Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMoto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
05.10.2006 0:47

Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Dnes sme mali s kamaratom taku debatu, kam speje vyvoj motoriek.
Pri autach kazdu chvilu nejaka novinka (hybridny pohon, ESP, sekvencne prevodovky, Stop & Go, neviem co vsetko.. ) a pri motorkach (dajme tomu supersportoch) stale rovnaka koncepcia. Menia sa len materialy, dizajn kapotaze a podobne.
Obcas nejaka moto, co vytrca z radu (napr. system V-Tec v Honde VFR 800 - aj na ten je viac staznosti nez chvaly), rozsirujuce sa pouzitie ABS v turistickych motorkach, elektricky nastavitelny podvozok - a nenapada ma nejaka dalsia vyraznejsia inovacia.

A co prevodovky? Kam sa posunul vyvoj u prevodovky v supersporte za poslednych 20 rokov? Sekvencna prevodovka reaguje jednoznacne rychlejsia (zname "kridelka" pod volantom a absencia spojkoveho pedalu v autach formule 1).
Aky je vas nazor? Myslite ze vyvoj pojde tymto smerom aj u motoriek?


05.10.2006 8:35

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

rapid
 Turista 

Ikona

jasne ze pojde ;-) ved vyvoj nezastavis :-D
jogurty ma netrapia a v turistike sa to posuva ako tak rychlejsie. ale vela ludi na to este nieje pripravenych prijat nieco nové ;-)


05.10.2006 8:42

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Copy, motorky su pre labuznikov, dobrodruhov, romantikov a pubertakov. Nie pre pohodlne rozkvasene babovky a lajbavych, pretoze ak by tito nasadli na motorku, bola by na ceste kuca-paca (na moto nemoze jazdit kazdy, je to prilis nebezpecne, musis mat na to schopnosti, viz rubrika nehody a ta je len slaby odvar toho, co by mohlo nastat). Preto motorky, dufam, nebudu mat nikdy automat (to, ze existuju velkoobjemove skutre, povazujem za chybu v programe) ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (05.10.2006 8:44)


05.10.2006 8:54

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

rapid
 Turista 

Ikona

Vidicom ty nevies ze automat ma lepsie vyuzitie krutaku., automat ma lepsie zrychlenie ako manual.
ale neboj pre jogurty budu robit maximalne tak tiptronic :-D


05.10.2006 8:56

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Vidicon: :-D :-D :-D mudro vravis...


05.10.2006 13:42

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

všeličo ešte bude, ale my tu už nebudeme ... :-}


05.10.2006 14:47

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

vidicon, ok, doteraz jazdia okruhove GP iba motorky s manualom. Ale preco? Lebo je to v predpisoch sutaze.
Ked uvolnia technicke novinky, uvidis ako sa to prejavi na zavodnych okruhoch. A nasledne aj v obchodoch s motorkami.


05.10.2006 15:13

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

FaDe: u skutrov je variator bezny, Burgman ma aj pseudo-sekvencmu prevodovku (radis lavym palcom).
Mal som ale na mysli klasicke moto, nie skutre. Zda sa mi, ze prave u moto kategorie CCC mozeme automaticku prevodovku ocakavat skor nez u SSa turistov.

V USA je jedna znacka, ktora choppre s automatom vyraba uz dlhsiu dobu: www.ridleymotorcycle.com/html/motorcycles.htm


05.10.2006 15:36

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Rapid, ak by mala moja motorka jazdit v oblasti maximalneho krutaku, bude tocit 8500 otacok alebo tak nejak. To by jej na zivotnosti nepridalo. Mozno aj to je argument, preco manual. (len bokom, krutak sa mi meni medzi 60 a 80 Nm v oblasti od 3000 po 12000 otacok, co je dost siroky rozsah)

Copy, ja si myslim, ze motorka sa nesmie stat pohodlne vozitko, lebo bude lakat aj slabsich jazdcov a to zvysi pocet nehod, je to predsa len silny stroj. A v amarike maju mozno 90% aut s automatom, to je uplne iny svet nez europa, to co vyhovuje im, memusi zbytku sveta, to predsa pozname ;-)


05.10.2006 15:47

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Copy - myslim, ze s tou kategoriou pre automaty si sa sekol. Automaty budu (a uz su) najprv na turistickych motorkach.
Inak ja by som motorku s automatikou urcite nechcel. Maximalne tak s poloautomatom a'la fjr.


