Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute borci najde sa tu niekto co bi mi poradil ako,a ci vobec sa da urobyt elektronicky otackomer na 350ku.ak mate tak mozete aj schemu poslat.diky |
Tiez som nad tym uvazoval, lebo som teraz kupoval lanko na tockomer za 200,- a otackomer na Skoda 120 a spol. by sa dal zohnat za - sukromny odhad - 800,-. No a kedze 2T 2val pali tolkokrat ako 4T 4val (2x za otacku), tak by mohol taky skodovkarsky perfektne fungovat. Signal na aute sa berie z 1ky kontaktu na indukcnej cievke s tym, ze je tam 1 cievka pre vsetky valce. Takze ak mame na Jawe dve cievky, bude treba signal nejako spojit (no odhadoval by som, ze tam bude treba pouzit nejake tie diodky, aby signal z jednej cievky neovplyvnoval druhu cievku). No pocul som aj o otackomeroch, ktore sa daju prepnut na 2T alebo 4T motor a brat signal len z jednej cievky. Asi tolko... |
načo vam je otačkomer na jawach? ja to točim až kym vykon nezačne klesať a potom radim |
Hej aj na starych Ikarusoch sa tak jazdi... Osobne sa mi paci ten pristroj. Rad sa nan pozeram - prezradza mi vlastnosti motora pri roznych otackach. Nepotrebujem ho k jazde (aj tak mam teraz odkrutene lanko a nefunguje), ale s nim to je vacsia zabava. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 187430 | Včera: 217260