Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
bacaono: Myslím, že ty nechápeš vonkoncom nič a máš poriadne skreslený pohľad. Asi nemá význam reagovať na tvoje narážky, lebo píšeš o niečom, do čoho absolútne nevidíš a vôbec ani netušíš o čom to je. Alebo predsa len pár viet. Ver či never, väčšina pracovísk KO je na kontrolách originality na Slovensku stratová a ťahá ich len z toho dôvodu, aby poskytovali komplexné služby spojené s TK a EK. Áno, na začiatku bolo veľa uchádzačov o pracoviská KO. Vieš aká je realita dnes? Je problém naplniť počty pracovísk v jednotlivých okresoch stanovené Ministerstvom dopravy. Keď si myslíš že štát nám všetkým dáva za to ťažké milióny, si na veľkom omyle. štát neprispieva na chod KO vôbec. O lukratívnosti tohto biznisu svedčí aj fakt, že od začiatku fungovania KO funguje cca polovica pracovísk. A vieš kvôli čomu? Paradoxne práve kvôli štátu - hlavne po zavedení registračnej dane pri prvom prihlásení vozidla. Po jej zavedení klesol dovoz vozidiel o 30 - 40% !!! Ešte raz napíš, že nám štát pomáha, tak sa nezdržím smiechu... A na odhaľovanie kradnutých áut a falošných dokladov majú byť policajti... Áno, mali by byť. Ako si ich fungovanie predstavuješ v praxi? Že pri prepise vozidiel a obhliadke budú kontrolovať prevedenie VIN, budú scanovať doklady? Alebo každé vozidlo by išlo cez expertízny ústav? Reálne nerealizovateľné. |
Hlavné je že ty tušíš a vehementne obhajuješ. Áno každý si to možno chápeme zo svojho skresleného pohľadu. Ty z pohľadu toho že máš zabezpečenú prácu, ja z pohľadu služby ktorú nepotrebujem ale musím si ju zacvakať ,lebo lobizmus je silnejší ako slovo občana. Ak by som uznal sám a dobrovoľne že takú službu potrebujem, nemám problém si ju zplatiť. Nikto tu nehovoril o ťažkých miliónoch od štátu. Hovorím tu o zákonom garantovaných príjmoch od firiem a občanov. Nehovorím tu o úbohých posledných staniciach KO ktoré vám už aj tak na to kašlú, ale o jedinej poverenej súkromnej s.r.o . Trebárs v Maďarsku činnosti spojené s KO zabezpečuje Ústredný Úrad pre Verejnú správu a verejné elektronické služby čiže štátny orgán. Na Slovensku jediný poverený súkromník čo má dobré známosti v parlamente. Najviac ma ale desí kam to pomaličky ale isto lobisti dotlačia. Budeme robiť KO pri každom úkone v evidencii vizidiel. Vôbec to nebude preto že jedinému poverenému súkromníkovi klesajú zisky pre nižšie individuálne dovozy ale preto, lebo sme všetci potencionálny podvodníci a grázli. |
OK. Vidím že nemá význam ďalej komunikovať. Len ťa ubezpečím v tom, že KO sa nebude robiť pri každom úkone v evidencii vozdiiel. A ešteže TK a EK zastrešuje tiež štát, že? |
Pokial viem bavíme sa tu o KO a o jej potrebnosti. STK a EK sú potrebné ale aj tam sa to už začína preháňať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (30.05.2015 22:07) |
Rocket, KO sa nebude robit pri kazdom ukone v evidencii vozidiel? Nechcem sa do teba navazat, ale poviem ti vlastnu skusenost. Ked som na konci 2011 kupil v DE uplne nove Pajero s 5km na tachometri a siel ho prihlasovat v to iste rano zo 700km na tacho tak sa robila KO. Ked si ho chcem teraz v UK nacas prihlasit na UK znacky tak sucastou procesu na odhlasenie vozidla na export je KO. A ked ho budem v case ked odidem z UK znova prihlasovat na SK tak znova zo vsetkym tym cirkusom zahrnajucim oficialne preklady dokumentov vcitanie lietania medzi odborom dopravy a DI a samozrejme znova KO.Naco??? Na kery KOKOT!!! treba robit KO 1000x na to iste auto??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (30.05.2015 23:27) |
