Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
dakujem motoservisu z Bratislavy R. za "kvalitnu" opravu moto, hlavne za vyrovnanie vidlice (3.000,-, pri rentgene zistili ze nikdy nebola rovnana), za vymenu niecoho v tlmici (2.500,-, po rozobrati som zistil ze vsetky sucasty su povodne), za vymenu loziska v prednom kolese (1.500,- po rozobrati som opat zistil, ze vsetko je povodne), a za dalsie velmi "odborne" ukony na mojej prednej vidle spolu v hodnote 9.000,-. Samozrejme doklad nemam a nakolko som sa vtedy dost ponahlal... (ale to je vlastne moja chyba). Upravené 1 krát. Naposledy upravil tato (21.08.2006 22:07) |
alebo kvetinky ale by ma to nasralo sak aj teras ma to sere a to nesu moje love |
tato mas uplnu pravdu na slovensku je to tak a preto sa snazim vsetkym mojim znamim pomahat zadarmo az mi nadavaju do hlupakou ale toto ma sere menej ako to ze by ich v servise isto obabrali ale tesilo by ich to ze cim drahsia oprava tak kvalitnejsia |
tato, ved povedz, o ktory "servis" sa jedna ? Nech vieme, kde nemame chodit. |
kmotr: meno servisu som neuvidiel, aby mi prispevok hned niekto nezmazal, inak je to ten v Raci . reklamoval som asi po tyzdni rovnanie vidlice, vraj sa stava, ze sa obcas vrati do povodnej polohy... a klepat tlmic mi zacal len minuly tyzden. viem ze som si to vsetko mal skontrolovat pri preberani moto, ale od motorkara by som toto necakal... a dat tam naspat moto to si radsej zaplatim znova opravu niekde inde. |
Ajaaaaj, toto vypada byt na temu s najvacsou ambiciou mazania prispevkov. Napriklad tento bude vymazany. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (21.08.2006 23:37) |
tato myslim ze by bolo fajn keby si normalne zverejnil dotycny "servis" |
tato, tusim, ktory servis myslis, hoci ja mam s nim iba + skusenosti. Ale pokial mas pravdu ty, tak sa predsa nemozes vykaslat na celu vec s tym, ze "radsej zaplatim znova opravu niekde inde". Takto to nemoze chodit. Neviem ako si na tom ty, ale ja na 9 litrov musim par dni robit. Bud tie prachy dostanes naspat, alebo ten servis zjedna napravu. No ale stale si nenapisal, ake bolo jeho celkove vyjadrenie. Alebo si to cele s dotycnym servisom ani nekonzultoval ? |
kmotr: ja tak isto na 9.000,- musim par dni makat a nie su lahostajne. ako som pisal, konzultoval som rovnanie vidlice, naco som dostal odpoved, ze vidlica bola rovnana a jazdou sa vratila do stavu pred rovnanim, po zrengenovani bolo zrejme ze ani nikdy rovnana nebola. uz z tohto vypliva, ze cela oprava bola len fiktivna. ostane veci som reklamaciou neriesil, pretoze nemam v ruke nic (ani doklad o oprave, ani rozpis prac proste nic, som to ale debil), takze po zvazeni pre a proti usudzujem ze natahovat sa s nimi o peniaze je uplne zbytocne a motorku tam naspat nedam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tato (21.08.2006 23:25) |
to jsou vjeci to jsou vjecy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.08.2006 23:35) |
Že by Koľajná 20? Že by zasa Vadim? Prečo to nenapíšeš, aby aj ostatní vedeli, kam nemajú chodiť? A nech dotyčný človek hodí argumenty... To som zvedavá! |
no tak toto ma vazne zaujima ako skonci... |
tato: bol to Vadim? Aj tak mam pocit, ze neznacujes jeho. Ak to tak nie je, tak velmi prezieravo hadzes vinu na Vadima. Vyjadri sa konkretne ! |
