Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAutorizovaní díleri neodpovedajú na maily - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

14.02.2008 13:35

Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

V minulosti sa mi dosť čast stávalo, že predajca motovýbavy mi vôbec neodpovedal na mail. Teraz som poslal piatim autorizovaným dílerom rovnaký mail so žiadosťou o zaslanie cien niektorých položiek. Po troch dňoch som od ani jenoho nedostal odpoveď. Chápem, že v tomto období sa idú roztrhať aby obslúžili početných zákazníkov a aj tie rady pri pokladniach sú dlhé, takže pozreť si mailovú poštu a dať odpoveď je nad ich sily. Asi mi ostane len ten Louis.


14.02.2008 13:38

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

na zaver mailu si mal napisat napriklad aku zlavu by ti vedeli dat pri odbere 30 ks novych transalpov


14.02.2008 13:46

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

widow
Darca Krvi  Turista 

Podobnú skúsenosť mám aj ja. Jediný dealer (v mojom prípade HONDA), ktorý korektne odpovedal bol TT Motor team z Trnavy.
O ochote autorizovaných predajcov v BA sa ani neoplatí hovoriť [zle]


14.02.2008 13:48

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

sumi
 Edvenčr 

Ikona

Triumph v Českej republike je na tom úplne rovnako, čiže nepriamo úmerne.............2 maily a žiadna odpoveď........ešte že máme to Rakúsko tak blízko.........


14.02.2008 13:56

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact: Mne si mejl neposlal, takže sa ťa nepýtam ako trafená hus:
Vieš odhadnúť koľko takýchto hromadných mejlov dostávajú predajcovia denne?
Väčšinou treba ušiť ponuku na mieru a prípadne zistiť dostupnosť.
Vieš na koľko z takýchto kalkulácií príde nejaká reakcia?
Ja mám z praxe takú skúsenosť, že ak má niekto seriózny záujem, tak zavolá. Aj keď sú samozrejme výnimky.
Ja sa snažím odpovedať každému, ale v tom množstve pošty sa občas stane, že na niekoho zabudnem. Kto má naozaj záujem, ten sa vždy pripomenie.

Widow: Tak teraz si ma naozaj naštval. :-((((((

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (14.02.2008 13:57)


14.02.2008 14:01

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

RAON
 Čoprák 

Ja som nič takto neobjednaval ani sa neinformoval, cez mail. Ale mam jedného kámaráta Vydra a ten by vedel o tom rozpravať. Objednal si prilbu vyklápačku Schuberta a 5 mesiacov mu to nevedia zadovažiť. Furt o týždeň a týždeň sa to posuva , už to bude už to bude.

Aj Vadim to potvrdí , že? :-)))


14.02.2008 14:03

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Uplne zbytočné prsty drať. Rovnako som sa chcel písomne informovať na náhradné diely u oboch autorizovaných predajcov Honda tu v BA...odpoveď žiadna, hlavne že si to medzi sebou pohadzovali ako zemiaky horúce (informácia o prečítaní)....

A neviem prečo si tu nieko myslí, že akonáhle sa informujem na cenu, tak ten produkt musím aj kúpiť.

Niekedy fakt nemám chuť im volať a vybavovať sa do telefonu, preto rád volím formu emailu - v dnešnej dobe normálna vec, že ano.


14.02.2008 14:05

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

RAON: Je to bohužiaľ pravda. Už z toho mám traumu. :'(
U dovozcu aj u dílerov sú desiatky (možno stovky) prilieb, ale niektoré - ja mám konkrétne šesť takýchto objednávok - jednoducho nevieme dostať na Slovensko.


14.02.2008 14:08

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

eNeM
 Geriatrik 

súhlasím s Luboosom, keď kupujem niečo z nemecka, rakúska, alebo inde zo zahraničia, nemám problém si vymeniť aj 7-8 mailov s predajcom, pred, počas aj po kúpe, ešte mi aj odpíše či došli prachy, a že to už poslal. U nás zatiaľ mailová komunikácia silne viazne :-~ Tiež nemám chuť vždy a všade volať a vybavovať sa po telefóne aj 5 minút. Ale sú aj svetlé výnimky u nás, konkrétne pri motooblečení som zataiaľ mal iba dobré skúsenosti s komunikáciou [dobre] :-)


14.02.2008 14:09

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

RAON
 Čoprák 

Vadim.Ja to poznam trocha z inej veci. Nie od moto. Zrovna to čo chcem ja ,nikde nemajú a mam pocit, že si pýtam niečo zvláštne. To je uplne zo scifi situacii , že zrovna tento Vydriak :-) si objednal asi prilbu ktorá je možno jedna na planete.Ono to tak ináč vyzerá.


14.02.2008 14:13

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

spravil som on-line objednavku cez jeden nas slovensky moto-shop a dodal som tam otazku na dany produkt a pripomenul, ze az ked dostanem odpoved, tak to uhradim...
Po tyzdni som to nevydrzal a zavolal som chlapikovi.... ze uz tyzden nieje na mailoch a ozve sa... zatial nic... a le tak snad sa ozve tento vikend...

Vadim: chapem, ze takych dotazov je vela... denne isto aj 20, 30... ci?
Mozno to z tvojho pohladu vidis inak, ale ja ako zakaznik ocakavam isty servis, ochotu, prejav toho, ze ma predajca o mna zaujem, ze mi zavola, odpise...
Vonkoncom nemam chut sa niekomu doprosovat...

Navyse ak sam vies, ze ostatni predajci to maju takymto stylom na haku... no ja by som z toho spravil konkurencnu vyhodu a odpisal na kazdy mail...
Takto by kazdy (teoreticky), kto posle hromadny dopyt, dostal odpoved iba odo mna...

Ale asi som mimo, bo nerobim v moto biznise...

Myslim ale ze tento pristup nieje iba v tomto odvetvi... je to celkovo zauzivana prax v sluzbach a obchode na slovensku... :-((((((

Raz som pisal do louisu... odpisali mi do 24 hodin... a som ochotny sa stavit, ze tych dotazov dostavaju o trochu viacej ako slovenski obchodnici...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richie600 (14.02.2008 14:15)


14.02.2008 14:15

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Astacus
 Čoprák 

Ikona

Niekde som cital, ze sa robil PR test u dovozcov osobnych automobilov na Slovensku. A vysledky boli velmi rozne. Ale po urcitom case sa ozvali vsetci. :-)))


14.02.2008 14:20

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

OLDSoHE
 Kávičkár 

Ikona

Spolupracovník si objednal z Amsterdamu rádio do auta dovoz cez UPC a do týždňa ho mal a cena bola asi o polovicu lacnejšia ako u nás u oficialneho dovozcu. To je pravda


14.02.2008 14:35

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

Vadim: Ty si medzi nimi nebol, lebo si mi trochu bokom /škoda/. Moja trasa je KE-BA na ktorej mám skoro zadarmo vlak. Potreboval som 6 cien vecí, ktoré sú v katalógu vedľa seba. Tam bolo treba len opísať 6 údajov a odoslať ich. Mám v úmysle v tomto roku investovať slušnú čiastku do výstroja. V týchto predajniach to samozrejme kupovať nebudem a pôjdem do Viedne. Aspom si tam dám vynikajúcu kávičku a ku tomu kus dobrej štrudle.


