Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar motorkari , |
Kubatura je akurat pre zaciatocnika, stroj spolahlivy, pohodlny, viacucelovy (mesto, dialnica, dovolenka). Nic nepokazis, ked ho kupis. Ostatne sa docitas aj v inych temach, prip. clankoch. |
Minuly rok na jesen som si s tvojimi skusenostami kupil presne tuto masinu ale vo verzii S. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Chinasky (11.02.2008 13:38) |
Chinasky: videjko hovori len v prospech Bandita. Co sa tyka tej hmotnosti ze je tazka ,myslim ze vsetky motorky tejto kubatury su tazke. Vzhaldom k mojej ,, atletickej vyske" |
mozno keby si hladal nasiel by si aj o dakych 30-40 kil lahsiu masinu co je skoro 20% a to uz je citit. Neviem kolko vazi Hornet, ale co som tu narazil na porovnavacku vychadzal o dost lepsie co sa tyka hmotnosti. Stastnu ruku pri vybere |
majki5 aj ked to nie je zase trhac asfaltu ale maly bandit da cez 200kmh co nie je na zaciatok malo...a po dalsie je tam ta vaha, na ktoru si treba zvyknut. inak velmo pekna a univerzalna masinka, vzdy som snival o bandite no nikdy som nanho nejako nemal "stastie" |
maximálka je absolútne nezaujímavý údaj..... |
ja som to myslel tak ze ta maximalka je na zaciatok aj tak dost velka, ono to moze lakat... |
vlani som mal tu cest na nej urobit niekolko 100 km. aj ja som zaciatocnik ale nemal som ziaden problem s touto moto. samozrejme treba mat nieco v hlave a nerobit zbytocne so seba frajera. Tento rok prichadza dalsia velmi zaujimava verzia GSX650F |
Mal som tuto moto a uplna spokojnost vo vsetkych smeroch akurat ten podvozok uz nestihal koncom sezony ale inac super Na rozjazdenie super masinka aj cestovat sa da najazdil som na tom skoro 15 000km.....odporucam |
Čítal som na ňu dost testov,je to velmi priatelská motorka. Myslím si že pre začiatočníka velmi dobrá. |
Mám Bandita a najazdil som 20 tisíc kilákov..Z mašinou som velmi spokojný, je to pohodlná motorka s dobrou spotrebou a slušným výkonom, ktorý je pre začiatočníka jak stvorený.. |
TA maximalka to ma netrapi lebo viem ze nepojdem na nej 200 . |
Majki> Tak ma volali v Irsku, kedze si nevedeli zapamatat moje meno, ale podme k veci. |
nevo - modra je aj tak najkrajsia. trochu som nerozumel tomu co pises...ze ked mas nad 100kg. To myslis akoze vahu jazdca ? To nie je zrovna povzbudiva info pre chalana normalnej vysky. Neboj Majki, chce to len grif a da sa to zvladnut. I ked na zaciatok si trenuj vysadenie na hlavny stojan niekde kde Ta nebude velmi vidiet. Ja sosobne som asi posobil dost komicky, ked mi to asi 5 minut neslo, a to si o sebe nemyslim ze som bantamova vaha |
Mam Bandita A ta vaha nieje podstatná.Na hlavný stojan to daš aj ked mudeš mušia vahanieje to nič zvlaštne par krat si to vyskušaš a bude sa ti zdat tato otazka trapna.Je to uplne jednoduche,je to všedko o technike a nie o hrubej sile |
Chninasky: Aj ja si myslim ze clovek si zvykne a zisti nejky grif na to. |
