Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Suzuki GSF 650 Bandit - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GSF 650 Bandit - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.02.2008 13:19

Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

Nazdar motorkari ,

Dost sa mi zapacila tato moto - Suzuki GSF 650 Bandit a mozno si ju aj raz kupim. Kedze som zaciatocnik neviem ci je to ta spravna volba hned na zaciatok takuto kubaturu. Chcel by som o nej vediet co najviac, Vase postrehy, ake ma nevyhody / vyhody . Jazdne vlastnosti, na co si treba davat bacha pri kupe napriklad ale hlaven ma zaujimaju jazdne vlastnosti .

Diki za vas nazor :-)

P.S. Mozno takato tema uz bola , ale aj tak tak to skusim ;-)


11.02.2008 13:26

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona

Kubatura je akurat pre zaciatocnika, stroj spolahlivy, pohodlny, viacucelovy (mesto, dialnica, dovolenka). Nic nepokazis, ked ho kupis. Ostatne sa docitas aj v inych temach, prip. clankoch.


11.02.2008 13:37

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

Minuly rok na jesen som si s tvojimi skusenostami kupil presne tuto masinu ale vo verzii S.

Tu si cekni na stranke TA3, je tam test zrovna mojej holky, ale musis sa preklikat asi do 6tej minuty a zrolovat skoro uplne dole:

www.ta3.com/sk/relacie/28_motoring/2755_motoring-z-13-s...

Mam na tom len 500km. Pred tym som skusal Horneta, a pred tym nejaku 250tku v Petrzke pri dostizke. Ako tu pisu stare paky vsetko je o tom co mas medzi usami. Pokial frajerinu asi to neni uplne naj volba, pokial rozum tak mozno hej. I ked je to tazka masina, ma to cez 200 kilo co nie je zrovna najlahsie pri manipulacii. Napriklad ja som mal dost dlho problem jak to nahodit na hlavny stojan :-). Viac ti povedia stare paky

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Chinasky (11.02.2008 13:38)


11.02.2008 14:29

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

Chinasky: videjko hovori len v prospech Bandita. Co sa tyka tej hmotnosti ze je tazka ,myslim ze vsetky motorky tejto kubatury su tazke. Vzhaldom k mojej ,, atletickej vyske" :-}
167 cm musim volit daco nizsie ale s tou vahou sa popasujem.


Diki za nazor a videjko [dobre]


11.02.2008 14:40

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

mozno keby si hladal nasiel by si aj o dakych 30-40 kil lahsiu masinu co je skoro 20% a to uz je citit. Neviem kolko vazi Hornet, ale co som tu narazil na porovnavacku vychadzal o dost lepsie co sa tyka hmotnosti. Stastnu ruku pri vybere [dobre]


11.02.2008 14:48

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

majki5 aj ked to nie je zase trhac asfaltu ale maly bandit da cez 200kmh co nie je na zaciatok malo...a po dalsie je tam ta vaha, na ktoru si treba zvyknut. inak velmo pekna a univerzalna masinka, vzdy som snival o bandite no nikdy som nanho nejako nemal "stastie" ;-)


11.02.2008 14:52

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

maximálka je absolútne nezaujímavý údaj.....

teraz by ma viac trápil krúťak....

pôvodne som chcel túto motorku, potom som si však prečítal viac recenzí a dospel som k názoru, že hornet bude lepší. Každopádne je gsfko dobrá motorka...ide iba o to čo sa ti viac páči..u mňa vyhralo niečo iné.

Jo a je absolutne jedno, čo si kupiš na začiatok, treba mať hlavne chladú hlavu a netreba sa nechať vyprovokovať okolím.


11.02.2008 15:02

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

ja som to myslel tak ze ta maximalka je na zaciatok aj tak dost velka, ono to moze lakat...

ja by som dal prednost banditovi, ale to je individualne. ja som napr. vzdy hladal motorku ktorych na cestach vela nie je...


11.02.2008 15:51

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

motaq
 Kávičkár 

Ikona

vlani som mal tu cest na nej urobit niekolko 100 km. aj ja som zaciatocnik ale nemal som ziaden problem s touto moto. samozrejme treba mat nieco v hlave a nerobit zbytocne so seba frajera. Tento rok prichadza dalsia velmi zaujimava verzia GSX650F


11.02.2008 16:00

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Dedo1
 Jogurťák 

Ikona

Mal som tuto moto a uplna spokojnost vo vsetkych smeroch akurat ten podvozok uz nestihal koncom sezony ale inac super ;-) Na rozjazdenie super masinka aj cestovat sa da najazdil som na tom skoro 15 000km.....odporucam


11.02.2008 16:04

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Trto9
 Skútrista 

Ikona

Čítal som na ňu dost testov,je to velmi priatelská motorka. Myslím si že pre začiatočníka velmi dobrá.