14.02.2008 14:44

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

mareck
 Jogurťák 

Ikona

Jaro vynikajucu kavicku dostanes uz aj u nas... :-~
:-)))


14.02.2008 14:45

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

betty
 Turista 

Ikona

blablabla blabla blablabla blabla = SK


14.02.2008 14:47

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

klima
 Kávičkár 

Ikona

co tak zavolat tam?


14.02.2008 14:48

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

minomoto
 Kávičkár 

Ikona

bohusact- však si na Slovensku čo si čakal???, :-O hádam že ti odpíšu???,


14.02.2008 14:55

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

PetoDL
 Turista 

Ikona

vyzará to tak, že som svetlá výnimka ... zatiaľ som dostal odpoveď vždy ... teda na asi 3-4 moje dotazy ... asi som mal šťastie ... :-}


14.02.2008 14:58

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

richie: Určite majú v Louis se oveľa viac zákazníkov. Ťažko môžeš ale porovnávať slovenských zákazníkov s (napríklad) rakúskymi. V minulých rokoch (kým sme neboli v EU) som chodieval do Louisa aj niekoľko krát za týždeň. Niekedy stálo pri pokladniach aj viac ako 10 zákazníkov naraz, ale nikdy som nepočul, že by niekto zjednával cenu. Z toho mi mojim sedláckym rozumom vychádza, že tí rakúsky zákazníci ani neobmejlovávajú predajcov a nezjednávajú ceny ani mejlami - nota bene, preto ani tých mejlov nedostanú tak veľa, a tým pár Slovákom bez problému niektorý z desiatok zamestnancov odpovie.


14.02.2008 14:58

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

zaujimavé čítať..pred časom som posielal fakt serióznu ponuku ľudom na tomto webe o spoluprácu vo forme zasielania info o našej firme..niektorí a dokonca aj šéfstvo/čo chápem/ ma zj.....li za SPAM..kto pochopíl že sa jedná o raz mesačný kontak a dal súhlas myslím že nebanuje..na každé spätné info reagujem a SQ klub funguje..nie je to len o mojej reklame..odpíšem aj niekedy na otázky ktoré sa netýkaju vyslovene moto ale napríklad, "voľnase" na výstavu Motocykel 2008 v INCHEBE pre členov budú začiatkom marca [dobre] iný prístup som zvolil ak sa nenahneváte :-P


14.02.2008 15:04

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

neBANuje? ;-)


14.02.2008 15:07

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

vadim: nejde o zjednavanie ceny... Ide o to, ze obchodnici NEODPISU. Je to podla mna na hlavu postavene.
Ved nemusim kazdemu vyrabat speci ponuku, odkazem ho na svoj web, ak tam mam ceny, alebo mu prilozim xls/pdf cennik a podakujem za zaujem.

Musim ale povedat, ze napriek tomu, ze to obhajujes, konas opacne, teda aspon v mojom pripade, a ked som Ti kedysi pisal, tak si mi ochotne odpisal. [dobre]


14.02.2008 15:10

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Richie: Nič neobhajujem - odpovedať je slušné (a aj výhodné). Len sa to snažím vysvetliť. Obávam sa, že márne. :-~

Mimochodom aj počas tejto diskusie odpovedám na SS.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (14.02.2008 15:11)


14.02.2008 15:11

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact: aj ja idem radšej do Viedne ,obehnem Lojuisa ,Gericka,Aunera ,ked je so mnou Lehy ,tak aj H.D,ved je to všetko na jednej ulici, vyskušam pozriem ceny nakupim ,a mam aj výlet [dobre] PS ked budeš mať po štrúdli a káve zbehni sa previezť ešte do Prátru na Ruské kolo! :-D nech máš kompletnu atmosféru Vídňe!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil cazzo (14.02.2008 15:16)


14.02.2008 15:12

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

trimer
 Čoprák 

Ikona

mne zatial odpisal kazdy a chvalim suzuki v po, ktori sa mi snazili pomoct s vecami, na ktorich sa neda ani zarobit...
-------


14.02.2008 15:12

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Esque: my sa nehnevame, len neviem, ci vidis rozdiel medzi nevyziadanou postou od predajcu k sirokej verejnosti (spam) a ziadostou o ponuku od zakaznika k predajcovy. To, ze reagujes na maily, je ale dobre a urcite sa ti to vrati len v dobrom. ;-)

ja by som aj povedal svoju oblubenu vetu: "vsak sme v diere zvanej slovensko", ale nasral by som Vadima, Motuza a zopar dalsich zodpovednejsich podnikatelov a to nechcem. Je velmi smutne, ako funguju u nas najma velki oficialni distributori (Honda, Yamaha atd.)


14.02.2008 15:14

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Honda BB: na moju e-mailovu otazku ohladom dostupnosti a ceny nahradneho dielu podla katalogoveho cisla - promptna odpoved. teda spokojnost [dobre]


14.02.2008 15:16

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Driver67
 Turista 

Ikona

ja mam taku skusenost, ze som si v nemenovanej firme v nasom regione objednal komplet retazovu sadu za 5000sk.. povedali mi, ze po tyzdni sa ozvi..
tak som po tyzdni volal a predavac ani nevedel o com hovorim a potom aby to zachranil hovori, ze "jaaaaj.. vlastne ty mas tu retaz u nas objednanu.. a na aku motorku to vlastne bola :-))) ?"
volam im o dalsi tyzden a hovoria, ze retaz pride o tyzden... volam o tyzden a vravia mi, ze retaz este nedorazila.. skus zavolat v stredu..

od vtedy som tam nevolal.. neni som idiot.a ani sa mi nikto od nich neozval. tejto firme sa vyhybam velkym oblukom... napisal som mail do jedneho eshopu v cesku.. na dalsi den mi volali a potvrdil som im telefonicky moju objednavku.. dalsi den rano som volal s predajcom, ze prave tu retaz zabalil a ze coskoro ju mam doma.. tusim do 3 dni bola retaz z česka v mojch rukach... [dobre] [dobre] [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil DriverMaster (14.02.2008 15:18)


14.02.2008 15:18

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

trimer
 Čoprák 

Ikona

DriverMaster a to si vlstenec ?
>:-)


14.02.2008 15:20

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

a kde presne je tá dobrá štrúdlovňa? To niekde vo Viedni na Kagranerplatzi pri Gigastore?


14.02.2008 15:25

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

klima
 Kávičkár 

Ikona

Vadim, trochu offtopic, ale: ja pracujem s rakuskymi zakaznikmi, predavam im veci a ver tomu ze zjednavaju. velka cast nich pokial ta nestiahne aspon 5€ na cene tak je nespokojna. mam z nich taky pocit ze si chcu dokazat ze vedia zjednavat a zlomili chudaka predajcu. velky rozdiel medzi rakuskymi a slovenskymi zakaznikmi nieje


14.02.2008 15:26

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

vidi: nejak som musel začať :-)


14.02.2008 15:28

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

GORDON
 Štvorkolkár 

Ikona

potvrdzujem. Vadim odpoveda velmi rychlo a korektne. [dobre] a stiha to aj popri inych cinnostiach. 8-)


14.02.2008 15:29

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

salli
 Turista 

kazdy predajca ktory uvedie v reklame svojej firmy aj mail,tak mal by si uvedomit ze naco ho tam dava.mozno su vsetci predajcovia na azetku =zoznamke :-D :-D .a vadim nie vsetci zjednavaju ceny.a ked aj zjednavaju ceny,tak len preto ze niekto chce zarobit ja jednej bunde tolko ako keby predaval motorku.


