Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
V minulosti sa mi dosť čast stávalo, že predajca motovýbavy mi vôbec neodpovedal na mail. Teraz som poslal piatim autorizovaným dílerom rovnaký mail so žiadosťou o zaslanie cien niektorých položiek. Po troch dňoch som od ani jenoho nedostal odpoveď. Chápem, že v tomto období sa idú roztrhať aby obslúžili početných zákazníkov a aj tie rady pri pokladniach sú dlhé, takže pozreť si mailovú poštu a dať odpoveď je nad ich sily. Asi mi ostane len ten Louis. |
na zaver mailu si mal napisat napriklad aku zlavu by ti vedeli dat pri odbere 30 ks novych transalpov |
Podobnú skúsenosť mám aj ja. Jediný dealer (v mojom prípade HONDA), ktorý korektne odpovedal bol TT Motor team z Trnavy. |
Triumph v Českej republike je na tom úplne rovnako, čiže nepriamo úmerne.............2 maily a žiadna odpoveď........ešte že máme to Rakúsko tak blízko......... |
bohusact: Mne si mejl neposlal, takže sa ťa nepýtam ako trafená hus: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (14.02.2008 13:57) |
Ja som nič takto neobjednaval ani sa neinformoval, cez mail. Ale mam jedného kámaráta Vydra a ten by vedel o tom rozpravať. Objednal si prilbu vyklápačku Schuberta a 5 mesiacov mu to nevedia zadovažiť. Furt o týždeň a týždeň sa to posuva , už to bude už to bude. |
Uplne zbytočné prsty drať. Rovnako som sa chcel písomne informovať na náhradné diely u oboch autorizovaných predajcov Honda tu v BA...odpoveď žiadna, hlavne že si to medzi sebou pohadzovali ako zemiaky horúce (informácia o prečítaní).... |
RAON: Je to bohužiaľ pravda. Už z toho mám traumu. |
súhlasím s Luboosom, keď kupujem niečo z nemecka, rakúska, alebo inde zo zahraničia, nemám problém si vymeniť aj 7-8 mailov s predajcom, pred, počas aj po kúpe, ešte mi aj odpíše či došli prachy, a že to už poslal. U nás zatiaľ mailová komunikácia silne viazne Tiež nemám chuť vždy a všade volať a vybavovať sa po telefóne aj 5 minút. Ale sú aj svetlé výnimky u nás, konkrétne pri motooblečení som zataiaľ mal iba dobré skúsenosti s komunikáciou |
Vadim.Ja to poznam trocha z inej veci. Nie od moto. Zrovna to čo chcem ja ,nikde nemajú a mam pocit, že si pýtam niečo zvláštne. To je uplne zo scifi situacii , že zrovna tento Vydriak si objednal asi prilbu ktorá je možno jedna na planete.Ono to tak ináč vyzerá. |
spravil som on-line objednavku cez jeden nas slovensky moto-shop a dodal som tam otazku na dany produkt a pripomenul, ze az ked dostanem odpoved, tak to uhradim... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richie600 (14.02.2008 14:15) |
Niekde som cital, ze sa robil PR test u dovozcov osobnych automobilov na Slovensku. A vysledky boli velmi rozne. Ale po urcitom case sa ozvali vsetci. |
Spolupracovník si objednal z Amsterdamu rádio do auta dovoz cez UPC a do týždňa ho mal a cena bola asi o polovicu lacnejšia ako u nás u oficialneho dovozcu. To je pravda |
Vadim: Ty si medzi nimi nebol, lebo si mi trochu bokom /škoda/. Moja trasa je KE-BA na ktorej mám skoro zadarmo vlak. Potreboval som 6 cien vecí, ktoré sú v katalógu vedľa seba. Tam bolo treba len opísať 6 údajov a odoslať ich. Mám v úmysle v tomto roku investovať slušnú čiastku do výstroja. V týchto predajniach to samozrejme kupovať nebudem a pôjdem do Viedne. Aspom si tam dám vynikajúcu kávičku a ku tomu kus dobrej štrudle. |
Jaro vynikajucu kavicku dostanes uz aj u nas... |
blablabla blabla blablabla blabla = SK |
bohusact- však si na Slovensku čo si čakal???, hádam že ti odpíšu???, |