05.10.2006 15:57

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

rapid
 Turista 

Ikona

chalani aj ja som trvrdil volakedy ze automat na moto je blbost. ale teraz ked mam moto so sekvencnym radenim a moznostou plne automatickeho rezimu, tak na 95% vyuzivam iba automat ;-) Na turistiku je to pre mna idealne


05.10.2006 16:14

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

czt01
 Veteránista 

Ikona

Neviem prečo niektorým znamená automatická prevodovka pokrok. To nie je pokrok, len luxusné vybavenie.
Dobry vodič, či už na aute, alebo motorke vždy vie preraďovať rýchlo, presne, v správny čas a pri správnych otáčkach. A tý ktorým to robí problémy, nech si kúpia lístok na autobus!


05.10.2006 16:25

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

manana
 Edvenčr 

Ikona

motorka tak dobre sprostredkovava co sa deje na kolese, ze aj priemerny trulo zastupi ESP a ciastocne ABS, a radit bez spojky sa da na motorkach uz 20 rokov. a podpriemerny trulo si kupi maxiskutra ;-)

ber to ako hyperbolu, nie je to 100% pravda, ale motorka sa napr. v zakrutach riadi tak odlisne od auta, ze akykolvek trakcny system by ta poslal okamzite do pola, na rozdiel od kontrolovaneho smyku.


05.10.2006 18:39

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

COPY minuly rok sa ducati snazila pouzivat v motoGP poloautomaticku prevodovku, potom sa vratili ku "klasike" ziadne sportove auto nie je dost sportove s automatom ;-) o motorke a o SS to plati 300krat viac :-D predstav si ze suchas kolienko o zem gumy su na hrane tocis si nejakych 12-13tisic a ta potvora si preradi :-~ dost blba predstava. osobne som automatu ani v autach nejako neprisiel na chut.
MANANA vsetky stroje v motoGP maju trakcnu kontrolu a ak sa nemylim aj nova suzuki GSXR 1000 K7 ju ma ako prva seriova motorka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (05.10.2006 18:42)


05.10.2006 18:51

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

sadnite si na 125ku krosu potom uvidite čo je to podradovanie a preradovnie dakedy aj každu sekundu alebo nastupom niekolkych sekund hore dole dole hore.....do nekonečna :-D a da sa je to len zvyk myslim ze je dobre to mať pod kontrolou proste toto je na tom perfektne ze stale z motkou pracujem dobre to je vymyslene nič netreba meniť len to nechať tak jak je ;-)


05.10.2006 19:25

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Vidi: motoru ovela viac ublizi nahodne pretocenie /napr. pri podradeni. To pri automate ci variatore nehrozi, elektronika si to postrazi.
Kazda nova technicka finesa, ktora zvysi bezpecnost motocykla, je predsa vitana, nie? Napr. antihoppingova spojka.


05.10.2006 19:46

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

skoda ze som taky dlhy aky som, inak by som si urcite kupil aj VFR 800, to ze kopy napisal ze na V-Tec bolo viac staznosti ako chvaly beriem za nepodlozenu zavadzajucu a subjektivnu info, burgman 650 ma ram ako motorka, je rychly ako hociktora motorka podobnej kubatury je pohodlny ako hociktora cestovna motorka ma super spotrebu ale v mojich ociach ostane vzdy len nieco nemastne neslane co sa na ozajstnu motorku akou VFR nesporne je iba hra, ale proti gustu ziaden disputat...sakra uz zas pisem od temy, moderator prosim zmaz ma :-~


05.10.2006 22:36

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

raptor preco, ved teraz pises nahodou k teme.

Staznosti na V-tec (cuknutie motora, ktore vadi hlavne v naklone) vo VFR 800 boli hlavne na nemeckych serveroch viackrat diskutovane, chces link? V-Tec v aute totiz reaguje plynule, teda proporcionalne, kym na VFR800 ako keby skokovo, ma len dve polohy ON/OFF.
Na VFR800 som sa parkrat viezol, vyskusaj si to.


06.10.2006 8:48

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Copy, pre mna su vitane zmeny, ktore zvysia bezpecnost (napr. antihoping spojka), ale nie tie, co zjednoduchsia ovladanie. Ako niekto pisal, napr. tempomat na motorke je tiez nebezpecny, lebo ochabuje pozornost vodica. A ako tu uz viaceri pisali, automat by v zakrute mohol byt dost nebezpecny...


