Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Chlapy čo si myslíte,ktorý stroj je podla vas lepsi na opravy a udržbu a aj spotrebu?4takt alebo 2takt?Otvaram tuto diskusiu preto lebo viem,ze su kvoli tomuto znacne nezhody a tak chcem o tom podiskutovat a vediet vase nazory na tuto problematiku.Za prispevky vopred dakujem |
Nechcem hrať múdreho, ale je to dookola to isté. O tomto tu bola popísaná celá kronika... Kuken vyhľadávač |
no ja nebudem buzerovat ale odpoviem na otazku. Cize najprv spotreba - 2T ma v porovnani so stvortaktom asi 2x taku spotrebu ak by si to clovek prepocital na km.Ja mam KLR600 a ak jazdime partia tak 250 mxi zoberu raz tolko cize mne 5l a im 10l na stovku a navyse do 2T este musis liat olej!cize prevadzka s hladiska pohonnych latok u 2T je jednoznacne drahsia. Dalej opravy su na 2T castejsie ako na 4T a preklodam ze porovnavas cross ci enduro a tam to je jasne jak facka ze ak jazdis casto tak 2T ti vydrzi max 1-2 sezony a 4T aspon 4-5 ak sa dobre staras.Z hladiska nakladov na opravy je GO lacnejsia u 2T ale vzhladom na to ze je castejsia tak pri rovnakych najzdenych km ta to u 4t vyjde na polovicu a udrzba to je vec toho ako a kde jazdis - cize o to ci skor chces jazdit country cross alebo cross... |
GABIKH prosim ta neporovnavaj moto KLR 600 a mx 250 to su dve uplne odlisne moto. a ked mas spotrebu 5 litrov tak asi jazdis len o ceste a velmi kludne. |
Článok o crossových motorkách, kde bude aj porovnanie 2T vs.4T, bude vo februárovom Motomagazíne a po 1.3. aj na motoride.sk |
panky23: ty vies prd o tom kde ja jazdim a spotreba sa tak pohybuje a za dalsie aj ked jej davam pecky tak mi zobere maaaaximalne 6-6,5l litra a to dvojtakt pri takej jazde nedokaze a uz ked sme pri tom tak ja si vylezem na poriadny bre dajme tomu na 4000 otackach 2T na 8000 bo na 4tis by zdochol abo ho len horko tazko nalozil do kopca. Ta mi tu nerozpravaj hovadiny. a inak som porovnaval preto s mx 250 lebo som mohol povedat na istotu ked mam skusenost a za dalsie taka seriove enduro 4T 250 nema taky vykon a tocak ako mam MX 250 a basta!a radsej keby si sa vyjadril kteme a nie ripal do mna okej?bude to tak lepsie a hlavne pre toho co temu zalozil!kazdy tu hovori svoj nazor a skusenosti tak neviem co riesis a ak mas aj ty klr ako pises tak vies posudit ze ma uuurcite mensiu spotrebu ako CR ked sme pri tom a nie o malo!proste je 4T je uplne iny a modernejsi motor ako 2T! a ja neodsudzujem 2T!kto chce nech ma basta Upravené 1 krát. Naposledy upravil Gabikh (07.02.2007 12:29) |
panky-suhlas s tebou,rado dr-myslel asi rozsiel medzi ostrym 4t a 2t,,udrzba, zivotnost,-- u 2t je vsetko jednoduchsie,lahsie,ale za to castejsie ako u 4t,a naopak 4t-mensia spotreba,a drahsie generalky,a casovo vydrzí 4t viacej ako 2t,ale nie zas o nejak velmi vela. |
u žviac krát sa tu otom kecalo a hádalo takže .... |
drake600: a ty tu nehraj mudreho lebo este pred vcerom si tu otvaral temu ktorej text citujem: "caute hosi chcel by som zistit ake mate skusenosti z moto honda cr125,ročniky od 95-97,ako dlho to pre hobika vydrži,ako často treba robit go...........-vopred dakujem."-cize si sa pital v podstate to iste co radoDR a este si ani nemal sajnu o tom kolko stoji GO a teraz tu hrajes machra a vypisujes tu kolko co vydrzi, ako casto to treba robit a co kolko stoji. tak sa spamataj rychle pre boha chlapce ja fakt nechapem o co ti tu islo takze asi tak |
osobne si myslím, že panky je v oblasti "motopriemyslu" dostatočne fundovaný, |