majki5: s váhou motorky sa nedá pasovať. Moje rady nie sú radami celoživotného motorkára. Po x-desiatkach rokoch som sadol na 200 kg motorku. Zapamätaj si, že ku každej rychlosti motorky musí byť príslušný náklon /jazdenie driftom má trochu iné pravidlá/. Ak máš rychlosť nulovú motorka musí byť kolmo na cestu. Zabudni na bicykel, alebo pioniera, na ktorom keď zastavíš, nakloníš ho na bok a preložíš cezeň pravú nohu. Ak by si urobil toto na ťažkej motorke, môžeš byť silný ako vzpierač a aj tak by si nezareagoval a motorka by bola na boku. Jedna dôležitá rada: Ak si ju kúpiš, stráv viac času na prázdnom parkovisku ako na otvorenej ceste a skúšaj menévre v malej rýchlosti. Najťažšie je na motorke jazdiť veľmi pomaly. Ja som videl chlapíka tvojho vzrastu ako sa parádne otočil na úzkej ceste na Goldwingu a ešte mal za sebou aj holku. Motorka sa neriadi silou ale technikou. Veľa zdaru! |
Bohusact: prave kvoli mojej males vyske som volil prave bandita lebo ma pomenre nizko (770mm) sedadlo. Hej urcite su aj nizsie motorky ale mne sa paci tento nahac . Urcite dam na tvoje rady a odskusam si to na parkovisku ked ju uz budem mat . |
Bohucast dobre si to napisal. Tiez som si to skusal v malej rychlosti, rozkyvat to a davat do toho naklon s vahou v spravnej casti zadku. O riditka ani moc neslo, viac to je o naklone...To sa ani na nicom inom neda natrenovat. Skusal som to na horaku a skoro som sa prizabil, predsa len to ma iba 12kilo a sedis prilis vysoko |
no len piste ludia, piste. aj mne sa pozdava tato masinka, ci uz naha, v kratkej suknicke, alebo uplne oblecena tak sa treba dozvediet cim viac. |
kamarat sedel na dvoch motorkach.jawa350 1jazda v autoskole a 2.jeho cagiva raptor 1000.jazdime spolu uz treti rok.neni to o motorke ale o rozume a pude sebazachovy. |
Chinaski: Ano vahu 100kg som myslel na cloveka. Uz som pocul nazory, ze je dobre, ked clovek svoj stroj zdvihne, urcite slabsi v malej rychlosti a v naklone bude mat problem /i ked po treningu to nebude podstatne, len som daval priklad od kolko to je bez problemov/. |
nevo : Ja viem povedat s istotou ze podpalujuce ventily a nizke otacky su skodlive pre motor samo. ked tak jazdis stale a tym nemyslim ako teba ale vseobecne. ako som uz hovoril nie je to dobre pre motor ked sa tak jazdi stale a dokonca v tedy to aj viac zere takze v konecnom dosledku nesetris ten motor ale nicis. Neviem resp. nikde som sa nedocital ake su vlastne optimalne otacky pre tuto motorku . |
neviem ci niekde najdes optimalne otacky, zvlast pri tak sirokom poli zaberu. Myslim si vsak, ze jazdu na podtocenom motore citi kazdy a je treba naucit sa motor pocuvat... |
ty kokso to čo sú tu za reči? tak snáď máš uši a počuješ, či sa ti motor dusí, alebo nie...ja tiež jazdím pohodovú jazdu a nemám pocit, že by som nejako trápil motor....okolo 4 tis ma uplne normálny chod. |
Pocas mojich doterajsich 70km sa mi javi B 650 N 2006 ako sympaticky stroj a trochu mi pripomina moje zaciatky - Hondu CBX 550 F II... Vahu, vykon a vek konstrukcie u mna prevysuje vzhlad stroja. |
nejde vam to video ? mne to normalne fici....neviem poradit chalosi. len ze je to uplne dole, sam som to tam chvilu hladal. No a potem ta 6ta minuta od zacatku. |
No ja mam GSF650 vzduchom chladenu uz dva roky a som maximalne spokojny. |
Tommy911: preco by si nechcel vodou chladeny ? mas s tym nejaku skusenost, alebo mas len pocit ? |
Chinasky: Nemam skusenosti, nepaci sa mi preto ze som zastanca klasickeho vzduchoveho chladenia, dalej vzhladovo motor nevyzera dobre ako u inych vodou chladenych moto a clovek ma dojem ze je z umelej hmoty, dalej ten velky chladic zakryva tie krasnekolena vyfukov, dalej kazdy vyrobca sa snazi ist s novym modelom nzsie z vahou, kdezto tu je to opacne i ked len o par kg,ale aj tak, dalej max krutiaci moment isiel minimalne hore, za to otacky viac nez o 1000... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (14.02.2008 11:39) |