11.02.2008 17:06

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

GSF6000
 Kávičkár 

Ikona

Mám Bandita a najazdil som 20 tisíc kilákov..Z mašinou som velmi spokojný, je to pohodlná motorka s dobrou spotrebou a slušným výkonom, ktorý je pre začiatočníka jak stvorený..


11.02.2008 19:07

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

TA maximalka to ma netrapi lebo viem ze nepojdem na nej 200 .
Mne islo o tom aby som zistil ze ci je to dobry smer ktorym sa mozno pustim
Vdaka vsetkym za prispevok a za vase nazory,- zase som o daco mudejsi ;-)


11.02.2008 19:51

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Majki> Tak ma volali v Irsku, kedze si nevedeli zapamatat moje meno, ale podme k veci.

Nejaku taku jednostopku jazdim, ale len modru /cervene su vraj lepsie - ina diskusia/. Vhodna motorka na turistiku. Okrem zadku /tak asi po 200km/ nic na nej netrpi. Obaval som sa ze pri mojej vyske /194cm/ budu trpiet nohy, ale pohoda. Vaha pri S modely asi 210kg bez maplni, ale ak mas nad 100kg tak pohoda. I zaciatocnik si s nou poradi /ja som zacinal s 240kg a to som ju zdvihol/.
Spotreba v pohode, ekon. jazda /do 5500 ot/ asi 4.5 litra/100km. Pri mojej ekonomickej jazde je trochu leniva, ale staci, turistika je turistika, SS si vypocujem na zraze.

Dobry vyber nadalej. :-)


12.02.2008 8:40

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

nevo - modra je aj tak najkrajsia. trochu som nerozumel tomu co pises...ze ked mas nad 100kg. To myslis akoze vahu jazdca ? To nie je zrovna povzbudiva info pre chalana normalnej vysky. Neboj Majki, chce to len grif a da sa to zvladnut. I ked na zaciatok si trenuj vysadenie na hlavny stojan niekde kde Ta nebude velmi vidiet. Ja sosobne som asi posobil dost komicky, ked mi to asi 5 minut neslo, a to si o sebe nemyslim ze som bantamova vaha :-)


12.02.2008 9:18

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

SATYR
 Turista 

Mam Bandita A ta vaha nieje podstatná.Na hlavný stojan to daš aj ked mudeš mušia vahanieje to nič zvlaštne par krat si to vyskušaš a bude sa ti zdat tato otazka trapna.Je to uplne jednoduche,je to všedko o technike a nie o hrubej sile


12.02.2008 9:29

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

Chninasky: Aj ja si myslim ze clovek si zvykne a zisti nejky grif na to.

Nevo: ta spotreba sa mi paci aj ked priznam sa taku malu spotrebu som este nepoculô ze sa da robit na 600-4,5 l / 100km. hm..pekne.
Ja sa v tom sice nevyznam ale nejazdis tak ze sa ti podpaluju ventily, myslim na malychotackach, sice to menej zere ale nejde to na ukor motora?


12.02.2008 10:55

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

bohusact
 Kávičkár 

majki5: s váhou motorky sa nedá pasovať. Moje rady nie sú radami celoživotného motorkára. Po x-desiatkach rokoch som sadol na 200 kg motorku. Zapamätaj si, že ku každej rychlosti motorky musí byť príslušný náklon /jazdenie driftom má trochu iné pravidlá/. Ak máš rychlosť nulovú motorka musí byť kolmo na cestu. Zabudni na bicykel, alebo pioniera, na ktorom keď zastavíš, nakloníš ho na bok a preložíš cezeň pravú nohu. Ak by si urobil toto na ťažkej motorke, môžeš byť silný ako vzpierač a aj tak by si nezareagoval a motorka by bola na boku. Jedna dôležitá rada: Ak si ju kúpiš, stráv viac času na prázdnom parkovisku ako na otvorenej ceste a skúšaj menévre v malej rýchlosti. Najťažšie je na motorke jazdiť veľmi pomaly. Ja som videl chlapíka tvojho vzrastu ako sa parádne otočil na úzkej ceste na Goldwingu a ešte mal za sebou aj holku. Motorka sa neriadi silou ale technikou. Veľa zdaru!


