Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(1 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
|
Hodnotenie: No ja som dúfal že už v 2026 budeme jazdiť a testovať V3 a kompresor... Škoda... |
|
900 má výkon ako 1200. To sa im oplatilo dávať kompresor? Nieje to oslnujúci rozdiel. Ale ako technologická zaujímavosť to beriem. Ešte by ma zaujímalo, či V3 je vhodnejší motor pre kompresor ako R3, že to takto spojili. |
|
V3R a hadice na brzdach z V3S. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (09.11.2025 13:29) |
|
Jasné že sa kompresor po rozumnej úvahe neoplatí lebo je 100x jednoduchšie urobiť do bloku väčšie diery aby sa tam vošlo viac vzduchu a tým pádom aj zmesi |
|
Re: AndyCD: No asi vieš že "urobiť do bloku väčšie diery" nie je to isté ako kompresor... Navyše tento bude elektrický teda ani nie turbo ani nie poháňaný od kľuky (vačky ako Kawa) ... |
|
je pravda že vzhľadom na to že Kawa kompresor už roky sériovo ponúka tak to niekdajšej vlajkovej lodi nielen japonských ale aj všetkých značiek sveta trvá neuveriteľne dlho. |
|
Re: raptor: Len ti pripomeniem že osud DN-01 je skvelý, je to dnes vzácna jedinečná motorka ktorá dláždila cestu automatom. Aj keď ukázal Honde že automat na báze hydrauliky asi nebude to práve aj vďaka DN-01 sa pustili do DCT, ktoré nakoniec vyhralo... |
|
priam prelomová slepá ulička |
|
awia - ak ti z toho materiálu ostalo tak šanuj.. kvalitný je. |
|
Re: raptor: sklamem ťa žiadny materiál nemám... Slepá ulička to bola, len som chcel poukázať že niekedy aj slepá ukáže kadiaľ nie. Keď ukázali štúdiu mala veľký ohlas tak to dali do sériovej podoby. Stret s realitou bol aký bol... Dnes by som to rád mal len tak v garáži ako raritku... |
|
Re: Awia: no ved nie je problem |
|
O tom, či je nejaká technológia slepou uličkou nakoniec vždy rozhodne trh. Na fórach a soc. sieťach sa toho popíše, pokomentuje po milú Jarmilu, ale skutočnú váhu má len človek, ktorý príde do showroomu a reálne za danú motorku zaplatí. Ako píše Awia, o DCT sa na fórach ponariekalo...Že to nie je pre pravých motorkárov, že automat do motorky nepatrí, a podobné chujoviny. Alebo o NC750, že to radšej nebudú jazdiť vôbec, ako by mali sadnúť na niečo také...No a stačí pozrieť do štatistík predajov. |
|
JakubJ - mám pocit že debata sa stočila ku DN-01 kde "trh rozhodol" |
|
Prepĺňanie v motorke je hlúposť z prostého dôvodu: bez neho sa v motocyklovom motore dá dosiahnuť výkonu viac ako dosť. Efekt ktorý prináša je vyššia hmotnosť, komplikovanejšia výroba, údržba aj opravy, vyššie náklady. Budú aj nejaké pozitíva ale IMO to nevyvážia. |
|
Ja netvrdím, že V3R bude lacná a zo showroomov zmizne ako teplé rožky. Zatiaľ nemáme ani parametre, takže nevieme do akej konkurencie mieri. Teda Honda tvrdí, že výkonovo to bude na úrovni 1200 cm2, ale či tým myslia hypernakedových 180 koní, to si už môžeme zatiaľ len domýšľať. A tým, že rozhodne trh som myslel to, že o predajných úspechoch alebo neúspechoch sa nerozhoduje na fórach ktoré navštevuje iba určitá časť motorkárov a hlavne potenciálnych kupcov. Z mojich kamarátov a známych, ktorí si reálne kúpili novú motorku nie je na žiadnom moto fóre ani jeden. Ak Honda nastaví cenu napr. ako pri Hornete, že výrazne podlezie konkurenciu, plus sa nájde dostatočné množstvo ľudí ktorí ocenia v3 konfiguráciu a kompresor, tak sa to bude dať považovať za úspech. Ak opadne pôvodné nadšenie z netradičného technického riešenia a cena možno bude na úrovni hypernakedov, ale výkon a výbava nie, a jednoducho to nepriláka dostatočné množstvo zákazníkov, vtedy môžeme hovoriť a o predajnom flope. Ale na konkrétny výsledok si budeme proste musieť počkať. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121638 | Včera: 234734