all:chlapi ja na to kaslem sa asi poskladam do kocky lebo panky ma doma aj 2T aj 4T tak asi to vie najlepsie a ostatny tu nic nevedia tak panky nam vo vsetkom co sa tika 2T a 4T poradi. clovek tu chce poradit niekomu kto sa pyta, pan velkomozny punky sa tu ozve a ani nezareaguje na temu ale on je mudrejsi lebo doma ma toto a hento a neviem co. a ked ma ta nech si to sfoti ne more a nech ukaze ze ma. a ja som neripal do nikoho zacal s tym on a nie ja a ked ho bavi rypat do druhych tak nech si zalozi temu Punky ripe do ludi pridajte sa! |
gabikh nejako sa moc rozculujes. |
spatas: no jasne ved pravda ze spotreba je stale ina a ja sa na nu nepozeram ale ked sa tu chlapik pytal tak som odpovedal. a 2t jednoducho zerie viac ako 4T |
JOSE gabikh napissal KLR 600 a mx 250 to je podla mna porovnavanie,su to dva uplne odlisne stroje,jedna je tazka krava ktora bola robena viac menej na cestu a druhe su urcene na plny vykon a na zavodenie.tak co tam porovnava spotrebu a zivotnost??? |
panky23:tak budem sprosty a poviem ti tolko ze ty mas doma take velke hovno a nie KLR600 pretoze klr 600 sa toci az do 8000 a tebe asi lietaju kolecka v hlave a nie mne ventily - to je za prve!za druhe dotojakt ma preto taky vykon aky ma lebo je vybicovany na maximum, je otvoreny, pracuje na inom principe ako 4T a pracuje vo vyssich otackach a podobne a u 4T to je naopak.a dal som 250mxu preto lebo som to vedel porovnat ked ju kamos ma a viem ze pri rovnakej jazde ako ja mu vezme viac ako mne tak preto som to porovnaval.a ak chces hovorit o tom ktora motorka sa do kolko otacok toci tak si to najprv zisti a potom hraj mudreho!a k tej vahe jasne ze mx je lahsia ako enduro to vie kazdy debil a take silne reci ze klr je tazka krava a podobne si nechaj pre seba a ked na motorke sedi chlap ktory ma silu tak nema problem enduro udrzat v stope! ale ty budes mat asi btak 60kg tak preto ti to robi problem a kazdy endurak ti povie ze sa na endure ta pekne jazdit a na vahu sa da zvyknut. |
chlapi mozem vam povedat ze 2 takt je ovela narocnejsi ohladom benzinu ale je zase menej narocny ohladom umyvania . mal som KTm sx 125 a v pohode b som mohol pobvedat ze dvakrat toklo zrala ako teraz co mam KLR 600 . ma to vyslo asi 5 l na KLR a 9-10 l na SX. enduro dobre taha od spodu ale krosa potrebuje otacky inak nejde vobec . asi tak. priklanam sa k nazoru Gabikh |
JOSE NA HRAD !!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil bohur (07.02.2007 15:42) |
no krutiaci moment na 2taktoch ma bavíí...ale 4takt som este nemal |
Gabigh-ano otvaral som diskusiu o cr 125,ale to uz bolo pred par mesiacmi,otvedy sa vela zmenilo,ten prispevok hore nema s tebou absolutne nic spolocne,precitaj si ho este raz,a napis ci som tam napisal nejaku blbost alebo nieco od veci,si myslim ze nie. |
Gabi ked to ototcim a porovnam Yamahy DT125 a YZ250F, tak bude spotreba, aj naklady na prevadzku jednoznacne v prospech dvojtaktu. Neda sa porovnavat ostry pretekarsky special, kde sa rata prevadzka na motohodiny so seriovym endurom, kde je zivotnost v tisicoch km. |
gabikh to ze ma na otackomery 8000 tisic neznamena ze ti to aj potoci tych 8000 aj na skodovke som mal 180 a nikdy sa tam ta rucicka nedostala ked vypravas ze 2t pracuje iba vo vysokych otackach tak preco moja cr toci max 6000???ty mudry???skus normalne jazdievat stale plny na svojej kawe a potom som zvedavy na zivotnost motora ked ti ten tvoj zazrak toci 8000. |
panky: Ty mas ocelove nervy, ja by som ho imbecila uz niekde poslal... |