12.02.2008 11:41

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

Bohusact: prave kvoli mojej males vyske som volil prave bandita lebo ma pomenre nizko (770mm) sedadlo. Hej urcite su aj nizsie motorky ale mne sa paci tento nahac . Urcite dam na tvoje rady a odskusam si to na parkovisku ked ju uz budem mat .


12.02.2008 16:08

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

Bohucast dobre si to napisal. Tiez som si to skusal v malej rychlosti, rozkyvat to a davat do toho naklon s vahou v spravnej casti zadku. O riditka ani moc neslo, viac to je o naklone...To sa ani na nicom inom neda natrenovat. Skusal som to na horaku a skoro som sa prizabil, predsa len to ma iba 12kilo a sedis prilis vysoko :-)


12.02.2008 19:35

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

stiki
 Kávičkár 

Ikona

no len piste ludia, piste. aj mne sa pozdava tato masinka, ci uz naha, v kratkej suknicke, alebo uplne oblecena :-D tak sa treba dozvediet cim viac.
PS: kua, to video na TA3 mi nejde :-~ :'(


12.02.2008 19:58

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

stiki
 Kávičkár 

Ikona

kto vie ako stiahnut to videjko o tom Banditiku? :-(


12.02.2008 20:18

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

PETOrf
 Turista 

Ikona

kamarat sedel na dvoch motorkach.jawa350 1jazda v autoskole a 2.jeho cagiva raptor 1000.jazdime spolu uz treti rok.neni to o motorke ale o rozume a pude sebazachovy.


13.02.2008 7:02

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Chinaski: Ano vahu 100kg som myslel na cloveka. Uz som pocul nazory, ze je dobre, ked clovek svoj stroj zdvihne, urcite slabsi v malej rychlosti a v naklone bude mat problem /i ked po treningu to nebude podstatne, len som daval priklad od kolko to je bez problemov/.

Majki5: technicky to moc nepoznam, musim zistit, ci podpalujuce ventily a nizke otacky su skodlive. No jazdim v pohode ako na aute, ziadny nervak, nie som sprinter /pri dlhej jazde ten hluk aj tak vadi, ale na parkovisku i ladak je pekny/.


13.02.2008 12:42

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

nevo : Ja viem povedat s istotou ze podpalujuce ventily a nizke otacky su skodlive pre motor samo. ked tak jazdis stale a tym nemyslim ako teba ale vseobecne. ako som uz hovoril nie je to dobre pre motor ked sa tak jazdi stale a dokonca v tedy to aj viac zere takze v konecnom dosledku nesetris ten motor ale nicis. Neviem resp. nikde som sa nedocital ake su vlastne optimalne otacky pre tuto motorku .

Tak to je jasne ze pri dlhych jazdach vadi uz ked to reve ani ja ked jazdim na aute tak nejazdim tak ze pri preradovani mi nepadnu otacky. ;-)


13.02.2008 17:38

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

mazopapagaj
 Turista 

Ikona

neviem ci niekde najdes optimalne otacky, zvlast pri tak sirokom poli zaberu. Myslim si vsak, ze jazdu na podtocenom motore citi kazdy a je treba naucit sa motor pocuvat...
Tu najdes porovnanie vykonu a krut. momentu GSF motorov...ak sa z toho vysomaris ;-)

@spotreba: tych spominanych 4,5l/100km moze byt. Pri starsom Banditovi, ale nove stroje (2006+, vodaky) maju spotrebu vyssiu...


13.02.2008 17:47

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

ty kokso to čo sú tu za reči? tak snáď máš uši a počuješ, či sa ti motor dusí, alebo nie...ja tiež jazdím pohodovú jazdu a nemám pocit, že by som nejako trápil motor....okolo 4 tis ma uplne normálny chod.


13.02.2008 19:32

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

gege
 Čoprák 

Ikona

Pocas mojich doterajsich 70km :-D sa mi javi B 650 N 2006 ako sympaticky stroj a trochu mi pripomina moje zaciatky - Hondu CBX 550 F II... Vahu, vykon a vek konstrukcie u mna prevysuje vzhlad stroja.


14.02.2008 10:43

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

nejde vam to video ? mne to normalne fici....neviem poradit chalosi. len ze je to uplne dole, sam som to tam chvilu hladal. No a potem ta 6ta minuta od zacatku.