kwasak: Keď si budeš opakovať ráno aj večer že nemám servis ale predajňu, raz ti to možno docvakne. |
tato: No co ti mam povedat, ja by som nedal motorku tak lahko do servisu nedal |
Widow - kazdy okrem Teba pochopil, ze sa jedna o garaz Vadima a Pala. Easy man... Uz som pocul o vselijakych kurioznych skusenostiach z tej garaze. |
tato: Myslím si, že keď si zistil niečo podobné, tak si to mal riešiť s majiteľom servisu a reklamovať nevykonanú prácu a diely, ak ti ovšem opravu nerealizoval samotný majiteľ.... Ak však opravu robil len zamestnanec, tak si myslím, že majiteľ okamžite zjedná nápravu, lebo negatívna reklama, je to najhoršie, čo môže byť. Okrem toho ma prekvapuje, že si nevidel vymenené súčiastky, ja by som ich chcel vidieť, aby som vedel, ako nemajú vyzerať, hoci je tu možnosť, že by ti ukázali inú, nie tvoju súčiastku - napr. ložisko. Ak budeš nasratý a nebudeš nič reklamovať, tak nič nezískaš, veľmi rýchlo si sa vzdal, aspoň sa o to pokús a ja verím, že v aj keď nemáš bloček, že môžeš získať nápravu, lebo to, čo píšeš sa mi zdá v dnešnej dobe až neskutočné. Takto kedysi síce pracovali mechanici v servisoch, ale tie doby sú už snáď za nami - aspoň dúfam....Prajem ti úspešné doriešenie tvojej reklamácie. |
tato, kurnik, akoze ja ta chapem, ale ved pokial si to nevydiskutujes s dotycnym servisakom, oberas seba o moznost, ze ti to v ramci reklamacie na svoje naklady opravi a jeho oberas o moznost, aby ocistil svoje meno. Ja som tiez takisto mal problem s providerom internetu u mna doma, dokonca som uz chcel ukoncit zmluvu, ale stacil jeden spolocny telefonat a ajhla, problem je prec... |
tato choď tam a pochybujem, že sa ti otočia chrbtom..tomu neverím, že by sa tvárili že si tam nikdy nebol... |
tato: Motorku som kúpil padnutú a bol na nej krivý rám aj teleskopy. Dal som to rovnať človeku, ktorému dávam rovnať vždy. Oprava ma stála oveľa viac, ako 9000. Motorku som mal možnosť odskúšať až po roku. Výsledok - ťahá do strany a pri vyšších rýchlostiach sa rozkmitá. Zavolal som dotyčnému a v kľude som mu povedal že "ťahá a kmitá". Za 5 sekúnd sme boli dohodnutí o prerovnaní a ďaľšie tri minúty sme kecali len tak - ako ide život. Prečo si nepoužil tento spôsob? |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil ricci (22.08.2006 9:57) |
takže tato......keď si nespokojný s prevedenou prácou a s nevymenenými vecami prečo si sa mi neozval a neprišiel po ted týždnovej kontrole som ti povedal, že máš prísť a dorobíme to mierne ťahanie. Ked si prišiel prvý krát motocykel ťahal neuveritelne do strany riaditká boli krížom, že sa nedala držať stopa a v prednom teleskope bol velký klepot nato že si sa ponáhlal a robili sme to v expresnom čase cca 6 hodín robili sme čo sa dalo. ked si si vyskúšal motocykel ked si prišiel pre neho tak si bol spokojný motorka išla rovno aj riaditka boli rovné a nič v predu nebúchalo tak teraz neviem o čom píšeš. staré vymenené veci som ti predložil a ty si si ich nezobral povedal si aby som ich vyhodil. ja mám všetko zapísané čo sme robili a ked nemáš doklad samozrejme máš záruku na uvedenú prácu a materiál bohužial si sa odvtedy neozval tak som to považoval za vybavené.....ked som sa dočítal čo píšeš tak som si myslel že to je asi sen......a ešte by som chcel vedieť ako si s roentgenom či bolo niečo rovnané alebo nie???????????????????????????????????????????????????????? a inak ako som ti mohol dať inú pumpu do tlmiča ked iná tam nepasuje iba originál z vidlice tej istej značky tak som tam nemohol dať pumpu z hondy alebo kawasaki........