06.10.2006 8:54

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

huniak
 Turista 

Ikona

Presedlal som zo skútra s variátorom na motocykel s prevodovkou. Musím povedať, že radenie rýchlostí je super, pôžitok z radenia by som nemenil za pohodlie pri automate. Motorku som nekúpil preto aby som jazdil jednotvárne a sucho ale aby som si užil pôžitok z jazdy a k tomu pre mňa patrí aj radenie rýchlostí ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil huniak (06.10.2006 8:55)


06.10.2006 9:37

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

na VFR som sa viezol ale nemala VTEC, ale rozpraval som sa s mamaloosom a ten povedal ze sa na to da zvyknut (asi rovnako ako aj na boxer a kardan) a pre tych co si nechcu na nic zvykat su tu velkoobjemove skutre :-)))


06.10.2006 9:52

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Andys
 Jogurťák 

Ikona

Copy: Mna zaujala studia, alebo skor pokus Yamahy o nahon predneho kolesa, myslim ze to bola WR450 2 roky dozadu. Bolo to nieco nove ale nejak sa o tom prestalo hovorit. Tusim sa to zucastnilo aj Dakaru. Napad to nebol zly. Ak sa mylim opravte ma.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Andys (06.10.2006 9:58)


06.10.2006 10:02

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Andys
 Jogurťák 

Ikona

chcel by som si to skusit :-)
www.hybrid-vehicle.org/hybrid-vehicle-yamaha.html


06.10.2006 11:22

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

andys myslim ze take nieco sa dakaru este stale zucastnuje
kazdopadne zaujimava vec


06.10.2006 11:29

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

andys: nieco podobne robi aj KTM. zaujalo ma to pred 2 rokmi, ale nekupil som to ani nemal moznost vyskusat.
www.motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&ID=28018


08.10.2006 11:53

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

"Skutre nie su motorky, podpriemerny trulo si kupi maxiskutra, skutristi sa nemaju k motorkam co vyjadrovat..." :-(((
To uz sme klesli tak hlboko ze musim stale dookola citat taketo hlasky.... :-~
Na velky skuter moze kydat kto chce co chce, do mesta na kazdodennne jazdenie nepoznam lepsi alternativu. Kto neskusil, neuveri...
Casom sa automat urcite obajvi aj na klasickej velkej motorke. Taka turistika ci choper si to budu moct dovolit.
Supersporty budu stale o emociach a adrenaline, takze tam to zostane s radenim takto este niekolko rokov, ak nie nastalo...
Porovnanie automatu v aute a na masine nie je az tak mozne, pretoze oba su to uplne ine sposoby. Skutre CVT-klinovy remen, dve kuzelove kolesa s menitelnym rozostupom kuzelov... Aj Burgman 650 ktory ma kvazi "sekvencne radenie" je to stale variator ktory ale elektronika presuva do urcitych prevodovych "stupnov"...ale stale je to bezstupnove vario.
U auta je to hydraulicky zaradovany prevodovy stupen s hydrodynamickym menicom na vystupe... velke straty, vysoka spotreba...
A este jedna "minulorocna" novinka v autach.. (VW) ..dvojspojkovy automat.. radi rychlejsie ako manual .. lepsie zrychlenie ako manual....o nej este budeme pocut viac


08.10.2006 22:53

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Demo: Najlepšie urobíš, ak budeš oslavovať tie "skútre" v článkoch v Motomagazíne. Nikto tu nie je blbý a väčšina ľudí pozná princíp variátora. A napriek tomu si myslím (a aj tí ostatní), že by motorky mali ostať motorkami...a nemali by sa z nich stať tie neskutočné automatické atrapy, ako si toť ospevoval vo svojom článku. Veď to je obluda, akú som ešte ani nevidel. Skôr sa to podobá na chladničku ako na motorku... :-D :-D

A konečne chápem, prečo tak húževnato vyspevuješ ódy na tie kórejské a čínske krámy... :-)


09.10.2006 17:02

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

copy: jediny automat ktory by som ja prijal je tento:

www.ricks-motorcycles.de/deutsch/News/V-Rod180.htm

>:-) :-P :-D


09.10.2006 17:18

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos: Si si 100%-ne istý že "Nikto tu nie je blbý a väčšina ľudí pozná princíp variátora"? :-O