14.02.2008 15:38

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Richie600
 Edvenčr 

Ikona

gordonko: co ty vies o Vadimovych inych cinnostiach? >:-)


14.02.2008 15:42

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

salli: Vec, ktorú riešim práve v tejto chvíli: AXO Boxer, cena na Slovensku: 3990. V Louise: 160€ a zákazník sa ma pýta, či mu dám zľavu...


14.02.2008 15:58

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

duggo
 Kávičkár 

Ikona

zakaznika treba kuť za horúca ! to by mal vediet kazdy predajca a neodpisovanie na mejly je tym padom velice spatneee

kamos si isiel kupovat vrstroj, chcel ju proste hned, tak sme sli do sirsieho centra a bolo zavrete, tak sme sli do KTM bolo otvorene, kupil cizmy, potom uz malo otvorene aj sirsie centrum tak sme sli tam kupit prilbu, keby nemalo sirsie centrum este otvorene tak sa ide inakam. Isli kupovat nove auto za dost penazi, predajca im nedodal kalkulaciu do doby ked ho este chceli, par dni, tak sa na to vytoto a nic zatial nekupili. Tym chcem povedat, ze su ludia co nieco chcu iba chvilu a hned, a Je to o pracovitosti predavajucich aby predali.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (14.02.2008 15:58)


14.02.2008 16:04

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

Vadim et ctr.: Nie každý má toľko zbytočných peňazí aby telefónoval. Načo je teda ten mail? Mne nešlo o žiadné zjednávanie cien, len som chcel vedieť koľko tie veci stoja. Ak by mi slušne odpovedali, potom by ev. môhlo prísť do úvahy to zjednávanie.
Raz som potreboval pár metrov špeciálnej karbónovej tkaniny. Napísal som mail na adresu firmy v UK. Behom dvoch hodín som mal odpoveď od ich pobočky v Singapúre, že tento druh majú v sortimente oni a že sú ochotní mi ju okamžite poslať. Tomu sa hovorí obchodovanie !!!!!
Celá vec ma nasiera /nerád používam tieto výrazy/, že toto ignorantstvo je od motopredajní v ktorých som nikdy nenašiel žiadného zákazníka, len dvoch-troch unudených típkov ktorých obťažovalo somňou sa krátko a ochotne poshovárať.
Na tú štrudlu chodím do takej malej cukrárničky na Mariahilfestrasse.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bohusact (14.02.2008 16:09)


14.02.2008 16:55

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

widow
Darca Krvi  Turista 

Vadim: neprskaj :-(((((( . Odkedy si ty autorizovaný predajca Hondy???


14.02.2008 17:05

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

widow
Darca Krvi  Turista 

duggo: veľmi správne [dobre] . Celé mesiace som obehával výrobcov prívesných vozikov k motorke, bol som ochotný zaplatiť nekresťanské peniaze, ale výrobcovia nejak sa nevedeli rozbehnúť. Díky bohu, teraz už o to nemám žiadny záujem a bol by som vyhodil kopec prachov.


14.02.2008 17:12

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

widow
Darca Krvi  Turista 

bohusact:

"Celá vec ma nasiera /nerád používam tieto výrazy/, že toto ignorantstvo je od motopredajní v ktorých som nikdy nenašiel žiadného zákazníka, len dvoch-troch unudených típkov ktorých obťažovalo somňou sa krátko a ochotne poshovárať."

Tvoja citacia absolútne vystihuje prístup (Dúfam, že sa spoznávate "páni" predajcovia. Keby ste robili u mňa tak vás oboch vyrazím v sekunde.)

Kde sú tie zlaté časy, keď mi Hondu predával Mišo Fraňo :-( ).


14.02.2008 17:42

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

No ja som sa stretol zatial iba s pozitivnym pristupom, co sa mailov tyka, hoci som takto z motopredajni komunikoval iba s Vadimom, raptorom a JanomDL z Vrablov. Paradoxne, ked som chcel nieco z Louisa, tak som tam radsej rovno zavolal, lebo som predpokladal, ze by asi tak skoro neodpovedali. Ako vidim, nie je ani tam problem.


14.02.2008 18:04

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Albion
 Turista 

Ikona

Duggo má pravdu.
Aj ja som ten typ.
...kvak...


14.02.2008 18:10

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

widow: Zdá sa, že som kurva vzťahovačný... :-~


14.02.2008 18:14

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Kajo001
 Edvenčr 

Ikona

Od SVK dilerov alebo zastupcov som odpoved doteraz nedostal a ani na nu uz necakam. Od korejskeho dilera behom hodiny. Tos o tom ako si kto zakaznika ceni, taky pristup voli...


14.02.2008 18:17

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Pajdrlak Pepek
 Edvenčr 

Ikona

Bohusact to dobre povedal ... Niektory slovensky predajci (aspon co tu citam na motoride) tvrdia ze nieje dost zakaznikov a vela ludi kupuje veci zo zahranicia , tak potom nechapem ako je mozne ze ty zo zahranicia dokazu odpovedat na mail aj ked maju obchody a maily upchate slovakmi a nasi predajci sa stazuju na nedostatok casu a velke mnozstvo mailov a podobne ...
Ja som mal podobny problem s neochotou predavajuceho aj ked to nebolo cez internet. Ked som kupoval prilbu , som mu volal co potrebujem a povedal mi za tyzden , za tyzden mi povedal o dalsi tyzden a takto sa to tahalo vyse mesiaca ... potom som tam bol osobne sa s nim porozpravat a sa tam bavil s nejakymi chalanmi a namna sa ako na zakaznika ani nepozrel a ked som ho oslovil tak sa choval stylom ( boha dalsi magor co otravuje s kravinami ) tak chytil nejaku prilbu do ruky ani mi ju nedal odskusat a ked som sa ho pytal na mensiu velkost tak mi jednoducho odvrkol ze inu nema a hotovo bavil sa s kamosmi dalej akoby som bol vzduch ... Tak som sa zobral sadol do auta isiel do inej predajne vybral som si prilbu odskusal vsetky co tam mal a kupil som ju ...
Ale su aj obchody kde ludom dokonca aj poradia a co som bol prekvapeny tak ma pre tovar ktory som zhanal poslala ta pani do ineho obchodu ze tam by som to mohol zohnat a este mi aj radila ako by som si to mal od nich pytat ... Tak by sa mal chovat kazdy obchodnik. Tak som si tam rovno kupil aj nejake veci ked mi tak ochotne chceli poradit ktore som povodne ani nechcel kupovat vobec ...