čo sa týka predného ložiska v kolese zaujímalo by ma ako si prišiel na to že je staré???? ale nakolkoo si si to sám rozoberal neodborne a bez prítomnosti mna tak potom neviem kto má pravdu. U mna v servise pri opravách môže byť zákaznik a pozerať sa mi na ruky...tak ked si nemal dôveru mal si stáť pri mne a pozerať sa mi na prsty....kopec "múdrych" odpovedá a ani nevie o čom rozpráva.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devil13 (22.08.2006 10:39) |
hmmm.....na jednom českým moto-webu měli tzv. "hitparádu servisů" většina lidí tam udělovala body servisům se kterýma mají zkušenosti - kladný nebo mínusový + popisují ty zkušenosti a co si u nich nechávali dělat. Moderátor diskuze z toho pak udělal článek s bodovým ohodnocením jednotlivých moto-servisů a popisem jejich služeb, cen atd. Bylo to docela příjemný, protože jsem si mohla potvrdit svoje zkušenosti a fungovalo to jako kladná a pro některý záporná reklama. Dokonce se tam pár "potrefených hus" i sešlo a začlo se obhajovat. Což je svým způsobem taky dobře, protože to znamená zpětnou vazbu, reakci, změnu a možné zlepšení do budoucna. Možná by stálo za to udělat to i tady.... |
čendi to by bol výborný nápad.. veľa ľudí fakt nevie kam do servisu...na každého niečo počuli |
chceme hitparadu ! Cendina na hrad ! |
Takze mame tu nazor druhej strany a musim uznat, ze Palove argumenty su presvedcive. tato, preboha, ved mu zavolaj a dohodnite sa, sam som daval Palovi robit uz dve motorky a vzdy max spokojnost. Nechce sa mi verit, ze by nieco odjebal, ako pises. |
Vadim, ak si budes kazde rano aj vecer opakovat, ze si chruno, mozno ti to raz docvakne. |
vidim ze po reakcii dotknutej strany ten problem vyznieva kapanek inak |
kmotr mne palo nikdy nic (nastastie) nerobil ale bolo zaujimave pocuvat ako sa tam napr prezuvaju pneumatiky a ako ich vyvazuje jeho maly synator (povedali mi to dvaja ludia z BA, ...predpokladam ze ojebavaju len tak z nudy ako XY dalsich ktori uplne bez priciny utocia na dobre meno daneho servisu) |
vadim dosli ti argumenty? ja zuzku poznam a sliepka rozhodne neni! o tom akym dojmom posobis ty sa mozes docitat aj na tomto fore.. ale su to len dojmy pravda moze byt daleko horsia |
Kwasak, preco sa obuvas do Vadima ? Ved ma pravdu, paneboze, bol som u Vadima a Pala niekolko krat a nikdy som nevidel Vadima drzat v ruke monterajznu, srobovak alebo kluc (s vynimkou aplikacie ultrasealu do gum, ale na to mu stacil iba kompersor na dofukanie). Takisto ked bol akurat Vadim prec a ja som chcel nieco z predajne, tak Pala to absolutne netankovalo, ani tam nepachol. |
Vadim, ty ma vidis? Ty si cudny, ved sliepky nevedia pisat, ale chrunovia ano... |
kmotr mozno sa ti dani dvaja ludia ozvu a povedia ti kde je problem |
do pekla tymto servisom sa uz neda verit!!! aj ja som si chcel dat namotovat zadne smerovky a mechanik mi oznamil ze bude traba predlzovat kable.tak som to nechal tak a doma rozobral a zistil ze ziadne kable netreba predlzovat a smerovky som mal namontovane ani nie za 5minut. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motomaniac (22.08.2006 13:48) |