Tommy911: vec nazoru. neberem Ti to. Neviem to posudit po vykonovej stranke. Motor zase az tak umelo nevyzera, akurat nema rebrovanie. ale na druhej strane je strieborny, co je pre mna krajsie, ked uz sme taky vizualisti, a kolena su videt len o par centi menej .. A inak dik za rady z jesene. rozhybalo ma to. |
Chinasky: He-He...v pohode....Ja len moj nazor...Proste doba ide dopredu a vela veci sa meni a mne sa viac pacia klasicke moto a ked uz moderne tak uz potom uplne hranate a odvazne tvary |
Tommy911: no robim s tym to ze je zima. daval som si do zily len v malych davkach tak po 50-100km, az ku koncu tak 150. Strach spociatku nepustil viac ....a teraz cakam a tesim sa na jar. |
Tomy911: Presne takuto si chcem kupit ..tato masina vyzera uplne supovo . |
Chinasky : na 6 ist 60 amat otacky oklo 2000...myslim ze je to malo pre takyto motor . |
tiez si myslim ze 2000ot/min. ja malo. Pretoze z toho grafu je jasne ze zaberove pole sa pri 2000 len zacina. Takze staci aby ti otacky slabo zakolisali a v oblasti okolo 2000 mas zrazu takmer nulovy vykon... |
Neriešte stále tie otáčky.....to akože oči furt na budíkoch? :D .... pozor na to, môže sa to vypomstiť...... |
No takto Chinasky ma motorku este v zabehu...Ja som tak jazdil tiez mozno do 2000km...Ale bavil som sa aj s redaktormi casopisu Motocykl a potvrdili mi to...Ze motoru nijak neskodi vytacanie do 10 tisic, ale jazdit s motorkou ktora ma krutiaci moment niekde pri 8-9 tisic a jazdit pri3 3-4 tisic, mi pride vazne zvlastne a motoru to urcite nerobi dobre.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (14.02.2008 14:42) |
Ja som mal GSX to je ten isty motor ako na Bandite - vzduch/olej a v manuali bolo pisane ze motor je potrebné vytáčať a nejazdiť stale na nizkych otáčkach, z dôvodu zleho premazania jednotlivych dielov a ich styčných plôch (tak nejak to tam bolo v nemčine) a dokonca konkretne napisane že vytáčanie do 11500 ot kde začína obmedzovač je neškodné... |
ja som sa vas pytal chalani ako je to dobre robit, lebo s mojimi 500 - 600 km za sebou som predurceny robit vela chyb . Teraz uz viem viac a budem hucat trochu viac |
Ja som si predsavzal nejazdit pod 4000 ot./min., tam vidim rozumnu hranicu. Pokial ide o prudku akceleraciu, hranica je urcite vyssie. |
majki5, ja mam vodnika 1250S, tu je max. krutiak pri 3700 ot, takze je to o niecom inom...ak chces vediat viac, tu je celkom pekny clanok |
misobiker: podla tvojej teorie o nízkych otáčkach som mal mať už niekolko krát zadretý motor.... |
Ahojte, obraciam sa na Vás s prosbou o radu. Mám Bandita 650 r.v.2005, Nasiel som na nete podsedlový plast so športovým držiakom ŠPZ a chcel by som ho kúpiť. Príde mi zbytočné aby som znehodnotil, ten ktorý mám v pôvodnom stave. Ten plast je však z bandita 2007. Podla obrázkov sú tie plasty rovnaké ale niesom si istý. Viete mi s tý poradiť ? Bude mi to pasovať ? |
Skontroluj si cez partsdepot ci suhlasia vyrobne cisla podsedlakov na tvojej a 07. |
Re: SO545: Ďakujem. Som o niečo múdrejší s touto stránkou. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33344 | Včera: 248126