Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xjr1300_0... Roky najkrajší naháč prišiel o jeden výfuk a už to nie je taká paráda pri pohľade zo zadu .Chýba mi tu aj ďalšia bombová motorka Zephyr 1100 |
... trochu viac sa mi paci gsx-ka ale tiez starsi model s 2 koncovkami modrobiela s bielymi rafikmi...no nie je "k sezrani"??? |
chlapci vsetko starne, dokonca aj ja a ked so mna spravia nahaca tak este len vtedy je vidno ten vek |
Klasika by mala mať dva výfuky. Každý na jednéj strane. To je mój názor. |
cavan 100 bodov, ale tej tiez dali ked ju obrali o jeden vyfuk... |
www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki... Pozrite si Zephyr a padnete na ryť Misobiker myslíš že ostatné GSX a CB majú malú spotrebu?V testoch máš rozsah 5 až 11 litrov -ako ťaháš za plyn. |
suhlasim.som za krasne nahace.....ja som si este uchmatol nieco s dvoma vyfukmi, aj ked cistit retaz cez vyfuk nie je zrovna najlepsia zabava..... |
misobiker ja som mal XJR 1200 -vku ale spotreba mi nepripadala nejako extrémne vysoká tak od 7-10 podla toho ako som je dával. |
Pozri obrázok |
Tiez mi chyba ten vyfuk a biele rafiky. A preto nechapem preco ich z nahacov zobrali a napriklad na GSXR 1000 dali dva!!!!!!!!! Tie rafiky som uz vyriesil - dal som prestriekat na bielo a basta. A uz spekulujem ako z toho spravit dvoj-ranovku, aj ked ten jeden na GSX je zase "kolosalny". |
Jednoznačne,aspon podla mna ked naháč,tak Zephyr 1100.Dva výfuky dva chrom.budíky , klasická vidla s pružením vzadu,kvapkovitá nádrž....Tak,tak,aspon podla mna |
Neviem prečo, ale v poslednej dobe som našiel zaľúbenie v klasike |
A to si ešte predstav ten zvuk z tých trúb a pohodovku bez adrenalínu! Ale to sa asi nie každému zavďačí.No je to proste štýl |
asi ziadna nebude mat dobru spotrebu s takymto objemom ale tak aspon GSX by vdaka vstrekovaniu na tom mohla byt o nieco lepšie, XJR-ke to dost casto vycitali ze aj ked ju nenahanas tak aj tak "potiahne" avsak je to taka krasna klasika zeby som to asi hned preglgol Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (18.01.2008 15:01) |
jak yamaha, tak suza a aj kawa sa mi fakt lubja... aj s dvomi vyfukmi aj s jednym... je dalsich kopec nahacu /aj ztych novych/ ktere su fakt pekne... |
max1: dva laufy to istia to je fakt a ešte keď sa to trošku otvorí |
Skutočne naháče sú pekné motoky a hlavne keď majú dva výfuky. Ale sú aj praktické? Keď má maximálku 200, dá sa vôbec využiť. Neviem si predstaviť aspom bez polokapotáže jazdu po dialnici tri hodiny pri 130 km/hod. |
Na naháčí nad 1000 ccm nejde o maximálku ale o kruťak ide tam o to zrýchlenie pri ktorom ťa vôbec nemusí trápiť čo tam máš zaradené. Len pridáš a ideš. Inak ja som išiel do Chorvátska na naháči bez jakého koľvek štítu a bez problémov. Nerobilo mi problém ťahať to 120-130 po dialnici aj dlhšiu dobu. To je len sila zvyku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max1 (18.01.2008 17:00) |
bohusact: tak ako vravi Max1, je to vec vkusu a zvyku. Vozit sa okolo 130 sa da dlhodobo - krátkodobo rýchlosti do 200 km/h tiež. Moja psychologicka hranica je zatial okolo 170km/h, doci moja masinka by isla 230. |
Ja som tiez za staru klasiku okruhle svetlo, 2 budiky v chrome, pekne leskle kolena od vyfuku a celkove ta jednoduchost v tych nahacoch ako je GSX, XJR. |
MacOWitza: Nateraz som prehodil výhybku. Makám na výrobe karbon-kevlarových kapotáži. Metódu mám v podstate vypracovanú. Začínam s mojim TA, lebo z neho sťahujem formy. Mám už podsedadlovky a ľavú stranu predku. Do konca februára by som mal mať kapotáž na celý TA. Tie ďalšie diely pôjdu rýchlejšie, lebo vývoj technológie už mám za sebou. Možno tak o 2-3 týžden hodím fotky do motoridu. Kufre prídu na rad potom. |
mne sa paci tato kawa www.seastarsuperbikes.co.uk/Kawasaki%20images... |
Ja si myslim tiez, ze nahaci nestarnu... som sa minule ukazal zene nahy a povedala, ze vyzeram lepsie ako pred desiatimi rokmi... |