Ja mozem porovnat dva skutre: Yamaha aerox a kymco agility 50,aerox seriovka,kymco agility jemny update:lahsie valceky vo vario,vacsia tryska v karbeci a otvoreny vzduchovy filter. |
Filip dakujem za pomoc ale okolnosti ma redbehli v plánovaní a tak ti to dufam pri najbližšej príležitosti oplatím, vač |
RHplusB:cize v prvom rade yamaha DT125 je 12 ci 14 konove moto (podla roku vyroby) a ty sa cudujes ze ma yamaha mensiu spotrebu ako YZ 250 ktora ma nieco cez 30koni? kamos ma DT 125 a to nema absolutne tah a zere jak krokodil som do neja dal za 5l a po 60km boli v cudu! |
Gabikh-ty si co?-co tu pises hluposti ,za 1.yz 250nema nieco cez 30 koni ale cez 50,a za 2. cr 500 v zivote zivote nemala max vykon pri 8500 ot/min,,,kde to ty vsetko citas |
sorry ak si myslel 4t yz250F,ale s tou cr 500 nemas pravdu Upravené 2 krát. Naposledy upravil drake600 (07.02.2007 18:38) |
ano myslel som 4T lebo o nom bola rec a CR 500 ma max vykon pri 8500ot preboha sak to je normalne ked je to dvojtakt. a je to napr tu:www.bikez.com/motorcycles/honda_cr_500_1999.php |
ty kokso,aj ja som bol vtom a iste aj vela ludi ze cr 500 toci cez 6000,a nemoze to by t nejako podla rocnika, |
drake600:ee podla rocnika to moze byt maximalne nejaku tu stovku plus minus cize nap 8200 alebo tak |
aha,dobre kaslem na to cr 500 by som si asi nikdy nekupil,ta ma vyhodu akurat tu zivotnost k tomu vykonu a ze je to 2t,s tym by som ja osobne nevedel jazdit ani tak,ani tak,akurat sa previest |
tomxx: inak mas pekny web a porozmyslaj nad tym co si napisal ze som imbecil.este si to stale myslis? |
drake600:a inak som ti napisal odkaz v teme SLK vyfuky tak si to pozri |
toto je prispevok od KXBIBA |
Gabikh: nexcem byt drzy ale mas kramy abo co? ok snazite sa presvedcit o svojej pravde ale da sa to povedat aj normalne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Simie (07.02.2007 20:11) |
simie:asi mam krami ale co uz ale ma stve ten panky a nesi drzi sak sranda ta co |
noo...v poslednom case aj ja som neaky nervozny...to bude z tych abstinencnych priznakov |
Gabikh.ak si tu prisiel rozvracat bahniakov tak kasli na to .,lebo ty vidis len svoju klr a nic ine..a tomxx jasne ze mas niekedy pravdu.a este nove 4t su urcite drahsie na udrzbu .a chalani kaslite na to toto je diskusne forum a nie ,aby sme sa tu handrkovali ako chclapci na pieskovisku.a nechapem naco tie nadavky .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jancino (07.02.2007 20:52) |
preco kazdy vravy ze 2t odzvonilo oni sa budu vyrabat stale len sa uz nebudu tak richlo vyvijat ako 4t ved lebo na nich uz neni co vylepsovat oni boli v terene omnoho skor ako 4t. Mnoho zalezi na peniazoch ved ked nemam tak nemam 100l na ostry styrtakt a ked si kupim 4t ktore bude mat 10 rokov tak donho navrazam tak isto ako do 10rocneho 2taktu a v sile sa nebudu dat rovnat.Ked je niekto fanatik do bahniakov tak mu je teda jedno kolko mu moto zere a kolko stravi casu pri udrzbe ved to patri k tomu ci nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil durko7 (07.02.2007 20:57) |
jancino: ja nechcem rozhadavat bahniakou a ani nic podobne mam tu hadku akurat s pankym ktory sa stale nejak dobehne a proti tomovixx nemam nic len on si na mne nieco nasiel a este tolko ze ja nevidim len svoju klr to voooobec nieje pravda ale spominal som ju preto lebo mozem o nej nieco povedat kedze na nej jazdim sak nebudem trepat o niecom co nepoznam ja som spociatku porovnaval moju klr a kamosvu cr250 ale panky zacal mudrovat tak som sa hajil a myslite kto chce co chce v kazdej hadke som nejak pankyho dostal.a do buducna by som rad tu masinku co mas ty YZ426F alebo 450 ale to podla financii - je fakt good a inak si snou spokojny? |