vyzará to tak, že som svetlá výnimka ... zatiaľ som dostal odpoveď vždy ... teda na asi 3-4 moje dotazy ... asi som mal šťastie ... |
richie: Určite majú v Louis se oveľa viac zákazníkov. Ťažko môžeš ale porovnávať slovenských zákazníkov s (napríklad) rakúskymi. V minulých rokoch (kým sme neboli v EU) som chodieval do Louisa aj niekoľko krát za týždeň. Niekedy stálo pri pokladniach aj viac ako 10 zákazníkov naraz, ale nikdy som nepočul, že by niekto zjednával cenu. Z toho mi mojim sedláckym rozumom vychádza, že tí rakúsky zákazníci ani neobmejlovávajú predajcov a nezjednávajú ceny ani mejlami - nota bene, preto ani tých mejlov nedostanú tak veľa, a tým pár Slovákom bez problému niektorý z desiatok zamestnancov odpovie. |
zaujimavé čítať..pred časom som posielal fakt serióznu ponuku ľudom na tomto webe o spoluprácu vo forme zasielania info o našej firme..niektorí a dokonca aj šéfstvo/čo chápem/ ma zj.....li za SPAM..kto pochopíl že sa jedná o raz mesačný kontak a dal súhlas myslím že nebanuje..na každé spätné info reagujem a SQ klub funguje..nie je to len o mojej reklame..odpíšem aj niekedy na otázky ktoré sa netýkaju vyslovene moto ale napríklad, "voľnase" na výstavu Motocykel 2008 v INCHEBE pre členov budú začiatkom marca iný prístup som zvolil ak sa nenahneváte |
vadim: nejde o zjednavanie ceny... Ide o to, ze obchodnici NEODPISU. Je to podla mna na hlavu postavene. |
Richie: Nič neobhajujem - odpovedať je slušné (a aj výhodné). Len sa to snažím vysvetliť. Obávam sa, že márne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (14.02.2008 15:11) |
bohusact: aj ja idem radšej do Viedne ,obehnem Lojuisa ,Gericka,Aunera ,ked je so mnou Lehy ,tak aj H.D,ved je to všetko na jednej ulici, vyskušam pozriem ceny nakupim ,a mam aj výlet PS ked budeš mať po štrúdli a káve zbehni sa previezť ešte do Prátru na Ruské kolo! nech máš kompletnu atmosféru Vídňe! Upravené 1 krát. Naposledy upravil cazzo (14.02.2008 15:16) |
mne zatial odpisal kazdy a chvalim suzuki v po, ktori sa mi snazili pomoct s vecami, na ktorich sa neda ani zarobit... |
Esque: my sa nehnevame, len neviem, ci vidis rozdiel medzi nevyziadanou postou od predajcu k sirokej verejnosti (spam) a ziadostou o ponuku od zakaznika k predajcovy. To, ze reagujes na maily, je ale dobre a urcite sa ti to vrati len v dobrom. |
Honda BB: na moju e-mailovu otazku ohladom dostupnosti a ceny nahradneho dielu podla katalogoveho cisla - promptna odpoved. teda spokojnost |
ja mam taku skusenost, ze som si v nemenovanej firme v nasom regione objednal komplet retazovu sadu za 5000sk.. povedali mi, ze po tyzdni sa ozvi.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DriverMaster (14.02.2008 15:18) |
a kde presne je tá dobrá štrúdlovňa? To niekde vo Viedni na Kagranerplatzi pri Gigastore? |
Vadim, trochu offtopic, ale: ja pracujem s rakuskymi zakaznikmi, predavam im veci a ver tomu ze zjednavaju. velka cast nich pokial ta nestiahne aspon 5€ na cene tak je nespokojna. mam z nich taky pocit ze si chcu dokazat ze vedia zjednavat a zlomili chudaka predajcu. velky rozdiel medzi rakuskymi a slovenskymi zakaznikmi nieje |
potvrdzujem. Vadim odpoveda velmi rychlo a korektne. a stiha to aj popri inych cinnostiach. |
kazdy predajca ktory uvedie v reklame svojej firmy aj mail,tak mal by si uvedomit ze naco ho tam dava.mozno su vsetci predajcovia na azetku =zoznamke .a vadim nie vsetci zjednavaju ceny.a ked aj zjednavaju ceny,tak len preto ze niekto chce zarobit ja jednej bunde tolko ako keby predaval motorku. |