14.02.2008 18:18

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

widow
Darca Krvi  Turista 

Vadim: to teba by som nerýpal. Stačí, že ma serieš na každom výjazde :-D


14.02.2008 18:30

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Pennywisse
 Turista 

Ikona

raz som si chcel kupit plynovu pistol tak som si ju vyhlaidol na internete zistil info a napisal mail do predajne v BA, odpisali mi ze ak je uverjnena v cenniku tak ju maju. Tak som sa vybral do BA ale este pred tym som tam volal ci ju naisto maju, a hvoori mi predavac ze ju nemaju lebo to je taky maly vyrobca ze im prichadza len par zbrani za rok od neho. Nakoniec som ajtak navstivil tu predajnu , a spytal sa priamo predavaca ktory si zavolal aj obsluhu zo skladu a svorne tvrdili ze nie nie, nemaju ani nemali. Odchadzam a pozrem sa do vitriny pri dverach,a tam bola krasne vystavena. tak klepem na sklo a hovorim ze a co je toto? Predavac zopakoval nazov a typ co som si pytal ja a o chvilu mu zaplo, ze jezis maria zabudol :-} .
nic som nekupil, prisiel som domov, a objednal si teleskopicky obusok, a dobre som spravil nakoniec.
inak mam len dobre skusenosti, vatsinov ked chcem komunikovat sniekym cez email, obzrem si aj doveryhodnost firmy, jej pristup a a stranku.
emailov uz menej chodit nebude, len viac, tak by sa nato predajcovia uz mohli pripravit


14.02.2008 18:31

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Sadko
 Kávičkár 

Ikona

Nie ze by som chcel niekoho obhajovat,ale tiez pracujem v autorizovanom servise s predajnou aut.Niekedy nemam cas cely den si pozriet maily.Ked tu blbu schranku po troch dnoch otvorim,je tam aj 300 mailov,z ktorych je 85 percent reklama alebo evidentne kraviny.Keby som mal kazdy z tych nereklamnych citat,tak zase nestihnem robotu,ludi co na mna cakaju atd.Ked niekdo zavola,nemozem ho poslat do prec,ale zodpoviem jeho otazku behom par minut.Preto si myslim ze maily nie su vsetko,je to len jedna z moznosti. :-P
Druha vec je,ze v motopredajniach nie je asi az taky naval a ked tu schranku maju,mali by sa o nu starat.


14.02.2008 18:32

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pucho
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

bohusact: a kupil si nakoniec od nich tu tkaninu?


14.02.2008 18:38

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Pajdrlak Pepek
 Edvenčr 

Ikona

Sadko: ked hovoris o tom spame ... to je taky problem nastavit si na maile antispamovy filter na tie reklamy ? :-)


14.02.2008 18:42

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

chooki
 Edvenčr 

Ikona

Ja si myslim, ze to vyzaduje cas na zmenu myslenia ludi a hlavne cas na to, aby vznikla konkurencia na mototrhu.
Pamatam si, ako to bolo pred par rokmi s auto dielmi, resp. servismy, a dnes je to vyrazne lepsie. Takze este aj moto firmy potrebuju cas, aby narastla konkurencia a snad to bude lepsie.
Mna akykolvek nezaujem o mna ako klienta neskutocne rozculuje, hlavne potom, ked clovek to vela krat vyskusa na vlastne kozi ako to ide na zapade, alebo uz aj v susednom cesku.
Argument o tom, ze aky trh je inde a aky u nas, absolutne neobstoji...ide o pristup, a ten nestroji peniaze...u nas je typicke odrbavane (dodacie terminy, ceny, odbornost predajcu/servisaka, nezaujem, prehnane marze). Pozname to.
Jedine riesenie je u nas nekupovat nic, pokial sa to da. Co sa tyka moto veci, ja kupujem len vonku (vieden alebo CR), aj motor som si nechal robit v CR, vcera som bol po neho a ten pristup u nas a tam, to je kua rozdiel.
Takisto 100% pravda, zavolas, napises do nemecka, rakuska, ceska, dostanes fundovanu odpoved...u nas ? Ak ti dvihnu telefon, zodpovedny tam nie je, a zavola ti spat...samozrejme nezavola a musis tam aspon 3x volat. Maily ani nepisem. To su skusenosti mozno na 20tich pripadoch v poslednom case...


14.02.2008 18:48

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Sadko
 Kávičkár 

Ikona

1.Na to su tam ludia,ktori su za to plateni.
2.Ze vraj je to uz osetrene,ale na hovno. :-D :-D


14.02.2008 18:55

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

Pucho: Nekúpil, lebo som sa rozhodol pre iné riešenie. Mám ale výborný pocit, že existujú vo svete absulútni obchodníci-profesionáli. Viem kde sa môžem v budúcnosti obrátiť. Pre zujímavosť, poplatok za dopravu by mi rátali ako z UK.


14.02.2008 20:11

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

loobo
 Kávičkár 

Ikona

Louis odpoveda, dokonca mi premerali bundu a info poslali mailom. Zabespecili prevoz z Hamburgu do Viedne kde som si ju vyzdvihol a to nehovorim o tom ze bola o 2 litre lacnejsia ako u nas. :-D


14.02.2008 20:58

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

yanco
 Skútrista 

Ikona

Ja som svojou otázkou oslovil Jawu v ČR. Jawa je Jawa, dočkal som sa serióznej odpovede. [dobre]


14.02.2008 21:10

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

tomasino
 Čoprák 

Ikona

Zatiaľ som mal len pozitívne skúsenosti. Ale výhovorka "že som mal 300 mailov " v biznise neobstojí a je to alibizmus. Keď sa rozhodnem pracovať v obchode zákazník je pre mňa prvoradý, nakoľko žijem z jeho prachov a poskytovať mu bezplatné informácie aj bez toho aby si musel niečo kúpiť je samozrejmosťou. Aj v tom prípade, keď si odomňa nič neobjedná a nemám z neho okamžitý zisk, dobrá skúsenosť so mnou mi dáva predpoklad, že sa ku mne vráti. Starí "obchodníci" hovoria, že nerob rozdiel medzi klientom, ktorý si kupuje u teba motorku alebo žiarovku do smerovky. Vždy mu poskytni také služby ako keby bol jediným tvojím klientom.


