Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dnes sme mali s kamaratom taku debatu, kam speje vyvoj motoriek. |
jasne ze pojde ved vyvoj nezastavis |
Copy, motorky su pre labuznikov, dobrodruhov, romantikov a pubertakov. Nie pre pohodlne rozkvasene babovky a lajbavych, pretoze ak by tito nasadli na motorku, bola by na ceste kuca-paca (na moto nemoze jazdit kazdy, je to prilis nebezpecne, musis mat na to schopnosti, viz rubrika nehody a ta je len slaby odvar toho, co by mohlo nastat). Preto motorky, dufam, nebudu mat nikdy automat (to, ze existuju velkoobjemove skutre, povazujem za chybu v programe) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (05.10.2006 8:44) |
Vidicom ty nevies ze automat ma lepsie vyuzitie krutaku., automat ma lepsie zrychlenie ako manual. |
všeličo ešte bude, ale my tu už nebudeme ... |
vidicon, ok, doteraz jazdia okruhove GP iba motorky s manualom. Ale preco? Lebo je to v predpisoch sutaze. |
FaDe: u skutrov je variator bezny, Burgman ma aj pseudo-sekvencmu prevodovku (radis lavym palcom). |
Rapid, ak by mala moja motorka jazdit v oblasti maximalneho krutaku, bude tocit 8500 otacok alebo tak nejak. To by jej na zivotnosti nepridalo. Mozno aj to je argument, preco manual. (len bokom, krutak sa mi meni medzi 60 a 80 Nm v oblasti od 3000 po 12000 otacok, co je dost siroky rozsah) |
Copy - myslim, ze s tou kategoriou pre automaty si sa sekol. Automaty budu (a uz su) najprv na turistickych motorkach. |
chalani aj ja som trvrdil volakedy ze automat na moto je blbost. ale teraz ked mam moto so sekvencnym radenim a moznostou plne automatickeho rezimu, tak na 95% vyuzivam iba automat Na turistiku je to pre mna idealne |
Neviem prečo niektorým znamená automatická prevodovka pokrok. To nie je pokrok, len luxusné vybavenie. |
motorka tak dobre sprostredkovava co sa deje na kolese, ze aj priemerny trulo zastupi ESP a ciastocne ABS, a radit bez spojky sa da na motorkach uz 20 rokov. a podpriemerny trulo si kupi maxiskutra |
COPY minuly rok sa ducati snazila pouzivat v motoGP poloautomaticku prevodovku, potom sa vratili ku "klasike" ziadne sportove auto nie je dost sportove s automatom o motorke a o SS to plati 300krat viac predstav si ze suchas kolienko o zem gumy su na hrane tocis si nejakych 12-13tisic a ta potvora si preradi dost blba predstava. osobne som automatu ani v autach nejako neprisiel na chut. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (05.10.2006 18:42) |
sadnite si na 125ku krosu potom uvidite čo je to podradovanie a preradovnie dakedy aj každu sekundu alebo nastupom niekolkych sekund hore dole dole hore.....do nekonečna a da sa je to len zvyk myslim ze je dobre to mať pod kontrolou proste toto je na tom perfektne ze stale z motkou pracujem dobre to je vymyslene nič netreba meniť len to nechať tak jak je |
Vidi: motoru ovela viac ublizi nahodne pretocenie /napr. pri podradeni. To pri automate ci variatore nehrozi, elektronika si to postrazi. |
skoda ze som taky dlhy aky som, inak by som si urcite kupil aj VFR 800, to ze kopy napisal ze na V-Tec bolo viac staznosti ako chvaly beriem za nepodlozenu zavadzajucu a subjektivnu info, burgman 650 ma ram ako motorka, je rychly ako hociktora motorka podobnej kubatury je pohodlny ako hociktora cestovna motorka ma super spotrebu ale v mojich ociach ostane vzdy len nieco nemastne neslane co sa na ozajstnu motorku akou VFR nesporne je iba hra, ale proti gustu ziaden disputat...sakra uz zas pisem od temy, moderator prosim zmaz ma |