gordonko: co ty vies o Vadimovych inych cinnostiach? |
salli: Vec, ktorú riešim práve v tejto chvíli: AXO Boxer, cena na Slovensku: 3990. V Louise: 160€ a zákazník sa ma pýta, či mu dám zľavu... |
zakaznika treba kuť za horúca ! to by mal vediet kazdy predajca a neodpisovanie na mejly je tym padom velice spatneee Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (14.02.2008 15:58) |
Vadim et ctr.: Nie každý má toľko zbytočných peňazí aby telefónoval. Načo je teda ten mail? Mne nešlo o žiadné zjednávanie cien, len som chcel vedieť koľko tie veci stoja. Ak by mi slušne odpovedali, potom by ev. môhlo prísť do úvahy to zjednávanie. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bohusact (14.02.2008 16:09) |
Vadim: neprskaj . Odkedy si ty autorizovaný predajca Hondy??? |
duggo: veľmi správne . Celé mesiace som obehával výrobcov prívesných vozikov k motorke, bol som ochotný zaplatiť nekresťanské peniaze, ale výrobcovia nejak sa nevedeli rozbehnúť. Díky bohu, teraz už o to nemám žiadny záujem a bol by som vyhodil kopec prachov. |
bohusact: |
No ja som sa stretol zatial iba s pozitivnym pristupom, co sa mailov tyka, hoci som takto z motopredajni komunikoval iba s Vadimom, raptorom a JanomDL z Vrablov. Paradoxne, ked som chcel nieco z Louisa, tak som tam radsej rovno zavolal, lebo som predpokladal, ze by asi tak skoro neodpovedali. Ako vidim, nie je ani tam problem. |
Duggo má pravdu. |
widow: Zdá sa, že som kurva vzťahovačný... |
Od SVK dilerov alebo zastupcov som odpoved doteraz nedostal a ani na nu uz necakam. Od korejskeho dilera behom hodiny. Tos o tom ako si kto zakaznika ceni, taky pristup voli... |
Bohusact to dobre povedal ... Niektory slovensky predajci (aspon co tu citam na motoride) tvrdia ze nieje dost zakaznikov a vela ludi kupuje veci zo zahranicia , tak potom nechapem ako je mozne ze ty zo zahranicia dokazu odpovedat na mail aj ked maju obchody a maily upchate slovakmi a nasi predajci sa stazuju na nedostatok casu a velke mnozstvo mailov a podobne ... |
Vadim: to teba by som nerýpal. Stačí, že ma serieš na každom výjazde |
raz som si chcel kupit plynovu pistol tak som si ju vyhlaidol na internete zistil info a napisal mail do predajne v BA, odpisali mi ze ak je uverjnena v cenniku tak ju maju. Tak som sa vybral do BA ale este pred tym som tam volal ci ju naisto maju, a hvoori mi predavac ze ju nemaju lebo to je taky maly vyrobca ze im prichadza len par zbrani za rok od neho. Nakoniec som ajtak navstivil tu predajnu , a spytal sa priamo predavaca ktory si zavolal aj obsluhu zo skladu a svorne tvrdili ze nie nie, nemaju ani nemali. Odchadzam a pozrem sa do vitriny pri dverach,a tam bola krasne vystavena. tak klepem na sklo a hovorim ze a co je toto? Predavac zopakoval nazov a typ co som si pytal ja a o chvilu mu zaplo, ze jezis maria zabudol . |
Nie ze by som chcel niekoho obhajovat,ale tiez pracujem v autorizovanom servise s predajnou aut.Niekedy nemam cas cely den si pozriet maily.Ked tu blbu schranku po troch dnoch otvorim,je tam aj 300 mailov,z ktorych je 85 percent reklama alebo evidentne kraviny.Keby som mal kazdy z tych nereklamnych citat,tak zase nestihnem robotu,ludi co na mna cakaju atd.Ked niekdo zavola,nemozem ho poslat do prec,ale zodpoviem jeho otazku behom par minut.Preto si myslim ze maily nie su vsetko,je to len jedna z moznosti. |
bohusact: a kupil si nakoniec od nich tu tkaninu? |
Sadko: ked hovoris o tom spame ... to je taky problem nastavit si na maile antispamovy filter na tie reklamy ? |