K tomu zdvihnutiu nevo. To myslis akoze mam vytlacit 220 kg, alebo ked mi rachne na bok tak ju mam zvladnut dat spat na "vsetky dve" ? Mozno mas pravdu, ale podla mna ked vezmes ze ma niekto 75 kilo, tak stale tvori skoro 25% hmotnosti celej konfiguracie, co sa mi zda dostatocne na to aby to ovplyvnovalo jazdu. A plus ti typci co jazdia supersporty sa mi nezdaju az taki buchari :-).

K tym otackam, s tym mam trochu problem. Ja mam uz tu novu, vodou chladenu. Normalne "v civile" jazdim dizlovy voz, ktory taha uz od 1500 otacok na 6tke, a od 2000 taha ako utrhnuty. U tejto masiny som mal pocit, a aj cital ze na 6tke uz to ide aj pri rychlosti 60km/h. Vtedy to ma okolo 2000 otacok, co mi prislo relativne malo, ale nemalo to ziadne sklbanie, aj to zrychlovalo vcelku v pohode. Je lepsie to cez dedinu hnat 60 a mat tam 5000 otacok, alebo si sevelit na 5ke, mat tam 2500 otacok. Podla grafov co uviedol mazopapagaj, od nejakych 1900 do 2500 otacok je obrovsky narast krutaku, ktory je mozno o 15-20% nizsi ako ked to budes tocit na 5000 otacok/min, to znamena ze dostatocny.Vykonove krivky stupaju pomalsie, ale o tie v tomto pripade nejde, pokial sa bavime o normalnej kludnej jazde, nie o race style na BABE. Co vy na to stare paky?


14.02.2008 11:00

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Tommy911
 Bahniak 

No ja mam GSF650 vzduchom chladenu uz dva roky a som maximalne spokojny.
GSF650 vodou chladeny by som ale nexcel za nic.

No u mna bola najnizsia spotreba tusim 5.8l a najvysia niekde pod 10l, zalezi na jazde.
Bandit je docela vvysokootackovy motor takze sa moze kludne vytacat niekam do 10 tisic.
Jazdu pod 4000 - 3000 tisic by som nedoporucoval maximalne tak pri zabehu. Urcite skodi motoru viac ako vysoke otacky. Hlavne ma maximalny krutiaci moment pri 7800 takze idealne otacky by mali byt od 6000 do 8000 tisic.


14.02.2008 11:10

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

Tommy911: preco by si nechcel vodou chladeny ? mas s tym nejaku skusenost, alebo mas len pocit ?


14.02.2008 11:37

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Tommy911
 Bahniak 

Chinasky: Nemam skusenosti, nepaci sa mi preto ze som zastanca klasickeho vzduchoveho chladenia, dalej vzhladovo motor nevyzera dobre ako u inych vodou chladenych moto a clovek ma dojem ze je z umelej hmoty, dalej ten velky chladic zakryva tie krasnekolena vyfukov, dalej kazdy vyrobca sa snazi ist s novym modelom nzsie z vahou, kdezto tu je to opacne i ked len o par kg,ale aj tak, dalej max krutiaci moment isiel minimalne hore, za to otacky viac nez o 1000...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (14.02.2008 11:39)


14.02.2008 11:46

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

Tommy911: vec nazoru. neberem Ti to. Neviem to posudit po vykonovej stranke. Motor zase az tak umelo nevyzera, akurat nema rebrovanie. ale na druhej strane je strieborny, co je pre mna krajsie, ked uz sme taky vizualisti, a kolena su videt len o par centi menej :-).. A inak dik za rady z jesene. rozhybalo ma to.


14.02.2008 11:53

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Tommy911
 Bahniak 

Chinasky: He-He...v pohode....Ja len moj nazor...Proste doba ide dopredu a vela veci sa meni a mne sa viac pacia klasicke moto a ked uz moderne tak uz potom uplne hranate a odvazne tvary :-)

Inak to co s tym robis ze mas len 500 km??? to ma niekedy za vikend a to jazdim len po BA :-D


14.02.2008 11:59

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

Tommy911: no robim s tym to ze je zima. daval som si do zily len v malych davkach tak po 50-100km, az ku koncu tak 150. Strach spociatku nepustil viac :-)....a teraz cakam a tesim sa na jar.


14.02.2008 13:00

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

Tomy911: Presne takuto si chcem kupit ..tato masina vyzera uplne supovo .
Pisal si ze si maxumalen spokojny.. a je na nej nieco co ti predsa len trosku vadi?