raptor preco, ved teraz pises nahodou k teme. |
Copy, pre mna su vitane zmeny, ktore zvysia bezpecnost (napr. antihoping spojka), ale nie tie, co zjednoduchsia ovladanie. Ako niekto pisal, napr. tempomat na motorke je tiez nebezpecny, lebo ochabuje pozornost vodica. A ako tu uz viaceri pisali, automat by v zakrute mohol byt dost nebezpecny... |
Presedlal som zo skútra s variátorom na motocykel s prevodovkou. Musím povedať, že radenie rýchlostí je super, pôžitok z radenia by som nemenil za pohodlie pri automate. Motorku som nekúpil preto aby som jazdil jednotvárne a sucho ale aby som si užil pôžitok z jazdy a k tomu pre mňa patrí aj radenie rýchlostí Upravené 1 krát. Naposledy upravil huniak (06.10.2006 8:55) |
na VFR som sa viezol ale nemala VTEC, ale rozpraval som sa s mamaloosom a ten povedal ze sa na to da zvyknut (asi rovnako ako aj na boxer a kardan) a pre tych co si nechcu na nic zvykat su tu velkoobjemove skutre |
Copy: Mna zaujala studia, alebo skor pokus Yamahy o nahon predneho kolesa, myslim ze to bola WR450 2 roky dozadu. Bolo to nieco nove ale nejak sa o tom prestalo hovorit. Tusim sa to zucastnilo aj Dakaru. Napad to nebol zly. Ak sa mylim opravte ma. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Andys (06.10.2006 9:58) |
chcel by som si to skusit |
andys myslim ze take nieco sa dakaru este stale zucastnuje |
andys: nieco podobne robi aj KTM. zaujalo ma to pred 2 rokmi, ale nekupil som to ani nemal moznost vyskusat. |
"Skutre nie su motorky, podpriemerny trulo si kupi maxiskutra, skutristi sa nemaju k motorkam co vyjadrovat..." |
Demo: Najlepšie urobíš, ak budeš oslavovať tie "skútre" v článkoch v Motomagazíne. Nikto tu nie je blbý a väčšina ľudí pozná princíp variátora. A napriek tomu si myslím (a aj tí ostatní), že by motorky mali ostať motorkami...a nemali by sa z nich stať tie neskutočné automatické atrapy, ako si toť ospevoval vo svojom článku. Veď to je obluda, akú som ešte ani nevidel. Skôr sa to podobá na chladničku ako na motorku... |
copy: jediny automat ktory by som ja prijal je tento: |
Carlos: Si si 100%-ne istý že "Nikto tu nie je blbý a väčšina ľudí pozná princíp variátora"? |
Vadim: No možno som tu zopár ľudí trochen precenil, ale to nič nemení na veci, čo si o automatickej prevodovke myslím. Preto ma Demova presvedčivo znejúca veta o tom že:Casom sa automat urcite obajvi aj na klasickej velkej motorke. Taka turistika ci choper si to budu moct dovolit. |
Carlos, nehodlam sa znova vtiahnut do sporu s niekym, koho ego je s polovice tvorene drahouz a nekonecne" nadhernou" motorku. Preto ta prosim nereaguj uz na moje prispevky a ja nebudem na tvoje. Mam svoj nazor na teba a nehodlam ho prezentovat. |
Ale Demo.... Tá atrapa bola naozaj okopírovaná len čiastočne... Ale nechápem, prečo niekto kopíruje ten nemecký úchylný dizajn (zámerne používam Tvoje výrazy). A čo sa týka mojich klapiek na očiach, ja som tu BMW nespomenul ani náhodou. To Ty si zasa použil túto kartu. Ja som len vyjadril svoj názor na automatické prevodovky na moto. A ja si môžem vyjadriť svoj názor? Či nie??? Či keď s tebou niekto nesúhlasí, nemal by reagovať??? |