gabikh stiahni si manual na klr a tam to najdes alebo ti ho mam poslat???na tu cr som len skopiroval prispevok ty j.....za chvilu sadnem k netu a najdem ti ze cr toci 6000.ty si chod zatial s kludom v..... nech si kludnejsi. |
Panky23:Aj moj skuter pri vsetkych obmedzovacoch tocil 6tis maximum-po ich odstraneni som sa dostal na 9tis. tym chcem povedat,ze v manuali najdes vecsinou dristy,ktore platia do odblokovania(variatora u skutrov,CDI u vecsich moto atd...) Upravené 2 krát. Naposledy upravil donmartin (07.02.2007 21:43) |
RadoDR: |
Ryd3r: to je ako tvrdit ze dizel je silnejsi ako benzin a naopak |
mamaloosa:kamo sak ja som porovnaval len spotrebu sak mne je jasne ze KLR600 je uplne iny stroj ako je napr YZ250.slo proste len o spotrebu a o to ze som povedal svoje skusenosti a inak jasan ze svetu mier a ver ze mu to pomohlo viac ako niektore ine prispevky v tejto dikusii:Dnapr aj moje hadky a pankym:D:D |
ty blbecek co porovnava klr s mx sa zobud a zi si svoj svet ze klr je to naj na svete a v pohode z nej vytocis 8000,este mi povedz ze klr je vlastne ostre enduro so potrebou 5litrov a predbehla svoju dobu a a 2t mx motorky su vlastne velka pica lebo jazdia ledva na 8000 a ale ty ked prikuris svojej KLRKE na 8000 tak aj YZ426 moze ist pri nej do pice. |
panky23:ty si taky chudak ze to treba hladat tu uz asi vacsia bieda na svete ako si ty nieje ja tu cely cas riesim nieco uplne ine a nie moju klr a vobec netvrdim ze MXi 2T su picoviny a ani ze by som spravil YZ426.ale ty si to urcite videl ze som to niekde napisal a najblizsie ak budem pri motorke tak pre pana velkomozneho natocim otackomer na mojej motorke, pridam plyn aby vseved videl ze tych 8000 toci a uz sa chod z toho sna vyspat a neviem preco si sa nevyjadril k tomu co som ti napisal ale k mojej klr ale to nic no stava sa:Da kde su udaje o tvojej CR a 6000rpm max?nejako to tu nevidim a inak ty mas na MX-e otackomer? ze vies kolko ti toci?lebo MXi otackomer nemaju moj zlaty ale to ty asi nevies lebo ziadnu nemas:D:Dcmuka to ze som porovnaval klr a mx bolo preto a uz to opakujem aspo treti krat ze ju ma kamos a ze zerie raz tolko co mne!ale ja to uz neriesim lebo taky hlupy motorkar ako si tu asi este nikdy nebol a prajem ti aby vsetci mxaci a enduraci citali tuto diskusiu a napisatili ti na rozum. a mozno vsetci nakoniec ostaneme debili a panky zacne vyraba nizkootackove MXi (maximalne do 6000 ot/min) a vsetci vyrobcovia skrachuju a ty sa stanej naslavnejsou osobou 21.st v oblasti techniky a fyziky:D:D:D |
gabikh: co cert nechcel, panky je takmer moj sused a mal motoriek viac ako my vsetci dokopy... takze si netrafil na spravneho. |
Chlapi asi som tusil ze co sa stane,ked otvorim takuto chulostivu temu.Gabikh,asi som jediny co Ta chapem,ze Ty tu netocis len o svojej klr-ke,aj ked sem tam si ju trochu ostrejsie obhajis-to je normalne ved kazdy brani si len to co ma,no nie?Vies ja som tiez neni co sa tyka motorov,ziadny somar alebo co,lebo ja sa tomuto uz dost dlho venujem-7 rokov to studujem aj so strednou v tom,lebo cochvila ked dokoncim vysoku skolu,tak budem vlastne konstrukter motorov.S tymi krivkami vykonov mas pravdu,na maximalnych otackach klesaju,ale to je normalne lebo vznika teplo a vsetko v motore sa roztahuje a su v nom znacne straty co