14.02.2008 21:20

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

krutas_1
 Skútrista 

Ikona

ja som volal do nitry do yamahy a objednaval som si tesnenie pod hlavu...najprv ma slecna dobre nepocula...tak som zavolal z druheho telefonu...nadiktoval som typ motorky rocnik a ze nech zavolam za 5min ze to kukne....volam za 5min a ona mi hovori ze taka motorka neexistuje...skoro ma roztrhalo od jedu....sa jej pytam ze ci vie jaka motorka je fazer...ona Ano viem co je fazer!!!!.....a ja ze...noo tak na taku chcem tesnenie.......a pica prihoreta ece mi arogantne povi ze pockaj zavolam veduceho....kua keby som tam bol osobne tak sa otocim na pate a idem do prdele odtala ece by som aj oplul vyklad..............tak ale veduci nakonec hluchy nebol a zrozumel co chcem..takze zesnivo objednane :-)


14.02.2008 21:27

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pucho
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

bohusact: a o tomto presne hovori Vadim. Presne ten nazor mam aj ja. Vacsina slovakov sa len vypytuje a potom nic nekupi, len maju plno mudrych reci. Ale na druhu stranu, pristup vacsiny predajcov je velmi zly... Takze si mame co vycitat :-D


14.02.2008 21:30

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pedalo
 Turista 

Ikona

Dobry vecer vospolok,
trochu off topic ale mam podobnu skusenost aj ked mimo moto oblasti. Poslal som potencialnym dodavatelom e-mail na poziadavku ceny stavebneho materialu. Jednalo sa o dodavku v cene cca 200 tis. a unuvali sa mi odpovedat dvaja z piatich. Ziadne ceny som neplanoval dojednavat ale islo mi o to aby som porovnal ceny. Samozrejme som kupil od jedneho z dvoch co odpovedali na mail aj napriek tomu ze to bol dodavatel u ktoreho som platil dopravu, kedze bol vzdialenejsi.
Z mojich niekolkorocnych skusenosti v predaji a neskor v nakupe /ako zamestnanec firmy/ su asi nasledovne:
a/ sakra mala konkurencia vo vsetkom, tzn. predajcovia/predavaci nie su nuteni nieco vyslovene predat
b/ v mnohych firmach je e-mail gartis and free ale naklady na telefon sa uz kontroluju, takze ludia co sedia pri kompe tak maju momentalne v podstate len jednu moznost komunikacie. A zda sa ze predajcovia to este nevnimaju.
c/ nizke povedomie kto je zakaznik a kto predajca, tzn. ludia su schopni obcas niekoho prosit alebo inak povedane otravovat, aby im nieco predal. pricom v skutocnosti to ma byt presne naopak.

Podla mna je slaby obchodnik ten, ktoremu prijde do obchodu clovek ktory ma peniaze a odide "naprazdno". a na slovensku je to dost bezne a argument zvacsa byva, ze ludia nemaju peniaze.
Ospravedlnujem sa samozrejme ludom ktorych sa moj prispevok dotkol a zaroven blahozelam obchodnikom ktori to pochopili aj ked znova zdoraznujem ze to myslim vseobecne, nie vyslovene slovensky motobiznis.


14.02.2008 21:35

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

brazel
 Kávičkár 

Ikona

tomasino , Starí "obchodníci" hovoria, že nerob rozdiel medzi klientom, ktorý si kupuje u teba motorku alebo žiarovku do smerovky. Vždy mu poskytni také služby ako keby bol jediným tvojím klientom.

A starí obchodníci hovoria aj to , že " 20% zákazníkov vytvára 80% obratu a tých zvyšných 80% zákazníkov tvorí z obratu len 20% .
Bohužiaľ , nikto nemá napísané na čele , do ktorej skupiny patrí .


14.02.2008 21:45

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

volkswagen
 Turista 

Ikona

Bohusact: buď som dieťa šťasteny, ale dnes som si dal naceniť 2 položky- plexi kryt na predné svetlo a AL bočné kufre s držiakmi na Africu a za 10 minút som mal ponuku v schránke. Toto mal na svedomí Popradský Touratech. Podobnú skúsenosť mám aj v Styxe Vráble a v Motomaxxe- Honde v N.Zámkoch.Čo som tam objednal mal som v dohodnutom termíne,cene a bez rozporov. Nevylučujem ale aj smolu, že raz narazím podobne ako Ty na nesprávnych ľudí na nesprávnom mieste. Sám robím v kráme, tak viem o čom hovorím.Život prináša všelijaké prekvapenia...


14.02.2008 22:17

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Satancek
 Kávičkár 

Ikona

ked uz si niekto mailovu adresu niekde zobrazi, tak je hadam logicke ze by ju mal aj pouzivat
a to sa tyka uplne akejkolvek oblasti obchodu a sluzieb...
obchodnici si casto neuvedomuju ze ide o malickosti,ked si idem kupit akukolevek sprostost za par korun a predavajuci sa tvari ze ho vrcholne otravujem,tak tam druhy krat nepachnem a pojdem inam.


14.02.2008 22:24

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona

V nedelu (teda pred 4 dnami) som pisal kosickemu predajcovi Aprilie, totiz na stranke ma ceny pre rok 2006 a mna by zaujimala aktualna cena... odpovede zatial nikde. Volal som na telefonne cislo (mobil), nikto nedvihal ani doteraz nevolal spat... :'( No jo, musim sa asi este posnazit, inac im asi moje peniaze (cca 130.000Sk) nenanutim... [zle]


14.02.2008 22:40

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Vydra
 Turista 

Ikona

Bol som tu spomenutý aj ja, tak musím zareagovať a trošku veci uviesť na správnu mieru.

S tou mojou objednanou prilbou je to pravda, ani za boha ju nemôžem kúpiť. A to som obvolal a v niektorých prípadoch aj navštívil snáď všetky predajne v SR aj ČR, kde ich predávajú. Ale chcem povedať, že chyba nie je u Vadima, ale u oficiálneho dovozcu, ktorý robí hanbu tej značke. Jednoducho 5 mesiacov je strašne veľa. Teda zatiaľ, ešte ju stále nemám. Keď som napísal Vadimovi mail, odpísal hneď, podal vysvetlenie, priebežne sa telefonicky informujem, takže tam nevidím žiaden problém a môžem povedať, že jeho prístup je seriózny.


15.02.2008 0:26

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

duky5
 Skútrista 

Ikona

poznam aj ja, "zufalo"zhanam jednu vec na skuter co u nas ani v rakusku neviem zohnat.
oslovil som priamo vyrobcu v taliansku (po anglicky), neni problem poslat, ale cena vysoka 120E+vysoke "postovne". internetovy obchod taliansky by tiez bez problemov poslal za 80E ale postovne 198!!E. pritom maju v podmienkach dopravy pre EU jednotnu sadzbu 40E, ale SK pre nich zjavne nie je v EU este.
po dlhej dobe som nasiel internetovy obchod v cechach kde to maju za 2800 CZK, super cena..chlapik my uz tyzden neodpisal.
nakoniec som oslovil jeden obchod v londyne majlom, odpoved na druhy den ze to maju v cene 95 libier....do konca februara to budem mat hadam doma...


15.02.2008 1:18

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

limerick
 Bahniak 

tiez som pracoval v obore (autorizovana autopredajna) No a hlavny rozdiel medzi sk predaj. a zahr. predaj je, ze tam maju spec.zamestnancov na odpisovanie mailov a telefonatov (mali sme na to skolenie aj my, vola sa to telemarketing, ponasom riadny vyplach mozgov ). Kdezto tuna to musi vsetko obehavat jeden chlapik. Ja som tiez zakaznik, bol som v honde v ke a predavac sa bavil somnou, medzitym ho vyrusil mechanik s nejakym probl. potom vybavoval dalsieho zakaznika, potom telefon...atd dookola.
Myslim si ale ze kazdy predajca musi vediet na co ma. Ked predavam najviac predavany produkt, tak si zaplatim aj dvoch....Ja som na maily odpisoval vzdy, spuny som riesil antivirom, a este som stihol aj kafco s kamaratom. Takze je to o pristupe. Motobiznis je vsak specificky v tom ze to robia ludia ktorych to naozaj bavi, preto aj mna taky ignoransky slovensky pristup nasiera....