MacOWitza-pekne si to napisal...ide tam o tu brutalnu silu..vela krat sa mi stalo ze ani som nevedel ako som auto dredomnou predbehol a zrazu som brzdil aj ocami a to jazdim pohodovo. |
klasika nestarne, nahac nestarne, lahodna to hudba pre moje usi......vystihnute |
Satancek, mas nejaky kratky bocak Upravené 1 krát. Naposledy upravil Leader (18.01.2008 18:39) |
Pozri obrázok |
tento je aj tak najkrajší Upravené 1 krát. Naposledy upravil Harly (18.01.2008 22:27) |
www.harley-davidson.sk/modely/fotomodel/XL%201200%20Spo... Tento Sportster pre mňa nie je čoper ,ale pekný roadster .Myslím že aj Buldog sem patrí Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (18.01.2008 22:45) |
Harly, a kde si sadne jazdec?! No tusim este nieco volne zostalo... |
Veru veru Zephyr je mašinka, toho svojho vylepsim o štít z Dukátky...len ci ho zozeniem....(?) |
B-king som videl na živo v Bikerscentre v TT zo zadu to vyzerá úzke a malé a z predu nechutná plastovačka a stráááášne ale strááášne široké oproti zadnej časti. Tú motorku by som medzi klasické naháče nezaradil. |
Nahac ma byt nahac. Ziadne pridavne stity a nic podobne. Tie dorabky vyzeraju otrasne a zoskaredia motorku. Je to potom ako past na oko. Ten kto si kupi nahaca tak vie preco a nevadi mu vietor vo vlasoch. Nahac zo stitom alebo polokapotazou nie je pravy nahac. |
ja by som namietal...ked sa zvoli stit s citom tak to moze byt len plus... okrem toho taka mala prkotina nad 100kmh dost pomoze... vietor vo vlasoch mas stale a necitis sa ako keby ti niekto sadol na hrudnik...aspon mne sa to tak javilo... |
Cavan mas pravdu aj Ty. Tvoj stit este je pekny a patri do kategorie (nic nepokazi ale tolko toho nezachrani ako polokapota), ale davaju na nahacov aj vacsie stity a tie uz vyzeraju zvlastne. Zalezi od motorky aj od pouziteho stitu, ale musis uznat, ze original GSX alebo XJR vyzeraju nadherne a stit im len pritazi. Polokapoty to je tiez kapitola sama o sebe, maloktoremu nahacu prida na krase polokapota, ale na funkcnosti urcite. Je to kazdeho volba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (19.01.2008 10:31) |
Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil heso (19.01.2008 11:07) |
MacOWitza v pohode sa na tom slo, ani na mna nefukalo, a miesta bolo habadej mozes pozriet aj tuto foto :DD harly.szm.sk/vx/4.jpg Upravené 1 krát. Naposledy upravil Harly (19.01.2008 12:39) |
Je vela peknych masiniek. Ale moja volba je tato: |
to sa vam fakt tie ducati štíty pacia? mi to pride ako navyše a päsť na oko. |
Harly, nezabudol si doplnit fotku nabaleneho bulika? pytam sa len preto, lebo ma to zaujalo tu suzuki si nalozil pekne Upravené 2 krát. Naposledy upravil clean0750 (21.01.2008 14:25) |
b-king sa mi absolútne nelúbi! Na takú xjr sa to skutočne nechytá... A čo hovoríte na MT-01? aj to je vlastne naháč, či nie? |
misobiker, mne sa tie ducati stity pacia, ale na ducati . Nevyzera to tam ako nieco navyse a ani ako past na oko. |
fazer a zetka sa daju, Z1000 nevyzera zle Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (21.01.2008 14:33) |
ten VX je pekne nabaleny, kamos na nom tiez tak chodi, 3 kufre, tankvak... Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (21.01.2008 14:37) |
Max1: asi jediná krasna novinka na rok 2008 zo vsetkych vystav....a tusim aj voxon mal nejaky pekny kusok. ale tato cb....jooooooj hriech nedat do vyroby a nekupit |
No CB 1000 (Hornet) to je cukrík velmi pekne dizajnovo spravený len škoda že to je štvorvalec. Keby tam bolo osadené nejaké to pekné V-čko. Tamtá je taký retro štýl. Moja srdcovka je aj tak MT01. |
Nevo tá CB 1300 je fakt pekná a silná ,ale motor XJR má tiež pôvodne 135koní v FJ 1200 .V naháči je to zbytočné ani 255km/h nikdy nepôjdeš.Úplne stačí aj 750 ccm ako má staršie CB ,taký zlatý stred. |
@ marek750: kubaturu neosidis... a vjer ze 750 a 1300 je naozaj rozdil... len tolko sem scel... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 127479 | Včera: 193819