Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTestujeme Kawasaki Versys 1100 2025 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.10.2024 7:57

Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

IvanALPHA
 Geriatrik 

Ikona

S/SE uz je cenovo na urovni Ducati Multistrada V2. Nemali byt azijci vzdy lacnejsi nez europania?


21.10.2024 8:12

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Uz uz som chcel zhodnotit dizajn, ale asi bude problem vo mne a navyse mi to (ako majitelovi KTM) vedla niekto zakazal.


21.10.2024 14:06

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: janoval: Neboj v tomto pripade sa zhodneme. :-D

Ja uz som to pisal pod clankom k predstaveniu, ale za mna ako update po vyse piatich rokoch sklamanie. Aktualizovali hnacie ustrojenstvo aby motorka splnala Euro 5+ a na vsetko ostatne sa vysrali. Pritom ta moto s tymto (skaredym) dizajnom je na trhu bezo zmeny uz od 2019. Cakal som aspon nejaky maly facelift. Plus kopec dalsich detailov by Kawa mala prepracovat. Nastavovanie vysky plexi. Ovladanie vyhrievanych gripov. System kufrov ... kludne mozu vsetko opajcnut z tej Multistrady lebo Ducati ma prave taketo detaily vyriesene naozaj velmi dobre.

P.S.: quick shifter uz od 1800 otacok? A to kto na tom motore akoze jazdi pod 2tis otacok? Ten quick shifter bol biedny, ale jeho hlavnem problemom nebolo ze nefunguje pod 2500 otacok ale to ze prerusenie zapalovania bolo tak dlhe ze som vedel rychlesie preradit rucne ...



Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil w4tch0 (21.10.2024 14:10)


21.10.2024 15:44

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

w4tch0
 Turista 

Ikona

A este som chcel dodat, ze ma prekvapuje ze ziaden tech sa neposunul k dalsim modelom od H2 SX (vacsi display, radar, adaptivny tempomat...). Lebo H2 SX je sice zaujimava motorka, doslova ze technicke demo "co vsetko sa da", ale ta platforma je dost okrajova zalezitost a s tou ergonomiou aku ma H2 SX doslova nevhodna pre potencialnych kupcov (starsi pupkati pani ktori maju dost penazi aby mohli kupovat motorky za 30tis.).

Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (21.10.2024 15:47)


21.10.2024 19:00

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: w4tch0: veru, veru, H2 SX je neskutocne popici motorka, ibaze odsudena na neuspech len tym, v akom segmente sa nachadza.

Keby ju spravili na trochu vyssich zdvihoch, bez kompresora, nieco akoby Versys Sport alebo co... To by bol mokry sen.

Herghott


22.10.2024 5:28

Re: Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

je divné čítať majitela Multistrady ako píše o tom že Versys Sport by bol mokrý sen. (myslené v dobrom, Multa má viac koní, menej kíl a zábavnejší prejav motora ako Versys)

ja som tú motorku (Versys 1000) pár zím pregarážovával a zakaždým keď s ňou majiteľ na jeseň prišiel tak ma prekvapilo aká je ťažká "do ruky", raz som sa na tom aj vozil a je to taká motorka že ničím neurazí a ničím neohúri.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166899 | Včera: 122990