Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda CL500. CL ako Celkom Lacné
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Krásne čítanie, dal som to na jeden hlt. |
Re: momul: CL500 sa vyraba v Thajsku, a ak sa nemylim, tam ma Honda aj vyrobu tychto motorov. |
Hodnotenie: Re: momul: Nie nemá, Honda má svoj motor a ten čína skopírovala. Už keď sadneš na tie motorky vieč že to nie je ten istý motor. |
Hodnotenie: velmi príjemne čítanie pre mňa totálne nezaujímavého modelu s nezameniteľným štýlom písania aj poznámok priamo vo fotkách |
Ahojte, rado sa stalo. |
Hodnotenie: za tie prachy super volba univerzal vydrzi vecnost kupovat moto tiez nad tym uvazujem podobne ... diky za clanok |
Dobré čítanie, ale na chuť motorky som neprišiel. Celá vonia lacnými riešeniami a šporením na komponentoch, aj keď určite má svoju charizmu. |
Hodnotenie: Mám ju aj ja, v modrej farbe, 1700km. Som z nej nadšený, možno preto, že som nečakal takú pohodu, krásny zvuk a pohodlie. |
Hodnotenie: Po dlhšom čase na motoride, kvôli instagramovej upútavke na tento článok. Starý dobrý MajoKE nesklamal. Pozdravujem! |
Hodnotenie: To by ma zaujimalo, cim sa motor v tejto CL500 pri jazde lisi od toho, ktory som mal v roku 2000 v Honde 500CB. Okrem toho, ze museli splnit euronormy s emisiami, ten motor v CB500 si vyslovene pýtal otáčky, tento v CL500 je zrejme posadený nižšie, čo je na poľné cesty určite výhoda |
Re: Herghott: to mi je jasne, predtym mala Honda 500 dvojvalec do V pre choppra, a 500 radovy dvojvalec do cb500. A potom zrejme v ramci uspor spravili jeden a ten isty motor aj do Rebela aj do CL500. |
Re: copy: najma v ramci znizovania vyrobnych nakladov, kompaktnosti a suladu s euronormami. |
Re: copy: celkom logicky, kedze to chcu predavat ako A2 modely... |
Tak bolo by dost cudne robit to vo verzii 35 kW a potom aj cojaviem 50 kW. Je to zamer, nie neschopnost. |
čudné? roky to tak vyrábali. GPZ500S ešte mám, CB500 som mal. |
Pravda, ale modelova skladba a dopyt zakaznikov sa odvtedy dost zmenili. Potrebuju nabrat viac zakaznikov, cize sa zameriavaju na zeny a mladych. |
inac tusim aj ten vykonovy limit sa zmenil, neviem ci to priskrtenie predtym nebolo 25kW/34 koni, preto aj bol dost velky rozdiel medzi skrtenou a otvorenou |
Ano, predtym to bolo 25 kW. Teraz je predpis, ze ak chces robit A2 verziu, vykon plnej verzie moze byt maximalne 70 kW. |
aha díky. To si pamätám tie časy, začiatok tisícročia, jazdil s nami v partii jeden na postaršej CBR1000F, samozrejme 25 KW v techničáku, v reále tak 100 kW.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 103825 | Včera: 155621