15.02.2008 1:24

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Bubiiik
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ja mam super skusenost s firmou Asko Brno. Pisal som,ze som fanusik motocyklov a ze mam skaredu izbu na itraku a bla bla bla, odpovedali a nieco som dostal gratis... A takisto napriklad onlineshop independentmoto.sk je super. Napisal som a hned odpoved... dohoda, veci na cas a este mi dal typek aj brigadu. Teda nech mi niekto nehovori, ze sa to neda...


15.02.2008 6:57

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Pajo
 Kávičkár 

Ikona

Fiktívne , ste majiteľom motopredajne , motoservisu a začínate od nuly a nemáte lóve naskladovať si material a nemáte šikovných zamestnancov a šlapú po vás z každého úradu pre nejaké tlačivá , žiadosti a povolenia a cez to všetko idete do toho robíte to lebo to viete a baví vás to aj keď osobne musíte vybaviť cez deň x telefonátov samozrejme 80% takych čo chcú urobiť generálku po telefóne alebo kúpiť vec lacnejšie ako je nákup. Potom zrazu príde ten deň "D" keď prídu lóve , dobrý mechanik, dodávatel náhradných dielov ktorý vás zásobi a osoba na telefóne ktorá vie čo hovorí...no skrátka podnikateľský ráj ;-)
No a na slovensku sme niekde 100m pred cieľom. Možno že o pár mesiacov bude chcieť mať Luis zastúpenie trebárs "vširšiom centre" a predajcovia svetových značiek sa budú predháňať udržať si náš trh.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pajo (15.02.2008 6:58)


15.02.2008 9:41

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

Pucho: ak by si si otvoril obchod s hocičím a čakal by si, že bude väčšina zákazníkov ktorí si kúpia a menšina ktorí sa len opýtaju, tak by si po pár mesiacoch krám musel zavrieť. Keď budeš v Poluse alebo Auparku všimni si koľko ľudí obzará a koľko kupuje. Predaj motoriek a všetkého čo s nimi súvisí má tie isté pravidlá. Ja hovorím, že na trhové hospodárstvo sa niektorí "podnikatelia" len hrajú, ale v skutočnosti mu nerozumejú.


15.02.2008 9:52

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pucho
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

bohusact: Viem ze ludia vacsinou len okukuju. Pisem presne o tom nasom trhovom hospodarstve. Je jednoducho velmi rozdielne od vyspelej europy ako zakaznikmi, tak predavajucimi.


15.02.2008 10:08

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Vydra
 Turista 

Ikona

Náš trh rozdielny je, ale netvrdil by som, že sme horší, ako západná európa. Zas až také perfektné to tam nie je a napr. takí nemci tiež veľmi špekulujú, aby ušetrili nejaký ten cent. My sme veľmi malý trh v porovnaní so západom, aj to treba brať do úvahy, ale zas Slovák narozdiel od iných národov je známy aj tým, že ak niečo veľmi chce, tak pustí korunu, dokáže byť štedrý. Lenže keď sa predajcovia správajú ku každému štýlom, že každý je len okukovač, pôjde radšej inde. Aj ja už prevažne nakupujem v zahraničí, aj keď naozaj veľmi nerád, ale iná možnosť veľakrát nie je.


15.02.2008 10:10

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohus: Pucho ale nepísal o okukovaní. Okukovanie nie je žiaden problém. Dokonca ani to vypytovanie o ktorom píše. Problém nie je ani generálka po telefóne, ktorú spomenul Pajo, aj keď to už je trochu naivné, myslieť si, že sa to dá.
Dám ti príklad, ktorý je práve teraz aktuálny: Niekoľkonásobné dopisovanie so zákazníkom ohľadne niekoľkých alternatív nabíjačky. Nakoniec si vybral najdrahšiu, ktorá je vhodná aj pre autá. Predám ich možno dve-tri za rok a preto ich už takto na jar nemám na predajni. Nevadí idem ju zobrať do veľkoskladu, zabalím, vypíšem sprievodku, dobierku, vybehnem na poštu, zaplatím a keď dva týždne neprichádzajú peniaze, napíšem zákazníkovi, že kde je problém. On mi odpíše, že balík neprevzal, lebo si to rozmyslel.
Samozrejme, že sa to dá prežiť. Len sa to nesmie stávať často, lebo to nabúra dôveru v emailové dotazy. Keď niekto investuje päťkorunáčku do telefonického kontaktu, predsa len mám väčšiu dôveru, že to myslí vážne.

Takže toľko k tomu, čo si zjednodušene nazval okukovaním...


15.02.2008 10:14

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

aj ja som poslal SSko predajcovy - vadimovy a odpoved neprisla ziadna.... ani ci vobec ma dany tovar, proste nic... :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (15.02.2008 10:14)


15.02.2008 10:16

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona

2 vadim: ibaze bohusact napisal piatim predajcom maily, v ktorom ich ziadal o ceny tovaru (zrejme ich nemaju nikde uvedene) a je lahsie napisat mail, ktory si potom diler precita a do odpovede zahrnie ako prilohu aktualny cennik... nez telefonovat mu, pytat sa ho na kazdu jednu polozku a cenu si pisat na papierik... ;-) Usetri to cas zakaznikovi aj dilerovi. 8-)


15.02.2008 10:36

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pitaz: Odpoveď už máš. Viem ti to dodať rýchlejšie a lacnejšie ako Nemci. :-) SS mi prišla 12-teho o 17:36 a to už bol zatvorený veľkosklad. Tuším tu akurát bol BRACHO, teda vie, že som ti tie informácie hľadal na internete. Na druhý deň už bola tvoja SS zarolovaná pod inými, tak som na ňu zabudol. Sorry. :-~

thebandit: Keby som ja trénoval slovenskú futbalovú reprezentáciu, boli by sme už niekoľko násobnými majstrami sveta. ;-)


15.02.2008 11:20

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ok, v poriadku. tak objednavam u predajcu - vadima ;-)
aj ked trochu s oneskorenou reakciou

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (15.02.2008 11:30)


15.02.2008 11:27

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

považujte za vybavené... ;-)


15.02.2008 11:51

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Fonedoskop
 Bahniak 

tych mailov denne by som typoval na max 1 az 2 ;-) aj to som nadsadil svoj typ :-D pred tyzdnom som objednaval zo Sommer Ktm peniaze som poslal cez ucet a tovar som mal za 3 dni.S chlapikom sme vymenili asi 7 mailov. Kazdy den som mal odpoved na moj dotaz.A to je najvacsi dealer na nemeckom trhu.Jedine co bolo dost odveci ze vyfakturoval tovar na Slovinsko co som mu neskor oznamil.Samozrejme hned prislo ospravedlnenie a z tovarom poslal gratis ktm tunning katalog ich firmy.To je jednanie serioznej firmy podla mna.Tu na Slovensku mozem mailovat , vyvolavat a hovno z toho :-))) Uz nechodim ani osobne po obchodoch aj tak skladom nic nemaju.Treba priamo riesit objednavky cez net od okolitych krajin pokial sa slov.obchodnici nenaucia seriozne spravat ku zakaznikom.