14.02.2008 13:03

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

majki5
 Kávičkár 

Chinasky : na 6 ist 60 amat otacky oklo 2000...myslim ze je to malo pre takyto motor .
Skor sa mi viac pozdava tommy911 nazor ze je lepsie mat okolo 3000 otacky


14.02.2008 14:12

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

mazopapagaj
 Turista 

Ikona

tiez si myslim ze 2000ot/min. ja malo. Pretoze z toho grafu je jasne ze zaberove pole sa pri 2000 len zacina. Takze staci aby ti otacky slabo zakolisali a v oblasti okolo 2000 mas zrazu takmer nulovy vykon...


14.02.2008 14:19

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Neriešte stále tie otáčky.....to akože oči furt na budíkoch? :D .... pozor na to, môže sa to vypomstiť......

Ja osobne by som už vzducháč ani nepozeral...stačí poznať základy termodynamiky a nemáme sa o čom baviť.

Tommy nech ti slúži. 8-)


14.02.2008 14:31

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Tommy911
 Bahniak 

No takto Chinasky ma motorku este v zabehu...Ja som tak jazdil tiez mozno do 2000km...Ale bavil som sa aj s redaktormi casopisu Motocykl a potvrdili mi to...Ze motoru nijak neskodi vytacanie do 10 tisic, ale jazdit s motorkou ktora ma krutiaci moment niekde pri 8-9 tisic a jazdit pri3 3-4 tisic, mi pride vazne zvlastne a motoru to urcite nerobi dobre....
Do 60 km rychlosti ani 5-ku nedavam.....

majki5 mne na nej nevadi nic, pretoze som typ cloveka ktoy je viac menej so vsetkym spokojny...Nekupoval som si ju aby som ju za dva roky predal...Mne na nej vyhovuje vsetko, nenasiel som jedinu chybu...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (14.02.2008 14:42)


14.02.2008 15:17

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

Ja som mal GSX to je ten isty motor ako na Bandite - vzduch/olej a v manuali bolo pisane ze motor je potrebné vytáčať a nejazdiť stale na nizkych otáčkach, z dôvodu zleho premazania jednotlivych dielov a ich styčných plôch (tak nejak to tam bolo v nemčine) a dokonca konkretne napisane že vytáčanie do 11500 ot kde začína obmedzovač je neškodné...


14.02.2008 15:19

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

Chinasky
 Kávičkár 

Ikona

ja som sa vas pytal chalani ako je to dobre robit, lebo s mojimi 500 - 600 km za sebou som predurceny robit vela chyb :-). Teraz uz viem viac a budem hucat trochu viac


14.02.2008 19:07

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

gege
 Čoprák 

Ikona

Ja som si predsavzal nejazdit pod 4000 ot./min., tam vidim rozumnu hranicu. Pokial ide o prudku akceleraciu, hranica je urcite vyssie.


15.02.2008 5:58

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

albert
 Turista 

Ikona

majki5, ja mam vodnika 1250S, tu je max. krutiak pri 3700 ot, takze je to o niecom inom...ak chces vediat viac, tu je celkom pekny clanok
www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=4559


15.02.2008 15:20

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

misobiker: podla tvojej teorie o nízkych otáčkach som mal mať už niekolko krát zadretý motor....

Nevidím najmenší dôvod, aby som držal nízky prevodový stupeň pri vyššej rýchlosti a to len preto, že červené pole mi začína pri 13 tis a maximálny krúťak mám pri 9,5 tis rpm. Veď stačí počúvať motor nie?






31.01.2016 10:10

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

aeroorec
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte, obraciam sa na Vás s prosbou o radu. Mám Bandita 650 r.v.2005, Nasiel som na nete podsedlový plast so športovým držiakom ŠPZ a chcel by som ho kúpiť. Príde mi zbytočné aby som znehodnotil, ten ktorý mám v pôvodnom stave. Ten plast je však z bandita 2007. Podla obrázkov sú tie plasty rovnaké ale niesom si istý. Viete mi s tý poradiť ? Bude mi to pasovať ?
ďakujem


31.01.2016 10:57

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Skontroluj si cez partsdepot ci suhlasia vyrobne cisla podsedlakov na tvojej a 07.
Budes na istom.


01.02.2016 9:47

Re: Suzuki GSF 650 Bandit

aeroorec
 Kávičkár 

Ikona

Re: SO545: Ďakujem. Som o niečo múdrejší s touto stránkou.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33344 | Včera: 248126