Ja si myslim, ze to vyzaduje cas na zmenu myslenia ludi a hlavne cas na to, aby vznikla konkurencia na mototrhu. |
1.Na to su tam ludia,ktori su za to plateni. |
Pucho: Nekúpil, lebo som sa rozhodol pre iné riešenie. Mám ale výborný pocit, že existujú vo svete absulútni obchodníci-profesionáli. Viem kde sa môžem v budúcnosti obrátiť. Pre zujímavosť, poplatok za dopravu by mi rátali ako z UK. |
Louis odpoveda, dokonca mi premerali bundu a info poslali mailom. Zabespecili prevoz z Hamburgu do Viedne kde som si ju vyzdvihol a to nehovorim o tom ze bola o 2 litre lacnejsia ako u nas. |
Ja som svojou otázkou oslovil Jawu v ČR. Jawa je Jawa, dočkal som sa serióznej odpovede. |
Zatiaľ som mal len pozitívne skúsenosti. Ale výhovorka "že som mal 300 mailov " v biznise neobstojí a je to alibizmus. Keď sa rozhodnem pracovať v obchode zákazník je pre mňa prvoradý, nakoľko žijem z jeho prachov a poskytovať mu bezplatné informácie aj bez toho aby si musel niečo kúpiť je samozrejmosťou. Aj v tom prípade, keď si odomňa nič neobjedná a nemám z neho okamžitý zisk, dobrá skúsenosť so mnou mi dáva predpoklad, že sa ku mne vráti. Starí "obchodníci" hovoria, že nerob rozdiel medzi klientom, ktorý si kupuje u teba motorku alebo žiarovku do smerovky. Vždy mu poskytni také služby ako keby bol jediným tvojím klientom. |
ja som volal do nitry do yamahy a objednaval som si tesnenie pod hlavu...najprv ma slecna dobre nepocula...tak som zavolal z druheho telefonu...nadiktoval som typ motorky rocnik a ze nech zavolam za 5min ze to kukne....volam za 5min a ona mi hovori ze taka motorka neexistuje...skoro ma roztrhalo od jedu....sa jej pytam ze ci vie jaka motorka je fazer...ona Ano viem co je fazer!!!!.....a ja ze...noo tak na taku chcem tesnenie.......a pica prihoreta ece mi arogantne povi ze pockaj zavolam veduceho....kua keby som tam bol osobne tak sa otocim na pate a idem do prdele odtala ece by som aj oplul vyklad..............tak ale veduci nakonec hluchy nebol a zrozumel co chcem..takze zesnivo objednane |
bohusact: a o tomto presne hovori Vadim. Presne ten nazor mam aj ja. Vacsina slovakov sa len vypytuje a potom nic nekupi, len maju plno mudrych reci. Ale na druhu stranu, pristup vacsiny predajcov je velmi zly... Takze si mame co vycitat |
Dobry vecer vospolok, |
tomasino , Starí "obchodníci" hovoria, že nerob rozdiel medzi klientom, ktorý si kupuje u teba motorku alebo žiarovku do smerovky. Vždy mu poskytni také služby ako keby bol jediným tvojím klientom. |
Bohusact: buď som dieťa šťasteny, ale dnes som si dal naceniť 2 položky- plexi kryt na predné svetlo a AL bočné kufre s držiakmi na Africu a za 10 minút som mal ponuku v schránke. Toto mal na svedomí Popradský Touratech. Podobnú skúsenosť mám aj v Styxe Vráble a v Motomaxxe- Honde v N.Zámkoch.Čo som tam objednal mal som v dohodnutom termíne,cene a bez rozporov. Nevylučujem ale aj smolu, že raz narazím podobne ako Ty na nesprávnych ľudí na nesprávnom mieste. Sám robím v kráme, tak viem o čom hovorím.Život prináša všelijaké prekvapenia... |
ked uz si niekto mailovu adresu niekde zobrazi, tak je hadam logicke ze by ju mal aj pouzivat |
V nedelu (teda pred 4 dnami) som pisal kosickemu predajcovi Aprilie, totiz na stranke ma ceny pre rok 2006 a mna by zaujimala aktualna cena... odpovede zatial nikde. Volal som na telefonne cislo (mobil), nikto nedvihal ani doteraz nevolal spat... No jo, musim sa asi este posnazit, inac im asi moje peniaze (cca 130.000Sk) nenanutim... |
Bol som tu spomenutý aj ja, tak musím zareagovať a trošku veci uviesť na správnu mieru. |