09.10.2006 18:31

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Vadim: No možno som tu zopár ľudí trochen precenil, ale to nič nemení na veci, čo si o automatickej prevodovke myslím. Preto ma Demova presvedčivo znejúca veta o tom že:Casom sa automat urcite obajvi aj na klasickej velkej motorke. Taka turistika ci choper si to budu moct dovolit.
veľmi pobavila. Ja by som totižto strašne chcel vidieť čopráka, ktorý by si kúpil 1500-ku V-Twina s automatickou prevodovkou... :-D :-D :-D
Ono to je presne o tom, že nielen superšporty sú o emóciách...ale úplne všetky motorky. Aj čopre. A aj turisti. Ja by som si nevedel vôbec predstaviť výjazd hore slovinským Triglavom na moto s automatom.. Bola by to suchpárna nuda. Ako ísť ráno do roboty. A presne na to tie skútre sú úplne super. Na chodenie každodenné do práce a na nákupy.. Bez emócií, ... iba zatiahnuť za plyn a viezť sa...


09.10.2006 19:23

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos, nehodlam sa znova vtiahnut do sporu s niekym, koho ego je s polovice tvorene drahouz a nekonecne" nadhernou" motorku. Preto ta prosim nereaguj uz na moje prispevky a ja nebudem na tvoje. Mam svoj nazor na teba a nehodlam ho prezentovat.
A len taka perlicka...ta podla tvojich slov neskutocna atrapa ktoru som ospevoval v motomagazine bola ciastocne kopirovana od BMW :-P . Takze si sam ser..s do huby...
Nenavazaj sa do mna a zi si so svojimi klapkami znacky BMW na ociach a s pocitom ze vsetko pod tvojim levelom je shit a zasluzi si len tvoje agresivne poznamky. Trosku sa nad tym zamysli...


09.10.2006 20:16

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Ale Demo.... ;-) Tá atrapa bola naozaj okopírovaná len čiastočne... :-))) Ale nechápem, prečo niekto kopíruje ten nemecký úchylný dizajn (zámerne používam Tvoje výrazy). A čo sa týka mojich klapiek na očiach, ja som tu BMW nespomenul ani náhodou. To Ty si zasa použil túto kartu. Ja som len vyjadril svoj názor na automatické prevodovky na moto. A ja si môžem vyjadriť svoj názor? Či nie??? Či keď s tebou niekto nesúhlasí, nemal by reagovať??? :-O
Čo si čakal za Tvoje agresívne poznámky? :-)))
A čo sa týka môjho ega, tak o tom ty vieš teda žalostne málo...


09.10.2006 22:06

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

moderator...prosim zmazat tieto posledne prispevky..su uplne od temy... a od veci
dakujem


09.10.2006 23:50

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

carlos: moj nazor je ten, ze jazdit "autobusom" typu BMW RT, Goldwing atd. sa neda nazyvat pozitkom z volnosti. Ano, vietor vo vlasoch - ale ten mas aj v kabriolete.

Goldwingy, RTcka, LTcka, Electraglidy, tie velke Yamahy 12tky atd. bezne jazdia v Nemecku s dvojkolesovymi privesmi. To uz som sa nezdrzal a jedneho typka som sa na dialnicnom odpocivadle opytal, ze preco vlastne nesiel autom. Mal asi 60 rokov, za sebou manzelku rovesnicku, ktoru to evidentne nebavilo, na BMW LT kufre snad 150 litrov dokopy, v helme radio + interkom, pod palcom tempomat, a za motorkou dvojkolak.
Zneistil som ho.. nevedel co ma povedat. Potom ta jeho stara povedala nieco v zmysle: lebo si moj stary mysli, ze je furt nejaky frajer... nechcel som ich nejak rozostvavat, tak som sa radsej vzdialil. Chvilku na to dosiel Goldwing v podobnej zostave, a ten mal okrem vsetkeho vymenovaneho este sajdku - viezli so sebou asi vnuka cca 10 rocneho.


Jo a k teme: ver tomu, ze keby sa ten Goldwing alebo LTcko vyrabali s automatom, tak si presne takeho kupia. A keby mal este miesto horneho kufra mikrovlnku, a pod stitom kavovar, tak si nan nezabudnu doplatit.. Takze, "turisticka" moto. Od hotelu k hotelu.