ostava uz len jedna moznost ako mat 100% istotu ze moto ja opravena.najst si cas a stat pri mechankovi v servise a cumet mu na ruky!!!!kym to nespravi.asi tak |
motomaniac: myslím že to koukání pod ruce je hlavně začátek. Vztah k motoservisu se buduje podobně jako k lékaři. Záleží na komunikaci a postupném budování důvěry. Prvních pár servisů jsem taky koukala pod ruce svému dvornímu servismanovi, sice se mu to nelíbilo, ale pak pochopil že to je víc než kontrola, že mě fakt zajímá co dělá. Teď mu nejdřív zavolám řeknu co chci, pak odevzdám motorku a du dom. Vím že mi zavolá co najde a co si myslí že bude potřeba a vysvětlí mi co se chystá dělat a pak - po mém odsouhlasení s tím teprve začne. Dopředu vím kolik mě to bude stát, kdy to bude hotový a jak se bude motorka chovat, jaký náhradní díly použil a proč zrovna ty a jakej je v nich rozdíl. Holt si můj servisman dává tu práci to mě, analfabetovi, všechno vysvětlit. Pak nemůžu jinak než bejt maximálně spokojená, cálovat a jet tam příště znova. |
Ja som u Vadima menil zadnu gumu, teda presnejsie povedane menil ju Palo. Je pravda, ze ju menil rucne (co je troska nezvyk), ale na druhu stranu vyzeral, ze to robil snad tisickrat. Tym nemyslim, ze by ju vymenil horsie alebo lepsie. Guma jednoducho drzi na moto. Velmi ma prijemne prekvapili, ze boli cenove vyhodny (nie najlacnejsi) a mali ju skladom a hned ju aj namontovali. Mozno by som cakal, ze ked si u nich kupim gumu, ze montaz bude zdarma. (Nebola). Normalne davam svoje moto do ineho servisu, a zda sa mi byt "viac odborny". Samotne priestory mi pripadaju, ako to nazvat, modernejsie. Moju moto servisuju od zaciatku, a asi by som uz nemenil. Vzdy si vsetky doklady, blocky a ja neviem co este zasadne, ZASADNE, k moto odkladam! To uz nehovorim o servisnej knizke.....Bez toho nepustim peniaze z ruky, toboz ked ide o 9 tis. |
tato: Paľov servis patrí medzi veľmi málo výnimiek, kde zákazník môže byť celý čas pri oprave (resp. servise) motorky. Práve teraz stojí v tejto 400 metrovej "garáži" 24 motoriek, čo svedčí o celkom slušnej klientele, napriek všetkým závistlivým rečiam... |
Noooooo toto je vesele. |
vadim nie je moja uloha branit styx pred tebou, ten kto ta pozna si spravi vlastny nazor, ten kto pozna napr janaDL si tiez spravi vlastny nazor, janovi verim tebe nie... moj nazor, nikomu ho nevnucujem |
S Vami je to, s prepacenim, ako s cicinou. Treba ju nechat dobre vystriekat a potom je klud... Toto je uz asi dvadsiata tema o Vadimovi a "jeho" servise. Vsetci ste to uz poculi, tak kto chcete tam nechodte, kto chcete chodte. A prestante sa tu stazovat ako male deticky. Ked mate s Vadimom taky strasny problem, tak ho zabite, dajte zabit, rozstvrtit. Inak sa tu len strapnujete |
Ťažko niekoho kritizovať, ak si sa s ním nerozprával a nevytýkal si chybu. Podľa názoru druhej strany sa mi zdá firma úplne v pohode. Treba len použiť telefón a kľudne sa dá vždy vybaviť viac. Pekný deň..... |
Viem, ze ma v podstate do toho nic nie je, ale |
samozrejme som si to nerozoberal sam, lebo to neviem, ale rozoznam staru pumpu od novej. riaditka tahali a boli na krivo stale, to som pri preberani moto aj hovoril, na to mi bolo povedane ze su k osi moto rovno a treba dorovnat kapotaz. neskor sa mi to nezdalo, preto som ich dal premerat. samozrejme kriva vidla. a to ze neboli rovnane sa da zistit jednoduchou skuskou (rentgen mozno nie je uplne spravne pomenovanie, ale laicky sa tak tusim tomu hovori). samozrejme je k nej mozne dat spravit aj vypis. ostatne veci platia tak ako som ich popisal vyssie. |