poznam aj ja, "zufalo"zhanam jednu vec na skuter co u nas ani v rakusku neviem zohnat. |
tiez som pracoval v obore (autorizovana autopredajna) No a hlavny rozdiel medzi sk predaj. a zahr. predaj je, ze tam maju spec.zamestnancov na odpisovanie mailov a telefonatov (mali sme na to skolenie aj my, vola sa to telemarketing, ponasom riadny vyplach mozgov ). Kdezto tuna to musi vsetko obehavat jeden chlapik. Ja som tiez zakaznik, bol som v honde v ke a predavac sa bavil somnou, medzitym ho vyrusil mechanik s nejakym probl. potom vybavoval dalsieho zakaznika, potom telefon...atd dookola. |
ja mam super skusenost s firmou Asko Brno. Pisal som,ze som fanusik motocyklov a ze mam skaredu izbu na itraku a bla bla bla, odpovedali a nieco som dostal gratis... A takisto napriklad onlineshop independentmoto.sk je super. Napisal som a hned odpoved... dohoda, veci na cas a este mi dal typek aj brigadu. Teda nech mi niekto nehovori, ze sa to neda... |
Fiktívne , ste majiteľom motopredajne , motoservisu a začínate od nuly a nemáte lóve naskladovať si material a nemáte šikovných zamestnancov a šlapú po vás z každého úradu pre nejaké tlačivá , žiadosti a povolenia a cez to všetko idete do toho robíte to lebo to viete a baví vás to aj keď osobne musíte vybaviť cez deň x telefonátov samozrejme 80% takych čo chcú urobiť generálku po telefóne alebo kúpiť vec lacnejšie ako je nákup. Potom zrazu príde ten deň "D" keď prídu lóve , dobrý mechanik, dodávatel náhradných dielov ktorý vás zásobi a osoba na telefóne ktorá vie čo hovorí...no skrátka podnikateľský ráj Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pajo (15.02.2008 6:58) |
Pucho: ak by si si otvoril obchod s hocičím a čakal by si, že bude väčšina zákazníkov ktorí si kúpia a menšina ktorí sa len opýtaju, tak by si po pár mesiacoch krám musel zavrieť. Keď budeš v Poluse alebo Auparku všimni si koľko ľudí obzará a koľko kupuje. Predaj motoriek a všetkého čo s nimi súvisí má tie isté pravidlá. Ja hovorím, že na trhové hospodárstvo sa niektorí "podnikatelia" len hrajú, ale v skutočnosti mu nerozumejú. |
bohusact: Viem ze ludia vacsinou len okukuju. Pisem presne o tom nasom trhovom hospodarstve. Je jednoducho velmi rozdielne od vyspelej europy ako zakaznikmi, tak predavajucimi. |
Náš trh rozdielny je, ale netvrdil by som, že sme horší, ako západná európa. Zas až také perfektné to tam nie je a napr. takí nemci tiež veľmi špekulujú, aby ušetrili nejaký ten cent. My sme veľmi malý trh v porovnaní so západom, aj to treba brať do úvahy, ale zas Slovák narozdiel od iných národov je známy aj tým, že ak niečo veľmi chce, tak pustí korunu, dokáže byť štedrý. Lenže keď sa predajcovia správajú ku každému štýlom, že každý je len okukovač, pôjde radšej inde. Aj ja už prevažne nakupujem v zahraničí, aj keď naozaj veľmi nerád, ale iná možnosť veľakrát nie je. |
bohus: Pucho ale nepísal o okukovaní. Okukovanie nie je žiaden problém. Dokonca ani to vypytovanie o ktorom píše. Problém nie je ani generálka po telefóne, ktorú spomenul Pajo, aj keď to už je trochu naivné, myslieť si, že sa to dá. |
aj ja som poslal SSko predajcovy - vadimovy a odpoved neprisla ziadna.... ani ci vobec ma dany tovar, proste nic... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (15.02.2008 10:14) |
2 vadim: ibaze bohusact napisal piatim predajcom maily, v ktorom ich ziadal o ceny tovaru (zrejme ich nemaju nikde uvedene) a je lahsie napisat mail, ktory si potom diler precita a do odpovede zahrnie ako prilohu aktualny cennik... nez telefonovat mu, pytat sa ho na kazdu jednu polozku a cenu si pisat na papierik... Usetri to cas zakaznikovi aj dilerovi. |