10.10.2006 0:32

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

copy: na margo pozitku na autobusoch by som ti doprial vidiet typka ktory nas v rakuskych alpach ofajcil na GW... To by si videl aky je pozitok na GW... Isiel tak, ze jogurtaci by mali co robit mu stihat... Takze to ze je nieco autobus, neznamena ze sa s tym neda jazdit... Napr. policia v New Yorku pouziva Harley Road Kinga nabaleneho kuframi a seckym moznym a ked som videl co s tym robia na treningu :-O Ufff no vela ludi by to nevedelo so Suzuki GS500-kou to co tam oni predvadzali na HD-ckach. A cele to zaklincoval sef, ked vypustil vetu: Skusali sme aj ine znacky a typy motoriek, avsak ziadne neboli take vhodne a obratne ako HD Road King...

Takze vsetko je len otazkou toho ako clovek vie s danou masinou narabat... ;-)


10.10.2006 0:49

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Fade: je to mozne, ze aj s GW ci LT sa daju robit mysicky. Ten konkretny typek ale na to vobec nevyzeral. Potom som ich videl aj na dialnici za jazdy. 100 km/h nastavenych na tempomate, on sa mrvil lebo si uz nevedel najst pohodlnu polohu, ona znudena v polospanku.
Pre nich automat ako vysity.
A pre chopprakov takisto, hlavne pre tych co musia zlozito prepakovavat stupacky, aby mohli jazdit s natiahnutymi nohami. Keby mali namiesto spojkovej packy zadnu brzdu, tak by tie nohy nemuseli vobec skladat.

A ta policia v N.Y.City - nie vsetci jazdia na HD. Ja som tam bol sice naposledy tusim 1999. ale vtedy jazdili napr. aj na staro vyzerajucich skutroch Yamaha Beluga, na Yamahe Virago 250, atd. A to nie je novinka, to vraj odjakziva. Mrkni sem: Pozri obrázok , sem: Pozri obrázok alebo rarity ako grumman trojkolka: Pozri obrázok

Upravené 4 krát. Naposledy upravil copy (10.10.2006 1:06)


10.10.2006 1:08

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Teraz ti neviem ci to nebolo LA :-~ A na margo chopprakov: kukol si si ten link co som dal hore? ;-)


10.10.2006 1:09

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Aha, uz viem ako to je. NYPD ma vlastnu "scooter division" a v sucasnosti jazdia na Piaggiach. S tymi Road Kingami co vyzeraju ako predavaci zmrzliny, siroki s kuframi vyse metra, by asi v zapchach toho moc neporiesili.
Tu mas obrazok z NYC:
Pozri obrázok


10.10.2006 12:53

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Pali79
 Turista 

Ikona

to demo:
Tie kuzelove kolesa co spominas, nie su kuzelove kolesa! ale iba remenice s premenlivym rozstupovym priemerom a v spojeni s dalsou takou podobnou remenicou vytvaraju menitelny (ako spravne si napisal) bezstupnovy prevodovy pomer v urcitom rozsahu! (jasne, ta druha remenica meni priemer v opacnom smere ako ta prva!)

A u auta - ten hydrodynamicky menic je na vstupe a nie na vystupe prevodovky ;)


10.10.2006 13:03

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Pali79: nemas niekde obrazok s rezom variatora? Nic som nenasiel ani s googlom.

FaDe: jo, maju USA policajti vela Harleyov, je ich aj na cestach vidno. Ja som sa tam cudoval inej veci - ze nie vsetci co jazdia na policajnom HD s nim aj vedia poriadne zaobchadzat. Obcas sa mi zdalo, ze na policajnej moto sedi uplny novacik (otacanie na mieste napr.)
Ten link som pozeral, ty si videl tie Ridley moto? Vsimni ze chyba lava packa.


10.10.2006 13:51

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

rapid
 Turista 

Ikona

Copy
pozri si mail, poslal som ti rez motorom AN650 je tam nakresleny zvlast aj rez variatorom ;-)


10.10.2006 14:39

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

COPY: Ty si dal do jednej kategórie RT a Goldwinga? A Ty si už videl RT bez kufrov??? Predpokladám, že si sa už vôbec na ňom neviezol, ked si ho zaradil medzi "autobusy"... :-)))
To ten Burgan je daleko vačší autobus... Ja ten môj autobus kľudne šupnem na zadné...to by s variátorom šlo len veľmi ťažko... :-D


10.10.2006 15:16

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Pali79
 Turista 

Ikona

to copy a nie len to copy:
Nemam ale nakreslil som vam jednoduchu schemu dvoch krajnych poloch variatorovych remenic a pripojil aj pohlad v reze! Kto nechape nech napise!