sa tyka napr: tlakov a voli-povedane obrazne a pre laikov.A co sa tyka spotreby tak vseobecne 2takty zeru viac ako 4takty,lebo 2t nasava zmes kazdu otacku,kdesto 4takt kazdu druhu,takze kebyze mame rovnake obsahy motorov a aj otacky tie iste tak ten 2takt zere raz tak viac ako 4takt,nie?Ked maju rovnaky zdvih a vrtanie.A co sa tyka udrzby a nakladov na go motorov,tak je to lacnejsie u 4taktov,ale nie moc lebo dielov u 4taktov je viac a je to odost drahsie,ale zasa nie tak caste ako u 2taktov,lebo tie su namahane viac,kedze ich vykon sa pohybuje vo vyssom rozpeti otacok,kdesto 4takt podava vykon uz pri nizkych,ten motor je pruznejsi,takze ho mozeme da sa tak obrazne povedat aj setrit v tom terene a vykon tam je,lebo 2takt je viac stratovy(oblast horenia zmesi a vyprazdnovania valcov,ale to je na dlho tym sa nebudeme zatazovat) a tym aj jeho vykon pri malych otackach klesa,preto sa vykon kompenzuje tym,ze sa musi viac tocit a to sa potom logicky ukaze aj na spotrebe a na zivotnosti.Tymto aj ja tak trochu obhajujem tu svoju masinku Suzuki Dr 350,ale tak to ma byt no nie? Inak chlapi dobre sa to rozbehlo a dufam ze budeme pokracovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoDR (07.02.2007 23:02) |
tomxx:dakujem ze si mi tak pekne napisal som nadseny fakt a nech mal ten tvoj sused motoriek kolko len chcel ale neznamena to ze o nich aj vie!a zase naopak ak niekto nejazdil vela motoriek ze nevie o nich nieco napisat a nech sa ten tvoj sused sprosty strci do najvacsej riti a nech tu netrepe take dristy sak si to precitaj a potom uvidis!alebo si stoj na jeho strane je mi to uplne jedno a uz to tu neriesim proste drzis s nim za jeden povraz a hotovo. a on mi ide hovorit kolko moja motorka toci tak nech sa spamata konecne do rit co rozprava ja uz nemam slov a nech ti je kokotno z mojich prispevkov a zakomplexovany tu je niekto iny nie ja! a take primitivizmy ako tu ise ten tvoj sused tak z toho ti moze byz akurat tak kokotno!maj sa pekne! |
RadoDR:dikes konecne niekto normalny a akus vysvetlit tomu magorovi ze 2T urcite nema max 6000rpm nech to uz konecno pochopi lebo on fakt nechape ako funguju motory podla toho co tu vypisuje.si kamos |
Gabikh: na svete je 6 miliard ludi. Nevidim dovod preco by HOVADO ako Ty malo byt jednym z mojich kamaratov. Trepes kraviny, mysli si o mne co chces. Pre mna si jeden premudrely zmrd co papuluje cez internet... sorry, nemam s Tebou o com. |
pocuj pozri si svoj prvy prispevok v tejto teme kde porovnavas svoju naj klr co zere najpr 5 litrov a mx 10,zrazu zere 6-6,5 a porovnavas neporovnatelne,uvedom sa ze mx a klr maju spolocne asi to ze maju dve kolesa,a nie ze ty tu ides velice rozpravat ze klr s porovnani s mx ma spotrebu o polovicu nizsiu,sak nekydaj dristy a porovnaj co sa porovnat da,a nejazdil som na klre tyzden ani dva a to ze zastavis na neutrali a vytocis na 8000no nedaj sa vysmiat ale sak posli video a podrz tak svoju klrku 5 minut nech sa zabavim Upravené 1 krát. Naposledy upravil panky23 (07.02.2007 23:15) |
Chlapy,ved sme normalny bahniaci a maly by sme sa voci sebe spravat slusnejsie.Uplne suhlasim s Jancinom,toto je diskusne forum o celkom dobrej teme si myslim,tak sa k tomu tak postavme a hlavne bez hadok.Ja som nechcel touto diskusiou rozvirit kalne vody bahniakov,len som chcel vediet aky mate na to nazor a Gabikh,trochu inteligentnejsieho spravania nezaskodi,ale inak dik ze si sa do tohoto problemu tak zapalil |
Ked uz chcme mat dobre informacie... |