raptor: no kolko ze je tych nespokojnych s palovym servisom(co sa tyka motorid-u)? 10? a kolko je ich spokojnych? podla mna to nie je az take hozne... ale to je jedno, len s tym motuzovym styxom to tiez nie je najlepsie, ked si vypytaju za vymenu retazoveho kit-u kupeneho u nich 4 litre... |
feďo statistiku si nerobim ale ak mas cas a chut sprav ju ty |
fedajkin: Ty si ich naozaj napočítal 10 |
raptor: nie je to jpp hovoril mi to rovno ten kamarat, spytam sa ci nema blocik... |
raptor: ale podla mna, keby pytal papier, stalo by ho to 10 500,- a nie 9 000,- |
fedajkin: ja poznam dalsich troch. Ano, motorajdakov. Ked sa budu chciet hadat, napisu sem sami. Dovtedy berte tento moj prispevok ako chcete, ale su to konkretni ludia s konkretnymi problemami, o ktorych mi povedali. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (22.08.2006 23:06) |
MartineR: Maťo, neskúšal si v TN Motopartner-a? Mne u nich mechanik namontoval kufor celkom pekne. |
nechcem vam do toho kecat , ale so servismi , akymikolvek to je tazke..(nikoho sa nechcem zastavat, pretoze s Palovym a ani s Motuzovym nemam ziadnu skusenost), niekto ten servis chvali(asi mal stastie , ze mali dobry den) iny ma zase zlu skusenost (asi natrafil na den , kedy sa vsetko do....balo). Upravené 2 krát. Naposledy upravil ricci (23.08.2006 0:15) |
V pondelok som mal v styxe u motuza stroma na prehliadke po 18000 km, |
slimak : kufor mozno namontovali pekne, no ten si viem namontovat aj sam. Ja potrebujem nastavit ventily, vymenit gufera v prednych tlmicoch a pozret rozvodovu retaz, lebo volajako buchoce ... |
fuli bavime sa o 19% z 9000 nie 9000+19% ok? |
to fedajkin: Rad by som sa osobne zoznamil s tym cloviecikom, co ti toto povedal!!!! Bud je to nejaky káááárovec, alebo si zle spocital peniaze. Ak som uctoval 4 tisic korun za vymenu retazoveho kitu, tak potom zaplatim celemu motoridu flasu aku si kto vyberie!!! |
Hmmm no pekná diskusia . Upravené 1 krát. Naposledy upravil spirit (23.08.2006 9:32) |
ricci - preco si odstranil tu zaujimavejsiu cast svojho prispevku o dvojnasobne prestrelenom cenovom odhade Pala Silarda na servis Tvojej motorky??? |
raptak: |
agre : nechaj to tak , ja som si to casom rozmyslel .. naco ?? uz je tu dost zla krv aj bez dalsieho prilievania oleja do ohna ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil ricci (23.08.2006 10:45) |
fuli podla mna robilo, a prave teraz by ten problem mal |
raptor : uz som sa tesil ńa tu flasu ... vzdy mi niekto musi pokazit radost Upravené 1 krát. Naposledy upravil ricci (23.08.2006 12:41) |
ja pijem borovicku a pivo a chodim zasaadne v zaj..nych monterkach od pierra vahostava utiahnutych konopnym motu...spagatom |
Ricci, vidim |
Som tu relativne novy, ale na Vadim-a som toho uz pocul dost. Beriem tvrdenie raptor-a a niektorych dalsich ze existuju ludia ktori na neho maju tazke srdce no ako byvaly podnikatel (sice ina branza ale tiez zalozena na dovere malych zakaznikov a nie statne zakazky) mozem s kludnym srdcom povedat ze som mal zakaznikov ktori ma radi nemali a sirili o mne divne reci - z mojho pohladu samozrejme neodovodnene a moje odovodnenia sa velmi podobali tomu co tu napisal Palo. Samozrejme malicko neklidnu dusicku mam lebo servisu zverujem svoj zivot na ceste a neodoborne spravena oprava ma moze stat to najcennejsie . Preto beriem nazory z obidvoch stran a som typ cloveka ktoreho "nikto neo..be dvakrat". |