pitaz: Odpoveď už máš. Viem ti to dodať rýchlejšie a lacnejšie ako Nemci. SS mi prišla 12-teho o 17:36 a to už bol zatvorený veľkosklad. Tuším tu akurát bol BRACHO, teda vie, že som ti tie informácie hľadal na internete. Na druhý deň už bola tvoja SS zarolovaná pod inými, tak som na ňu zabudol. Sorry. |
ok, v poriadku. tak objednavam u predajcu - vadima Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (15.02.2008 11:30) |
tych mailov denne by som typoval na max 1 az 2 aj to som nadsadil svoj typ pred tyzdnom som objednaval zo Sommer Ktm peniaze som poslal cez ucet a tovar som mal za 3 dni.S chlapikom sme vymenili asi 7 mailov. Kazdy den som mal odpoved na moj dotaz.A to je najvacsi dealer na nemeckom trhu.Jedine co bolo dost odveci ze vyfakturoval tovar na Slovinsko co som mu neskor oznamil.Samozrejme hned prislo ospravedlnenie a z tovarom poslal gratis ktm tunning katalog ich firmy.To je jednanie serioznej firmy podla mna.Tu na Slovensku mozem mailovat , vyvolavat a hovno z toho Uz nechodim ani osobne po obchodoch aj tak skladom nic nemaju.Treba priamo riesit objednavky cez net od okolitych krajin pokial sa slov.obchodnici nenaucia seriozne spravat ku zakaznikom. |
tiez si myslim, ze s internetovou komunikaciou je to na slovensku dost ubohe (cest vynimkam). kolko krat dojdem do nejakej motopredajne a som tam sam, alebo max jeden az dvaja dalsi zakaznici, takze si myslim, ze ten cas na odpoved mailu je. len sa predajcom moc nechce. bude to asi tym, ze tu neni taka konkurencia, ako v zahranici. ked sa ale raz rozhodne LOUIS, ze si zriadi pobocku v BA, kedze ku nim chodi dost vela slovakov a cechov, a ponukaju celkom siroky sortiment tovaru, tak slovenski predajcovia pridu aj o 40 percent zakaznikov. ja by som to aj celkom prijal, kedze s mojou nemcinou sa tam vela nedozviem. a takych ludi je plno. este by som aj tych 400 korun za vlak usetril |
no, ale aby som to zase trosku porovnal so zahra-nicim, casto oslovujem zahranicne firmy mailom o ich produkty a aj tam existuje asi 10% sanca, ze mi neodpovedia. Alebo niektori odpovedaju az po tyzdni. |
..ja som sa u Vadima informoval ohladom ultraseal a v sekunde mi prisla odpoved s kalkulaciou a 6 korunovou zlavou ktoru som ani neziadal.. |
mareck: To nebola zľava. To som ti ponúkol trigelt. |
vadim: 6sk? ja som tringeltoval 10....citim sa dotknuty, co serem prachy?? |
Pre vsetkych majitelov HONDA moto - odporučam nemenovanú predajnu HONDA v Breclavi v CR, kusok od SK hranic.......super obsluha, ci mail, ci telefonat, ci osobna navseteva vzdy profesionáli...servis mozem odporucit... |
No som zhrozeny co tu ludia popisu. Som sice novacik ale musim sa postavit na Vadimovu stranu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bella (16.02.2008 21:00) |
bella: ja som sa pýtal piatich autorizovaných predajcov na ceny určitých náhradných dielov o ktorých nemám ani tušenia koľko môžu stáť. U troch z nich som bol niekoľko krát pozrieť aké majú vystavené motorky. Môžem zodpovedne prehlásiť, že počas žiadnej návštevy týchto predajní som tam nenašiel žiadného zákazníka, len unudených predavačov na ktorých vôbec nebolo vidieť pracovnú aktivitu. A títo mi namoje dotazy neodpovedali. Nakonec sme idioti my zákazníci keď sa pýtame na tovar o ktorý máme záujem? Obchody sú vaše a ich prosperita by mala byť vašim prvoradým záujmom. Toto čo ty píšeš som sa za 40 rokov komunizmu napočúval dosť. Na spamy sa nevhováraj. Aj taký priemerný používateľ internetu ako som ja si každý deň prezrie aj všetky spamy či sa tam nedostala dajaká dôležitá správa. Určite, keby som sa tých piatich predajcov opýtal, či by mi predali 30 Transalpov, ako to už jeden diskutér predomňou napísal, reagovali by inak. Ak mi niekkto nepredá ventilček do duše, motorku si u neho nekúpim. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bohusact (16.02.2008 21:25) |