2Takt isto nema len maximalne otacok 6000,to ma teraz mozno Jawa 350,sam som jednu mal ta tocila kolo 5000 za min.Terajsie 2takty sa pohybuju v rozmedzi okolo 8000/10000 a viac,lebo technika a vyvoj materialov ide dalej,ale to iste v terajsej dobe plati aj o 4taktoch,aj tie uz maju okolo 10000/12000 otacok za minutu a dokonca som videl ze Yamaha R6 ma az 16000otacok,ale potom aj ten motor ma taku zivotnost aku ma-jasne ze je to cestak,seriove ostre endura maju menej okolo 7000/10000,to presne neviem az na specialy ktore su urcene len na nejaky maly pocet zavodov,ale to je ine ked mate za sebou sponzora,ktory vam do toho montuje nove motory.A Gabikh ma pravdu,to ze je napisany max. krutiaci moment pri nejakych otackach neznamena,ze su to jeho maximalne,to ani zdaleka nie.Len proste podla testov a motora a vyslednych grafov je jeho max. moment len pri urcitych otackach potom motor ucinnost straca,ale to som uz pisal v minulom prispevku |
Nedokážem posúdiť konkrétne KLR voči čomukoľvek inému a totiž z toho dôvodu, že v partii , čo jazdíme by si s kLR proste totálne nestíhal a niekam ani nevyšiel. Raz to myslím nejaký domorodý "jazdec" skúsil , a odpadol hneď za humnami. Najväčšia krava bola XT600 a majiteľ ju vymenil za CR 250 do ktorej načapuje možno o tretinu viac. |
tomxx o tomto tu pesne pisem,dobre ze si ukazal tie ucinnostne grafy a inak power je vykon toho motora a torgue je krutiaci moment a vsimnite si ze ta ucinnost s narastajucimi otackami prudko klesa,co sposobuju tie straty.Inak tomxx,chvalim ta,ze sisi dal robotu a blizsie si ukazal ostatnym , ze o com sa tu toci Aspon mame teraz akotaku predstavu,ze ako to v tom motore a v tabulkach je |
4T chopper je otec vsetkych 2T pubertakov a prezije ich s minimalnou udrzbou a spotrebou |
www.youngbiker.de/Honda_CR_500_Competition.61.0.html... to je link pre obmedzeneho GABIKHA Upravené 1 krát. Naposledy upravil panky23 (08.02.2007 1:17) |
Panky 23 tam to presne vidis,ze ta crka ma 45,15kilowatov za 6000 ot./min.Ale to nie su ani zdaleka max. otacky toho motora,chapes?A aj o tomto tu gabikh pisal a hadal sa s vami a mal pravdu,tam to je jasne napisane na tej stranke |
jasne ze su to neni maximalne otacky motora ani pri jednom aute ani motorke som nevidel udavat udaj o maximalnych otackach motora,jedine tak ked mas obmedzovac ci som k a ty si to dakde videl???a tocis motor nad otacky ked ti uz ledva ide a hrci to jak stare tela???to som nevidel klr vytocenu na 8000 a ani neuvidim v normalnych podmienkach ked sa jazdi. |
To je jasne ze to s tou klrkou trochu prehnal,ono to mozno aj toci ale ako si uz myslim ze ty spominal,ked ju ma na stojane a zadne vo vzduchu .Nemozem sa snim o tomto hadat lebo nemam na to podklady a ani na klrke som sa neviezol ale jedno viem,ze klrka je starsia masinka a neni to ostre enduro,tak to musi byt aj lenivejsie a urcite menej otackove,suhlasis so mnou?Ale ci mu da 8000 alebo nie to neviem,ale tiez pochybujem |
radoDR ja sa nehadam nikde nenajdes udaj o maximalnych otackach motora a to vies aj ty,povedal ze dvojtakt je vysokootckovy motor,cr 500 ma obycajnu liatinovu vlozku od vyroby,svedci to o tom ze to neni vysokootackovy stroj a ked niekto ho upravi a ma kludne aj 75koni tak to uz za to ja nemozem a ze potom ma maximalny vykon vo vyssich otackach. Upravené 2 krát. Naposledy upravil panky23 (08.02.2007 1:23) |
toto nieje diskusia, ale obycajna hadka. s vynimkou niektroych prispevkov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil spatas (08.02.2007 13:20) |