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


10.10.2006 15:26

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

rapid
 Turista 

Ikona

aj ja som vam nieco nakreslil :-D

img179.imageshack.us/my.php?image=ecorchemotorminiqs3.j...

Upravené 3 krát. Naposledy upravil rapid (10.10.2006 15:39)


10.10.2006 18:37

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Pali79.. mas uplnu pravdu, je to tak ako pises. dik za upresnenie
copy ideees.... ;-)

vario mam niekde na peknej a nazornej fotke ajk je zaujem dodam..
( aj ked zase sa najde kde jaky jebo ktory sa tu bude vyhlasovat za pana boha a vsetkych naokolo ponizovat na ukor svojho rachitidneho ega... ale vsak taky uz je zivot na motoride... 8-) )


10.10.2006 21:36

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

duky5
 Skútrista 

Ikona

a co jawacky poloautomat? ked sa mi utrhne spojkove lanko, je to na nezaplatenie :-)


10.10.2006 22:01

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Sadko
 Kávičkár 

Ikona

Carlos,tak ako som videl jazdit lokomotivu ako je GW po zadnom,tak som videl jazdit aj skutre po zadnom.K ostatnym Tvojim prispevkom sa nevyjadrujem.


11.10.2006 0:28

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Carlos, jasne ze som videl RT-cko bez kufrov. Ak ty este nie, tak tu ho mas aspon na obrazku : Pozri obrázok


BMW-cka poznam dost dobre, teda vsetko co kedy predavalo AWT.
Zhodou okolnosti, jedna z prvych velkych motoriek na ktorych som sa vozil (podotykam - za sociku, v 198 8), bola celokapotovana K100 - aj ked som jej nikdy neprisiel celkom na chut, jednak som mal velky strach ze ju rozbijem, a nebola najlahsia.
Pismenami RT sa oznacuju BMW-cka dlhe roky.. nie kazde RT je boxer. AJ K100 (radovy nalezato) sa vyrabal vo verzii RT. Napriklad toto je tiez RT: Pozri obrázok

Burga som na zadne neskusal stavat, na to mam enduro, to ide na zadne aj vtedy ked nechcem (resp. najradsej prave vtedy).
Mas pravdu, aj RT sa da zdvihnut na zadne, a GW jazdi vo Svedsku ako odtahovka.. jeden nemec jazdi motokrosovy pohar s Yamahou TW125 - sice je vzdy posledny alebo predposledny, ale stavil sa, ze to ide. Ponukni RT-cku Dixovi, ten dlho krotil triapolu, uvidis akym kuskom nauci tvoju moto. Teoreticky aj psa mozes naucit kikirikat.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (11.10.2006 0:38)


11.10.2006 0:55

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Carlos, tak vravis ze takto jazdis? Pozri obrázok
Existuje dokonca skola jazdy po zadnom, len je trochu od ruky - v L.A.
www.ononewheel.com/

O Burgmane 650 som nenasiel ziadnu fotku v stojke, ale uz som to videl v nejakom filme. Amici o tom diskutuju tu: www.burgmanusa.com/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php...


11.10.2006 1:22

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

:-D :-D :-D wheelie s prilbou na kufri... ti BMW-ckari musia byt vo vsetkom jedinecni... :-D :-D :-D


11.10.2006 1:39

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

copy
 Skútrista 

Fade: na nete sa da najst hocico :-)
home.comcast.net/~therewolff/wheelie.jpg


13.10.2006 12:18

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Demo: Mám skôr pocit, že kde jaký jebo, čo sa snaží zarobiť, na písaní článkov do časopisov, ktorých zmysluplnosť a technická úroveň je na smiech. Dokonca aj slohovej úpravy čo sa týka. Ja som tu ešte nikoho neurazil, ale za to ty mňa teraz hej. Tak už odteraz radšej uber... aby ťa to nemrzelo, že si niekomu do jebov nadával...
Jediný, kto sa tu za pána Boha vydáva si zatiaľ Ty... a fakt netuším prečo...


13.10.2006 12:22

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Copy: Netvrdím, že prejdem po zadnom 20 km, ale chcel som len naznačiť, že RT sa mi nezdá až taký autobus ako Goldas...


14.10.2006 7:47

Re: Moto prevodovky - vyvoj: Automat? Variator? Sekvencne?


"Tak už odteraz radšej uber... aby ťa to nemrzelo, že si niekomu do jebov nadával..."

.....????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :-(((



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213581 | Včera: 217704