Re: RadoR6: No lebo Slovenskooooo! Ja som prestal byt vlastenec už dávno. Neni som absolutne hrdý ani Slovák, ani na slovenskú zem. Toto je tu obyčajný drbnutý banánistán, kde si každý hajzel vylobuje kšeft. Politici odierajú národ až do kostnej drene. Namiesto zjednodušenia administrácie je to tu čoraz zložitejšie a trvá dlhšie. Další biznis - zaplat 20 evri a máš Ačko za 3 dni. Žena čaká už 2hý týždeň, lebo nedala 20evri. Kurvy jedni. Prihlasoval som dve motorky na jesen a normálne som o 10cm vyrástol, jak som na seba pyšný, že som to dal. A prečo v Nemecku neni treba KO? Lebo tam nikdo neodiera národ tak, žeby sa oplatil tak velký kšeft s lopkami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (31.05.2015 8:40) |
Mna by zaujimala najviac jedna vec. |
Oprávnené pracoviská kontroly originality, čiže stanice KO neplatia nič okrem daní štátu ale jedinej Poverenej technickej službe kontroly originality vozidiel, čiže spoločnosti IRIS IDENT, s.r.o., Banská Bystrica, ktorá zastrešuje všetky stanice KO, spravuje databázy a pod. Táto súkromná spoločnosť ostala poverenie od Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií. |
ok, tak oprava: kolko zaplati jednotliva stanica KO svojmu nadriadenemu teda IRIS IDENT s.r.o., za jeden papierovy formular A4 + nalepky na vozidlo? |
keby mali malo roboty tak sa nemusim objednavat ale tam pridem nablind, cela skupina okolo STK, KO, emisna mi vrcholne leze na nervy a strpcuje zivot, kazdy pyta pojebanych desat evri, za to ze sedi v praci, mne kdo da desat evri za to ze si zdvihnem rit, nikto, a takto je to v celej republike, stare moresy s novymi monterkami a fasadami, neurazte sa ale tak vas vsetci vnimame,uplatkari. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (01.06.2015 8:16) |
Buchajte na tieto dvere chlapci: |
Co trepes, egres, ficokot to mohol smahom ruky zrusit medzi dvoma telefonatmi, je to jedna banda. Prestan kukat spravy a ulavi sa ti. |
egres napada ma iba sposobom ako schwarzenegger v predatorovi...buuuum...klop klop.. |
Plazivec: |
Re: egres2: Mám dojem, že ked neohlásiš trestný čin, tak si spoluvinník. Tak nejak to je, nie? Podrobnosti nepoznám. Politici to majú na svojej úrovni nejak tak, že by mali naprávať zlé, alebo zle urobené zákony, predpisy. Pre mna je ficokot spoluvinník. A takisto všetci, čo o tom vedia a mohli a nič neurobili. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (01.06.2015 22:39) |
Rocket: pozeram, ze tu obhajujes KO, ze ovladas problematiku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majou (02.06.2015 9:17) |
majou , čo sa ti nezdá ? Že ho rôzne databázy udávajú ako ročník 1991 ? Never im , v roku 1991 motorky 17-miestne VIN nemali ! |
Čo si mám všímať ? Na čo mám upriamiť pozornosť ? |
Nahrávanie peňazí do súkromných vrecák nie je vyložene slovenskou špecialitou , už som na tejto stránke niekoľkokrát spomenul , že tzv. demokracie majú pred našimi podvodníkmi 40 ročný náskok a naši podvodníci sú proti mnohým nemeckým , rakúskym , talianskym (atď , atď ...) borcom len ako divadelní ochotníci (ale učia sa neobyčajne rýchlo) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (09.06.2015 19:24) |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33267 | Včera: 190780