chvilu mi bolo z niekolkych prispevkov na davenie, |
bohur: budeš sedeť po mojej pravici som presne vedel, že kde to skončí |
k teme.mam klr super spotreba v terene trochu viac ale udrzba nulova,sak zase neni to ostra motorka tak sa to da cakat.zopar rokov sa len do nej lial benzin a olej,teraz trosku odisla hlava.porovnat neviem so ziadnou podobnou moto. |
By som chcel vidieť jak sa všetci stretnete na trati by ste sa tam hodiny hádali na kokotinách až by prišla tma a zajazdili by ste k.... |
TOMXX-KURVA NECHCEM DO TEBA RYPAT ALE SPAMETAJ SA!!!!! Tato diskusia je motoporadna dopice a ne vy stym Tvojim zakomplexovanym susedom stale o svojom!!!!doboha naco vyvracas nekomu jeho názor na vec!?Sak napis svoj nazor a ked ziadny nemas tak proste si precitaj nazore druhych motorkarov a proste nepis nic!!!!to iste sa stalo mne ked som napisal ci nema niekto slov.manual tak ste mi napisali ze som kokot lebo neviem po anglicky.Nereaguj na moj prispevok len sa zamysli nad sebou!!! Toto je pre vas vsetkych piste len k danej teme nie kokotiny tie od vas autor temy necaka on CHCE PORADIT A INFORMOVAT SA. |
peiro nechcem rypat ja ale toto je LEN TAK a nie moto poradna |
Tiež by ma zaujíma že aké máte názory na štvortakt a dvojtakt poprípade skúsenosti zo servisom a zatial som v tejto téme našiel o tom len málo.Tak by ste už aj dačo k tomu povedať keď ste taký piloti .a nie sa tu hádať na kokotinách, neviem komu pomôže či Klr-a točí do toľko, alebo cr-ka točí do toľko.Šak prídem vyskúšam a zistím či mi moto vyhovuje alebo nie a nemávnem nad ňou rukou len preto že nevytiahne do 8000... |
piero123 tomxx tu uviedol fakty a nepresviedča ľudí o kokotinách typu moja KLR točí 8000 a neporovnáva neporovnateľné (KLR a MX 250) ako zakomplexovaný Gabikh. Z tohto tu usudzujem, že Gabikh jazdí na KLR minimálne slovenský majstrák v prvej výkonostnej triede kubatúru open 4T. |
piero123: chcel som Ti to napisat do sukromnej posty, ale nechce sa mi... |
Mne su Vase hadky ukradnute, ja mam svoju stranku Ale aj tam sa vadia VITAJTE NA SLOVENSKOM INTERNETE!!! |
tomxx: takze k tvojemu poslednemu prispevku tie krivky a udaje o vykonoch- co som cely cas hovoril?to iste a teraz si to potvrdil a dokazal si tomu tvojmu susedovi ze on trepal nie ja. |
gabikh: neviem co sa tesis ako retardovane dieta z auticka... graf CR500 som nenasiel, a graf CR250 nieje ciachovany - a hlavne CR500 nema priveru, takze priebeh je zase len inaksi. |
pocuj gabikh si mi uplne ukradnuty a neviem kto tu pise a musi sa do smrti hadat ze musi mat pri 8500 najvyssi vykon a nie pri 6000.tvoj obmedzeny pohlad na 2T je trapny,kludne chod do predajne a prines to.podla teba 2T v nizkych nejde,skus nieco ako kx 500 a budes vidiet . |
panky: Pri takom objeme už musí "ísť" aj v nízkych ot. naozaj všetko. |
vadim a co potom tvoja 1800 obcas aj pridavas??alebo ako |
A zas o nicom!!! GABIKH o co ti ide musis mat navrch???? ten kto zakladal temu pani chcel vedet asi toto!!! MOJ NAZOR. Ja som mal tt cko a teras mam 2takt wr360. a ta spotreba je podla mna u dvojtaktu vyssia ale to vozenie a narast vykonu to je o inom ale ked chces porovnat zivotnost tak to tiez neni take jednoduche! mne osobne sa na 600tt dvakrat vysipala prevodovka ale to iste urobila aj kamosovi 250yz! dalsi kamo ma staru husku r.v.86 250.2takt a okrem benzinu a oleja tam neda nic a jede mu stale!!! treti rok na jeden piest teras ho vybral a povedal ze tam da akurat kruzok!ked chces porovnavat tak je to dost tazke ked nenapises kamo o ake stroje mas zaujem napr.hondacr 250 verzus hondacrf 450! a to sa potom da pisat skusenosti a nazori ostatnych!!! ja ti mozem porovnat len to co som mal!a inac 4takt je pre zaciatocnika lepsi!!!! ja som kupil 2takt a ten tak vytresta za chiby a to mam uz 4roky 4takt!!!takze zaciatocnik asi nebudem!! Ale ak mas nejaku otasku kludne ma kontaktuj rad ti na nu odpoviem! Zatial zdar!!!!! |
