Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Ahoj, bol by som zvedavý, ako Honda vysvetluje, že na NT1100 je ručne nastavitelný štít, kým Forza 750 má eletricky nastavitelný. To už fakt nevedeli na NT pridať za tie peniaze? Radšej vyvinuly druhu generáciu, ktorá sa už lepšie ovláda, ručne. |
keby to malo kardan ako volakedy NT650 a NT700 malo by to sancu byt paradna masina .. |
tej náklonovej automatike sa nečudujem, čo som pozeral recenzie na predchádzajúcu verziu, tak s tým automatom DCT sa dalo akurát tak rozbiť si hubu v zákrute |
Honda má dobre motorky, to musíme uznať, držia ich za gule nezmyselne euronormy, tak , ako ostatných výrobcov. To vysvetluje tie dvojvalce a ich používanie vo viacerých modeloch, vývoj a certifikovanie motorov je ultra draha vec.Ale silne cítiť napriek rasúcim cenám, že šporia na každom kroku. Prve africa twin malo cenu tuším niečo nad 11 tisíc, prve ADV nad 14 ale s výbavou, čo teraz doplácaš k základnej cene. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155258 | Včera: 145839