bohusact: Máš už svoje roky a preto aj veľa skúseností. Nikto nemá vždy všetko pod kontrolou a každý máme slabú chvíľku. Už som si tu prečítal, ako za trest, že som sa mu nepáčil, občan nakúpil za toľko a toľko inde. V predajni zas počúvam, že sa niekomu nepáčilo inde, tak občan nakupuje u mňa. Tak ide život. Niekomu ulahodí to, inému zas ono. |
Vadim: V každej profesii sú dobrí, horší aj najhorší. O tebe konkrétne som počul len dobré informácie. U mňa je v obchodoch prvoradá ochota a ústretovosť obsluhujúceho. Aj keď je tam tovar drahší, alebo mi nevyhovuje, za zdvorilú in formáciu zdvorilo poďakujem a idem inde. Za vrchol arogancie napríklad pokladám, keď si prezerám tovar, ktorý mi predavačka položila na pult a tá sa pritom pozerá von oknom a žuje žuvačku. |
bohusact: .... este raz nehladaj priciny ako sa k danej cenne nedostat (to platilo v tvojom oblubenom komunizme).... to jest nevyplakavaj na internete, ale hladaj sposoby ako sa k danej cene dostat. V tvojom pripade nahradny diel. Inak cenu na akykolvek diel najdes aj na internete. Ale musis chciet!!! Ja programujem softy v jednej firme a nechapem preco mne priradujes nejaky obchod. Ja Ti zas mozem povedat ze takych zakaznikov ohladom nejakeho soft-u vybavim denne asi 3~4 proste viac nestiham ked popri tom musim este pracovat na 3 veciach naraz. Sustredit sa vymyslat, opravovat, riesit aktualne problemy,hladat nove riesenia. Preto mame na hotline na to lidi lebo co prepadne ich sietou sa dostane ku mne. Ale v motoobchodoch na to asi kapacity nemaju. Ked ako tvrdis by im v prvom rade malo ist o prosperitu. Este len tak na okraj. Dajme tomu ze neviem presne identifikovat (nazov dielu) a napisem tomu predajcovi on samozrejme na to aby to urcil presne musi znovu odpisat atd a mozno za 15mailov sa dostaneme k vysledku. Zabil si jeho cenny cas, svoj a zabral na disku cc 500kB ak si mu neposielal odfotene obrazok dielu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bella (17.02.2008 9:05) |
Ooooo pardon pane. Ak je to tak ako pisete v profile. Tak to si Vas musime vazit. Prepacte ze som Vam nevykal. Ale ja reagujem na nazory nie na vek. Takze uctiva poklona. Ale dovolim si nesuhlasit s nazorom aky tu prezentujete. Mate 74 v skutocnosti? Ak ano klobuk dolu. Aj ked sa mi to nechce verit. |
jezis bella, ty trepes ake somariny! Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (17.02.2008 9:15) |
bohusact: Ja nechcem obhajovat lenivost. To urcite nie. Pripada mi to tu ako v stredoveku ked niekto bol iny ako ostatni a tiez platilo pravidlo ... "zlyncovat, znicit ...vsetko comu ludia nechapali... " Ked aj niekto napise nieco pozitivne tak sa najde x prisievatelov ktori to musia zhanobit. Ale mam pocit ze tu je to nepisane pravidlo. |
bella: spamy bez subjectu tvoria nepatrnu cast.. minimal.. vacsina ma subject. a na spam filter by som sa nespoliehal, lebo sem tam sa tam dostanu aj maily, ktore su neni spam |
pitaz: plne s tebou suhlasim. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38181 | Včera: 235470