RadoDR naúisal 7.2.2007: |
donmartin, nebuď fas a nekaz zábavu |
chalani je-te na to ja viem len jedno každý vrazí do motorky vždy všetky peniaze ktoré na to má, a to je jedno či je to pinčel 12 ročného chala ktorí šetrí rok na go alebo crf kde majitel tíež šetrí rok na zimnú go majte proste v piči, je mi tu z toho zle. |
marekon...ja sa musim zastaret do toho co si napisal.A ty si kto,ze rozdelujes podla toho kto aku ma moto,a nie podla toho kto ako jazdi.Ja ti dam takych kofolkacov... |
jo,ako mozes napisat ze niekto co ma xt 600 a pod,su kofolkaci,si myslis ze s tymito masinami sa neda dobre zajazdit,ze su dobre iba na kofolu dodediny?to ja mozem povedat o hiciktorej moto,no do nikoho nechcem rypat,tak najprv porozmyslaj ze co napises bratu |
no takze 2t mozes tocit do vyskokych otacok ale musis davat klvaitny olej aby si to nezadrel a dost casto sa meni piest a take hlavne veci a 4t to uz taha s nizkych otacok a je to podsatatne mensie ohladom udrzby motora len tie hlavne vei ako olej rozvodova rezat sviecky a tak |
kofolkári šak sa tu nejedujte pre tých sprostejších napíšem ešte raz: Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (08.02.2007 17:35) |
marekon-na kofolku bola vyrobena mozno babeta,tak si to prosím ta nemíl,ale ak to nevies rozlísit tak ti rád pomozem, |
Velice zaujimavá debata.Každá liška svoj chvost chváli.Ja mám hondu cr a nikdy by som ju nevimenil za žiadnu klr alebo xt lebo to su pre mna polnohospodárske stroje.A že niekto na klr vytrieska niekoho na 250 2T?To ako keby ťažný kôn vyhral velku pardubicku. |
...ked je babrak na CR a palic na KLR tak si myslim,ze tam az tak o vykon nejde.To,ze ma niekto CR este sneho motocrossara neurobi...ako si to poniektori myslia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk001 (08.02.2007 19:05) |
sa tu hadata kto koho moto ma vecsi vykon a naco je, kazdy viete svoje chlani.a este nieco pakny23 sa tu hadas ako male dieta , KLr ma na otackomeri 10 000 ale v pohode vytoci 8 000, a nemusi furt drzat na plno aby to slo ako na 2T. hadas sa do kopi o hovne to ze ti tu mas 2T cr 500 a klr co ti mozno ide so zadretimy kruzkami ze viac ako 6800 nevitoci, tak je tvoj problem. a PIETRO " si hlupi jak hrdzava gracka" .ta ze niekto sa snazi opravit druheho neznamena ze si mysli ze je ten najlepsi.a inak este MODRAK nezalezi aky je ten kon ale zalezi od skusenosti jazca. neviem neskusal som zdolat 250 2T ale 125 2T dam v pohode na klr. |
modrak on by ju vyhral aj zo zlámanými nohami že kofolkári.(česť výnimkám niektorí si vedia ohodniť svoj stroj a načo je dobrý, isto sa tomu nerozumiem nikdy som na xt po lese dva roky nejazdil ani tt rok nemám ani som sa nikdy nevozil na kx 125, exc 200, yz 450 exc 525, kx 250 |
Prečítal som si to celé. Dosť som sa pobavil. Ale je tu napísane aj dosť pravdy. Tie urážky tu nemuseli byť. |
keby to záežalo len od jazdca tak si kúpme všetci klr 600 židna údržba a po hore ešte ubeháme 125 ky TOTAL DEBILITA načo sem prispievate ved je to na posranie. |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51882 | Včera: 187263