nechcel som sa zapajat,ale neda mi to.......FEDAJKIN ja som kupoval u motuza retazovy kit na cbr600f a po 1,v porovnani s inymi predajnami ma vysiel najlacnejsie...po2,vymena retazoveho kitu v Styxe stoji 700-900sk,podla toho kolko to trva...nechcem si zastavat motuza,ale doteraz mi vzdy velmi dobre poradil a vzdy vysiel v ustrety!bud taky laskavy a predloz dokaz,alebo maj charakter a ospravedln sa mu..... ....... |
fedajkin: Kamarát ti asi povedal cenu reťazového setu. V tom prípade suma 4000 zodpovedá realite... |
Vadim: Ty nemas servis? A preco si mi v diskusii napisal, ze v servise mavas 10-15 motoriek a ani .... Tak to potom nechapem. |
Ach.....mááám toho tolko na jazyku...ale radšej to vyplujem oknom |
Nuze, aby som to uviedol na pravu mieru: bola to vymena rozvodovej retaze na Honde CBR 600F, rok vyroby 2002. Cena retaze aj s pracou bola cca 6000,- SKK. Nech sa paci, teraz ma mozete doj...t! |
motuz,tak to teda prrrrr!ja ta ukamenujem!mne si predal kit aj s vymenou za dva gastrace tak potom sa necudujem ze sa na teba stazuju |
Nevidim dovod zapajat sa do debaty, kde budu vzdy 2 strany. Ale neda mi. |
tak som sa vcera vecer pred deviatou prechadzal len tak popod oknami a zrazu taky pluvanec mi pristal na ramene ludia prosim Vas !! co je moc to je moc |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
TATo , keby toto urobili mne pridem a pekne im to tam hodim, s tym ze ak to nedaju do tip top stavu, bude sranda.... Uz som vybavil vseliake reklamacie uz po tej vidle by som tam siel ale keby som vedel o lozisku... |
No podla stranky tomxx.hlohovec.net/servisy/?servis=2 je Buldog-Silard vyborny servis. ...asi prehodnotim svoj nazor a pojdem si tam prezut gumu. |
agressor: Ak máš s dotyčným servisom zlú skúsenosť, tak ho tiež "ohodnoť". |
TATO... bud vobec rad ze ti niekto v servise vobec rovnal vidly. Podla mna ta mali hned poslat kupit nove trubky. Samozrejme ze by ta to stalo podstatne viac. Servisak je motorkar, chce ti pomoct aby si do toho nevrazil tucnu sumu (napr. Ruco v cechach...len vilcove klzaky cca 8litrov...) a ty sa mu takto odvdacis. Prepac ale pokial si to nereklamoval priamo tam, ale rovno pises sem na forum, tak je to hajzlovina. Ak si si vsetky diely prekontroloval sam, preco si vobec isiel do servisu, ked to vlastne vies rozobrat ... A dalsia vec, reagoval tu pravdepodobne aj priamo servis (devil13), a ak mam verit jeho vyjadreniam, tak zaruku tam stale mas. Ja byt servisakom tak zohnute vidly nerovnam, pretoze je v tom znacne riziko. Robil som raz davnejsie pre seba havarovanu GS500, narovnal som si ohnute trubky ale jazdil som so stiahnutou ritou aby mi to neprasklo. A to len po ulici. |
Suhlasim vacsinou s demom, ale roentgenom sa da zistit ci bola vidla rovnana, samozrejme nie tym lekarskym. Niesom vyceny strojar, ale myslim ze pri ohnuti a rovnani sa zmeni molekularna mriezka struktury kovu a podla toho sa to da zistit. Mudrejsi nech si zahryznu do jazyka, hlupejsi nech sa cuduju |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51053 | Včera: 120897