moderator...prosim zmazat tieto posledne prispevky..su uplne od temy... a od veci |
carlos: moj nazor je ten, ze jazdit "autobusom" typu BMW RT, Goldwing atd. sa neda nazyvat pozitkom z volnosti. Ano, vietor vo vlasoch - ale ten mas aj v kabriolete. |
copy: na margo pozitku na autobusoch by som ti doprial vidiet typka ktory nas v rakuskych alpach ofajcil na GW... To by si videl aky je pozitok na GW... Isiel tak, ze jogurtaci by mali co robit mu stihat... Takze to ze je nieco autobus, neznamena ze sa s tym neda jazdit... Napr. policia v New Yorku pouziva Harley Road Kinga nabaleneho kuframi a seckym moznym a ked som videl co s tym robia na treningu Ufff no vela ludi by to nevedelo so Suzuki GS500-kou to co tam oni predvadzali na HD-ckach. A cele to zaklincoval sef, ked vypustil vetu: Skusali sme aj ine znacky a typy motoriek, avsak ziadne neboli take vhodne a obratne ako HD Road King... |
Fade: je to mozne, ze aj s GW ci LT sa daju robit mysicky. Ten konkretny typek ale na to vobec nevyzeral. Potom som ich videl aj na dialnici za jazdy. 100 km/h nastavenych na tempomate, on sa mrvil lebo si uz nevedel najst pohodlnu polohu, ona znudena v polospanku. Upravené 4 krát. Naposledy upravil copy (10.10.2006 1:06) |
Teraz ti neviem ci to nebolo LA A na margo chopprakov: kukol si si ten link co som dal hore? |
Aha, uz viem ako to je. NYPD ma vlastnu "scooter division" a v sucasnosti jazdia na Piaggiach. S tymi Road Kingami co vyzeraju ako predavaci zmrzliny, siroki s kuframi vyse metra, by asi v zapchach toho moc neporiesili. |
to demo: |
Pali79: nemas niekde obrazok s rezom variatora? Nic som nenasiel ani s googlom. |
Copy |
COPY: Ty si dal do jednej kategórie RT a Goldwinga? A Ty si už videl RT bez kufrov??? Predpokladám, že si sa už vôbec na ňom neviezol, ked si ho zaradil medzi "autobusy"... |
to copy a nie len to copy: |
aj ja som vam nieco nakreslil Upravené 3 krát. Naposledy upravil rapid (10.10.2006 15:39) |
Pali79.. mas uplnu pravdu, je to tak ako pises. dik za upresnenie |
a co jawacky poloautomat? ked sa mi utrhne spojkove lanko, je to na nezaplatenie |
Carlos,tak ako som videl jazdit lokomotivu ako je GW po zadnom,tak som videl jazdit aj skutre po zadnom.K ostatnym Tvojim prispevkom sa nevyjadrujem. |
Carlos, jasne ze som videl RT-cko bez kufrov. Ak ty este nie, tak tu ho mas aspon na obrazku : Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (11.10.2006 0:38) |
Carlos, tak vravis ze takto jazdis? Pozri obrázok |
wheelie s prilbou na kufri... ti BMW-ckari musia byt vo vsetkom jedinecni... |
Fade: na nete sa da najst hocico |
Demo: Mám skôr pocit, že kde jaký jebo, čo sa snaží zarobiť, na písaní článkov do časopisov, ktorých zmysluplnosť a technická úroveň je na smiech. Dokonca aj slohovej úpravy čo sa týka. Ja som tu ešte nikoho neurazil, ale za to ty mňa teraz hej. Tak už odteraz radšej uber... aby ťa to nemrzelo, že si niekomu do jebov nadával... |
Copy: Netvrdím, že prejdem po zadnom 20 km, ale chcel som len naznačiť, že RT sa mi nezdá až taký autobus ako Goldas... |
|
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213581 | Včera: 217704