Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Stala sa mi taka vec ze : vyrobca udava vykon mojej motorky 152koni Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pity (20.04.2007 13:53) |
Čau chlape, |
No ja by som sa skor drzal toho, ze vykony uvadzane vyrobcami vo vseobecnosti nie su az tak uplne realne ....aaaaaaaalebo tam aj plati tvoj nabeh na teoriu, ze je tam uplatnena ina metodika merania vykonu motora ako takeho a nie motorky na brzde. Upravené 1 krát. Naposledy upravil roman4u (20.04.2007 14:23) |
Motor je merany teoretickym vypoctom + vykon merany na motore pripocitaj k tomu stratu primarneho prevodu a si na svojich 138 konikoch ta druha brzda ti moze ukazat aj iny graf zalezi na nich co budes chciet vidiet da sa to ovplivnit meranim ale vykon to nezmeni len papier ta uspokoji |
...vyrobcovia zvyknu vykon "jemne" prestrelit....myslim ze udavaju vykon na kluke(tam je to cislo najvacsie)....na spojke je uz stado konikov mensie...ale najrealnejsi je vykon namerany na zadnom kole(to je ten co dokaze moto preniest na cestu)....napr. taka GSXR1000K5 ma pisanych 178K...ale na zadnom kole zvyknu namerat +- 160K....najserioznejsie udava vykon DUCATI a KAWASAKI.....takze klidek tych 133K je na Hondu tak akurat cislo-realne.... |
no vidis, ja mam v papieroch od Hondy 106 koni a namerali mi 107 |
ty blaho. a maju vsecky tie kone mena ? jak sa to da zapametat ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil trimer (20.04.2007 18:42) |
dalsia vec je ze pri merani vykonu na brzde sa zadava vela roznych velicin typu atmosfericky tlak a podobne a vie to certovsky zmenit priebehy vykonu. ak mas na zadnom kole realne 133konikov tak bud spokojny. 1000RR bezne nameraju 152-3 takze pohoda. |
vidikon toho jedneho konika co mas naviac kde si cmajzol ? bo mne 3 chybaju tak este dvoch si musim pohladat |
a naco si to merias ?.... aj tak zavisi od medzi kusu medzi medzi volantom a sedackou |
jednoznacne vyrobca udava vykon motora, ten co dostanes na cestu je o straty na pohonom ustojenstve zmenseny. A tvoje udaje mozu byt teda objektivne. |
PITY - misik71 to pise dobre. mal si si od nich vypytat graf a na grafe to mas znazornene. mas tam tusim 3 alebo 4 krivky ktore ti ukazuju vykon / v danych otackach a ten co ti to meral by ti vysvetlil ktora co znamena. jasne,ze najrealnejsia je ta,ktora predstavuje resp. simuluje jazdu po ceste a je merana na zadnom kole. pri merani na brzde,vacsinou, zevraj sa moze priratat cca 4-5 konikov naviac co spravi nasavanie ,tlak vzduchu co na brzde ventilator neurobi. aspon tak mi to bolo vysvetlene... vacsinou vyrobca udava nadhodnotene udaje. |
[b][/b]misik71 : to co tam mas za gumu (zadnu ten profil |
Tak isto je rozdiel či sa meria podla nemeckej DIN normy alebo americkej SAE... pri jednej sa meria tak ako je v reale vo vozidle teda alternátor vzduch filter a tak a podla SAE tuším sa meria bez všetkých tých vecí čo odoberajú výkon,.... |
Patrik-ty medzikus dal som si to zmerat lebo som to chcel vediet ako to v skutocnosti je.A ked na moto vymenis vyfuk,K&N air filter a das power commander tak ti to treba vsetko nastavit na brzde a nie len tak doma na kolene... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 300324 | Včera: 203413