kde si sa to docital?) a to, ze mi zapne TRIP ked sa zapne rezerva a mozem pozerat kolko som uz nabehal na rezervu nepovazujem za plnohodnotny ukazovatel stavu paliva. Kedze sa o tieto moto zaujimam tak viem ze motor u XT je rovnaky s motorom u Pegasa a vyrobca je Minarelli a mozes sa docitat napriklad aj tu www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=3602. Samozrejme sa bavime o rocnikoch 2004 a novsie Kryt motora sa da dokupit ale aj tak moc neochrani zvody na XT a Pegaso ma uz v serii kryt a XT nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (19.02.2008 20:51) |
Mam F 650 GS. ABS je vypinatelne, 21" koleso ma len verzia Dakar, normalne GSko ma 19". Už som tu na motoride napisal dost vela o nej, tak ked si das do vyhladavaca 650 GS alebo pozres kde som reagoval je tam o tom dost napisane. |
Jurik Aprilia so 171kg je o 6kg ťažšia ako XT a motor majú rovnaký ako si napísal.Do terénu je lepšie 21 palcové koleso ako 19 a ten( plastový ?) kryt motora Aprílie ti veľa nepomôže.Najterénnejšie z nich je XT.U BMW by ma lákalo ABS a úspornosť.Všetky tri sú dobré , neviem ako je to zo zastúpením týchto značiek u vás ,na východe je najlepšie zabezpečená Yamaha ,BMW a Aprilia asi ani nie je. Aj to zaváži pri výbere značky . |
Z hmotnostou som sa trocha sekol ale ked u Pegasa to nikde neuvadzaju ale sucha hmotnost XT-R je 172 kg a Pegasa 175 kg. Info je zo stranok Yamahy a motorkari.cz |
Skus este troska hodit oko na Dakar verziu bawora. |
JuriK - Ahoj, mam XT-cko r.2005, velmi spolahliva moto,spotrebu mavam bezne okolo 4-5l/km ked s nou chces cestovat,rovnako je na nu spolah (bola som na Sicilii skrz cele Taliansko,rovnako dobre zvladla serpentiny v Apeninach,dialnice na juhu a teren), servis vsade. Kryt motora sice nema,ale to sa da predsa dokupit. |
Ja som presne zvazoval ako ty a vyhrala Aprilia je najkrajsia zvody niesu pod motorom sedlo to je kapitola sama o sebe pohodlie ako na Strome kedze ho ma kamos viem porovnat a oproti stromu je lahsie a super ovladatelne chcem nove a to pegaso stoji skoro to co V-Strom ale berem pegaso V-Strom pre mna opacha aspon tak na mna posobi . A na Aprilii sa tiez vozievam kamos ma Stradu ja uz spekulujem od jesene ked som predal GSR600 Upravené 2 krát. Naposledy upravil bubak99 (20.02.2008 0:02) |
Sveter sice nie,ale moto s naradim a rukavicami das pod sedlo XT-cka tiez |
Kúp si čo chceš ale o žiadnom Minareli tam nič nie je. Neviem ako ďaleko máte u vás čerpačky ale tá rezerva vystačí od pumpy k pumpe určite. Digitálnym ukazovateľom som myslel funkciu trip. Asi som sa zle vyjadril. Ale nikde som to nečítal, mám XT doma. |
Ten odkaz bol iba aby si uveril ze XT a Pegaso maju rovnaky motor a ma ho aj stvorkolka Grizzly 660 ATV a trochu upraveny je aj v MT-03. Motor sa vyraba v Taliansku a naozaj ho vyraba Minarelli. Ked si das do vyhladavaca XT+Pegaso+Minarelli najde Ti X odkazov kde sa o tom mozes docitat. . |
Tento motor používa aj Derbi Mulhacén.Čo sa týka nádrže zbytočné starosti , 300km po lese nenajazdíš určite.Do mojej nádrže natrepem 27litrov (mám odskúšané),ale kedˇidem do lesa beriem len 5 litrov kôli nižšej hmotnosti. |
ber radsej dvojbuch, ide to lepsie |
Sice z 3 adeptov jazdim iba XT, ale nemenil by som. Absolvoval som aj dlhsie presuny po dialnici, a da sa to zvladnut. Ten kryt motora je zalezitost 3000Skk, co nieja az tak hrozne. A aj tie zvody sa daju casom zmenit a doobjednat. Ak si myslis, ze kupou moto tvoje investicie koncia, tak si na omyle. Ja si xt rad hyckam a chcem jej dopriat to naj, su to nase lasky, no nie.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144813 | Včera: 247010