15.02.2008 12:20

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

BA466AI
 Edvenčr 

Ikona

tiez si myslim, ze s internetovou komunikaciou je to na slovensku dost ubohe (cest vynimkam). kolko krat dojdem do nejakej motopredajne a som tam sam, alebo max jeden az dvaja dalsi zakaznici, takze si myslim, ze ten cas na odpoved mailu je. len sa predajcom moc nechce. bude to asi tym, ze tu neni taka konkurencia, ako v zahranici. ked sa ale raz rozhodne LOUIS, ze si zriadi pobocku v BA, kedze ku nim chodi dost vela slovakov a cechov, a ponukaju celkom siroky sortiment tovaru, tak slovenski predajcovia pridu aj o 40 percent zakaznikov. ja by som to aj celkom prijal, kedze s mojou nemcinou sa tam vela nedozviem. a takych ludi je plno. este by som aj tych 400 korun za vlak usetril :-P


15.02.2008 14:14

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

no, ale aby som to zase trosku porovnal so zahra-nicim, casto oslovujem zahranicne firmy mailom o ich produkty a aj tam existuje asi 10% sanca, ze mi neodpovedia. Alebo niektori odpovedaju az po tyzdni.


15.02.2008 14:31

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

mareck
 Jogurťák 

Ikona

..ja som sa u Vadima informoval ohladom ultraseal a v sekunde mi prisla odpoved s kalkulaciou a 6 korunovou zlavou ktoru som ani neziadal.. [dobre] :-~
:-)))


15.02.2008 14:35

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

mareck: To nebola zľava. To som ti ponúkol trigelt. :-)))


15.02.2008 21:34

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

romdo
 Skútrista 

vadim... [dobre]


15.02.2008 21:55

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vadim: 6sk? ja som tringeltoval 10....citim sa dotknuty, co serem prachy?? :-D :-D


15.02.2008 23:03

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

No jo... život je pes. :-}


15.02.2008 23:12

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

romdo
 Skútrista 

za chvilu to bude 6 euro ...


16.02.2008 12:19

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

georg63
 Kávičkár 

Ikona

Pre vsetkych majitelov HONDA moto - odporučam nemenovanú predajnu HONDA v Breclavi v CR, kusok od SK hranic.......super obsluha, ci mail, ci telefonat, ci osobna navseteva vzdy profesionáli...servis mozem odporucit...


16.02.2008 16:05

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vadim: resp. psik :-D


16.02.2008 20:58

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

No som zhrozeny co tu ludia popisu. Som sice novacik ale musim sa postavit na Vadimovu stranu.
Ruku na srdce vsetci negativisti. Kto z Vas pracuje alebo zamestnava.

Zamestnanec: Ked pracujete "nie pri pase" ale denne dostavate mail od zakaznikov viete ze nie vzdy stihnete odpovedat, ked mate za ukol vykonat dalsich x veci nariadenych Vasim nadriadenym. Proste to je nemozne.

Zamestnavatel: urcite viete, ze vedenie firmy zaberie spustu casu. Vybavovanie, praca so zakaznikom na predajni, zamestnanci (ked ste to nezazili nesudte)

Ved sa nad tym trosku zamyslite. Moto obchody nie su predajne s potravinami kde si zakaznik hodi do kosika na co ma chut v moto obchodoch mnohi zakaznici sa chcu poradit. Aj ja ked objednavam nahr.diely tak komunikujem s predajcom min. 10 ~ 15 min. A to presne viem co chcem.

Ked mi raz niektory predajca neodpovie ... nebudem vypisovat ze aki su vsetci. Mne raz povedal moj sef.... "Nehladaj priciny ako sa to neda, hladaj sposoby ako sa to da" ... najmudrejsia veta ktora plati vzdy!!!!. Tak ked Vam raz niekto neodpovie tak skusajte na inom mieste !!!! Motopredajne nemaju HotLine/HotMailService kde sedi clovek co je za to plateny a odpoveda na vsetko co pride, alebo niekto hra Solitaire a dorazi mail tak aby vykazal nejaku cinnost tak odpovie. Preberte sa. A spam ? Nam anti spam zahaltuje napr aj mail bez subject-u.(server). Takze sa niektorych mailoch ani nedozviem.

P.S. Pre vsetkych ked Vam niekto niekedy neodpovie na mail neznamena ze nechce ale mozno prave riesi veci ktore su neodkladne = zakaznik na predjni, ine maily atd. Bez ohladu na to o aky obchod ide. Ja robim v IT a verte mi ze takych mailov ako to funguje preco to nerobi co si zakaznik mysli ze by malo a pritom si ani neotvori prirucku aby nezatazoval tym co uz bolo davno popisane. Takze mi neostava nic ine ako napisat najdolezitejsiu vetu .... "Nehladaj priciny ako sa to neda, hladaj sposoby ako sa to da" a tymto sa riadim. Skuste to aj Vy.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bella (16.02.2008 21:00)


16.02.2008 21:21

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

bella: ja som sa pýtal piatich autorizovaných predajcov na ceny určitých náhradných dielov o ktorých nemám ani tušenia koľko môžu stáť. U troch z nich som bol niekoľko krát pozrieť aké majú vystavené motorky. Môžem zodpovedne prehlásiť, že počas žiadnej návštevy týchto predajní som tam nenašiel žiadného zákazníka, len unudených predavačov na ktorých vôbec nebolo vidieť pracovnú aktivitu. A títo mi namoje dotazy neodpovedali. Nakonec sme idioti my zákazníci keď sa pýtame na tovar o ktorý máme záujem? Obchody sú vaše a ich prosperita by mala byť vašim prvoradým záujmom. Toto čo ty píšeš som sa za 40 rokov komunizmu napočúval dosť. Na spamy sa nevhováraj. Aj taký priemerný používateľ internetu ako som ja si každý deň prezrie aj všetky spamy či sa tam nedostala dajaká dôležitá správa. Určite, keby som sa tých piatich predajcov opýtal, či by mi predali 30 Transalpov, ako to už jeden diskutér predomňou napísal, reagovali by inak. Ak mi niekkto nepredá ventilček do duše, motorku si u neho nekúpim.
Na túto tému už s nikým, kto má podobné názory ako ty diskutovať nebudem.Prepáč.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bohusact (16.02.2008 21:25)


17.02.2008 0:13

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact: Máš už svoje roky a preto aj veľa skúseností. Nikto nemá vždy všetko pod kontrolou a každý máme slabú chvíľku. Už som si tu prečítal, ako za trest, že som sa mu nepáčil, občan nakúpil za toľko a toľko inde. V predajni zas počúvam, že sa niekomu nepáčilo inde, tak občan nakupuje u mňa. Tak ide život. Niekomu ulahodí to, inému zas ono.

