Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
07.11.2025 19:29

Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No ja som dúfal že už v 2026 budeme jazdiť a testovať V3 a kompresor... Škoda...


08.11.2025 20:19

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

Explo
 Kávičkár 

Ikona

900 má výkon ako 1200. To sa im oplatilo dávať kompresor? Nieje to oslnujúci rozdiel. Ale ako technologická zaujímavosť to beriem. Ešte by ma zaujímalo, či V3 je vhodnejší motor pre kompresor ako R3, že to takto spojili.


09.11.2025 13:26

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

V3R a hadice na brzdach z V3S.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (09.11.2025 13:29)


09.11.2025 18:34

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

AndyCD
 Turista 

Jasné že sa kompresor po rozumnej úvahe neoplatí lebo je 100x jednoduchšie urobiť do bloku väčšie diery aby sa tam vošlo viac vzduchu a tým pádom aj zmesi 8-)

Lenže Honda ako najväčšia japonská fabrika na motorky žiarlila na Kawu, ktorá má technológiu motora s kompresorom zvládnutú tak, že má sériové motorky s nimi. Honda má pôst desaťročia v MotoGp aj WSBK a ešte k tomu aj toto! :-D Opýtaj sa volákych desaťročných soplákov za školou že čo je fajrblejd a nebudú sa chytať. No volačo neslýchané za našich čias :-*

Nech sa s tým babrú koľko chcú, hento mi v garáži isto nezaparkuje. Stačí si naštudovať trochu problematiku so servisom kompresora. Aby si našiel schopného a poctivého motoservisáka musíš sa posnažiť. Aby si našiel servisáka na dezmo ešte 10x viac. A aby si našiel servisáka na kompresory v motorkách 10x toľko čo toho na dezmo ;-) A predstav si že to riešiš o 10-15 rôčkov keď to bude mŕtva technológia z múzea motocyklovej techniky :-)))


10.11.2025 11:20

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: AndyCD: No asi vieš že "urobiť do bloku väčšie diery" nie je to isté ako kompresor... Navyše tento bude elektrický teda ani nie turbo ani nie poháňaný od kľuky (vačky ako Kawa) ...

Takže to isté to rozhodne nebude... Aby to nedopadlo ako s DCT - keď to Honda predstavila a dnes vieme ako to dopadlo... Automat sa snaží patlať každý...


10.11.2025 20:38

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

je pravda že vzhľadom na to že Kawa kompresor už roky sériovo ponúka tak to niekdajšej vlajkovej lodi nielen japonských ale aj všetkých značiek sveta trvá neuveriteľne dlho.

Ja si fakt myslím že tento model stihne osud DN-01.


11.11.2025 11:01

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: Len ti pripomeniem že osud DN-01 je skvelý, je to dnes vzácna jedinečná motorka ktorá dláždila cestu automatom. Aj keď ukázal Honde že automat na báze hydrauliky asi nebude to práve aj vďaka DN-01 sa pustili do DCT, ktoré nakoniec vyhralo...


11.11.2025 11:21

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

AndyCD
 Turista 

priam prelomová slepá ulička


11.11.2025 21:26

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia - ak ti z toho materiálu ostalo tak šanuj.. kvalitný je. [dobre] Andy ti to napísal tak že nemám čo dodať.


12.11.2025 10:00

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: sklamem ťa žiadny materiál nemám... Slepá ulička to bola, len som chcel poukázať že niekedy aj slepá ukáže kadiaľ nie. Keď ukázali štúdiu mala veľký ohlas tak to dali do sériovej podoby. Stret s realitou bol aký bol... Dnes by som to rád mal len tak v garáži ako raritku...

Uvidíme ako dopadne V3 ale hlavne e-compressor. V autách je to celkom sľubná technológia...


12.11.2025 22:43

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

copy
 Skútrista 

Re: Awia: no ved nie je problem

motocykle.bazos.sk/inzerat/184121559/honda-dn-01.php


13.11.2025 11:09

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona

O tom, či je nejaká technológia slepou uličkou nakoniec vždy rozhodne trh. Na fórach a soc. sieťach sa toho popíše, pokomentuje po milú Jarmilu, ale skutočnú váhu má len človek, ktorý príde do showroomu a reálne za danú motorku zaplatí. Ako píše Awia, o DCT sa na fórach ponariekalo...Že to nie je pre pravých motorkárov, že automat do motorky nepatrí, a podobné chujoviny. Alebo o NC750, že to radšej nebudú jazdiť vôbec, ako by mali sadnúť na niečo také...No a stačí pozrieť do štatistík predajov.

Honda v posledných rokoch razí dosť agresívnu cenovú politiku v zmysle, že zjavne vnímajú nástup čínskych značiek a tým pádom kombinujú povesť tradičného výrobcu spoľahlivých motoriek s výrazným pomerom cena/výkon. Ak podobnú politiku nastavia pri V3R, tak nevidím dôvod, prečo by to nemal byť predajný úspech, navyše ak bude podporený novinárskym hypom aký bol napr. pri Hornete 1000.


13.11.2025 13:35

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

JakubJ - mám pocit že debata sa stočila ku DN-01 kde "trh rozhodol"

špekulacia ci honda urobi agresivnu cenovu politiku pri V3R je len špekulácia a nestavil by som si na ňu ani euro. Podľa mna keď to vyjde tak to bude drahé.

Ide o to že pridlho čakajú s tým prepĺňaným motorom zatial čo ich kolegovia z Kawasaki to ponúkajú už dekádu. Inými slovami, mám obavu aby V3R (a to fandím preplnovaným motorom v motocykloch) nestihol osud Suzuki B-King. Toľko rokov ohurovala na výstavých so študiami až z toho vypadlo dizajnové čudo, ktoré navyše nemalo sľubované novinky (štartovanie na odtlačok prsta a pod) a "trh rozhodol"


13.11.2025 16:16

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

AndyCD
 Turista 

Prepĺňanie v motorke je hlúposť z prostého dôvodu: bez neho sa v motocyklovom motore dá dosiahnuť výkonu viac ako dosť. Efekt ktorý prináša je vyššia hmotnosť, komplikovanejšia výroba, údržba aj opravy, vyššie náklady. Budú aj nejaké pozitíva ale IMO to nevyvážia.


13.11.2025 17:22

Re: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona

Ja netvrdím, že V3R bude lacná a zo showroomov zmizne ako teplé rožky. Zatiaľ nemáme ani parametre, takže nevieme do akej konkurencie mieri. Teda Honda tvrdí, že výkonovo to bude na úrovni 1200 cm2, ale či tým myslia hypernakedových 180 koní, to si už môžeme zatiaľ len domýšľať. A tým, že rozhodne trh som myslel to, že o predajných úspechoch alebo neúspechoch sa nerozhoduje na fórach ktoré navštevuje iba určitá časť motorkárov a hlavne potenciálnych kupcov. Z mojich kamarátov a známych, ktorí si reálne kúpili novú motorku nie je na žiadnom moto fóre ani jeden. Ak Honda nastaví cenu napr. ako pri Hornete, že výrazne podlezie konkurenciu, plus sa nájde dostatočné množstvo ľudí ktorí ocenia v3 konfiguráciu a kompresor, tak sa to bude dať považovať za úspech. Ak opadne pôvodné nadšenie z netradičného technického riešenia a cena možno bude na úrovni hypernakedov, ale výkon a výbava nie, a jednoducho to nepriláka dostatočné množstvo zákazníkov, vtedy môžeme hovoriť a o predajnom flope. Ale na konkrétny výsledok si budeme proste musieť počkať.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121638 | Včera: 234734