Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

incheba-motocykel-2025-std

Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuFotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
13.03.2025 21:43

Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Ahoj,
dnes som bol na výstave, menej návštevníkov, tak som mal priestor sa rozhliadnuť. Nová X-ADV750 je ozaj pecka, jedine manželka reklamovala, že vysoko sú umiestnené vyklápateľné stúpačky spolujazdca a je horolezecký výkon vyliezť dozadu. Ale pohodlná je, opierka kufra je výborne umiestnená a pohodlná. To isté sa nedalo povedať o ATAS kufri, stále nechápem prečo montujú tie kufre v kolmom uhli na sedadlo a nie presne vertikálne, spolujazdkyňa predsa nesedí v miernom predklone s vystrčeným zadkom na cendure, ale drží chrbát vertikálne, alebo by sa chcela mierne pár stupňov sa zakloniť dozadu a pohodlne sa oprieť o opierku na kufri. Tak to na ATAS nedalo a opierka bola na kufri malá. Ale sedlo bolo aj vpredu aj vzadu celkom pohodlné počas tých 5 minút, čo sme na nej sedeli. Preto 5 minút, lebo som maturoval nad tým, čo je to za haldu prepínačov na ľavej rukoväti. už chápem, keď sa spomína, že v noci bez podsvietenia sa tam nikto nevyzná.
Skúšali sme aj NT1100, tá nemala kompatibilné zadné sedlo so zadkom polovičky, takže prehrala.
A ani BMW stánok, ani 1300 Adventure nezohriala moje srdce, ten dizajn ani na tretie rozbehnutie mi nehovorí nič.


14.03.2025 12:56

Re: Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Palika: Toto s tym posedom spolujazdca som riesil roky roznymi motorkami.
Konecna bola GS. Najprv 1200 teraz 1250. Podvozok, sedenie...pre jazdu vo dvojici nie je nic lepsie na trhu.
A to som nikdy nebol kardan pozitiv.
Ale 1300 neviem , tam je kratsia podsedlovka, aj to zadne sedadlo je nejake zúžené , mozno 1300GSA, ale GSA som nikdy nechcel.
S tym posedom spolujazdaca, sa uz nikto velmi nezaobera. Ani v testoch. Jedna vec je niekoho previezt a druha sediet na tom v roznom počasí týžden.
Ak zhrniem vsetko a to som mal doma aj Goldwinga , GS je uplna topka pre jazdu vo dvojici.




Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

incheba-motocykel-2025-side

Moto Guzzi

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 139782 | Včera: 248945