Ja sa musím trochu usmievať len nad tým, že na prvom zahraničnom kilometri sú zrazu všetci ochotnejší, usmievavejší, pracovitejší a lacnejší. Samozrejme, že len obchodníci. Zákazníci sú fajn aj na Slovensku. :-)


17.02.2008 8:55

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact
 Kávičkár 

Vadim: V každej profesii sú dobrí, horší aj najhorší. O tebe konkrétne som počul len dobré informácie. U mňa je v obchodoch prvoradá ochota a ústretovosť obsluhujúceho. Aj keď je tam tovar drahší, alebo mi nevyhovuje, za zdvorilú in formáciu zdvorilo poďakujem a idem inde. Za vrchol arogancie napríklad pokladám, keď si prezerám tovar, ktorý mi predavačka položila na pult a tá sa pritom pozerá von oknom a žuje žuvačku.
Možno, že táto diskusia ktorú som vyvolal bude mať pozitívny prínos jak pre obchodníkov, tak pre zákazníkov.


17.02.2008 9:03

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact: .... este raz nehladaj priciny ako sa k danej cenne nedostat (to platilo v tvojom oblubenom komunizme).... to jest nevyplakavaj na internete, ale hladaj sposoby ako sa k danej cene dostat. V tvojom pripade nahradny diel. Inak cenu na akykolvek diel najdes aj na internete. Ale musis chciet!!! Ja programujem softy v jednej firme a nechapem preco mne priradujes nejaky obchod. Ja Ti zas mozem povedat ze takych zakaznikov ohladom nejakeho soft-u vybavim denne asi 3~4 proste viac nestiham ked popri tom musim este pracovat na 3 veciach naraz. Sustredit sa vymyslat, opravovat, riesit aktualne problemy,hladat nove riesenia. Preto mame na hotline na to lidi lebo co prepadne ich sietou sa dostane ku mne. Ale v motoobchodoch na to asi kapacity nemaju. Ked ako tvrdis by im v prvom rade malo ist o prosperitu. Este len tak na okraj. Dajme tomu ze neviem presne identifikovat (nazov dielu) a napisem tomu predajcovi on samozrejme na to aby to urcil presne musi znovu odpisat atd a mozno za 15mailov sa dostaneme k vysledku. Zabil si jeho cenny cas, svoj a zabral na disku cc 500kB ak si mu neposielal odfotene obrazok dielu.

Je to srandovne sledovat ako sa tu bijete do prs ze ako by sa o Vas mali trhat predajcovia. ale hned nezabudnete dodat ze aj tak si radsej pojdete k svabom do AT na lepsiu kavu za 5EUR (co ste ste akoze usetrili na mototovare) . Som len zaciatocnik ale desia ma tieto pohlady na vec. Sme zili v komunizme na rozdiel od AT. A podla mna si vsetci motopredajcovia zasluzia uznanie. Ved kde by som si kupil motorku ak nie na SK. Kde by som si kupil veci ak nie na SK. Kde by som chodil na servis ak nie na SK. A to som slovak (hadam). Nie jednoduchsie je nech vsetci zavru a nakupovanie bude individualne a na motoride otvorime temu : "Ake to bolo, ale nevazili sme si to" :-@

bohusact:k mailom ked Ty si hovoris priemerny uzivatel internetu - prepac ale dovolim si tvrdit ze si uplny zaciatocnik. Vysvetlil som o spam-e dost predtym, si to precitaj ked si to nepochopil. Chod na nejaky kurz o vypoctovej technike. Ked chces nastavim ne server autorule ze vsetko co dava do spam foldra bude routovat k tebe a Ty mi to mozes kazdy den triedit. Dobre ? Bud taky zlaty. rad Ti svojich 640 denne poslem. 8-)

S pozdravom Bella

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bella (17.02.2008 9:05)


17.02.2008 9:09

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

Ooooo pardon pane. Ak je to tak ako pisete v profile. Tak to si Vas musime vazit. Prepacte ze som Vam nevykal. Ale ja reagujem na nazory nie na vek. Takze uctiva poklona. Ale dovolim si nesuhlasit s nazorom aky tu prezentujete. Mate 74 v skutocnosti? Ak ano klobuk dolu. Aj ked sa mi to nechce verit.


17.02.2008 9:10

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

jezis bella, ty trepes ake somariny!

to akoze mas problem pretriedit 640 spamov denne?? tak to si velmi slaby 'programator'.. ja ich dostavam ovela viac a nemam s tym ziadny problem - zabere mi to max 5 min...

"vsetci motopredajcovia zasluzia uznanie" hahahaha - tak to je tiez velmi velka blbost, nechapem, kde ty zijes.. tu je tolko 'motopredajcov' co nosia rozbite motorky, potom ich ako tak polepia a snazia sa predat za 'velke' peniaze, ze sa mi chce z toho I-GRR

ked sa ty dozijes niekedy tolko rokov ako bohusact a budes si vediet vysadnut na moto, tak potom sem mozes nieco pisat... aaach jaaaj [zle] - nepiis, ked nevis - najprv si radsej pozri diskusie od bohusact

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (17.02.2008 9:15)


17.02.2008 9:37

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

bohusact: Ja nechcem obhajovat lenivost. To urcite nie. Pripada mi to tu ako v stredoveku ked niekto bol iny ako ostatni a tiez platilo pravidlo ... "zlyncovat, znicit ...vsetko comu ludia nechapali... " Ked aj niekto napise nieco pozitivne tak sa najde x prisievatelov ktori to musia zhanobit. Ale mam pocit ze tu je to nepisane pravidlo.

pitaz: ani Ty si si to neprecital dokladne. Ja hovorim ze na serveri mame nastaveny spam a napr. maily bez subjectu sa mi ani nedostanu. Chvala bohu. :-P Ja viiiim ja pisem. :-D
Co sem miesas bazar? Dovozcovia srotu z EU Ti zabezpecuju nahradne diely seriozne? Naco tam kupujes ? :-)

Ja ked nieco chcem tak za tym idem a nebudem vyplakavat to mi nepomoze. :-P


17.02.2008 9:44

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

bella: spamy bez subjectu tvoria nepatrnu cast.. minimal.. vacsina ma subject. a na spam filter by som sa nespoliehal, lebo sem tam sa tam dostanu aj maily, ktore su neni spam

sorry, ja som myslel motopredajcov vseobecne nie len autorizovanych... samozrejme, ked kupujes novu moto, MALO by byt vsetko v poriadku.. aj ked mam kamosa, ktory si kupil noveho fazra 1000 v nemecku, pretoze u nas este nebol a hlavne stal potom u nas ovela viac

a na diskusnych forach to tak funguje normalne, ze ludia diskutuju pretoze maju aj rozdielne nazory, preto sa to aj vola diskusne forum..


17.02.2008 10:13

Re: Autorizovaní díleri neodpovedajú na maily

pitaz: plne s tebou suhlasim.

Ale nie vzdy je vsetko tak ako povie zakaznik. Niekedy si to aj trosku priklasli ;-) aby to bolo pikantnejsie ... ze kto je bez viny hod do mna kamenom .... :-@ ale s citom !


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170 | Včera: 243491